مقالات تصفیه آب

دستگاه تصفیه هوای منزل

یکی از مشکلات زندگی در دنیای مدرن مواجه شدن با انواع آلودگی‌ها از قبیل آلودگی آب و آلودگی هوا است؛ آب و هوا دو منبع حیاتی برای زندگی بشر به شمار می‌روند که بدون هیچ‌کدام از آن‌ها امکان ادامه‌ی زندگی حتی برای چند دقیقه وجود ندارد. البته با پیشرفت علم و تکنولوژی راهکارهایی برای از بین بردن این دو نوع آلودگی ایجاد شده است و می‌توان با استفاده از انواع دستگاه‌های تصفیه کن مانند دستگاه تصفیه آب و دستگاه تصفیه هوا تا حدی این مشکل را برطرف کرد.

ادامه مطلب...

قیمت فیلتر قلیایی کننده آب

در دستگاه‌های تصفیه آب فیلترهای مختلفی وجود دارد که هر کدام کار معینی را انجام می‌دهند؛ برخی از فیلترها آلاینده‌های فیزیکی آب را از آن جدا می‌کنند، برخی دیگر نیز طعم، بو و مزه‌ی آب را از بین می‌برند و برخی دیگر از فیلترها مانند فیلترهای معدنی عناصر مفیدی مانند منیزیم و پتاسیم را به آب اضافه می‌کنند تا به آن خاصیت بیش‌تری ببخشند. یکی از انواع فیلتر تصفیه آب که در برخی از دستگاه‌ها وجود دارد، فیلتر آلکالاین است که به آن فیلتر قلیایی یا فیلتر قلیایی کننده آب نیز گفته می‌شود.

ادامه مطلب...

تصفیه آب سی سی کا

بسیاری از افراد تصمیم دارند یک دستگاه تصفیه آب خانگی خریداری کنند، اما به دلیل تنوع محصولات موجود در بازار از نظر کیفیت و قیمت نمی‌دانند که دقیقاً نیازشان چیست و کدام محصول برای آن‌ها مناسب‌تر است. همچنین محصولات تقلبی تصفیه آب در بازار زیاد شده‌اند و این مسئله سبب شده تا افراد نتوانند به راحتی اعتماد کنند و دچار نوعی سردرگمی در هنگام خرید شوند.

ادامه مطلب...

شرکت تصفیه آب خانگی

اگرچه شرکت‌های مختلفی در زمینه‌ی دستگاه تصفیه آب فعالیت می‌کنند، اما روشن است که سطح خدماتی که در زمینه‌ی فروش دستگاه تصفیه آب خانگی ارائه می‌دهند با یکدیگر متفاوت است و تنها تعداد معدودی از شرکت‌ها بهترین خدمات و محصولات را در اختیار مشتریان می‌گذارند. بازار پر شده است از محصولات تقلبی و غیر اصل که خرید تصفیه آب خانگی را کار بسیار دشواری برای خریداران دستگاه تصفیه آب نموده و انتخاب فروشگاه و محصول را برای آن‌ها مشکل کرده است.

ادامه مطلب...

تصفیه‌کننده آب خانگی

کمبود بارندگی و کاهش سطح آب شیرین پشت سدها باعث شده تا کیفیت آب آشامیدنی در بعضی مناطق به شدت پایین بیاید. پایین بودن کیفیت آب آشامیدنی در برخی خانه‌ها، خانواده‌ها را به این فکر می‌اندازد که یک دستگاه تصفیه آب خانگی خریداری کنند. اما انتخاب بهترین تصفیه‌کننده آب از بین دستگاه‌های متنوعی که در بازار به فروش می‌رسند کار مشکلی است.

ادامه مطلب...

معرفی محصولات و فروش دستگاه‌های تصفیه آب Aqua Pro

اغراق نیست اگر بگوییم که سلامتی ما در گرو آبی است که روزانه می‌نوشیم؛ بخشی از همه‌ی اندام‌های بدن ما از آب تشکیل شده است و اگر آب آشامیدنی که وارد بدن می‌شود، سالم نباشد، به تمام اندام‌ها نفوذ کرده و سلامت آن‌ها را به خطر می‌اندازد. آبی که در شبکه‌های لوله‌کشی شهری وجود دارد، اگرچه آبی تصفیه شده است، اما باید دانست که این مسئله به معنای آن نیست که هیچ‌گونه میکروب و املاحی در آن وجود ندارد.

ادامه مطلب...