نام و آوازه‌ی هر محصول در دنیای تجاری امروز بدون تردید تنها زمانی بر سر زبان‌ها خواهد افتاد که کیفیت و مرغوبیت آن محصول برای همه مشخص شده باشد. دستگاه تصفیه آب آکواپرو شرکت راد گستر نوین یکی از همین موارد است. در میان تولید کنندگان دستگاه تصفیه آب خانگی، برند آکواپرو یکی از شناخته ‌شده‌ ترین و محبوب‌ترین شرکت‌های حال حاضر دنیا است.

شرکت آکواپرو تقریباً در تمامی زمینه‌های خانگی، اداری، تجاری و... تصفیه آب با کیفیت را در اختیار مشتریان قرار دهد و در همه‌ی زمینه‌ها توانسته به عنوان برندی محبوب شناخته شود.

دستگاه تصفیه آب آکوا ساخت کشور تایوان بوده و تحت لیسانس آمریکا میباشد و نسبت به سایر هم رده‌های خود مزایای بسیار زیادتری دارد. دستگاه تصفیه آب aqua pro در کل به دو صورت تولید و وارد بازار می‌شود. نوع اول تصفیه آب خانگی آکوا از نوع بدون پمپ بوده که نیازی به استفاده از برق ندارد و مصرف انرژی پایین‌تری دارد و نوع دوم تصفیه آب آکوا که از برق استفاده می‌کند به دلیل استفاده از فیلتر قدرتمند اسمز معکوس با قابلیت حذف بیش از 99درصد از آلاینده‌های آب می‌باشد.

دستگاه تصفیه آب خانگی آکوا نوع اول که بدون پمپ و برق کار می‌کند در 3، 4، 5 و 6 مرحله‌ی فیلتراسیون تولید و تصفیه آب خانگی را انجام می‌دهند و در نوع دوم دستگاه تصفیه آب آکواپرو مراحل فیلتراسیون خود را تا 7 و حتی 8 مرحله هم با اضافه کردن فیلترهای قلیایی و یونیزاسیون تولید می‌کند.

از ویژگی‌های اصلی یک تصفیه آب خانگی خوب خروجی با کیفیت آب از دستگاه می‌باشد که دستگاه تصفیه آب خانگی آکواپرو طبق آزمایشات انجام گرفته تقریباً صد در صد آلاینده‌های عمده‌ی آب از جمله نیترات‌ها، آرسنیک، رسوبات نمک و آهن و همچنین انواع باکتری‌ها، میکروب‌ها و ویروس‌های درون آب را از بین می‌برد. همچنین نوع قطعات به کار گرفته شده در ساخت تصفیه آب آکواپرو از بهترین های نوع خود میباشد.

تصفیه آب آکواپرو با رعایت حداقل‌های مورد نیاز برای تصفیه آب ، آب مورد نیاز مصرف در خانه‌ها را با بهترین نوع مواد معدنی و میکرو مینرال‌های مفید مورد نیاز برای بدن که حتی در قرص‌های مولتی ویتامین و مکمل‌های غذایی هم به سادگی یافت نمی‌شود و از دل طبیعت هم به راحتی نمی‌توان استخراج و استفاده کرد را در فیلترهای تصفیه آب خانگی خود قرار داده تا سلامت و شادابی را برای مشتریان خود ارزانی دارد.

 نمایندگی تصفیه آب آکوا پرو

نمایندگی دستگاه تصفیه آب آکواپرو

شرکت رادگسترنوین به عنوان بزرگ‌ترین و معتبرترین و تنها نمایندگی دستگاه تصفیه آب آکوا پرو در ایران تمامی خدمات خاص این شرکت را به مشتریان در ایران ارائه می‌کند. شرکت آکواپرو از همان ابتدایی‌ترین روزهای تولید دستگاه تصفیه آب خانگی خود را متعهد به ارائه‌ی خدمات مطلوب به مشتریان خود و پاسخگویی به نیاز آن‌ها به بهترین شکل بوده است. این شرکت تصفیه آب خانگی تایوانی بی‌دلیل نبوده که توانسته میزان بالایی از مشتریان را در حوزه‌ی تولیدات دستگاه تصفیه آب خانگی به خود اختصاص دهد.
از جمله مهم‌ترین خدمات شرکت آکواپرو در حوزه‌ی تولید تصفیه آب خانگی آکواپرو در تمامی کشورهای طرف قرارداد که شرکت رادگستر نیز به عنوان نمایندگی آکوا پرو در ایران سرلوحه‌ی خود قرار داده می‌توان به خدمات زیر اشاره کرد:

فروش دستگاه تصفیه آب آکواپرو با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت

شرکت رادگستر به عنوان بزرگ‌ترین شرکت واردات و توزیع کننده تصفیه آب خانگی در ایران و به عنوان نمایندگی آکوا پرو در تهران و ایران کلیه‌ی خدمات فروش دستگاه تصفیه آب خانگی آکواپرو را در تهران و شهرستان‌ها به قیمت مناسب و بصورت اصل و اورجینال و با بهترین کیفیت و سرویس دهی و خدمات ارائه می‌کند.

 

ارائه تمامی تخفیفات و آفرهای ویژه شرکت آکواپرو در ایران

رادگسترنوین آکواپرو همواره و در فصول و جشنواره‌های مختلف شرایط فروش و تخفیفات ویژه‌ای را اعلام می‌کند تا مشتریان آکواپرو بتوانند در این جشنواره‌ها و شرایط با بهترین تصفیه آب خانگی خود و یا لوازم جانبی و مصرفی مانند انواع فیلترهای تصفیه آب آکوا را با شرایط ویژه از اصلی‌ترین نمایندگی تصفیه آب آکوا خریداری نمایند.

 

انجام خدمات نصب دستگاه تصفیه آب آکواپرو بصورت رایگان در هر نقطه از تهران

یکی از وظایف نمایندگی تصفیه آب نصب و راه‌اندازی دستگاه تصفیه آب خانگی می‌باشد. رادگستر نیز به عنوان نمایندگی تصفیه آب آکواپرو و با استفاده از کادری متخصص و حرفه‌ای تمامی انواع مدل‌های دستگاه تصفیه آب آکوا را در تمامی نقاط تهران و حومه ارسال و نصب رایگان و ضمانت طلایی 1 ساله و خدمات مادام العمر می‌کند.

 

ارائه مشاوره و دیدگاه مناسب به مشتریان برای خرید بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی متناسب با نوع آب و نیاز مشتری

نمایندگی تصفیه آب خانگی آکواپرو یعنی شرکت رادگستر این وظیفه را در خود نهادینه کرده است که ضمن نصب و راه‌اندازی انواع آب تصفیه کن آکواپرو تمامی مشاوره‌های لازم و آموزش‌های مورد نیاز مشتریان تصفیه آب خانگی آکواپرو را به دقت و حوصله فراوان به آن‌ها گوشزد و تعلیم دهد و به غیر از آن در تمامی ساعات کاری نیز بصورت آنلاین و یا تلفنی هرگونه خدمات مبتنی بر مشاوره و راهنمایی‌های لازم درباره انواع نگرانی‌ها و دغدغه‌های مشتریان دستگاه تصفیه آب آکواپرو را جواب‌گو باشد.

 

ارائه خدمات پس از فروش تصفیه آب آکوا

شرکت آکواپرو با تعهد به ارائه‌ی بهترین خدمات به مشتریان خود، انواع نمایندگی آب تصفیه کن را در ایران و سایر کشورها در راستای تعامل نزدیک‌تر و صمیمانه‌تر با مشتریان خود راه‌اندازی کرده است. شرکت رادگستر نیز به عنوان نمایندگی آکواپرو تمامی خدمات پس از فروش دستگاه تصفیه آب خانگی شرکت آکوا از جمله فروش لوازم یدکی و جانبی، تعمیرات و نگهداری و تعویض فیلتر و سرویس دستگاه را در دستور کار خود دارد و به صورت مادام العمر در خدمت مشتریان گرامی میباشد.

 

انجام کلیه خدمات مربوط به نمایندگی تصفیه آب خانگی

از دیگر وظایف هر نمایندگی تصفیه آب خانگی می‌توان به خدمات ارزیابی رضایت مشتریان، رسیدگی به انتقادات مشتریان، انجام ضمانت‌ها و گارانتی‌های دستگاه تصفیه آب آکوا، بررسی تخصصی موضوعات و فروش و ارسال و نصب و خدمات و سرویس دهی عالی میباشد

شرکت رادگستر نوین مفتخر است که با أخذ نمایندگی آب تصفیه کن آکواپرو در کنار سایر انواع نمایندگی تصفیه آب خانگی خدمات واردات و فروش دستگاه تصفیه آب آکواپرو را در کنار سایر دستگاه‌های تصفیه آب خانگی در تهران و سراسر ایران با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت و گارانتی طلایی و سرویس دهی عالی انجام دهد.

اشتراک در واتساپ اشتراک در تلگرام