کیفیت آب آشامیدنی در سلامتی انسان تأثیر بسزایی دارد. به همین خاطر خرید دستگاه آب تصفیه کن خانگی برای هر خانواده یک ضرورت است. بدلیل تنوع بالای محصولات در بازار، کسب آگاهی درباره‌ی کیفیت، قیمت و ویژگی‌‌های آن‌ها برای بسیاری از افراد امری مشکل است. بسیاری از افراد قصد خرید دستگاه آب تصفیه کن را دارند، اما درباره‌ی جزییاتی مانند قیمت انواع دستگاه تصفیه آب خانگی، هزینه نصب دستگاه تصفیه آب، قیمت سرویس کامل آب تصفیه کن و... هیچ‌گونه اطلاعی ندارند. در این مقاله قصد داریم اطلاعاتی را در این زمینه ارائه دهیم.

 

با چه میزان هزینه می‌توان یک دستگاه تصفیه آب خانگی خرید؟

 

قیمت انواع دستگاه تصفیه آب خانگی برحسب مدل و نوع کاربری متفاوت است؛ اما در بین دستگاه‌‌های موجود و با کیفیت قابل قبول در بازار می‌توان با حداقل 550 هزار تومان یک دستگاه تصفیه آب خانگی با فرآیند تصفیه شش مرحله‌ای تهیه کرد. رده‌‌های بالاتر محصولات محدوده‌‌های قیمتی بین ۵۰۰ تا 900 هزار تومان را شامل می‌شوند که شامل دستگاه‌‌های اسمز معکوس شش مرحله‌ای و دستگاه قلیایی‌کننده آب هفت مرحله‌ای و 8 مرحله فرابنفش UV هستند. این را باید توجه داشته باشید به هیچ عنوان از شرکت ها و فروشگاههای واسطه خرید نکنید چون هم قیمت بالاتری دارند و هم سرویس دهی و گارانتی و خدمات پس از فروش خوبی ندارند. این تفاوت قیمت‌ها به جزییاتی درباره‌ی گنجایش حجم مخزن، قطعات جانبی و کیفیت فیلترها و کیفیت هوزینگ هاذو شیر برداشت آب تصفیه شده و قطعات برقی و سطح کاربری و حتی گارانتی اصلی و غیر اصلی و چند سال خدمات پس از فروش دارند مربوط می‌شود. البته قیمت انواع دستگاه تصفیه آب خانگی در بازار بر اساس برندهای سازنده نیز متفاوت است. از آنجایی که محصولات مرتبط با دستگاه‌‌های تصفیه آب به صورت عمده در زمره‌ی محصولات وارداتی قرار می‌گیرد، برحسب خدمات و گارانتی و همچنین کیفیت محصول تنوع قیمتی زیادی در بازار قابل مشاهده است.

 

آیا نصب دستگاه تصفیه آب هزینه دارد؟

 

پاسخ این سؤال بستگی به نحوه‌ی خرید شما دارد؛ بعضی از شرکت‌‌های ارائه‌دهنده‌ی دستگاه تصفیه آب هیچ تعهدی در قبال نصب دستگاه تصفیه آب ندارند و حتی خدمات مربوط به آن را نیز ارائه نمی‌دهند. برخی از شرکت‌ها نیز خدمات مربوط به نصب پس از فروش دستگاه را در ازای دریافت وجه انجام می‌دهند. وجهی که توسط این دسته از شرکت‌ها دریافت می‌شود از حدود 40هزار تومان تا 100هزار تومان متغیر است. دسته سوم از شرکت‌ها پس از فروش دستگاه خود مسئولیت نصب آن را به طور رایگان برعهده می‌گیرند و با اعزام متخصصان به محل مورد نظر دستگاه را بدون دریافت هیچ‌گونه هزینه اضافی نصب می‌کنند؛ بنابراین اگر قصد خرید دستگاه تصفیه آب دارید بهتر است این محصول را از شرکت‌‌هایی خریداری کنید که جزو دسته سوم باشند؛ در این صورت مجبور به پرداخت هزینه نصب دستگاه تصفیه آب نخواهید بود.

تعویض فیلتر تصفیه آب

 

هزینه‌ تعویض فیلترهای دستگاه تصفیه آب چقدر است؟

 

هزینه تعویض فیلتر دستگاه تصفیه آب را به دو بخش می‌توان تقسیم کرد؛ بخش اول هزینه‌‌هایی است که مربوط به خود فیلترها است و بخش دوم شامل هزینه‌‌هایی است که مربوط به عملیات تعویض فیلترها و هزینه ایاب و ذهاب می‌شود. قیمت فیلترها بر اساس نوع آن‌ها و کیفیت و برند و اینکه ساخت چه کشوری هستند متفاوت است که از ۵۰ هزار تومان شروع می‌شود تا 300 هزار تومان . یک راه مناسب برای تعویض فیلترها، خرید پک‌‌های کلی است؛ در این روش شما می‌توانید دو پک بالا و پایین را خریداری کنید البته اگر دستگاه شما 6 فیلتره است با سیستم RO یا UF است چون در دستگاههای قلیایی و فرابنفش ORP و UV باید فیلتر آنها را جداگانه هم سفارش دهید.

 

پک پایین شامل مراحل اول تا سوم بوده و فیلترهای پلی پروپیلن، کربن گرانول و کربن بلاک را دربرمی گیرد. همچنین پک بالا شامل مراحل ۴ تا ۶ فرآیند تصفیه بوده که فیلترهای ممبران، کربن خطی و مواد معدنی در آن قرار دارند. پک فیلترهای پایین به صورت یکجا با ۵۰ هزار تومان و پک فیلترهای بالا با ۱۴۵ هزار تومان قابل تهیه است. درباره‌ی هزینه تعویض فیلتر دستگاه تصفیه آب باید گفت که این هزینه هم بستگی به نوع خدمات و تعهدات شرکت‌‌های مختلف دارد؛ بعضی از شرکت‌ها علاوه بر هزینه فیلترها هزینه ای را هم برای تعویض دریافت می‌کنند اما برخی دیگر تنها هزینه‌ی فیلترها را دریافت کرده و تعویض آن‌ها را بصورت رایگان انجام می‌دهند. لازم به ذکر است که عمر فیلترهای پایین4 تا 6 ماه و عمر فیلترهای بالا حدود 1 تا 1 سال و نیم است که پس از این زمان باید تعویض گردند؛ در صورتی مایل به تعویض فیلتر دستگاه خو هستید و زمان آن فرا رسیده پیشنهاد میکنیم از خدمات شرکت رادگسترنوین استفاده کنید و به صفحه تعویض فیلتر تصفیه آب مراجعه کنید وعکس های فیلترها ببینید و قیمت آنها را بررسی کنید، اطلاعات کامل کسب کنید و در صورت لزوم خرید اینترنتی فیلتر تصفیه آب انجام دهید و یا با کارشناسان فروش رادگستر تماس بگیرید و مشاوره بگیرید.

 

برای خرید یک دستگاه تصفیه آب چه کارهایی باید انجام دهیم؟

 

قبل از هر چیز باید نیاز خود را بشناسید و بر اساس آن سفارش دهید. لیستی از قیمت انواع دستگاه تصفیه آب خانگی را بر اساس مدل و مشخصات آن می‌توانید در سایت radgostarnovin در صفحه قیمت دستگاههای تصفیه آب مشاهده کنید. پس از انتخاب محصول مورد نظر به بخش سفارش آنلاین در این سایت رفته و سفارش خود را ثبت کنید. پس از آن کارشناسان فروش با شما تماس گرفته و جزییات بیشتر درباره محصول را به شما خواهند داد و آدرس و مشخصات شما را چک میکنند. هزینه نصب دستگاه تصفیه آب توسط شرکت رادگستر نوین کاملاً رایگان بوده و هزینه‌ی سفارش خود را می‌توانید پس از تحویل محصول، نصب و دریافت کارت گارانتی طلایی و فاکتور معتبر شرکتی و تست آب تصفیه پرداخت کنید. خرید دستگاه آب تصفیه کن از این شرکت به دو صورت نقد و اقساط امکان‌پذیر بوده که جزییات بیشتر در این‌باره در سایت قابل مطالعه است.

در صورتی که قبلاً دستگاه تصفیه آب را خریداری کرده‌اید و در حال حاضر قصد تعویض فیلترها را دارید، می‌توانید با شرکت تماس گرفته و درخواست خود را ثبت کنید و یا در صفحه تعویض فیلتر تصفیه آب سفارش پک مورد نیاز خود را دهید؛ پس از آن در اولین فرصت کارشناسان در محل حاضر شده و بدون دریافت هیچ‌گونه هزینه تعویض فیلتر دستگاه تصفیه آب و حتی هزینه‌ی ایاب و ذهاب، فیلترها را تعویض می‌کنند. در این حالت شما تنها هزینه‌ی فیلترها را پرداخت خواهید کرد. برای خرید محصول از رادگستر نوین و همچنین دریافت مشاوره‌ی تلفنی نیز می‌توانید در ساعات اداری با شماره تلفن‌‌ 021-77729893 تماس بگیرید. در ساعات غیر اداری نیز با ارسال عدد 4 به شماره 09194774977 می‌توانید درخواست تماس و مشاوره خود را به اطلاع شرکت برسانید تا در اولین فرصت با شما تماس گرفته شود و یا به آیدی تلگرام شرکت @radgostarnovin پیام دهید و یا فرم تماس با ما را در صفحه تماس با ما در وب سایت را  پر کنید پس از ثبت سفارش در بازه زمانی بین 12 تا 24 ساعت کارشناسان شرکت رادگستر نوین برای نصب دستگاه و یا تعویض فیلترها در محل حاضر خواهند شد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره‌ی راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب از رادگستر نوین می‌توانید به سایت شرکت مراجعه کنید.

اشتراک در واتساپ اشتراک در تلگرام