مقالات تصفیه آب

چگونه آب را یونیزه کنیم؟

آب به دلیل عبور از سنگلاخ‌ها و برخی از مناطق طبیعی ممکن است دارای مقدار یونیزه‌ی متفاوتی باشد. همانگونه که در مقالات قبلی توضیح دادیم آب را می‌توانیم به عنوان آب سالم و مغذی در نظر بگیریم که میزان یونیزه‌ی قلیایی آن کافی باشد. وقتی یون‌های هیدروکسیلی و یا مولکول‌های هیدروژن آب بشکنند، در واقع آب حالت اسیدی پیدا می‌کند و از خاصیت آنتی‌اکسیدانی و طبیعی خود که برای بدن مفید است، خارج می‌شود. آب یونیزه بسیار مغزی و برای بدن بهترین نوع نوشیدنی است، اما آب یونیزه چیست؟

ادامه مطلب...

عیب یابی و تعمیر دستگاه تصفیه آب خانگی

دستگاه تصفیه آب خانگی کم‌کم جای خود را در خانه‌ها باز کرده و این روزها بسیاری از خانواده‌ها از این دستگاه در خانه خود استفاده می‌کنند. دستگاه‌های تصفیه آب هم همانند سایر لوازم خانگی ممکن است به هر دلیل دچار مشکلات و عیب‌هایی بشوند و بر اثر کارکرد زیاد و یا به دلیل اشتباهات کاربران دچار خرابی شوند.

ادامه مطلب...

کاربرد دستگاه تصفیه آب چیست؟

هر روز آب‌های سطح زمین به دلیل اسیدی‌تر شدن باران‌ها به خاطر آلودگی هوا و همچنین آلوده شدن سطح خاک به دلیل تردد زیاد خودروها، استفاده از سموم بهداشتی، سموم گیاهان و حشرات، استفاده از مواد سمی و انتشارات کارخانه‌ای و... آلوده‌تر می‌شوند. آلاینده‌های آب شهری هر کدام صرف نظر از زیانی که به طبیعت می‌رسانند خطرات و بیماری‌های زیادی را هم برای انسان بوجود می‌آورند.

ادامه مطلب...

آشنایی با دستگاه یونیزه کننده آب قلیایی

به جرأت می‌توان گفت استفاده از آب سالم و بهداشتی یکی از معضلات دنیای کنونی ماست. آلودگی آب و نبود آب آشامیدنی مناسب در بسیاری از مناطق دنیا هر ساله باعث ایجاد بیماری‌ها و مشکلات زیادی برای انسان شده و هر روز به دلیل کم شدن میزان بارندگی و اسیدی شدن باران‌ها و استفاده از انواع مواد شیمیایی بر آلودگی این آب‌ها افزوده می‌شود.

ادامه مطلب...

بهترین دستگاه آب یونیزه قلیایی در ایران

میلیون‌ها نفر در حال حاضر در اغلب مناطق دنیا به خوبی می‌دانند که باید روزانه آب بیشتری بنوشند. اما این تنها کافی نیست. این آب باید شیرین، زلال و خالص باشد. ولی این هم بهترین راه‌حل نیست. امروزه تقریباً همه‌ی افرادی که برای سلامتی خود نوشیدن آب را امری ضروری می‌دانند به این نکته مشترک دست یافته‌اند که آب باید یونیزه باشد و آب یونیزه در واقع بهترین نوع نوشیدنی در دنیاست.

ادامه مطلب...

فروش دستگاه تست آب آشامیدنی

شاید تا سال‌ها قبل کمتر کسی به موضوع خلوص و سختی آب توجهی داشت ولی به مرور زمان و با انتشار مقالات و دیدگاه‌های علمی زیاد، تقریباً تمامی مردم متوجه این امر مهم شدند که آب‌های مورد استفاده‌ی ما آلودگی‌های زیادی دارند. اما همیشه در مقالات به این نکته هم اشاره شده که سختی آب در هر منطقه‌ی مصرف، متفاوت است و همچنین هر منطقه آلاینده‌های مختلفی دارد.

ادامه مطلب...