مقالات تصفیه آب

دستگاه تصفیه آب CCK

شرکت سی سی کا در سال 1973 در تایوان افتتاح شد. این شرکت اهم فعالیت‌های خود را در راستای طراحی و تولید تجهیزات تصفیه آب حرفه‌ای با انواع پیشرفته‌ترین اتصالات، فیلتر‌ها، محفظه‌ها، پمپ‌ها و... در این صنعت متمرکز کرد. شرکت سی سی کا در طول چهار دوره‌ی علمی و عملی تحقیق و توسعه، امروزه توانسته به یکی از شرکت‌های معتبر در حوزه‌ی تولید و فروش دستگاه تصفیه آب C.C.K با بهترین نوع خدمات پس از فروش در سطح جهان خود را معرفی نماید.

ادامه مطلب...

نمایندگی فروش دستگاه تصفیه هوا خانگی

عمده محصولات تصفیه هوا خانگی به منظور ارتقای سطح کیفی هوا تولید می‌شوند و همه‌ی تولیدکنندگان این دستگاه‌ها چه در داخل ایران و چه خارج از ایران همواره در راستای بهبود وضعیت تولیدات خود در تلاش هستند. آنچه که در اصل فروش حرف اول را در همه‌ی صنایع می‌زند، اصل مشتری‌مداری و رضایت مشتریان است.در تولید دستگاه تصفیه هوای خانگی هم این موضوع استثنائی ندارد.

ادامه مطلب...

دستگاه تصفیه آب خانگی قلیایی

هیچ چیز برای سلامتی مهم‌تر از آب نیست. این یک واقعیت است که یک فرد می‌تواند 7 روز بدون غذا زندگی کند اما بدون آب هیچ‌کس نمی‌تواند بیش از 3 روز دوام بیاورد. آب بیش از 70 درصد از وزن بدن را به خود اختصاص داده است که این موضوع نشان می‌دهد اهمیت آب تا کجاست؟ اما آیا همه‌ نوع آبی را می‌توان نوشید و آیا آبی که ما می‌خوریم سلامت کافی را دارد؟ آیا آب خود به تنهایی می‌تواند بیماری‌زا باشد؟

ادامه مطلب...

عملکرد دستگاه تصفیه هوا چگونه است؟

بدلیل افزایش سطح آلودگی هوا در کلان‌شهر‌ها و دیگر شهرهایی که در معرض گرد و غبار قرار دارند، استفاده از دستگاه تصفیه ‌کننده هوا روز به روز در حال افزایش است. مردم کشور نیز از مشکلات بهداشتی ناشی از آلودگی محیط داخل و خارج از خانه آگاه‌تر شده و به محصولات تصفیه هوا روی آورده‌اند. اگر بخواهید یک دستگاه تصفیه هوای خانگی خریداری کنید، قبل از آن باید چند چیز اساسی در مورد این محصولات بدانید.

ادامه مطلب...

قیمت و مشخصات انواع دستگاه تصفیه هوای خانگی

عموم افرادی که خواهان خرید دستگاه تصفیه هوا هستند اغلب این سؤال را دارند که کدام یک از برندهای دستگاه تصفیه آب بهتر است؟ یک دستگاه تصفیه هوا باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد و آیا قیمت درستی برای دستگاه تصفیه هوا ارئه می‌شود یا خیر؟ اگر شما هم بدنبال جواب این قبیل سؤال‌ها هستید، مرجع خوبی را انتخاب کرده‌اید که در ادامه به شما کمک خواهد کرد تا انتخاب درستی داشته باشید.

ادامه مطلب...

هزینه خرید و نصب دستگاه تصفیه آب چقدر است؟

کیفیت آب آشامیدنی در سلامتی انسان تأثیر بسزایی دارد. به همین خاطر خرید دستگاه آب تصفیه کن خانگی برای هر خانواده یک ضرورت است. بدلیل تنوع بالای محصولات در بازار، کسب آگاهی درباره‌ی کیفیت، قیمت و ویژگی‌‌های آن‌ها برای بسیاری از افراد امری مشکل است. بسیاری از افراد قصد خرید دستگاه آب تصفیه کن را دارند، اما درباره‌ی جزییاتی مانند قیمت انواع دستگاه تصفیه آب خانگی، هزینه نصب دستگاه تصفیه آب، قیمت سرویس کامل آب تصفیه کن و... هیچ‌گونه اطلاعی ندارند. در این مقاله قصد داریم اطلاعاتی را در این زمینه ارائه دهیم.

ادامه مطلب...