مقالات تصفیه آب

8-stage water purifier and drinking water for alkaline water

نوشیدن روزانه حداقل 64 اونس آب، برای سلامتی حیاتی است. با این حال، بسیاری از مردم، طعم آب شیر و آبی را که از سیستم توزیع شهری به خانه‌ها می‌رسد، دوست ندارند و از راه‌های مختلف به آب سالم آشامیدنی و تصفیه شده دسترسی پیدا می‌کنند. خرید دستگاه تصفیه کننده آب خانگی، یکی از این روش‌هاست که انواع مختلفی دارد و هر کدام، بسته به نوع فیلتر‌ها از فیلتر تصفیه فرابنفش UVگرفته تا فناوری‌های پیشرفته‌تر، کاربردی متفاوت دارند.

ادامه مطلب...

چرا باید یک دستگاه تصفیه کننده آب بخرید؟

برای داشتن یک سبک زندگی سالم و شاد، لازم است که به سطح هیدراتاسیون خود توجه کنید. نوشیدن روزانه حداقل 8 لیوان آب، نکته‌ایست که معمولاً مردم آن را نادیده می‌گیرند، در حالی که با این کار، از تغییری که در زندگی آن‌ها به وجود می‌آید، شگفت‌زده خواهند شد. در زمان‌های گذشته، دسترسی به آب سالم حتی بدون سیستم توزیع و انتقال شهری برای مردم فراهم بوده، اما در عصر صنعتی امروز، آب برای این‌که مایه حیات باشد، باید تصفیه و قابل استفاده شود. در این مطلب به شما خواهیم گفت چرا اصولاً خرید و داشتن یک دستگاه آب تصفیه کن خانگی در هر خانه‌ای ضروری است.

ادامه مطلب...

دستگاه تصفیه آب خوب یا بد

دسترسی به آب آشامیدنی سالم، یک مسئله‌ی جدی برای مردم در سرتاسر دنیاست. با توجه به تحقیقات انجام شده، آب ناسالم آشامیدنی، به طور سالیانه باعث مرگ 1.1 میلیون نفر در دنیا می‌شود و بر همین اساس تأمین ایمنی، در برابر آب ناسالم، برای خانواده‌ها نه تنها یک مسئولیت، بلکه یک اولویت به حساب ‌می‌آید. استفاده از دستگاه تصفیه آب خانگی، یکی از بهترین راه‌ها برای سالم‌سازی آب از مواد مضر و خطرناک است که البته، با داشتن اطلاعات مفید و کافی ‌می‌توانید بهترین نوع آن را از انواع موجود در بازار انتخاب کنید.

ادامه مطلب...

دستگاه تصفیه آب 7 مرحله‌ای قلیایی

هیچ چیز برای سلامتی شما مهم‌تر از آب نیست. اگر شما تاریخ زندگی انسان‌ها را مطالعه کرده باشید، می‌دانید که همیشه در کنار یک منبع تمیز آب، زندگی وجود داشته است. یک فرد می‌تواند 7 روز بدون غذا زنده بماند، اما بدون آب نمی‌تواند بیش از 3 روز دوام بیاورد. آب 70٪ از کل بدن انسان را تشکیل می‌دهد. به همین دلیل است که آب مهم‌ترین ماده برای زندگی در سیاره زمین است.

ادامه مطلب...

Examining the types of water purifiers

آب یکی از ضروری‌ترین نیازهای بدن ما است و مصداق آن جمله‌ی معروف "آب مایه حیات است" می‌‌باشد، اما موضوعی که اهمیت دارد این است که آبی که توسط افراد مصرف می‌گردد باید دارای حداقل استانداردهایی باشد تا از بروز مشکلات ناشی از آب آلوده پیشگیری شود. امروزه با پیشرفت علم اهمیت این موضوع بیش از پیش آشکار شده است و همواره مهندسان و طراحان در جستجوی راه‌حلی برای بر طرف کردن این مشکل بوده‌اند.

ادامه مطلب...

تعویض فیلتر تصفیه آب سافت واتر

یکی از اصلی‌ترین شرایط بازدید و نگهداری دستگاه‌ تصفیه آب سافت واتر، تعویض فیلتر تصفیه آب آن در دوره‌های زمانی مشخص شده در دفترچه‌ی راهنمای دستگاه می‌باشد. تصفیه آب سافت واتر یکی از نمونه‌های موفق تولید شده در موضوع تصفیه آب خانگی می‌باشد ولی اگر به موقع برای تعویض فیلتر‌های آن اقدام نشود، نه تنها نتیجه‌ی دلخواه را نخواهید گرفت و آب از درصد تصفیه کافی برخوردار نخواهد بود، بلکه به دلیل کثیفی این فیلترها دستگاه خیلی زود فرسوده خواهد شد و عمر مفید کمتری خواهد داشت.

ادامه مطلب...