نوشیدن روزانه حداقل 64 اونس آب، برای سلامتی حیاتی است. با این حال، بسیاری از مردم، طعم آب شیر و آبی را که از سیستم توزیع شهری به خانه‌ها می‌رسد، دوست ندارند و از راه‌های مختلف به آب سالم آشامیدنی و تصفیه شده دسترسی پیدا می‌کنند. خرید دستگاه تصفیه کننده آب خانگی، یکی از این روش‌هاست که انواع مختلفی دارد و هر کدام، بسته به نوع فیلتر‌ها از فیلتر تصفیه فرابنفش UVگرفته تا فناوری‌های پیشرفته‌تر، کاربردی متفاوت دارند.

در میان این تنوع، می‌توان به دستگاه تصفیه آب 8 مرحله ای قلیایی فرابنفش یووی اشاره کرد که در این مطلب بیشتر درباره‌ی فواید آن خواهیم گفت.

 

برتری دستگاه تصفیه آب 8 مرحله ای قلیایی

تنظیم و متعادل کردن سطح PH بدن

کمک به دفع سموم

تقویت سیستم ایمنی

کمک به کاهش وزن

آبرسانی بهتر و مؤثر‌تر

 

 
برتری دستگاه تصفیه آب 8 مرحله ای قلیایی

 

مصرف آب قلیایی، در مقایسه با آب معمولی تصفیه شده فواید زیادی برای سلامتی دارد که با دستگاه 8 مرحله ای قلیایی، ساده‌تر و ارزان‌تر از خرید بطری‌های آب، در دسترس شما قرار می‌گیرد. به این ‌ترتیب که فیلتر‌های قلیایی، با خنثی کردن اسید‌های موجود در آب، به تعادل رساندن PH آن، آبی سالم‌تر همراه با آنتی اکسیدان در ‌ترکیب خود، در اختیار شما قرار می‌دهد.

موضوع این است که آنتی اکسیدان‌ها، برای سلامتی بسیار مهم هستند و با از بین بردن رادیکال‌های آزاد، بدن شما را در برابر بیماری‌ها و فرسودگی مقاوم می‌کند و آب قلیایی هم طی فرانید تصفیه، حاوی درصد قابل توجهی آنتی اکسیدان می‌شود. آنتی اکسیدان‌ها در واقع، با توانایی منحصر به فردی که در از بین بردن الکترون‌ها و رادیکال‌های آزاد بدن دارند، به سلامتی کمک می‌کنند. آب فیلتر شده قلیایی با دارا بودن آنتی اکسیدان، با خنثی کردن رادیکال‌های آزاد آن‌ها را به اکسیژن تبدیل می‌کنند و از آن برای تولید انرژی، اکسیژن‌رسانی به بافت‌ها و ساخت سلول‌های سالم‌تر استفاده می‌کنند که در زیر به برخی فواید آن اشاره می‌کنیم.

 تصفیه آب خانگی 8 مرحله ای

تنظیم و متعادل کردن سطح PH بدن

بدن شما همیشه در تلاش است تا سطح PH خود را (7.4) متعادل نگاه دارد. با این حال، اگر PH بدن شما بیش از حد اسیدی باشد، عملکرد سلول‌ها مختل می‌شود و بدن هم برای تنظیم نگه داشتن آن، نیاز به تلاشی بیشتر دارد. در این میان، غذا‌ها و مواد خوراکی که مصرف می‌کنیم نیز بر سطح PH بدن تأثیر می‌گذارد. از طرفی، آب معدنی قلیایی با داشتن PH میان 8 تا 9، نسبت به آب معمولی با داشتن PH 7 یا حتی کمتر، به ‌ترکیب H2O شباهت بیشتری دارد. بنابراین، نوشیدن آب قلیایی به بدن شما کمک می‌کند تا سطح PH را تنظیم کند و از بروز بیماری‌ها جلوگیری کند.

 

کمک به دفع سموم

یکی از مزایای مصرف مواد معدنی قلیایی کمک به دفع سموم و فرایند سم‌زدایی است. بدن ما روزانه از محیط زیست، داروهای تجویزی و مواد غذایی غیر طبیعی سمومی ‌را جذب می‌کند که باعث بروز بیماری‌ها و تسریع روند پیری می‌شود.
در واقع، تجمع مواد زائد اسیدی در بدن، باعث بیماری و پیری می‌شود که علاوه بر خوردن سبزیجات و میوه‌ها، نوشیدن روزانه 8 لیوان آب قلیایی به بدن کمک می‌کند تا این سموم را بهتر دفع کند. دلیل این امر، افزایش میزان ادرار است که در نتیجه باعث بهبود عملکرد کلیه و سم‌زدایی بیشتر می‌شود.

 

تقویت سیستم ایمنی

مصرف منظم و مداوم آب قلیایی نقش مهمی ‌در تقویت سیستم ایمنی بدن دارد و توانایی بدن را به حداکثر می‌رساند که شامل کاهش سرعت فرایند پیری و مقابله با بیماری‌هایی چون پوکی استخوان، آرتریت و اختلالات کلیوی و سرطان‌ها می‌شود. در واقع، آب قلیایی به دلیل دارا بودن آنتی اکسیدن، رادیکال‌های آزاد را خنثی می‌کند و با دفع سموم، سیستم ایمنی بدن شما را بهبود می‌بخشد.

کمک به کاهش وزن

یکی دیگر از مزایای استفاده‌ی روزانه از فیلتر قلیایی دستگاه تصفیه آب 8 مرحله ای، کمک به کاهش وزن است. این روز‌ها که غذا‌های ناسالم بخشی از رژیم غذایی ما شده است، به طور ناخواسته، مقادیر قابل توجهی اسید وارد بدن خود می‌کنیم و بدن برای خنثی‌سازی این اسید‌ها، سلول‌های چربی بیشتری تولید می‌کند که به اضافه وزن منجر می‌شود. در صورتی ک با مصرف آب قلیایی، می‌توانید جلوی این فرایند را بگیرید.

 دستگاه تصفیه آب 8 فیلتر

آبرسانی بهتر و مؤثر‌تر

مطالعات نشان داده‌اند که آب قلیایی، خاصیت آبرسانی بیشتری نسبت به آب معمولی دارد و زودتر و بهتر جذب می‌شود. در واقع، آب قلیایی یونیزه، حاوی 4 تا 6 مولکول آب است که می‌تواند با افزایش جذب، تا 17 درصد مواد معدنی و ویتامین‌های بیشتری را در بدن گسترش دهد. بنابراین، برای کسانی که از کمبود آب رنج می‌برند، نوشیدن آب قلیایی می‌تواند راهکاری مفید باشد.

بنابراین با ذکر موارد بالا، ‌در می‌یابیم که مصرف آب قلیایی برتری زیادی نسبت به آب‌های تصفیه شده معمولی دارد و با خرید و نصب دستگاه تصفیه آب 8 مرحله‌ای قلیایی، می‌توانید بهره‌برداری از آن را برای خود و خانواده فراهم کنید.

اشتراک در واتساپ اشتراک در تلگرام