مقالات تصفیه آب

فناوری غشا (ممبران) طی دهه گذشته به یک فناوری تفکیک بزرگ تبدیل شده است. قدرت اصلی فناوری غشا در این حقیقت است که بدون افزودن مواد شیمیایی و با استفاده انرژی نسبتاً پایینی کار می‌کند و هدایت آسان و ترتیب مناسب فرآیند است.

ادامه مطلب...

آب سخت چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

دو ماده با نام کلسیم و منیزیم آب را سخت می‌کنند و می‌توانند به طور غیر قابل باوری مشکل‌ساز باشند. آن دو ماده زمانی که به هم می‌رسند به یکدیگر می‌چسبند و علاوه بر این به سطح داخلی لوله‌های آب شما نیز می‌چسبند. این مواد همچنین به تمام بخش‌های درون وسایلی از خانه شما می‌چسبند که از آب استفاده می‌کنند.

ادامه مطلب...

مقدار مصرف آب در کودکان

آب یکی از ضروری ترین مواد مصرفی بدن انسان است. ما انسانها می توانیم بدون غذا هفته ها زنده بمانیم. اما بدون آب فقط چند روز. دلیلش این است که درصد زیادی از تمامی اجزای بدن ما از آب تشکیل شده اند، و بدن ما جهت انجام عملیات فیزیولوژیکی خود، نیاز به آب زیادی دارد.

تنظیم درجه حرارت بدن، انتقال مواد مغذی و اکسیژن از جمله عملیاتی هستند که به آب نیاز فراوانی دارند. حال اهمیت این قضیه برای کودکانی که در سالهای اولیه زندگی خود هستند، دوچندان است. کودکان ما در مرحله رشد خود نیاز فراوانی به آب، جهت تکمیل فرآیند رشد خود دارند. همچنین درصد بالای فعالیت کودکان، باعث افزایش نیاز آنان به آب می گردد.

ادامه مطلب...

آشنایی با دستگاه های تصفیه آب 7 مرحله ای

همانطور که می دانید دستگاه های تصفیه آب خانگی دارای فیلترهای مختلف و با عملکرد گوناگون هستند. در یک دستگاه شش مرحله ای که امروزه از پیشرفته ترین دستگاه های تصفیه محسوب می شوند، هر مرحله به عهده یک فیلتر می باشد. هر یک از این فیلترها با انجام فرآیندی خاص خود، یک مرحله از مراحل کلی تصفیه آب را گذرانده و این چرخه را تکرار می کنند.

ادامه مطلب...

آب تصفیه شده دوستدار قلب شما

29 سپتامبر روز جهانی قلب است و توجه جهانی به یکی از سخت کوش ترین اعضای بدن معطوف می گردد. اما به راستی می دانید یکی از ساده ترین راههای حفظ سلامت بدن همین نوشیدنی آب سالم و تصفیه شده است.

ادامه مطلب...

عوامل موثر در میزان مصرف آب

همه ما می دانیم که مصرف آب آشامیدنی پاک و تصفیه شده تا چه حد برای سلامتی ما مهم می باشد. ولی یک سئوال همیشگی وجود دارد که براستی چه مقدار آب باید بنوشیم. پاسخی که بطور معمول می شنویم 8 لیوان در روز است ولی از نظر علمی یک نسخه یکسان برای همه وجود ندارد. در ادامه به عواملی که برای مقدار مصرف آب روزانه تعیین کننده اند می پردازیم.

ادامه مطلب...