مقالات تصفیه آب

کاربرد دستگاه تصفیه هوا خانگی

هیچ موجودی بدون هوا نمی‌تواند زنده بماند؛ اما آیا تابه‌حال با خود فکر کرده‌اید که نقش هوای سالم در حفظ سلامتی چیست؟ تا چند سال پیش آلودگی هوا بیشتر در تعداد محدودی از شهرهای بزرگ اتفاق می‌افتاد، اما امروزه با افزایش جمعیت و گسترش استفاده از وسایل حمل‌ونقل، این مشکل به یکی از مشکلات مهم در تمام مناطق کشور تبدیل‌شده است.

ادامه مطلب...

زمان تعويض فیلتر یخچال ساید بای ساید سامسونگ و الجی

امروزه استفاده از یخچال‌های ساید بای ساید امری متداول است و در بیشتر خانه‌‌ها می‌توان یک یخچال از این نوع را پیدا کرد. یکی از مزیت‌های استفاده از یخچال‌های ساید بای ساید، استفاده از آب تصفیه شده است. از آنجایی که تصفیه آب در یخچال‌های ساید با استفاده از فیلتر مخصوص تصفیه آب انجام می‌شود، این فیلتر پس از مدتی اشباع می‌شود و کارکرد خود را از دست می‌دهد و به همین خاطر نیاز به تعویض پیدا می‌کند.

ادامه مطلب...

فروش قطعات دستگاه تصفیه آب خانگی با نصب رایگان

یکی از دغدغه‌های افرادی که دستگاه آب تصفیه کن خریداری می‌کنند، استفاده از خدمات پس از فروش و خرید قطعات تصفیه آب خانگی و تعویض لوازم یدکی دستگاه تصفیه آب خانگی است. بیشتر فروشندگان در قبال این نوع از خدمات تعهدی ندارند و حتی قطعات مورد نیاز دستگاه‌ها را هم نمی‌توانند برای مشتریان خود تأمین کنند؛ به همین خاطر بسیاری کسانی که دستگاه تصفیه آب خریداری می‌کنند،

ادامه مطلب...

آب قلیایی چیست؟

انتخاب یک دستگاه تصفیه آب عالی بسیار مهم است؛ زیرا سلامت عمومی بدن ما در گرو کیفیت آبی است که می‌نوشیم و اگر دستگاه تصفیه شده از کیفیت و کارایی مطلوبی برخوردار نباشد، ممکن است به سلامتی ما آسیب هایی وارد کند. البته انتخاب یک دستگاه مناسب کار چندان راحتی نیست؛ زیرا فاکتورهای مهمی وجود دارد که برای انتخاب و خرید دستگاه تصفیه آب خانگی باید بدان‌ها توجه نمود.

ادامه مطلب...

­آیا شما هم به یک فیلتر آب خانگی نیاز دارید؟

سیستمهای تصفیه آب خانگی یکی از محبوبترین راه‌حلهای فیلتر کردن است که در حال حاضر در سراسر کشور استفاده میشود. علت محبوبیت فیلتر تصفیه آب این است که بسیار کاربردی و مؤثر بوده و آب‌های با کیفیت بالا تولید میکنند اما چه تعداد از ما با علم اقدام به خرید فیلتر آب خانگی میکنیم؟ آیا از فواید فیلتر آب و حتی قیمت فیلتر آب خانگی اطلاعی داریم؟

ادامه مطلب...

نمایندگی دستگاه تصفیه آب خانگی CCK

امروزه ضرورت استفاده از آب آشامیدنی و نقش آن در سلامتی انسان بر هیچ‌کس پوشیده نیست. پزشکان معتقدند یکی از راه‌های بیمار نشدن استفاده از آب آشامیدنی سالم است؛ زیرا بخش قابل‌توجهی از همه‌ی اندام‌های بدن را آب تشکیل می‌دهد و اگر آب آشامیدنی ما سالم باشد، این اندام‌ها نیز به درستی کار خواهند کرد. با توجه به همین ضرورت افراد زیادی هستند که تصمیم می‌گیرند به نوشیدن آب سالم روی بیاورند و به همین خاطر تصمیم به خرید دستگاه آب تصفیه کن می‌گیرند.

ادامه مطلب...