شرکت سی سی کا در سال 1973 در تایوان افتتاح شد. این شرکت اهم فعالیت‌های خود را در راستای طراحی و تولید تجهیزات تصفیه آب حرفه‌ای با انواع پیشرفته‌ترین اتصالات، فیلتر‌ها، محفظه‌ها، پمپ‌ها و... در این صنعت متمرکز کرد. شرکت سی سی کا در طول چهار دوره‌ی علمی و عملی تحقیق و توسعه، امروزه توانسته به یکی از شرکت‌های معتبر در حوزه‌ی تولید و فروش دستگاه تصفیه آب C.C.K با بهترین نوع خدمات پس از فروش در سطح جهان خود را معرفی نماید.

تیم مدیریتی شرکت سی سی کا عمده تمرکز خود را در تأمین رضایت مشتریان این شرکت قرار داده‌اند و توانسته‌اند همواره با رویکرد مشتری‌مداری و با محوریت خواست مشتریان به اهداف بلند سازمانی خود نائل شوند.

 

دستگاه تصفیه آب خانگی CCK

 

دستگاه تصفیه آب سی سی کا برای تصفیه آب از فرآیند اسمز معکوس یا RO استفاده می‌کند. با توجه به نوع زندگی و خواست مردم تایوان در ابتدا تولید محصولات این کارخانه به سبک مدل‌های دستگاه تصفیه آب تولیدی در اروپا و آمریکا و با طرح و نمایی شبیه به این محصولات تولید شد و با استفاده از تکنولوژی‌های متفاوت در تولید آب تصفیه شده‌ی مؤثر، بهترین انتخاب‌ها را به مشتریان خود داده است.

این شرکت تایوانی برای تولید دستگاه تصفیه آب سیستم تولیدی خود را بر سه محور تولیدی متمرکز کرده است. یکی ساخت قطعات، بدنه و محفظه‌ی صد در صد بهداشتی، دیگری خط تولید فیلترهای مختلف تصفیه آب و نهایتاً خط مونتاژ دستگاه تصفیه آب که تولیدات دو بخش دیگر را در قالب دستگاه تصفیه آب سی سی کا روانه‌ی بازار می‌کنند.
تصفیه آب خانگی CCK یکی از مرغوب‌ترین دستگاه‌های تصفیه آب در دنیاست که با دریافت انواع استانداردهای ملی و بین‌المللی مانند گواهینامه‌ی بنیاد ملی بهداشت جهانی NSF، گواهینامه‌ی انجمن کیفی آب دنیا WQA، گواهینامه‌ی سازمان غذا و دارو آمریکاFDZ ، CE اروپا، ایزو 9001 مدیریت کیفیت، گواهینامه‌ی UL آمریکا در حوزه‌ی ایمنی و بهداشت، گواهینامه‌ی کیفی محصولات از شرکت SGS و... توان و کیفیت بالای تولیدات خود را به رخ رقبا و مشتریان خود کشیده است.

دستگاه تصفیه آب خانگی cck

عمده دستگاه‌های تصفیه آب سی سی کا فرآیند تصفیه آب را در 5 یا 6 مرحله انجام می‌دهند و همان‌گونه که گفته شد محوریت فیلترهای این دستگاه بر فیلتر اسمز معکوس که در حال حاضر بهترین فیلتر تصفیه آب می‌باشد، متمرکز شده است. البته دستگاه تصفیه آب خانگی CCK انواع مختلفی دارد و در حجم‌ها و روش‌های مختلف تصفیه آب تولید می‌شود.

استفاده از فیلتر RO یا اسمز معکوس در دستگاه تصفیه آب خانگی سی سی کا باعث شده است که این دستگاه قادر باشد تا تمامی آلاینده‌های موجود در آب را که تا بزرگی 0.0001 میکرون هستند را به راحتی از آب تصفیه کند و این موضوع یعنی آب تصفیه شده تا 98.8 درصد تمیز شده است. قابلیت فیلتر ممبران و همچنین فیلتر یونیزه و مواد معدنی در این دستگاه باعث شده است که علاوه بر تصفیه آب بصورت صد در صدی این دستگاه قابلیت اسیدی آب را هم از بین ببرد و آب با حالت قلیایی و سرشار از مواد معدنی مناسب برای بدن تولید و تصفیه شود. از این رو نوشیدن این آب چیزی شبیه یک داروی مؤثر برای رفع بسیاری از بیماری‌های میکروبی و ویروسی می‌باشد.

دستگاه تصفیه آب خانگی CCK انواع مواد محلول در آب مانند گل و لای و لجن، کلر و ذرات باقی‌مانده‌ی ناشی از پوسیدگی لوله‌ها و... را از آب تصفیه می‌کند تا این موضوع به کلی سختی آب را از بین ببرد. همچنین در مراحل بعدی با از بین بردن انواع میکروب‌ها، ویروس‌ها، آلرژن‌ها، مواد سمی و شیمیایی و... آب را از هرگونه بو و مواد مضر و آلاینده پاک می‌کند. در مرحله‌ی آخر نیز با استفاده از فیلتر قلیایی خود به یونیزه شدن و قلیایی شدن آب کمک می‌کند و مواد معدنی مورد نیاز بدن را به آب اضافه می‌کند.
دستگاه تصفیه آب سی سی کا مخزن ذخیره‌ی آب بهداشتی ساخته شده از پلاستیک سختی دارد که قادر است آب تصفیه شده را در حجم‌های مختلف ذخیره نماید.

این دستگاه روزانه 180 لیتر آب را تصفیه می‌کند. یکی از محاسن تصفیه آب خانگی CCKخدمات پس از فروش و موجودیت انواع فیلترها و خدمات مورد نیاز این دستگاه در ایران می‌باشد که باعث شده قیمت دستگاه تصفیه آب CCK نسبت به سایر رقبا در ایران قیمت مناسب‌تری داشته باشد.

شرکت CCK دستگاه تصفیه آب را در انواع مختلف خانگی، اداری و بیمارستانی و یا درمانی تولید می‌کند. این دستگاه‌ها دارای قابلیت نصب آسان هستند و در مدل‌های خانگی به راحتی بواسطه‌ی یک شاسی در زیر سینک ظرفشویی تعبیه می‌شوند. همچنین در زمان‌های تعیین شده خود کاربر به راحتی می‌تواند برای نصب و تعویض فیلترهای دستگاه به راحتی اقدام نماید.

دستگاه تصفیه آب خانگی سی سی کا مصرف برق بسیار پایینی دارد و از پمپ قدرتمند و بی‌صدایی بهره گرفته است. ضمن اینکه از یک شیر برقی استاندارد استفاده می‌کند تا در زمان‌هایی که به هر دلیل پمپ دستگاه کار نکرد، بتوانید مسیر ورودی آب به فیلترها را ببندید. این دستگاه 2 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش دارد.

 

قیمت دستگاه تصفیه آب CCK

 

انواع مختلقی از تصفیه آب خانگی CCK در بازار موجود می‌باشد. در زمان خرید دستگاه تصفیه آب سی سی کا توجه به اصالت کالا مهم‌ترین رکن انتخاب باید باشد. قیمت دستگاه تصفیه آب CCK را موضوعات مختلفی تعیین می‌کنند. انواع فیلترها، مراحل فیلتر، اصالت، نوع نمایندگی و محل فروش و... از مواردی هستند که قیمت تصفیه آب CCK را تحت تأثیر قرار می‌دهند.

دستگاه تصفیه آب cck

قیمت تصفیه آب CCK 6 مرحله‌ای که از فیلتر ممبران، اسمز معکوس و همچنین فیلترهای قلیایی بهره‌مند است از سایر تولیدات این کارخانه بالاتر است.
خرید دستگاه تصفیه آب خانگی CCK از نمایندگی‌های یکی از عواملی است که در تعیین قیمت تصفیه آب CCK نقش مستقیمی دارد. در این مراکز می توانید کم‌ترین قیمت دستگاه تصفیه آب CCK را در مقایسه با سایر مراکز فروش دریافت نمایید و در ضمن کیفیت اصلی و اورجینال دستگاه را هم اطمینان تنها در این مراکز خواهید داشت.

بدون تردید خرید دستگاه تصفیه آب خانگی از مراکز معتبر و نمایندگی‌های فروش دستگاه تصفیه آب بهترین انتخاب است. همواره بهترین قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی CCK را می‌توانید از نمایندگی رسمی فروش و توزیع تصفیه آب خانگی یعنی شرکت راد گستر نوین RAD GOSTAR NOVIN بخواهید. دستگاه تصفیه آب خانگی در شرکت راد گستر نوین بصورت مستقیم از خود شرکت سی سی کا وارد شده و انواع خدمات پس از فروش این کارخانه نیز در این مرکز ارائه می شود.

اشتراک در واتساپ اشتراک در تلگرام