یکی از مشکلات زندگی در دنیای مدرن مواجه شدن با انواع آلودگی‌ها از قبیل آلودگی آب و آلودگی هوا است؛ آب و هوا دو منبع حیاتی برای زندگی بشر به شمار می‌روند که بدون هیچ‌کدام از آن‌ها امکان ادامه‌ی زندگی حتی برای چند دقیقه وجود ندارد. البته با پیشرفت علم و تکنولوژی راهکارهایی برای از بین بردن این دو نوع آلودگی ایجاد شده است و می‌توان با استفاده از انواع دستگاه‌های تصفیه کن مانند دستگاه تصفیه آب و دستگاه تصفیه هوا تا حدی این مشکل را برطرف کرد.

مشکل آلودگی هوا به ویژه در شهرهای بزرگ و کلان شهرها به یکی از معضلات زندگی تبدیل شده است که حل کردن آن به تنهایی امکان‌پذیر نیست؛ بلکه عزم و اراده‌ای همگانی می‌طلبد و دستگاه‌های دولتی نیز باید در این راستا اقدامات لازم را ترتیب دهند؛ اما به هر حال آنچه روشن است آن است که این آلودگی فعلاً وجود دارد و ما نمی‌توانیم دست روی دست گذاشته و هوایی مسموم را به داخل ریه‌های خود وارد سازیم. ما در این مقاله قصد داریم شما را با بهترین دستگاه تصفیه هوا آشنا کنیم و راه خرید اینترنتی دستگاه تصفیه هوا با قیمت مناسب را به شما نشان دهیم.

 

دستگاه تصفیه هوا خانگی چیست؟

دستگاه تصفیه هوا خانه چه کاربردهایی دارد؟

بهترین دستگاه تصفیه هوا خانگی کدام است؟

خرید اینترنتی دستگاه تصفیه هوا چگونه امکان‌پذیر است؟

 

 

دستگاه تصفیه هوا خانگی چیست؟

 

دستگاه تصفیه هوا خانگی دستگاهی است که ابعاد تقریباً کوچکی دارد و برای پاک‌سازی هوا از هرگونه آلاینده در منزل استفاده می‌شود. در حقیقت دستگاه تصفیه هوا خانه را از هوای مسموم و پر از میکروب پاک می‌کند و به تنفس هرچه بهتر اعضای خانواده کمک می‌نماید. تصفیه هوا منزل را به نوعی ضدعفونی می‌کند و هرگونه آلاینده از قبیل مواد آلرژی‌زا، گردوغبار، دو سیگار، باکتری‌ها و میکروب‌ها را از هوا جدا کرده و به خود جذب می‌کند. انواع دستگاه تصفیه هوا خانه بر اساس حجم هوایی که می‌توانند پاک‌سازی کنند، دسته‌بندی می‌شوند و در مدل‌های مختلفی تولید می‌گردند.

 

دستگاه تصفیه هوا خانه چه کاربردهایی دارد؟

 

مهم‌ترین کاربرد دستگاه تصفیه هوای منزل کاهش سطح دی‌اکسید کربن موجود در هوا است. هوای داخل منزل ما از بیرون تأمین می‌شود و هوای بیرون منزل نیز پر از دی‌اکسید کربن، دود سیگار و تنباکو، آلودگی‌های ناشی از دود اتومبیل‌ها، مواد آلاینده‌ی محیط صنعتی و... است که ورود آن‌ها به داخل خانه می‌تواند سلامتی همه‌ی ما را به خطر بیندازد. اثرات این آلودگی‌ها شاید در کوتاه‌مدت چندان معلوم نباشد اما در میان‌مدت و بلندمدت باعث بروز مشکلات پوستی، گوارشی، تنفسی و... می‌گردد و عملکرد اندام‌های بدن را دچار اختلال می‌کند؛ بنابراین استفاده از دستگاه تصفیه هوا خانگی به از بین بردن مشکلات ناشی از این موارد کمک شایانی می‌کند. همچنین در کلینیک‌های پزشکی، بیمارستان‌ها و داروخانه‌ها که رفت‌وآمد افراد بیمار زیاد است، وجود یک دستگاه تصفیه هوا امری ضروری است؛ زیرا محیط‌های مذکور در معرض تنفس افراد بیمار قرار دارند و آلودگی‌های میکروبی می‌توانند به راحتی از افراد بیمار به افراد سالم سرایت پیدا کنند. تصفیه هوا از گردوغبار و از بین بردن بوی حیوانات خانگی از دیگر کاربردهای دستگاه تصفیه هوا به شمار می‌رود که در بهبود روحیه‌ی افراد تأثیرگذار است.

 خرید دستگاه تصفیه هوا منزل

 

بهترین دستگاه تصفیه هوا خانگی کدام است؟

 

همان‌طور که اشاره شد، دستگاه‌های تصفیه هوا انواع مختلف دارند که برحسب میزان تصفیه هوا و گنجایش دسته‌بندی می‌شوند. یکی از انواع بهترین دستگاه تصفیه هوا دستگاه تصفیه هوا ناسیونال است که با داشتن 6 مرحله هرگونه آلاینده هوا را با قابلیت جذب ذرات تا 99.7% از بین می‌برد. مراحل کار این دستگاه تصفیه هوا خانه به ترتیب عبارتند از:

فیلتر کاتالیزور سرد

فیلتر کربن فعال سلولی

فیلتر آنتی باکتریال

فیلتر راندمان بالا ذرات هوا (هپا)

فیلتر ضدعفونی کننده (UV) فرابنفش

فیلتر یونیزاسیون منفی

 

دو فیلتر فرابنفش و یون‌ساز قابلیت روشن و خاموش کردن دارند و در محیط‌هایی که آلودگی چندان زیاد نباشد، می‌توانند خاموش شوند. وزن دستگاه 6.8 کیلوگرم است و از آنجایی که می‌تواند محیطی را به مساحت 40 تا 50 متر تصفیه هوا کند، توسط بسیاری از خانواده‌ها خریداری می‌شود.

 

 خرید اینترنتی دستگاه تصفیه هوا 

 

شرکت رادگستر نوین یکی از مراکز اصلی عرضه‌کننده‌ی دستگاه‌های تصفیه آب و دستگاه تصفیه هوا خانگی است که امکان خرید محصولات خود را به روش‌های مختلف فراهم کرده و خرید اینترنتی دستگاه تصفیه هوا یکی از این روش‌ها است. علاوه بر خرید اینترنتی امکان خرید حضوری، تلفنی و پیامکی نیز وجود دارد. این شرکت بهترین دستگاه تصفیه هوا و دستگاه تصفیه آب را عرضه می‌کند و محصولات عرضه‌شده همگی دارای گارانتی طلایی یک‌ساله، خدمات پس از فروش بلندمدت و پشتیبانی مادام‌العمر هستند.

 

در خرید اینترنتی دستگاه تصفیه هوا از شرکت رادگستر نوین می‌توانید علاوه بر بهره‌مندی از تخفیف ویژه، هزینه‌ای بابت ارسال محصول نیز پرداخت نخواهید کرد و ارسال و نصب آن رایگان خواهد بود. برای اطلاع از محصولات، ویژگی‌های آن‌ها و قیمت لحظه‌ای کافی است به سایت شرکت رادگستر نوین مراجعه کنید و در ضمن از مطالعه مقالات آموزشی و راهنما نیز بهره‌مند گردید.

اشتراک در واتساپ اشتراک در تلگرام