ما همواره در هنگام خرید هر دستگاه و یا لوازم خانگی نیاز به مشاوره با کارشناسان این امور داریم. دلیل آن هم بسیار ساده است. وجود انواع برندها، مشخصه‌ها، کاربری‌های متفاوت و البته تبلیغات زیاد در حوزه‌ی هر یک از محصولات باعث می‌شود خریدار بیشتر سر در گم شود.یکی از نیازهای اخیر که به تازگی در خصوص آن زیاد احساس نیاز می‌شود، دستگاه تصفیه آب خانگی است.

شرکت‌های زیادی هستند که اقدام به تولید دستگاه تصفیه آب با تکنولوژی‌های منحصر به فرد خود نموده‌اند و در این میان اغلب این برندها در ایران نیز به فروش می‌رسند و هر یک قابلیت و تکنولوژی خود را بهتر از سایر برندها معرفی می‌کند. اما بدون تردید شناخت بهترین برند از بین برندهای معتبر دستگاه تصفیه آب خانگی نیاز به توجه به مشخصه‌های فنی این محصولات دارد که بهترین افراد برای تشخیص این دستگاه‌ها بدون تردید کارشناسان این امر و واحدهای تحقیقاتی هستند.

با استناد به گزارشات و تحقیقات بسیار زیاد صورت گرفته در زیر به معرفی برترین برندهای معتبر دستگاه تصفیه آب خانگی خواهیم پرداخت تا مشتریان گرامی به راحتی بتوانند خرید خود را انجام دهند. 

در اینجا برخی از بهترین مارک های تصفیه آب را به ترتیب نام میبریم و در زیر سیستم تصفیه را میگوییم و تحلیل کارشناسان 

آکوا پرو AQUA PRO - سی سی کا cck- سافت واتر SOFT WATER 

 

دستگاه تصفیه آب Mineral RO + UV

 

چرا خوب است؟

این دستگاه شش مرحله‌ای است و طعم بد آب را می‌گیرد و آب تصفیه شده در این دستگاه تقریباً خالص است. وزنی حدود 7.3 کیلوگرم دارد و به راحتی بر زیر سینک آشپرخانه قابل نصب است.

نظریه‌ی کارشناسی:

بهره‌گیری از قابلیت تصفیه آب با فیلتر اسمز معکوس و فیلتر UV و همچنین بهره‌مندی از مخزن ذخیره آب تصفیه شده 16 لیتری باعث شده که این دستگاه برای خانواده‌های مختلف مناسب باشد. قیمت مقرون به صرفه‌ای دارد و در شش مرحله آب تصفیه می‌شود که باعث می‌شود آب کاملاً تصفیه شود. خدمات پس از فروش و پشتیبانی این دستگاه عالی است.

 

تصفیه آب RO + UV + ORP

 

چرا خوب است؟

اکوا یکی از برندهای معتبر دستگاه تصفیه آب خانگی است که در این دستگاه با بکارگیری فرآیند تصفیه بهینه تمامی ناخالصی‌های آب را از بین می‌برد. در این دستگاه انواع میکروب‌ها، ویروس‌ها و باکتری‌ها به کل از بین می‌روند.
این دستگاه تصفیه آب خانگی کاملاً هوشمند است و قیمت ارزانی دارد. طراحی نوین و جذاب دستگاه باب آشپرخانه می‌باشد و خدمات پس از فروش آن در ایران به خوبی ارائه می‌شود.

نظریه‌ی کارشناسی:

با توجه به ویژگی‌های فوق‌العاده و فناوری‌های هوشمند این دستگاه یکی از بهترین خریدهای دستگاه تصفیه آب لقب گرفته است. طراحی شیکی دارد و همین که از نام تجاری آکوا گارد بهره می‌گیرد نشان می‌دهد اعتبار لازم را دارد.

 بهترین برند تصفیه آب خانگی

دستگاه تصفیه آب خانگی RO + UV

 

چرا خوب است؟

بدون توجه به اینکه نوع آب شهری است و یا آب چاه کنت گراند کار خود را به خوبی انجام می‌دهد و تمامی میکروب‌ها و ناخالصی‌های آب را از بین می‌برد. این دستگاه برای آب‌های دارای TDS بالاتر از 500 pmm عالیست. این دستگاه تصفیه آب خانگی کاملاً اتوماتیک است و برای استفاده در منزل بدلیل مصرف برق پایین بسیار عالیست.

نظریه‌ی کارشناسی:

کنت گراند نیز از برندهای معتبر دستگاه تصفیه آب خانگی است. سیستم تمام اتوماتیک، مصرف برق کم و جنس پلاستیک مقاوم و بهداشتی در این دستگاه از بهترین انواع آن می‌باشد. این محصول بازخورد مثبت زیادی از طرف مشتریان داشته و به اغلب مشتریان توصیه می‌شود.

 

تصفیه آب خانگی RO + UV + Mineralizer

 

چرا خوب است؟

لیو پرو نه تنها ناخالصی‌های محلول در آب را از بین می‌برد، بلکه تمامی ذرات و میکروب‌های آب را هم تصفیه می‌کند. این دستگاه مواد معدنی به آب اضافه می‌کند و مقدار PH آب را تنظیم می‌کند.

نظریه‌ی کارشناسی:

این دستگاه یکی از برندهای معتبر دستگاه تصفیه آب تولیدی در هند است. گارانتی خوبی دارد و در از بین بردن میکروب‌ها، باکتری‌ها و ویروس‌های آب به خوبی عمل می‌کند. فناوری بکار گرفته شده در این دستگاه از بهترین فناوری‌های روز است و در شش مرحله با هزینه‌ی مقرون به صرفه، کار تصفیه آب را انجام می‌دهد.

 

دستگاه تصفیه آب UV

 

چرا خوب است؟

یک دستگاه تصفیه آب خانگی عالی برای از بین بردن انواع میکروب‌ها و ویروس‌ها و وباکتری‌ها که قادر است حتی آلوده‌ترین آب‌ها را تصفیه کند.

نظریه‌ی کارشناسی:

تاتا سواچ ویوا یکی از شرکت‌های مطرح و از برندهای معتبر دستگاه تصفیه آب خانگی در دنیا است. ظاهر این دستگاه شکیل است و از تکنولوژی نقره‌ای و مادون قرمز استفاده می‌کند. نگهداری این دستگاه آسان است. با تمام اعتباری که دارد هزینه‌ی این دستگاه مقرون به صرفه است.

 

دستگاه تصفیه آب RO

 

چرا خوب است؟

یکی دیگر از محصولات آکوا گارد با تکنولوژی قدرتمند در تمیز کردن آب از هرگونه ناخالصی است. طراحی عالی دارد و از یک مخزن 7 لیتری برای ذخیره آب بهره می‌گیرد. در از بین بردن انواع میکروب و ناخالصی این دستگاه بسیار قدرتمند است.

نظریه کارشناسی:

خدمات پس از فروش آکوا گار واقعا خیلی خوب است. ضمن اینکه این دستگاه نشان داده که همه‌ی قابلیت‌های مورد نیاز برای تصفیه آب را دارد و قیمت خوبی هم ارائه می‌کند.

 

دستگاه تصفیه آب خانگی اسمز معکوس RO

 

چرا خوب است؟

بی تردید اگر به دنبال برندهای معتبر تصفیه آب خانگی هستید شرکت یورکا فوربس یک انتخاب خوب است. این محصول دارای 5 مرحله تصفیه آب است و عمر طولانی فیلترهای آن زبان زد است و قدرت زیادی در تصفیه آب دارد.

نظریه‌ی کارشناسی:

دستگاه تصفیه آب آکوا شور نانو از یک سیستم اسمز معکوس پیشرفته بریا تصفیه آب بهره می‌گیرد و برای آب‌های بسیار سخت و آلوده بهترین انتخاب است. مصرف برق این دستگاه فوق العاده کم است و تنها با یک منبع تغذیه 230 واتی کار می‌کند.

 

آب تصفیه کن RO + UV

 

چرا خوب است؟

جدای از این که این دستگاه 5 مرحله فیلتراسیون دارد اما کیفیت بالای فیلترهای دستگاه تصفیه آب خانگی بلو استار باعث شده که به راحتی بیش از 96 درصد از آلاینده‌های آب تصفیه شوند. این آب میزان تلفات آب را تا حدود 0 کاهش داده و طراحی ارگونومیکی جذابی دارد.

نظریه‌ی کارشناسی:

بلو استار مجستو یکی از برندهای معتبر دستگاه تصفیه آب است که در این دستگاه با امکانات شاخصی همچون سنسور لمسی و داشتن داشبود کوچک و امکان ذخیره‌سازی آب بدون هدر رفت آب باید از آن بعنوان یکی از بهترین تولیدات این کارخانه نام برد.
هر چند برندهای معتبر دستگاه تصفیه آب خانگی تنها به این 8 مورد بالا خلاصه نمی‌شوند ولی بدون تردید در جایگاه نخست باید این محصولات را دید.

برای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران نیز برندهای زیادی هستند که شهرت جهانی و اعتبار بالایی دارند و نیاز شهروندان به آب خالص را به خوبی فراهم می‌کنند. برای این منظور بهتر است قبل از خرید دستگاه تصفیه آب با کارشناسان شرکت رادگسترنوین مشاوره نمایید.

 

اشتراک در واتساپ اشتراک در تلگرام