مقالات تصفیه آب

دستگاه های تصفیه آب خانگی در ایران

انواع دستگاه تصفیه آب خانگی را می‌توان به طور کلی به سه دسته تقسیم کرد:

فیلتراسیون یا نرم کننده ها UF _ سیستم‌های اسمز معکوس _ انواع تصفیه آب خانگی با فیلتر

دستگاه تصفیه آب خانگی از نوع نرم‌‎کننده آب اغلب برای از بین بردن سختی آب استفاده می‌شود که هر چند برخی ضعف‌ها را دارد ولی برای سلامتی بدن ضرری را به همراه ندارد. آب‌های سخت آب‌هایی هستند که در دل خود جامدات مختلف مانند انواع کربنات سدیم و یا کربنات منیزم را دارند. این موارد در اصطلاح خانگی به آهک آب معروف است.

ادامه مطلب...

خریدفیلتر تصفیه آب باعث سلامت و بهبود کیفیت زندگی می‌شوند

 دسترسی به آب تمیز و آشامیدنی تصفیه ‌شده قطعاً می‌تواند باعث بهبود سلامت و کیفیت زندگی انسان شود. انسان‌ها و حیوانات به‌ طور یکسان به مقدار زیادی از آب آشامیدنی تمیز و عاری از آلودگی نیاز دارند و بدون آن می‌میرند.
امروزه بسیاری از مردم برای اطمینان از تمیز بودن آب از فیلترهای تصفیه آب استفاده می‌کنند و در طی چند سال اخیر میزان استفاده از آن‌ها به ‌نحوی چشم‌گیر افزایش یافته است. دلیل استفاده بیشتر مردم، مزایای بسیاری است که این فیلترها دارند. در این مقاله قصد داریم به ده مزیت خرید فیلترهای تصفیه آب خانگی اشاره ‌کنیم. پس از آن به موضوع تعویض فیلترها و دلیل تعویض فیلترهای تصفیه آب می‌پردازیم.

ادامه مطلب...

فروش اینترنتی دستگاه تصفیه آب

سؤالات زیادی در خصوص بهترین دستگاه تصفیه آب و اینکه آیا لزوماً نیازی به تهیه‌ی دستگاه تصفیه آب خانگی می‌باشد یا خیر همیشه در بین مردم رواج دارد. آنچه که در این نوشتار بیان می‌شود حاصل تحقیقات چندین ساله‌ی شرکت رادگستر نوین می‌باشد و همگی این موارد بصورت عملی مورد آزمایش قرار گرفته است.
انتخاب و خرید دستگاه تصفیه آب امری بسیار حیاتی است. شمایی که آب شیرین مصرف می‌کنید باید بدانید که بر اساس تحقیقات محققان محیط‌زیست، در هربار نوشیدن آب؛ حدود 300 مورد آلودگی و موارد شیمیایی را می‌نوشید.

ادامه مطلب...

فیلتر تصفیه آب خانگی

امروزه فیلترهای تصفیه آب خانگی در بسیاری از خانه‌ها استفاده می‌شود و به تصفیه آب کمک می‌کند. تنوع فراوان فیلترهای تصفیه آب خانگی، توجه شما را جلب می‌کند. به خاطر همین تنوع است که بسیاری از افراد در انتخاب بهترین فیلتر تصفیه آب مردد می‌مانند. صاحب‌خانه‌هایی که می‌خواهند آب تمیز فیلتر شده برای نوشیدن، حمام کردن و شستشو داشته باشند، گزینه‌های بسیار زیادی پیش روی خود دارند که ممکن است تصمیم آن‌ها برای خرید یک فیلتر تصفیه آب خانگی را دشوار سازد. با این‌ حال توجه به یک سری نکات و ویژگی‌های فیلترها می‌تواند انتخاب را برای شما راحت‌تر کند.

ادامه مطلب...

خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب خانگی

مزایای فیلتر کردن آب آشامیدنی در منزل زیاد بوده و دلایل بهداشتی و اقتصادی بسیاری برای خرید این محصول به ‌صورت حضوری یا خرید اینترنتی وجود دارد.  بنابراین تصمیم‌گیری در مورد خرید دستگاه تصفیه آب خانگی بسیار ساده است.  اما پرسش‌هایی که در مورد انتخاب و خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب برای وضعیت فعلی و چشم‌انداز آتی شما وجود دارد، باعث می‌شود نیاز به کسب اطلاعات مهم و اساسی برای انتخاب بهترین گزینه افزایش پیدا کند.  این سؤالات شامل این است که آیا برای منزل خود دستگاه تصفیه آب زیر سینکی خریداری کنید یا دستگاهی که وظیفه دارد به تصفیه آب کل خانه بپردازد؟

ادامه مطلب...

تصفیه آب اولترافیلتراسیون

امروزه از دستگاه‌های مختلفی برای تصفیه آب و با کاربردهای مختلف برای نواحی دارای آب مختلف استفاده می‌شود. اولترافیلتراسیون روش جدا کردن ذرات معلق و املاح (ناخالصی) با وزن مولکولی بالا با فشار کم از طریق یک غشاء نیمه‌تراوا است. اولترافیلتراسیون از یک غشاء برای حذف مولکول‌های پروتئین، باکتری‌ها، ناخالصی‌های آلی طبیعی و سایر میکرو ارگانیسم‌ها است. دستگاه تصفیه آب UF از فناوری اولترافیلتراسیون برای جلوگیری از ورود ناخالصی‌ها و میکروب‌ها به آب استفاده می‌کند. آن‌ها از غشاء نیمه‌تراوا حاوی منافذ بزرگ استفاده می‌کنند که مواد جامد معلق را از آب معلق عبور می‌دهد. دستگاه تصفیه آب UF را می‌توان با دستگاه تصفیه آب RO مقایسه کرد تنها تفاوت در اندازه منافذ غشاء است.

ادامه مطلب...