بسیاری از افراد تصمیم دارند یک دستگاه تصفیه آب خانگی خریداری کنند، اما به دلیل تنوع محصولات موجود در بازار از نظر کیفیت و قیمت نمی‌دانند که دقیقاً نیازشان چیست و کدام محصول برای آن‌ها مناسب‌تر است. همچنین محصولات تقلبی تصفیه آب در بازار زیاد شده‌اند و این مسئله سبب شده تا افراد نتوانند به راحتی اعتماد کنند و دچار نوعی سردرگمی در هنگام خرید شوند.

به دلیل اهمیت این موضوع ما در این مقاله تصمیم گرفتیم یکی از دستگاه‌های باکیفیت و معتبر به نام تصفیه آب CCK یا تصفیه آب خانگی سی سی کا را به شما معرفی کنیم. این دستگاه یکی از با کیفیت‌ترین دستگاه‌های تصفیه آب است که طرفداران زیادی دارد و در عین حال به دلیل آن که از قیمت مناسبی برخوردار است، یک پیشنهاد عالی برای متقاضیان خرید تصفیه آب محسوب می‌شود. در این مقاله ضمن اینکه اطلاعاتی در این باره کسب خواهید کرد، با شرایط فروش تصفیه آب سی سی کا نیز آشنا خواهید شد.

 

آشنایی با تصفیه آب سی سی کا

 

تصفیه آب خانگی CCK یکی از بهترین دستگاه‌های تصفیه آب است که توسط کشور تایوان و تحت لیسانس آمریکا ساخته می‌شود. کشور تایوان یکی از تولیدکنندگان اصلی انواع دستگاه تصفیه آب خانگی است که علاوه بر تصفیه آب خانگی سی سی کا برندهای مختلفی همچون سافت واتر، آکوا و آکواپرو را به بازار عرضه کرده است. در ایران مهم‌ترین نمایندگی عرضه‌ی محصولات تصفیه آب تایوانی شرکت رادگستر نوین است که وارد کننده اصلی تصفیه آب سی سی کا به شمار می‌رود. در ادامه درباره‌ی ویژگی‌ها و خرید دستگاه تصفیه آب سی سی کا توضیحاتی را ارائه خواهیم داد.

 دستگاه تصفیه آب cck

 

ویژگی‌های تصفیه آب خانگی سی سی کا

 

تصفیه آب CCK یک دستگاه تصفیه آب خانگی هشت مرحله‌ای است که هشت فیلتر دارد؛ فیلتر پلی پروپیلن، فیلتر کربن پودری، فیلتر کربن بلاک، فیلتر ممبران، فیلتر کربن خطی، فیلتر مینرال، فیلتر آلکالاین و فیلتر معدنی فعال فیلترهایی هستند که در این دستگاه بر سر راه آب قرار گرفته‌اند و هرگونه آلایندگی اعم از آلاینده‌های فیزیکی نظیر گل و لای و شن و ماسه و آلاینده‌های شیمیایی مانند میکروب‌ها، باکتری‌ها و قارچ‌ها را از بین می‌برند.

همچنین این فیلترها اجازه نمی‌دهند که آب هیچ‌گونه بو و طعم نامطبوعی داشته باشد. از دیگر ویژگی‌های تصفیه آب سی سی کا خاصیت قلیایی بخشیدن به آب است که سبب می‌شود احتمال ابتلا به انواع بیماری‌ها کاهش یابد. این دستگاه تصفیه آب به روش اسمز معکوس عمل می‌کند و وجود فیلتر مینرال یا مواد معدنی سبب می‌شود تا املاح معدنی مفید مانند منیزیم، پتاسیم و... به آب اضافه شود. این دستگاه حجم نسبتاً کمی را اشغال می‌کند و در زیر سینک ظرفشویی نصب می‌گردد. همچنین می‌توان آن را به یخچال ساید نیز نصب کرد. کیفیت تصفیه آب خانگی CCK توسط نهادهای معتبر بین‌المللی تائید شده است و محصولات این برند دارای تأییدیه‌های FDA، WQ، CE و NSF هستند که در هنگام خرید می‌توانید با بررسی آن‌ها به اصل یا تقلبی بودن دستگاه پی ببرید.

 

خرید دستگاه تصفیه آب سی سی کا

در حال حاضر فروش تصفیه آب سی سی کا در بازار به شکل‌های مختلف صورت می‌گیرد. برخی از دستگاه‌های تصفیه آب CCK موجود در بازار ممکن است کیفیت مطلوب را نداشته باشند و یا حتی تقلبی باشند. به همین خاطر اگر قصد خرید دستگاه تصفیه آب سی سی کا را دارید، بهتر است حتماً خرید خود را از نمایندگی انجام دهید. در ایران شرکت رادگستر نوین نمایندگی محصولات سی سی کا و سایر برندهای تایوانی تصفیه آب را برعهده دارد. این شرکت به صورت عمده دستگاه‌های تایوانی اصل را وارد می‌کند و قیمت محصولات به دلیل عرضه‌ی مستقیم و بدون واسطه، از قیمت‌های بازار کمتر هستند.

 

خرید تصفیه آب خانگی سی سی کا از شرکت رادگستر نوین چندین مزیت دارد؛ اول اینکه امکان خرید به صورت قسطی نیز وجود دارد و ‌شما می‌توانید متناسب با میزان توانایی مالی خود شرایط خرید را فراهم کنید. دوم اینکه فروش تصفیه آب سی سی کا و سایر محصولات شرکت رادگستر نوین به همراه گارانتی یک ساله طلایی صورت می‌گیرد. مزیت سوم خدمات پس از فروش و پشتیبانی مادام العمر است و از آنجایی که خود شرکت وارد کننده اصلی است،

تأمین کننده قطعات نیز هست. مزیت دیگر امکان خرید به صورت اینترنتی است که شما را از مراجعات مکرر به مراکز فروش بی نیاز می‌کند و می‌توانید در مدت کوتاهی پس از سفارش تصفیه آب سی سی کا، محصول را در نقطه‌ی دلخواه خود تحویل بگیرید. لازم به ذکر است که هزینه ارسال تصفیه آب خانگی CCK و سایر محصولات شرکت کاملاً رایگان بوده و شما بابت آن هیچ‌گونه هزینه‌ای را پرداخت نخواهید کرد. ضمن آن که پس از خرید دستگاه تصفیه آب سی سی کا، کارشناس مربوطه در محل حاضر خواهد شد و علاوه بر نصب رایگان دستگاه در حضور خود شما تست تصفیه آب را انجام خواهد داد تا خیالتان از بابت عملکرد دستگاه راحت شود.

اشتراک در واتساپ اشتراک در تلگرام