مقالات تصفیه آب

تصفیه آب 6 مرحله‌ای

شاید تا چند سال پیش لزوم خرید و استفاده از دستگاه تصفیه آب برای بسیاری از مردم خیلی مشخص نبود و با موج تبلیغات زیادی که بخصوص در مورد مسائل منفی دستگاه تصفیه آب خانگی ارائه می‌شد، برخی از مردمی هم که خواهان خرید این محصول بودند پشیمان می‌شدند.اما امروزه با رشد بیماری‌های ناشی از آب غیربهداشتی و مشخص شدن آلودگی آب برای اغلب مردم و همچنین کیفیت آب خروجی از دستگاه تصفیه آب امروزه شاهد تمایل بیشتر و روز افزون مردم برای استفاده از این دستگاه و بخصوص خرید تصفیه آب خانگی 6 مرحله‌ای هستیم.

ادامه مطلب...

نمایندگی دستگاه تصفیه آب خانگی آکواپرو

نام و آوازه‌ی هر محصول در دنیای تجاری امروز بدون تردید تنها زمانی بر سر زبان‌ها خواهد افتاد که کیفیت و مرغوبیت آن محصول برای همه مشخص شده باشد. دستگاه تصفیه آب آکواپرو شرکت راد گستر نوین یکی از همین موارد است. در میان تولید کنندگان دستگاه تصفیه آب خانگی، برند آکواپرو یکی از شناخته ‌شده‌ ترین و محبوب‌ترین شرکت‌های حال حاضر دنیا است.

ادامه مطلب...

Buy Household air cleaners

هوای داخل اتاق اغلب بسیار آلوده‌تر از هوای بیرون است و از آنجایی که ما اغلب زمان خود را در داخل خانه سپری می‌کنیم، بنابراین مدت زمان زیادی را با هوای آلوده‌ای که می‌تواند منشأ بسیاری از بیماری‌ها از جمله بیماری‌های میکروبی و ویروسی و آلرژن‌ها ‌باشد، قرار داریم. به همین دلیل پیشنهاد می‌شود که به منظور بهره‌مندی از هوایی سالم و تمیز حتماً یک دستگاه تصفیه کننده هوا خریداری نمایید.

ادامه مطلب...

تصفیه آب RO

این روزها به راحتی آب آشامیدنی تمیز و پاکیزه قابل دسترس نیست. رشد جمعیت، توسعه‌ی صنعتی و تخریب محیط‌زیست همه دلایل مهمی هستند که باعث از بین رفتن سلامت آب شده‌اند. هرچند این فاکتوری است که اغلب این روز‌ها روی آن مانور داده می‌شود و چه بسا شاید اگر در زمان‌های گذشته هم آب با این دقت بررسی می‌شد، این مشکلات یعنی سختی آب و برخی از باکتری‌ها و میکروب‌ها همچنان در آب دیده می‌شدند.

ادامه مطلب...

تعویض فیلتر تصفیه آب CCK

دستگاه تصفیه آب خانگی همانند سایر لوازم زندگی این روز‌ها در بسیاری از خانه‌ها وجود دارد. هر فرد بنا بر توصیه‌ها و نیاز خود یک تصفیه آب خانگی خریداری کرده و متناسب با آن شرایط نگهداری و تعمیرات آن را دنبال می‌کند. بی‌شک یکی از مهم‌ترین عناصر در سطح کیفی محصولات داشتن یک برنامه‌ی سرویس و نگهداری مرتب و منسجم برای وسایل خانگی از جمله تصفیه آب می‌باشد.

ادامه مطلب...

دستگاه قلیایی‌کننده آب

دستگاه آب قلیایی از پیشتازان تولیدات دستگاه‌ تصفیه آب در جهان به شمار می‌رود که هر روز بر اهمیت و تولیدات آن افزوده می‌شود و بسیاری از پزشکان و کارشناسان تغذیه‌ای و سلامت توصیه‌ی اکید دارند که از آب قلیایی شده استفاده کنیم. خواص آب قلیایی شده بسیار زیاد است که قبلاً در مقالات دیگر به آن پرداختیم و در ادامه نیز توضیحاتی درباره‌ی آن خواهیم داد اما برای اینکه واقعاً بدانید که چرا آب قلیایی مفید است و اهمیت فیلتر قلیایی کننده آب در دستگاه تصفیه آب تا چقدر زیاد است.

ادامه مطلب...