عموم افرادی که خواهان خرید دستگاه تصفیه هوا هستند اغلب این سؤال را دارند که کدام یک از برندهای دستگاه تصفیه آب بهتر است؟ یک دستگاه تصفیه هوا باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد و آیا قیمت درستی برای دستگاه تصفیه هوا ارئه می‌شود یا خیر؟ اگر شما هم بدنبال جواب این قبیل سؤال‌ها هستید، مرجع خوبی را انتخاب کرده‌اید که در ادامه به شما کمک خواهد کرد تا انتخاب درستی داشته باشید.

بهترین دستگاه تصفیه هوا

 

اکنون دیگر برای همه‌ی افراد مسجل شده که خرید دستگاه تصفیه هوا یک واجب است. این به این دلیل نیست که قصد تبلیغ و یا اغراق داشته باشیم. واقعاً هوای این روزها در جوامع شهری سالم نیست و این را همه روزه از رادیو و تلویزیون هم اگر نشنویم خودمان به عینه در خیابان و محیط شهر می‌بینیم.

ولی تولیدکنندگان دستگاه تصفیه هوا بسیار زیاد هستند. این آلودگی هوا باعث شد تا کارخانه‌های معتبر زیادی مانند پاناسونیک برای ورود به این بازار و ارائه‌ی محصولات با کیفیت برای سلامت هوا دست بکار شوند. در این بین برخی از این محصولات واقعاً اعتبار لازم را ندارند و باید بدون هیچ توضیح اضافه‌ای گفت خرید از برخی از برندها پول دور ریختن است.
در زیر مطابق با آمارهای رسمی اروپا و سازمان‌های بین‌المللی برترین برندهای تولید دستگاه تصفیه هوا خانگی را برای شما با مشخصات این دستگاه ها بیان می کنیم تا شما هم بتوانید با اطمینان خرید کنید.

 

مشخصات دستگاه‌های تصفیه هوا

 

دستگاه تصفیه هوا سامسونگ

 

دستگاه تصفیه هوا سامسونگ تنوع و طیف زیادی دارد. این دستگاه‌ها از یک فیلتر پیشین یا پری فیلتر بهره‌مند هستند که به راحتی و توسط خود کاربر در دوره‌های مشخص تعویض می‌شود. اغلب دستگاه‌های تصفیه هوا سامسونگ از دو فیلتر PM2.5 و یک فیلتر Deodorization بهره می‌گیرند که قادر به حذف بالغ بر 99.9 درصد از آلاینده‌های هوا هستند. این فیلترها به راحتی و با سرعت تعویض می‌شوند. هر دستگاه تصفیه هوا سامسونگ از یک چراغ چشمک‌زن استفاده می‌کند تا در هر زمان که فیلترها نیاز به تعویض داشتند شروع به چشمک زدن بکند.

همچنین دستگاه تصفیه هوا سامسونگ مجهز به یک قفل کودک است تا مانع آسیب‌های ناخواسته به کودکان شود. تنوع محصولات سامسونگ باعث شده تا در هر محیط جایی داشته باشند. طراحی شیک و منحصر به فردی دارند و به راحتی در مدرن‌ترین مکان‌ها می‌توان از آن‌ها استفاده کرد. دستگاه‌های تصفیه هوا سامسونگ بصورت چهار گوش، گرد، بیضی و فلت برای انواع مکان‌ها طراحی می‌شوند.

 

دستگاه تصفیه هوا شارپ

 

دستگاه تصفیه هوا شارپ نوع پیشرفته‌ای از دستگاه تصفیه هوا می‌باشد که در این رده‌بندی ما عنوان دوم را دارد. این تولیدکننده از نوعی یون انحصاری منحصر به فرد برای از بین بردن آلاینده‌های هوا کمک می‌گیرد که قادر است میکروب‌های باکتری‌هایی را حذف کند که میکروسکوپی بوده و سایر فیلترها نمی‌توانند آن‌ها را تشخیص داده و از بین ببرند. این دستگاه‌ها از نوعی یون برای یونیزه کردن هوا بهره می‌برند که هیچ ترکیب شیمیایی ندارد و بو و عطر خاصی نیز در هوا منتشر نمی‌کند.

یون‌های منتشر شده از این دستگاه در هوا پراکنده می‌شوند و به طور فعال تمامی میکروب‌ها، باکتری‌ها، ویروس‌ها و قارچ‌ها را شناسایی و به آن‌ها حمله می‌کنند و در واقع در هر گوشه‌ای از خانه که این میکروب‌ها باشند آن‌ها را از بین می‌برند و اصلا نیازی نیست در محدوده خود دستگاه بوده و یا با مکش هوا کار تصفیه هوا انجام شود.

 

دستگاه تصفیه هوا پاناسونیک

 

پاناسونیک در تولید دستگاه تصفیه هوا خود از نوعی فیلتر به عنوان nanoe بهره گرفته است. nanoe یا نانوئه نوعی فیلتر heap با ذره آب اسیدی بسیار ضعیف است که با ترکیبی از ماده‌های واکنشی و یک شارژ الکتریکی کار می‌کند.

نانوئه بر روی خاصیت‌های هیدروژنی ویروس‌ها، میکروب‌ها، بوها و مواد حساسیت از اثر می‌گذارد و باعث از بین رفتن آن‌ها می‌شود. تصفیه هوا خانگی پاناسونیک در هر ثانیه 480 میلیارد نانوئه در هوا تکثیر می‌کند که این موضوع باعث ضد عفونی شدن و استرلیزه شدن محیط می‌شود.

فیلترهای دستگاه تصفیه هوا پاناسونیک قابل شستشو و تعویض به سادگی بوده و در انواع محختلف تولید می‌شوند تا در هر محیطی بتوان از آن‌ها استفاده کرد.

 

دستگاه تصفیه هوا نئوتک

 

دستگاه تصفیه هوا نئوتک با استفاده از یک فیلتر پلاسما و یک فیلتر HEPA و با قابلیت تولید یون منفی و اکسیژن فعال کار می‌کنند. استفاده از این تنوع فیلتر با قابلیت بالا تصفیه هوا را در زمره بهترین دستگاه‌های تصفیه هوا قرار داده که قادر به حذف انواع بو، میکروب‌ها، دود و... می‌باشند.
دستگاه تصفیه هوا نئوتک می‌تواند ذراتی تا بزرگی 0.1 میکرون را به راحتی حذف کند که تاثیر این دستگاه در حذف آلاینده‌ها را 99.97 درصد نشان می‌دهد.
تصفیه هوا خانگی نئوتک برای حذف ویروس‌ها و میکروب‌ها و آلرژن‌های مقاوم از نوعی فیلتر UV بهره گرفته است. گردش سریع هوا، پانل کنترل هوشمند، تایمر زمان و تعویض ساده فیلترها از جمله سایر مشخصات این دستگاه‌ها می‌باشد.

 

دستگاه تصفیه هوا کووی COWAY

 

دستگاه تصفیه هوا کووی یکی از متنوع‌ترین دستگاه‌های تصفیه هوا می‌باشد که با بکارگیری انواع فیلترها و روش‌ها برای تصفیه هوا در تلاش است تا با رعایت کیفیت مناسب بیشتری حجم مشتری را به دست بیاورد. بزرگ‌ترین مزیت دستگاه تصفیه هوا کووی عمر زیاد فیلترهای این دستگاه می‌باشد. اغلب دستگاه‌های تصفیه هوا کووی از فیلترهای دبل ساکشن استفاده می‌کنند و سنسور تشخیص آلودگی هوا دارند. سرعت فن این دستگاه می‌تواند با میزان آلاینده‌ها تنظیم شود و این در حالی است که صدای بسیار کمی دستگاه دارد. دستگاه‌های تصفیه هوا کووی از نوع هوشمند و قابل کنترل با موبایل و نرم‌افزار می‌باشند و سیستم آلارم تعویض فیلتر دارند. اغلب این دستگاه‌ها از فیلتر HEPA به عنوان فیلتر مرکزی بهره می‌گیرند و یک فیلتر UV برای تکمیل تصفیه خود دارند.

 دستگاه تصفیه هوا

دستگاه تصفیه هوا ناسیونال

 

دستگاه تصفیه هوا ناسیونال به عنوان یکی از قابل‌ترین دستگاه‌های تصفیه هوا با میزان کم مصرف انرژی می‌باشد. نوع فیلترهای این دستگاه متنوع است ولی توانیسته اغلب آلاینده‌های هوا رادر دستگاه‌های تولیدی خود از بین ببرد. دستگاه تصفیه هوا ناسیونال دارای سیستم‌های رطوبت ساز نیز می‌باشد و اغلب از یون منفی برای حذف آلاینده‌ها استفاده می‌کند.

 

قیمت انواع دستگاه تصفیه هوا

 

تنوع دستگاه تصفیه هوا در بازار و تولیدی‌ها زیاد است ولی آنچه که تعیین‌کننده‌ی قیمت دستگاه تصفیه هوا می‌باشد در درجه‌ی اول برند و سپس نوع فیلترهای بکار رفته در این دستگاه‌ها و امکانات و تجهیزات جانبی این دستگاه‌ها مانند رطوبت‌ساز، کنترل‌های هوشمند، دقت تصفیه هوا، تعداد فیلتر و... می‌باشد.

 

قیمت دستگاه تصفیه هوا

 

عموماً بدلیل کیفیت بالای دستگاه‌های تصفیه هوا تولیدی این کارخانه و بدلیل استفاده‌ی هم زمان از 5 فیلتر، قیمت‌های بالاتری نسبت به سایر تصفیه‌کننده‌های هوا دارد. حدوداً بین 1 میلیون تا 2 میلیون تومان در سال 96 با احتساب کارایی و کیفیت دستگاه برای خرید دستگاه تصفیه هوا باید هزینه کنید.

اگر بدنبال خرید دستگاه تصفیه هوا با مشخصات عالی و بهترین نتیجه هستید بی‌تردید بهترین کارشناسان ایران در شرکت رادگستر نوین بعنوان بزرگ‌ترین توزیع‌کننده‌ی دستگاه تصفیه هوا در ایران برای ارائه‌ی مشاوره به شما می‌باشند. با ما تماس بگیرید و با شرای طمختلف و بصورت نقد و اقساط بهترین قیمت و اصلی‌ترین دستگاه‌ها را خریداری نمایید.

اشتراک در واتساپ اشتراک در تلگرام