مقالات تصفیه آب

قیمت فروش مخزن تصفیه آب خانگی

دستگاه تصفیه آب وسیله‌ای مهم است که باعث می‌شود آب شربی سالم‌تر بدست آید و به وسیله‌ی آن کیفیت آب مصرفی و سطح سلامت پیشرفت خواهد داشت. باید دقت داشته باشید که مراحل نصب و نگهداری این دستگاه به درستی توسط شما و یا یک تکنسین حرفه‌ای انجام شود. اگر می‌خواهید خودتان مسئولیت نصب دستگاه را برعهده بگیرید باید به صورت دقیق و کامل تمام موارد لازم را بررسی کنید

ادامه مطلب...

راهنمای نحوه هواگیری دستگاه تصفیه آب خانگی

یکی از دستگاه‌های پر کاربرد و مهم برای بیشتر منازل دستگاه‌های تصفیه آب خانگی می‌باشد. این دستگاه‌ها نیز همانند بسیاری دیگر از لوازم خانگی دچار عیب و خرابی می‌شوند. البته در بسیاری از موارد پشیبان‌های معتبری برای حل مشکل و خرابی در کشور وجود دارد. از جمله مواردی که می‌توان در مورد دستگاه‌های تصفیه آب به آن اشاره کرد تنظیم فشار دستگاه تصفیه آب، طریقه هواگیری دستگاه و تنظیم فشار باد مخزن دستگاه تصفیه آب می‌باشد.

ادامه مطلب...

خرید اینترنتی قطعات دستگاه تصفیه آب از وارد کننده

نوشیدن آب سالم و مناسب دغدغه ی اکثر انسانهایی ست که به سلامت خود و خانواده شان می اندیشند همین نیاز انسانها شرکت های مختلفی را به سمت تولید و واردات انواع دستگاه های مناسب جهت تولید آب آشامیدنی مناسب و سالم هدایت کرده است. خرید دستگاه تصفیه آب که بتواند برای شما آب سالم و استانداردی را محیا سازد نیزا به مقداری دانش اولیه, تحقیق و بررسی دارد

ادامه مطلب...

راهنما و آموزش نصب دستگاه تصفیه آب CCK

آب سالم یکی از دغدغه های بشر امروز به حساب می آید. امروزه بسیاری از افراد به منظور بهره مندی از آب آشامیدنی مناسب که املاح مضر غیرضروری و بخش های مضر آن حذف شده باشد از انواع دستگاه های تصفیه آب استفاده می کنند. در این میان برند ها ی مختلفی از دستگاه های تصفیه آب خانگی وجود دارد و با افزایش نیاز و درخواست بازار تولیدکنندگان و واردکنندگان بسیاری در راستای تولید یا واردات دستگاه تصفیه آب خانگی مناسب فعالیت می کنند.

ادامه مطلب...

راهنما و آموزش تعمیر دستگاه تصفیه آب خانگی

امروزه دستگاه‌های تصفیه آب از جمله دستگاه‌های پر کاربرد و مهم در لوازم خانگی هستند. در برخی موارد تعمیرات دستگاه تصفیه آب نیاز به مهارت و تسلط بالایی می‌باشد و البته گاهی این تعمیرات می‌تواند توسط کاربران این دستگاه انجام شود. برخی از برند‌های موجود در ایران برای تعمیر و عیب یابی دستگاه دارای واحد‌های پشتیبانی مرتبط هستند و برای حل مشکل خود می‌توانید از آن‌ها کمک بگیرید.

ادامه مطلب...

ترتیب قرارگیری فیلتر‌های دستگاه تصفیه آب

مهم‌ترین بخش دستگاه تصفیه آب خانگی فیلترها هستند که انواع مختلفی دارند و تصفیه آب توسط آن‌ها انجام می‌شود. بسیاری از افرادی که اقدام به خرید تصفیه آب می‌کنند، درباره فیلترها، کارکرد و همچنین زمان تعویض آن‌ها اطلاعات چندانی ندارند. به همین خاطر ما در این مقاله تصمیم گرفتیم ضمن معرفی انواع فیلتر تصفیه آب شما را با نحوه کار دستگاه تصفیه آب، نحوه تعویض فیلتر تصفیه آب، روش نصب فیلتر ممبران و ترتیب فیلترهای تصفیه آب آشنا کنیم.

ادامه مطلب...