مقالات تصفیه آب

مقایسه و تفاوت دستگاه های تصفیه آب خانگی

بسیاری از افراد در مورد انواع دستگاه تصفیه آب اطلاعاتی ندارند و تفاوت دستگاه های تصفیه آب با یکدیگر را نمی‌دانند. دستگاه‌های تصفیه آب در روش تصفیه، نوع کاربرد و همچنین تعداد فیلترها و مواردی از این دست با هم تفاوت های زیادی دارند. حتی کارکرد و هدف استفاده از این دستگاه‌ها هم با یکدیگر متفاوت‌ می‌باشد.

ادامه مطلب...

آب معدنی یا خرید دستگاه تصفیه آب؟

آب معدنی یا دستگاه تصفیه آب؟ سوالی است که احتمالا برای همه‌ی ما پیش آمده باشد. همه می‌دانیم که آبی که از طریق سیستم لوله‌کشی به دست ما می‌رسد به طور کامل تصفیه نشده است و رسوبات و برخی آلودگی‌های شیمیایی هنوز در آن وجود دارند. پس دو گزینه جایگزین داریم: آب معدنی یا دستگاه تصفیه آب. حالا به نظر شما کدام یک را باید انتخاب کرد.

ما در این مقاله به دنبال پاسخ این سوال خواهیم بود. برخی مضرات آب معدنی را که تا بحال نشنیده‌اید را خواهیم گفت و اطلاعاتی را در مورد دستگاه تصفیه آب ارائه خواهیم کرد و تصمیم نهایی را به شما خواهیم سپرد که از میان این دو گزینه انتخاب کنید.

ادامه مطلب...

آیا آب تهران به تصفیه آب خانگی نیاز دارد

چه بخواهیم و چه نخواهیم آبی که از طریق سیستم آبرسانی شهری به ما می‌رسد نیاز به تصفیه آب دارد. چرا که هم در فرایند تهیه آب آشامیدنی و هم توزیع آن موادی وارد آب می‌شوند که آن را از حالت طبیعی خارج می‌کنند. چیزی که به آن آب سخت و یا آب آلوده می‌گویند. تهران شهر بزرگی است و مسلما آبرسانی به این جمعیت زیاد و فشرده کار سختی است. آلودگی آب تهران همواره یکی از معضلاتی بوده که ساکنین تهران با آن مواجه بوده‌اند.

ادامه مطلب...

معرفی دستگاه تصفیه آب قلیایی و فواید آن

هر ماده یا محلولی PH خاص خودش را دارد. در حقیقت این PH‌ میزان اسیدی یا بازی بودن آن ماده را مشخص می‌کند. PH آب خالص 7 است و اعداد بالاتر از 7 نشان‌دهنده‌ی بازی یا قلیایی بودن ماده هستند و اعداد کمتر از 7 به معنای اسیدی بودن آن است. آب شهری به دلیل وجود برخی مواد اسیدی و ترکیب‌های هیدروکلریک (ترکیب یونی هیدروژن و کلر) دارای خصلت اسیدی می‌باشد.

ادامه مطلب...

راهنمای تعویض و تعمیر پمپ تصفیه آب خانگی

دستگاه های تصفیه آب خانگی این روزها به یکی از بخش های ضروری هر خانه و آشپزخانه ای تبدیل شده اند. از زمانی که دغدغه ی آب سالم برای افراد مختلف پر رنگ تر شده . خیلی ها به دنبال حفظ و ارتقاء سطح سلامت خود و خانواده شان تلاش می کنند تا آب آشامیدنی استانداردهای لازم را داشته باشد و در این راستا از ابزار مختلفی استفاده می کنند و پس از تحقیق و بررسی های لازم و مشورت با افراد متخصص بهترین راهکارها را انتخاب می کنند.

ادامه مطلب...

دانلود نقشه و راهنمای نصب دستگاه تصفیه آب خانگی

آب آشامیدنی سالم و پاکیزه این روزها دغدغه ی بسیاری از انسانهاست. شاید به دلیل شرایط موجود امکان دسترسی به آب صددرصد استاندارد و کاملا مناسب برای بدن انسان برای شما وجود نداشته باشد در این صورت به کمک ابزار و وسایل مناسب همچون دستگاه تصفیه آب میتوان آب را تاحد معقولی به شرایط استاندارد نزدیک کرد.

ادامه مطلب...