مقالات تصفیه آب

تصفیه آب فواید دستگاه‌های تصفیه آب

تا به حال سؤالات زیادی برای ما از طریق شبکه‌های مجازی و یا سایت مطرح شده که فواید دستگاه تصفیه آب چیست و اینکه چطور می‌توان به کیفیت آب اطمینان پیدا کرد و از این دست سؤالات که ما را بر آن داشت تا درباره‌ی جواب‌دهی به این سؤالات این مقاله را که حاصل سال‌ها تحقیق و تفحص کارشناسان ما است را برای شما آماده کنیم.
نوشیدن آب نقش بسیار حیاتی برای انسان دارد ولی برخی از منابع آبی که در اختیار انسان قرار دارند، سرشار از مواد شیمیایی، انواع نیترات‌ها، نیتریت و آرسنیک و... می‌باشند که باعث سختی آب شده و مصرف آن را برای انسان خطرناک می‌کنند که البته با وجود حضور انواع مختلف دستگاه‌های تصفیه آب تا حدود زیادی این مشکل مرتفع شد.

ادامه مطلب...

برخورداری از آب سالم و خالص به بهبود سلامت و کیفیت زندگی می‌انجامد.

در مقاله‌ی قسمت قبل با عنوان « مزایا و معایب انواع دستگاه‌های تصفیه آب ـ قسمت اول» به مزایا و معایب هر یک از انواع دستگاه تصفیه آب اشاره کردیم. قطعاً قبل از انتخاب مدل دستگاه تصفیه آب باید در نظر داشته باشید که چه موادی در آب شما وجود دارد و به چه نوع دستگاه تصفیه آبی نیاز دارید.
هنگامی که آب حاوی سطح بالایی از کلسیم و منیزیم است، می‌گوییم آب سخت است. وقتی که سختی آب زیاد است آب شما دیرتر گرم شده و در نتیجه باعث افزایش مصرف انرژی می‌گردد. هم‌چنین باعث ایجاد رسوب و بسته شدن لوله‌های آب نیز می‌گردد. بنابراین، استفاده از دستگاه‌های تصفیه آبی که کار آن‌ها نرم کردن آب است، برای آن دسته از خانواده‌هایی که سختی آب باعث کاهش کیفیت آب و مشکلات دیگر شده، ضروری است.

ادامه مطلب...

انواع دستگاه تصفیه آب خانگی

در ساخت انواع دستگاه تصفیه آب خانگی، از انواع مختلف فناوری برای تصفیه آب حاوی ناخالصی، باکتری‌ها و ویروس‌ها استفاده می‌شود. دسترسی به آب آشامیدنی سالم چالش اصلی است که جهان امروز با آن مواجه است. بعضی افراد در نواحی زندگی می‌کنند که در آن میزان منابع آب سالم محدود است. در نتیجه‌ی آن مشکلات فراوان ایجاد شده و بر کیفیت زندگی اثر می‌گذارد. به همین دلیل امروزه با تصفیه آب تلاش می‌شود این مشکلات کاهش یابد. استفاده از دستگاه‌ تصفیه آب باعث می‌شود مطمئن شویم آبی که می‌نوشیم عاری از مواد آلاینده است.

امروزه انواع آب تصفیه کن در بازار و در فروشگاه‌های آنلاین عرضه می‌شود. بنابراین، در این مقاله قصد داریم به معرفی انواع دستگاه آب تصفیه کن و مزایا و معایب هر یک از آن‌ها بپردازیم:

ادامه مطلب...

مشکلات شایع در دستگاه تصفیه آب خانگی

هیچ سخت‌افزار خانگی نیست که با وجود توجه و نگهداری درست مصرف‌کنندگانش دچار اشکال نشود. دستگاه تصفیه آب خانگی نیز از این قانون کلی مستثنا نبوده و به ‌هر حال در طول زمان و با استفاده‌ی مکرر دیر یا زود دچار اشکالاتی می‌شود که در نهایت مصرف‌کننده را مجبور به تماس با بخش خدمات پس از فروش دستگاه تصفیه آب خانگی می‌کند.
این مقاله سعی دارد با پرداختن به موضوع بیشترین مشکلاتی که ممکن است برای دستگاه تصفیه آب خانگی پیش بیایید، آگاهی‌های لازم را قبل از درخواست تکنسین دستگاه تسویه آب خانگی از مرکز پشتیبانی دستگاه تصفیه آب توسط مصرف‌کنندگان به آن‌ها بدهد. مشکلاتی که ممکن است از روند تسویه آب در هرکدام از فیلترها تا پدید آمدن یک سوراخ کوچک در منبع آب دستگاه تصفیه آب خانگی متغیر باشد.

ادامه مطلب...

دستگاه تصفیه آب

بسیاری از خانه‌ها این روزها از دستگاه تصفیه آب خانگی استفاده می‌‌کنند. افراد زیادی به این نتیجه رسیده‌اند که تصفیه آب شهری برای جداسازی آلاینده کافی نبوده و وجود یک دستگاه تصفیه آب در خانه‌شان لازم است. در این نوشتار می‌خواهیم به بررسی دلایل لزوم خرید تصفیه آب، معرفی دستگاه تصفیه آب خانگی و روش‌های نگهداری بپردازیم.

چرا تصفیه آب ضروری است؟

ادامه مطلب...

دستگاه تصفیه ‌آب خانگی

دستگاه تصفیه ‌آب خانگی مدل‌های فراوانی دارد. حتی دستگاه‌های تصفیه ‌آب خانگی با قآبلیت نرم‌کنندگی ‌آب و یا دستگاه‌های تصفیه ‌آب خانگی با اسمز معکوس و هم‌چنین دستگاه تصفیه ‌آب خانگی با استفاده از فیلتر هر کدام مدل‌ها، حجم و کارخانه‌های تولیدکننده‌ی متفاوتی دارند. به همین دلیل قیمت دستگاه تصفیه ‌آب خانگی کاملاً بستگی به نوع دستگاه، حجم، کوچکی و بزرگی و حتی مدل و تاریخ تولید این دستگاه‌ها دارد. کارخانه‌های مختلف برای قیمت تصفیه ‌آب خانگی قیمت‌های مختلفی در نظر می‌گیرند و هر کدام گروهی از مشتریان را مد نظر دارند.

ادامه مطلب...