مقالات تصفیه آب

نقشه دستگاه تصفیه آب خانگی 6 مرحله‌ای

هر دستگاه تصفیه آب مطابق با یک نقشه تصفیه آب خانگی کار می‌کند. این نقشه تصفیه آب خانگی نمایانگر نحوه تصفیه آب در این دستگاه می‌باشد. اینکه هر فیلتر باید در کجا واقع شود و چه کاربردی دارد توسط این نقشه مشخص می‌شود. دستگاه‌های آب‌شیرین‌کن هم یک نقشه آب شیرین کن مخصوص به خود دارد.

ما در این مقاله در مورد فیلترهای دستگاه آب تصفیه کن 6 مرحله‌ای صحبت خواهیم کرد و همچنین نقشه کلی تصفیه و راهنمای نصب آب تصفیه‌ کن با توجه به این نقشه را هم ارائه کرده‌ایم. در حقیقت هم با مراحل نصب دستگاه آشنا می‌شوید و هم با کارایی فیلترها آشنا می‌شوید.

ادامه مطلب...

نصاب تصفیه آب خانگی در تهران

نصب دستگاه تصفیه آب مراحل پیچیده‌ای دارد. اگر مراحل نصب دستگاه تصفیه را خوانده باشید خواهید دید که هم به ابزارهای گوناگونی نیاز دارید و هم اگر در هر کدام از این مراحل اشتباهی انجام شود دستگاه به درستی کار نمی‌کند و عملکرد صحیحی نخواهد داشت. در ضمن اگر خودتان بخواهید این کار را انجام دهید باید مهارت‌های ویژه‌ای داشته باشید و از سوراخکاری لوله فاضلاب گرفته تا نصب فیلترها و تست آن نیازمند مهارت‌های خاصی است و وقت زیادی هم از شما می‌گیرد.

ادامه مطلب...

معرفی فیلتر اکسیژن ساز اینفرارد تصفیه آب

اینفرارد یا مادون قرمز اشعه‌ای غیرقابل رویت از طریف اشعه‌های خورشید است که تاثیر بسزایی در رشد گیاهان و زندگی انسان دارد. در حال حاضر از قابلیت‌های این اشعه دستگاه‌های تصفیه آب استفاده می‌شوند و فیلترهای اینفراد جزو فیلترهای پراستفاده در تصفیه آب خانگی می‌باشند. استفاده از این فیلترها باعث حذف ناخالصی‌ها، کاهش سختی آب و ایجاد فضایی اکسیژنه برای مولکول‌های آب می‌شوند که در کیفیت نهایی آب مصرفی تاثیر می‌گذارد.

ادامه مطلب...

دستگاه تصفیه آب مدل یو اف UF بدون مخزن و برق

دستگاه‌های تصفیه آب عمدتا از برق برای ایجاد جریان آب و تصفیه‌ی بهتر استفاده می‌کنند. اما نوع خاصی از از دستگاه تصفیه آب خانگی وجود دارد که نیاز به برق ندارد. در تصفیه آب بدون برق صرفا از طریق فیلتربندی این کار انجام می‌شود و دستگاه در هر حالتی به صورت آماده به کار فعالیت می‌کند.

ادامه مطلب...

نمایندگی فروش دستگاه تصفیه آب سافت واتر در ایران

در حال حاضر برند‌های مختلفی از دستگاه‌های تصفیه آب داخل بازار وجود دارند. در این میان دستگاه تصفیه آب خانگی سافت واتر از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. سافت واتر اصلی یا همان سافت واتر تایوانی دارای بالاترین کیفیت بوده و به صورت کامل وارداتی است. شاید بتوان دستگاه تصفیه آب خانگی سافت واتر را بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی دانست.

ادامه مطلب...