به ‌طور معمول همه‌ی ما وقتی تصمیم داریم کالایی را بصورت آنلاین خریداری کنیم در مورد آن جستجوهای فراوانی کرده و آن محصول را از نظر جزئیات مختلف با موارد مشابه مقایسه می‌کنیم. این جزئیات مورد بررسی می‌تواند مربوط به قیمت آن کالا باشد یا خصوصیات و توانایی‌های آن. با وجود همه‌ی این‌ها خرید اینترنتی با وجود پیشرفت‌هایی که در سال‌های اخیر داشته است و تعهدی که فروشندگان به مشتریان خود دارند، هنوز هم با اطمینان کامل انجام نمی‌شود.

این عدم اطمینان زمانی اهمیت بیشتری پیدا می‌کند که آنچه می‌خواهیم بخریم کالای نسبتاً پیچیده‌ای همچون دستگاه تصفیه آب خانگی باشد. گرچه گرایش خانواده‌ها به خرید دستگاه تصفیه آب در سال‌های اخیر رشد چشمگیری داشته است، اما هنوز هم این وسیله را در خانه‌های کمی از نزدیک مشاهده می‌کنیم و این موضوع قدرت تشخیص ما را برای انتخاب بهترین و مناسب‌ترین مدل این کالا پایین می‌آورد.

 

به ‌هر حال به دلیل آن‌که خرید اینترنتی بسیار ساده‌تر و سریع‌تر از رفتن به بازار می‌تواند آنچه به آن نیاز داریم را در اختیار ما قرار دهد، بنابراین بهترین کار این است که از راه دیگری به‌ جز مشاهده‌ی حضوری یک دستگاه تصفیه آب مشخصات آن را بررسی کنیم، نیازهای خود را بسنجیم و بعد با اطمینان بیشتری اقدام به خرید اینترنتی آن کنیم.
کسب اطلاعات بیشتر در مورد دستگاه تصفیه آب خانگی و توجه به نکاتی که به علت عدم حضور فروشنده و توضیحات او به آن‌ها دسترسی نداریم، می‌تواند منجر به خرید مطمئنی شود که در نهایت از آن پشیمان نمی‌شویم.

 

اما این نکات مهمی که باید برای خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب خانگی به آن توجه داشته باشیم چه مواردی هستند را می‌توانید در این مقاله با سرفصل‌های زیر مطالعه کنید:

 

توجه به مشکلات و آلودگی‌های آبی که می‌نوشید، دستگاه تصفیه آب انتخاب کنید.

اندازه‌ی مخزن دستگاه تصفیه آب خانگی را در نظر بگیرید.

به موضوع برقی یا مکانیکی بودن فرآیند تصفیه آب در دستگاه انتخابی خود دقت کنید.

تعهدات وب‌ سایتی که از آن خرید می‌کنید را در نظر داشته باشید.

 

 دستگاه تصفیه اب خانگی

 

مدل های دستگاههای تصفیه اب

 

هر روز فناوری‌های به‌ کار رفته در فرآیند تصفیه آب در این دستگاه‌ها پیشرفت می‌کند و همین موضوع تنوع مدل‌های موجود در بازار را افزایش می‌دهد. به‌ عنوان ‌مثال می‌توان از فناوری‌هایی همچون تصفیه آب با اسمز معکوس یا Reverse Osmosis، اشعه‌ی ماوراءبنفش یا Ultraviolet، تصفیه‌ی آب بر اساس جاذبه یا Gravity Based و تکنولوژی ترکیبی RO+UV نام برد.

وقتی در برنامه‌ی خود خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب خانگی را دارید باید همه‌ی شیوه‌های تصفیه سازی آب را بدانید تا بتوانید بر اساس آنچه در نظر دارید و البته بودجه‌ای که برای خرید در نظر گرفته‌اید، بهترین و مناسب‌ترین مدل را برگزینید.

 

مخزن دستگاه تصفیه آب خانگی

یکی از خصوصیاتی که باید در خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب خانگی در نظر داشته باشید موضوع ظرفیت و اندازه‌ی مخزن این دستگاه به نسبت اعضای خانواده است. بهترین اندازه مخزن دستگاه تصفیه آب خانگی 12 لیتری یا 3.2 و 16 لیتری یا 4 گالن میباشد کمتر یا بیشتر برای مصارف خانگی مناسب نیست.

 

توجه به برقی یا مکانیکی بودن فرآیند تصفیه آب

 

البته به ‌جز مدلی که فرآیند تصفیه آب در آن بر اساس جاذبه‌ی زمین انجام می‌شود که به آن Gravity Based گفته می‌شود، سایر مدل‌های دستگاه تصفیه آب خانگی با نیروی برق ‌کار می‌کنند. البته لازم است بدانید که برق مصرفی این کالا بسیار پایین است اما به‌ هر حال اگر هنوز هم در محل زندگی شما مشکل نوسان شدید برق وجود دارد بهتر است در زمان خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب خود این موضوع را در نظر گرفته و محصولی بخرید که بهترین نوع دستگاه تصفیه آب خانگی باشد که لوازم برقی مثل پمپ و ترانس و لو پرشر و های پرشر آن و همچنین کلیه قطعات دستگاه تصفیه آب از بهترین کیفیت باشند که ما در اینجا مدل اسمز معکوس ro برند آکواپرو به شما عزیزان معرفی میکنیم.

 

توجه به تعهدات وب‌سایت و شرکتی که از آن خرید می‌کنید

 

دستگاه تصفیه آب خانگی از آن دست کالاهایی است که اولاً بعد از خرید آن باید توسط یک متخصص نصب و راه‌اندازی شود. همچنین باید بعد از نصب فیزیکی آن با دستگاه مخصوصی غلظت آلاینده‌ها بعد از فرآیند تصفیه آب تست شود. ثانیاً فیلترهای تمام مدل‌های دستگاه تصفیه آب خانگی باید در مدت‌ زمانی بین 6 ماه تا 2 سال تعویض شوند و در صورتی‌که دستگاه با مشکل فنی رو به ‌رو شود باید توسط یک متخصص بازبینی و تعمیر گردد.

 

همه‌ی این موارد یعنی وقتی مشغول خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب هستید، به ‌دقت موضوعات تعمیر، نگهداری و خدمات پس از فروش وب‌سایتی که برای خرید آنلاین انتخاب کرده‌اید را بررسی کنید. حتماً به بخش نظرات مشتریان بروید و شیوه‌ی پاسخگویی مسئولان وب‌سایت و عاملان فروش دستگاه تصفیه آب خانگی را به ‌طور کامل بررسی کنید. به ‌این‌ ترتیب می‌توانید با ضریب اطمینان بالاتری دستگاه تصفیه آب خانگی مورد نظر خود را به ‌صورت آنلاین تهیه کنید و در آخر توجه داشته باشید به هیچ عنوان از شخص یا نصابان تصفیه آب خرید نکنید چون بعد از خرید هیچ خدمات و گارانتی نخواهید داشت، خرید اینترنتی تصفیه اب خانگی را باید از شرکت های معتبر با فاکتور و مهر شرکت و کارت گارانتی انجام داد که بعد از خرید دستگاه تصفیه اب خیال آسوده داشته باشید .

اشتراک در واتساپ اشتراک در تلگرام