این روزها همه ما متوجه اهمیت آب‌های تصفیه شده هستیم. همین موضوع باعث شده‌است که استفاده از دستگاه تصیفه آب شهری و دستگاه تصیفه آب برای منزل رواج زیادی پیدا کند. افزایش جمعیت و رشد آگاهی‌های فردی نسبت به این موضوع باعث شده‌است که افراد برای سلامت خود و اعضای خانواده شان، رغبت زیادی نسبت به خرید بهترین دستگاه تصیفه آب برای کار خود داشته باشند.

متأسفانه در آب، خاک، محیط پیرامون و … آلودگی‌های وجود دارد که شاید یک دستگاه تصیفه آب شهری نتواند به خوبی آن‌ها را تصفیه کند، همین موضوع باعث شده‌است که برای بهبود کیفیت بهداشت آب حتماً از دستگاه‌های تصیفه آبی استفاده شود که دارای استانداردهای لازم در این زمینه باشند. این روزها با نفود آلودگی‌های مختلف حاصل از زباله‌ها و سموم کارخانه ای به منابع آبی، شاهد افزایش نیترات در آب هستیم، این موضوع سلامت انسان را به حد زیادی تهدید می‌کند.

قبل از توضیح در مورد آلاینده‌های آب شهری، انواع آب تصیفه کن شهری، بهترین دستگاه برای آب شهری، قیمت دستگاه تصیفه آب و … باید به شما این نکته را یادآوری کنیم، در صورت خرید از یک مرکز معتبر که از کیفیت دستگاه‌های تصیفه آب شهری آن‌ها اطمینان کامل داشته باشید، حدود ۲ تا ۴ روز زمان برای تحویل مرسوله شما مورد نیاز است. پس اگر علاقه‌مند هستید که هرچه زودتر، آب سالمتری را نوش جان کنید، همین الان سفارش خود را در این زمینه ثبت کنید.

آشنایی با آلاینده‌های آب شهری

همه ما در روزنامه‌ها، اخبار و شبکه‌های اجتماعی مشاهده کرده‌ایم که افراد زیادی در مورد میزان آلودگی‌های موجود در آب شهری صحبت می‌کنند. شاید برای شما هم تابحال این سؤال بوجود آمده‌است که این آلودگی‌ها چه هستند و تا چه حد می‌توانند خطرناک باشند؟ بر اساس تحقیقات دانشگاه‌های معتبر در این زمینه، اثبات شده‌است که در سراسر دنیا، حدود ۳۰۰ نوع ماده شیمایی و آلاینده در آب‌های شهری وجود دارد که برخی از آن‌ها می‌توانند به شدت خطرناک و بیماری‌زا باشند. مهم‌ترین آلاینده‌های آب شهری که در دنیا وجود دارند، عبارت اند از: مواد شیمایی VOC

متأسفانه وجود مواد شیمایی مانند آفت کش‌ها، علف کش‌ها و دیگر مواد شیمایی، باعث شده‌است که برخی از آب‌های شهری آلوده باشند. البته اگر از دستگاه تصفیه آب شهری استفاده می‌کنید، نگرانی کمتری باید در این موضوع داشته باشید، اما به هر حال این نوع از مواد شیمایی، می‌توانند باعث بوجود آمدن آسیب‌های زیر شوند:

  • ایجاد آسیب شدید به کبد
  • بوجود آوردن مشکلاتی برای کلیه
  • ضرر رساندن به اندام‌های حیاتی بدن
  • فلزات سنگین مانند جیوه و سرب

بهترین دستگاه تصفیه آب، آن است که بتواند به خوبی تمامی این آلاینده‌ها را تشخیص دهد و آن‌ها را تصیفه کند به صورتی که فرد مصرف‌کننده، نگرانی از این بابت نداشته باشد. وجود فلزات سنگین در آب‌های شهری باعث می‌شود که به راحتی شاهده این موضوع باشید که هر نوع مشکل بهداشتی که می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید، با این مواد شیمایی در ارتباط هستند.

مواد سرطان زای تجزیه کنندگان درون ریز

نگرانی اصلی در مورد عدم تصفیه آب شهری، وجود چنین موادی است که باعث بوجود آمدن انواع سراطان از جمله پروستان، پستان و اندام‌های جنسی یک فرد می‌شود. این مواد در واقع باعث ایجاد اختلال در هورمون‌های عادی یک فرد می‌شوند. اگر دوست دارید که سالم‌تر زندگی کنید، استفاده از دستگاه تصیفه آب که قادر باشد، این آلاینده‌ها را از آب آشامیدنی تان حذف کند، می‌تواند گزینه خوبی باشد.

فلوراید بیش از حد!

اگر کمی در این رابطه تحقیق کرده باشید، حتماً مطلع هستید که وجود فلوراید به سلامتی انسان کمک می‌کند، اما وجود بیش از اندازه آن، باعث ایجاد مشکلات جدی برای فرد می‌شود. بر اساس تحقیقات انجام شده، متأسفانه آب‌های زیرزمینی به مقدار زیادی با این ماده شیمایی محلول شده‌اند.
برخی از ضررهای استفاده از فلوراید بیش از حد عبارت است از:

  • کاهش ضریب هوشی کودکان
  • پوسیدگی دندان
  • ایجاد آسیب به مغز و بافت‌های آن
  • ایجاد دردهای استخوانی استفاده از دستگاه تصفیه آب برای منزل می‌تواند در این زمینه به شما کمک کند که حداقل اطمینان خاطر داشته باشید تا مواد شیمایی آلاینده آب‌های شهری از جمله فلوراید، باعث ایجاد آسیب به شما و خانواده عزیزتان نمی‌شود. اگر نگران قیمت دستگاه تصفیه آب هستید، باید به شما یادآوری کنیم که دستگاه‌های تصفیه آب مرغوب و باکیفیت به مراتب خرج کمتری نسبت به بیماری‌های حاصل از آب‌های آلوده بر روی دست شما می‌گذرانند.

انواع آب تصفیه کن شهری 

با جستجو در میان سایت‌های اینترنتی، احتمالاً شما هم به این نتیجه می‌رسد که خرید و استفاده از دستگاه‌های تصفیه آب شهری برای منزل، محل کار و … آنقدرها هم کار آسانی نیست چرا که این نوع دستگاه‌ها در شکل‌ها و انواع مختلف تولید می‌شوند. بهترین دستگاه تصفیه آب در واقع همان دستگاهی است که به راحتی قادر است، آب را به خوبی از خود عبور دهد و کیفیت آن را تاحد قابل قبولی افزایش دهد.

قیمت دستگاه تصفیه آب شهری

قیمت دستگاه تصفیه آب باتوجه به ویژگی‌ها و تکنولوژی که از آن استفاده می‌کند، می‌تواند متغیر باشد، اما در نهایت این شما هستید که باید بر اساس نیاز خود، یک دستگاه تصفیه آب برای آپارتمان  و یا هر کجا که می‌خواهید، خریداری کنید. در این مقاله قصد نداریم که در مورد شیوه و عملکرد دستگاه‌های آب به حد زیادی صحبت کنیم، اما دوست داریم که شما را با بهترین دستگاه تصفیه آب از نظر عموم مردم آشنا کنیم!

 

بهترین دستگاه تصفیه آب از نظر عموم مردم چیست؟

با کمی تحقیق در این رابطه متوجه می‌شویم که بهترین دستگاه‌های تصفیه آب از نظر عموم مردم دارای ویژگی‌هایی هستند که دانستن آن‌ها به شما در هنگام خرید دستگاه تصفیه آب شهری کمک زیادی می‌کند. از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

بهترین دستگاه تصفیه آب باید ویژگی‌های گوناگونی از جمله قیمت مناسب، شاسی قوی، فیلتر قابل تعویض سالم و … داشته باشد. همه این موارد را می‌توانید در دستگاه‌های محبوب تصفیه آب شهری که فروش بالایی دارند، مشاهده کنید. البته توصیه می‌کنیم که در این زمینه سعی کنید با آزادی مالی اقدام به خرید کنید چرا که در واقع شما یک محصول خریداری نمی‌کنید، بلکه بر روی سلامتی خود و نزدیکانتان سرمایه‌گذاری می‌کنید.

باتوجه به شکل‌ها و انواع مختفی که این نوع از دستگاه‌های تصفیه آب دارند، باید در نظر داشته باشید که برای خرید دستگاه تصفیه آب برای مکان‌های پرمصرف لازم است که حتماً از دستگاه‌هایی استفاده کنید که مقاومت و توان بالایی دارند که در این زمینه دستگاه‌های تصفیه آب برند سافت واتر به خوبی امتحانشان را پس داده‌اند!

در نقطه مقابل اگر قصد تهیه دستگاه تصفیه آب برای منزل دارید، لازم است که ابتدا انتظارات خود را از دستگاه با جزئیات مشخص کنید، سپس به صورت اینترنتی و یا حضوری با یک نمایندگی معتبر صحبت کنید. مشاوران و فروشندگان نمایندگی‌های معتبر فروش دستگاه تصفیه آب برای منزل کمک می‌کنند تا شما بر اساس خواسته‌هایی که دارید، بهترین دستگاه‌ها را پیدا و خریداری کنید. در این زمینه اگر سؤالی دارید، می‌توانید در بخش نظرات از کارشناسان ما بپرسید.

 

بهترین دستگاه برای آب شهری

همان‌طور که تا اینجای مقاله متوجه شدید، خرید و استفاده از دستگاه تصفیه آب ، نیاز به بررسی نکات خاصی دارد. نکاتی که در مورد آن‌ها باید اطلاعات داشته باشید. دستگاه‌هایی که بتوانند نیترات موجود در آب شهری را حذف کنند و یک آب سالم و باکیفیت را به ما ارائه دهند. در ادامه به صورت خیلی خلاصه با شما مطرح می‌کنیم که یک دستگاه آب آشامیدنی سالم را چطور باید خریداری کنید.

یکی از ویژگی‌های اصلی که باید در هنگام خرید یک دستگاه آب به آن توجه داشته باشید، این است که دستگاه ایده‌آل شما دارای سختی کافی باشد. در واقع میزان سختی و یا TDS آب را به خوبی داشته باشد. هرچقدر که دستگاه شما قدرتمندتر باشد، به‌طور قطع، قیمت دستگاه تصفیه آب بالاتر خواهد رفت.

معمولاً پس از خرید دستگاه آب از یک مرکز معتبر نوبت آن می‌رسد که دستگاه شما تست و نصب شود. شرکت‌های معتبر همراه با نصاب‌های خود، دستگاه‌های تست را هم ارسال می‌کنند تا پس از تمام شدن کار، فرد قادر باشد از دستگاه ایده‌آل خود به راحتی استفاده کند. معمولاً دستگاه سالم و نو تصفیه آب قادر است که عدد ۱۰۰ را به معنای کاملاً سالم بودن آب نشان دهد.

خرید بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی

در این زمینه مشاوره گرفتن از کارشناسان حرفه ای فروش دستگاه‌های تصفیه آب غافل نشوید. شاید در بعضی موارد شما تصور کنید که باتوجه به نیاز خود، خرید یک دستگاه با قیمت مناسب و یا حتی گران‌تر شاید انتخاب خوبی باشد، در حالی که کارشناسان و افراد حرفه ای می‌دانند، مشتری تنها لازم است پول دستگاه تصفیه آب را پرداخت کند که با نیاز او هم مخوانی داشته باشد.

نتیجه‌گیری: آیا می‌توانم به صورت اینترنتی اقدام به خرید دستگاه تصفیه آب شهری کنم؟

اگر دوست دارید که یک دستگاه تصفیه آب برای منزل و یا محل کار خود خریداری کنید، لازم است که حتماً این موضوع را در نظر داشته باشید که با خرید اینترنتی قادر هستید که خیلی سریع و آسان در بین فروشندگان موجود، قیمت دستگاه آب تصفیه کن شهری را مشخص کنید و اطلاعات کاملی از تمامی جزئیات محصولات داشته باشید. در حالی که اگر به صورت حضوری خرید می‌کردید، شاید فروشنده گفتن نکاتی را فراموش می‌کرد.

همچنین شما قادر هستید که نظرات مشتریان قبلی که از آن دستگاه استفاده کرده‌اند را هم مشاهده و بررسی کنید. این موضوع در داشتن یک خرید ایمن تر و مقرون به صرفه تر احتمالاً کمک زیادی به شما خواهد کرد! اگر تجربه خوبی در زمینه خرید و استفاده از دستگاه تصفیه آب برای منزل داشته‌اید، کافی است که در بخش نظرات با ما و دیگر افرادی که این مقاله را مطالعه می‌کنند به اشتراک بگذارید. آیا آماده داشتن یک سبک زندگی سالم‌تر و باکیفیت تر را دارید؟

اشتراک در واتساپ اشتراک در تلگرام