مقالات تصفیه آب

علت قرمز شدن چراغ فیلتر یخچال سامسونگ چیست

بیشتر افراد استفاده از یخچال‌‌های ساید با ساید را به استفاده از یخچال و فریزرهای معمولی ترجیح می‌دهند و این مسئله به دلیل مزیت‌هایی است که این نوع از یخچال‌ها دارند. یکی از مهم‌ترین مزیت‌‌های یخچال ساید بای ساید امکان تصفیه آب است که این کار را از طریق سیستم تصفیه آب طراحی شده در این یخچال‌ها و با استفاده از فیلتر تصفیه آب مخصوص انجام می‌شود.

ادامه مطلب...

قیمت برترین دستگاه تصفیه هوا خانگی

مشکل آلودگی هوا یکی از بزرگ‌ترین معضلات جامعه امروز است که حل آن هم در کوتاه مدت و به راحتی انجام پذیر نیست؛ هرساله چند هزار نفر به طور مستقیم و غیرمستقیم به دلیل آلودگی هوا جان خود را از دست می‌دهند. اما به دلیل آن که این معضل اثرات خود را بر سلامتی انسان در بلندمدت برجای می‌گذارد، کمتر کسی به خاطر آن احساس خطر می‌کند و یا به فکر راه چاره می‌افتد.

ادامه مطلب...

Homemade sweetener sale

برخی از افراد قصد خرید آب شیرین کن را دارند اما هنوز به درستی نمی‌دانند که آب شیرین کن چیست و چه فوایدی دارد. همچنین بسیاری از افراد از شرایط فروش دستگاه آب شیرین کن خانگی چندان اطلاعی ندارند و نمی‌دانند که در انتخاب دستگاه آب شیرین کن باید به چه نکاتی توجه کنند.

ادامه مطلب...

دستگاه تصفیه آب صنعتی و نیمه صنعتی

دستگاه‌های تصفیه آب بر حسب کارکرد و حجم تصفیه آب به انواع مختلفی تقسیم می‌شوند که عبارتند از: دستگاه تصفیه آب خانگی، تصفیه آب نیمه صنعتی و دستگاه تصفیه آب صنعتی. هر کدام از این سه نوع دستگاه ویژگی‌های مخصوص به خود را دارند و لازم است که خریداران تصفیه آب قبل از انتخاب محصول، درباره تفاوت‌ها و این کارکردهای سه گانه اطلاعاتی را کسب کنند.

ادامه مطلب...

مرکز فروش دستگاه تصفیه آب در تهران

به همان اندازه که خرید دستگاه تصفیه آب ضرورت دارد، آگاهی از مراکز معتبر فروش دستگاه تصفیه آب خانگی هم مهم است و به دلیل حساسیت‌هایی که وجود دارد، نمی‌توان این دستگاه را از هر جایی خرید. به همین خاطر ما در این مقاله قصد داریم شما را با بزرگ ترین شرکت دستگاه‌های تصفیه آب آشنا کنیم و در ضمن آن نکاتی را درباره شرایط فروش دستگاه تصفیه آب خانگی و خرید تصفیه آب توضیح دهیم.

ادامه مطلب...

زمان تعويض فیلتر تصفیه آب خانگی و سرویس دستگاه تصفیه آب

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی یکی از مهم‌ترین کارهایی است که می‌توانید در راستای حفظ سلامتی‌تان انجام دهید. البته همه چیز صرفاً در خرید یک دستگاه خلاصه نمی‌شود، بلکه مراقبت از دستگاه و انجام سرویس‌های دوره‌ای نیز جزو مهم‌ترین کارهایی هستند که پس از خرید دستگاه باید درباره آن‌ها حساسیت ویژه به خرج دهید. بسیاری از مصرف کنندگان دستگاه تصفیه آب نسبت از مسائل مربوط به سرویس و تعویض فیلتر دستگاه تصفیه آب اطلاع کافی ندارند؛

ادامه مطلب...