عمده محصولات تصفیه هوا خانگی به منظور ارتقای سطح کیفی هوا تولید می‌شوند و همه‌ی تولیدکنندگان این دستگاه‌ها چه در داخل ایران و چه خارج از ایران همواره در راستای بهبود وضعیت تولیدات خود در تلاش هستند. آنچه که در اصل فروش حرف اول را در همه‌ی صنایع می‌زند، اصل مشتری‌مداری و رضایت مشتریان است.در تولید دستگاه تصفیه هوای خانگی هم این موضوع استثنائی ندارد.

همه بدنبال خرید دستگاه تصفیه هوایی هستند که بدانند در صورت نیاز به خدمات و پشتیبانی فنی این موضوع قابل حل و دسترسی به این خدمات ساده می‌باشد. وقتی نگاهی به اطرافمان بیاندازیم، می‌بینیم که بسیاری از شرکت‌های معتبر تولیدکننده دستگاه تصفیه هوا خانگی در ایران حضور ندارند و بدلیل داشتن شرایط تحریم ممکن است موجودیت خدمات پس از فروش به مشتریان به مشکل بخورد.

نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش دستگاه تصفیه هوا به این منظور تأسیس و راه‌اندازی می‌شود که ضمن حصول اطمینان از شرایط پایدار فروش و ارائه‌ی اصلی‌ترین برند شرکت بدست مشتری بدون مشکلات رایج مانند ارائه‌ی جنس بی‌کیفیت و تقلبی و یا دست بردن در محصول، به این اطمینان برسند که بهترین خدمات و خدمات پس از فروش شرکت تولیدکننده در جامعه‌ی مشتریان نیز به به نحو احسنت ارائه می‌شود. در واقع نماینده فروش تصفیه هوای خانگی کسی است که محصول و خدمات یک شرکت را در قالب یک شخصیت حقوقی در مکانی دیگر با تمامی اختیارات و اصالت شرکت مادر ارائه می‌کند.

نمایندگی فروش تصفیه هوای خانگی محصولات شرکت‌های تولیدکننده تصفیه هوا را در هر نقطه‌ی جهان بدست مشتریان این شرکت‌ها بصورت اصلی و با کیفیت اورجینال می‌رساند و اطمینان می‌یابد که رضایت مشتری با بهترین خدمات و پشتیبانی فنی و خدماتی فراهم می‌شود.

 

نمایندگی فروش دستگاه تصفیه هوا در ایران

 

همانگونه که توضیح داده شده اغلب شرکت‌های تولیدکننده دستگاه تصفیه هوا در ایران نیستند. برخی از این کارخانه‌ها و شرکت‌ها مانند شرکت تصفیه هوا ناسیونال نمایندگی‌های معتبری برای فروش محصولات خود در ایران در نظر گرفته‌اند و دلیل آن هم استقبال بی‌نظیر مشتریان ایرانی از محصولات شرکت‌های تولیدکننده مانند دستگاه تصفیه هوا ناسیونال می‌باشد.

شرکت تولیدکننده دستگاه تصفیه هوا national بعنوان نمونه، اغلب اطلاعات محصولات خود را همواره و از طریق لینک‌ها و کلاس‌های آموزی در اختیار نمایندگان فروش خود در ایران و یا سایر نقاط جهان قرار می‌دهد و همواره در طول دوره‌های مختلف، در تلاش است تا با شرایط موجود در بازار ایران شرایط رقابتی ایجاد کرده و بهترین خدمات را از طریق این نمایندگی‌های فروش به مشتریان خود در ایران ارائه نماید.

فروش دستگاه تصفیه هوای خانگی در نمایندگی‌های فروش برندهای مختلف از جمله دستگاه تصفیه هوا ناسیونال به مشتری این اطمینان را می‌دهد که مارک اصلی و یا برند اصل را خریداری می‌کند، از گارانتی مطمئن و شرکتی برخوردار خواهد بود، پشتوانه‌ی مناسبی خواهد داشت و در صورت نیاز به تجهیزات جانبی مانند فیلترهای مختلف دستگاه تصفیه هوای ناسیونال به راحتی می‌تواند اصل این فیلترها را از همین نمایندگی فروش دستگاه تصفیه هوا ناسیونال بدست بیاورد.

یکی از مهم‌ترین وظایف شرکت‌های دارنده‌ی نمایندگی فروش دستگاه تصفیه هوا در ایران، ارائه‌ی خدمات مطلوب به مشتریان این شرکت‌ها می‌باشد. این نمایند‌گی‌های فروش باید ضمن فروش محصولات اصلی به مشتریان خدمات نصب و پاسخگویی به مشتریان و آموزش و خدمات پس از فروش دیگر را به مشتریان این شرکت‌ها ارائه نمایند.

 دستگاه تصفیه هوا خانگی

نمایندگی دستگاه تصفیه هوا رادگستر نوین

 

شرکت رادگستر نوین یکی از شرکت‌های معتبر در امر واردات و فروش انواع دستگاه تصفیه آب و دستگاه تصفیه هوا در ایران می‌باشد که با بیش از یک دهه فعالیت مؤثر در ارائه‌ی خدمات مطلوب به مشتریان خود در ایران، بعنوان برترین شرکت واردات، فروش و توزیع دستگاه‌های تصفیه هوا و دستگاه‌های تصفیه آب در ایران شناخته می‌شود.

این شرکت بواسطه‌ی اعتبار و پشتوانه‌ی مناسب خود موفق به دریافت نمایندگی فروش دستگاه تصفیه هوا از بیش از دهه‌ها برند مطرح و نامدار تصفیه هوا در ایران می‌باشد تا ضمن وارد کردن معتبرترین برندهای تصفیه هوا در ایران و فروش این محصولات بصورت اورجینال به مشتریان خاص این شرکت‌ها، اطمینان یابد که خدمات پس از فروش و تأمین نیازهای مشتراین این شرکت‌ها به نحو احسن در همه جای ایران محقق می‌شود.

شرکت رادگستر نوین بدلیل اینکه نماینده‌ی اصلی شرکت‌های تولیدکننده دستگاه تصفیه هوا در نقاط مختلف دنیا در ایران می‌باشد قیمت‌های تمام شده‌ی بسیار کمتری نسبت به سایر رقبا را در ایران ارائه می‌کند که این بدلیل حذف واسطه‌ها و وارد کردن این دستگاه‌ها از طرف خود شرکت‌های تولیدکننده در ایران می‌باشد.
شرکت رادگستر نوین در ایران افتخار داشتن نمایندگی از شرکت‌های تولیدکننده دستگاه تصفیه آب و دستگاه تصفیه هوا ناسیونال، آکوا سافت، آکوا واتر، پاناسونیک، ال جی، آکوا پرو و... می‌باشد.

نمایندگی فروش دستگاه تصفیه هوای خانگی رادگستر نوین افتخار دارد تا با اختیارات تام و زیر نظر شرکت‌های اصلی تولیدکننده دستگاه تصفیه هوا خانگی خدمات زیر را به مشتریان این شرکت‌ها ارائه نماید:

فروش انواع دستگاه تصفیه هوا با برندهای مختلف

تأمین تجهیزات اصلی دستگاه تصفیه هوا در ایران

توزیع انواع دستگاه تصفیه هوا در ایران و به نمایندگی‌های مختلف

ارائه‌ی خدمات نصب و راه‌اندازی رایگان دستگاه تصفیه هوا

ارائه‌ی خدمات گارانتی و ضمانت‌نامه های مختلف شرکت‌های تولید کننده دستگاه تصفیه هوا

ارائه‌ی خدمات مشاوره و آموزش مشتریان شرکت‌های مختلف تصفیه هوا

دریافت نظرات و پیشنهادات مشتریان و انتقال آن به شرکت‌های تولید کننده دستگاه تصفیه هوا

تأمین نیاز مشتریان در خصوص نصب و راه‌اندازی تجهیزات و خدمات دستگاه تصفیه هوا

ارائه‌ی مشاوره‌ی عیب‌یابی و تعمیر و یا تعویض قطعات دستگاه تصفیه هوا

ارائه‌ی ضمانت‌نامه‌ی اصل بودن دستگاه تصفیه هوا

فروش دستگاه تصفیه هوا با کمترین قیمت نسبت به سایر رقبا

مشاوره‌ی خرید بهترین دستگاه تصفیه هوا متناسب با نیاز مشتریان

و...

در صورت نیاز به مشاوره و یا خدمات خاص دستگاه‌های تصفیه هوا بهتر است با مشاورین شرکت رادگستر نوین به عنوان برترین شرکت ارائه دهنده خدمات فروش و نمایندگی فروش دستگاه تصفیه هوا در ایران تماس بگیرید.

اشتراک در واتساپ اشتراک در تلگرام