با توجه به نتایج کلیدی اجلاس جهانی توسعه پایدار، اصلی‌ترین دلیل فقدان آب سالم آشامیدنی در کل جهان و بحران کم آبی، کمبود آب سالم و یا آلودگی اکثر آب‌ها و منابع آب است. فقدان آب آشامیدنی سالم به دلیل کمبود سرمایه‌گذاری در سیستم‌های آب و عدم کفایت تجهیزات و استانداردهای لازم برای نگهداری از منابع آب اعلام شد. تقریباً نیمی از آب‌های قابل شرب در دنیا به دلایل مختلفی آلوده و غیر قابل شرب است.

 

در برخی از کشورهای جهان خانه‌ها به منابعی متصل هستند و از تصفیه‌ خانه‌هایی آب شرب مورد نیاز خود را فراهم و پرداخت‌ هزینه‌های این آب بصورت ماهیانه انجام می‌شود و در برخی از مناطق دنیا آب فقط بصورت آب‌های بطری و فروشی در مغازه‌ها برای نوشیدن تهیه می‌شود.

 

به گزارش یونیسف تأثیر آب نوشیدنی ناسالم بر جمعیت جهانی و بخصوص کودکان فاجعه‌آمیز بوده است که البته به غیر از نبود آب آشامیدنی سالم، فقر و عدم آموزش‌های لازم نیز در این خصوص بی‌تأثیر نبوده است. همچنین سازمان بهداشت جهانی گزارش داده که در هر لحظه حدود نیمی از مردم در کشورهای توسعه یافته در خطر ابتلا به بیماری‌های ناشی از تصفیه آب ضعیف و ماندگاری آلودگی در این آب‌ها هستند. شش بیماری اصلی که از آلودگی آب شهرها به وجود می‌آیند عبارتند از اسهال، اسکاریس، اسهال خونی، کرم هویکوپ، شیستوزمیوز و تراکوم.

 

تأثیر اقتصادی و رشد شدید جمعیت و ناتوانی سیستم‌های تصفیه کننده آب شهری به دلیل انبوه آب، از اصلی‌ترین دلایل بروز این خطرات هستند. به همین دلیل کشورهای توسعه یافته و صاحب دانش و تکنولوژی سال‌هاست بدنبال پیدا کردن راه‌‌حلی اساسی و مناسب برای بهبود سیستم‌های تصفیه آب در خانه‌ها بوده و راه‌حل‌های زیادی هم ارائه شده که اغلب یا جواب‌گو نبوده و یا صرفه‌ی اقتصادی نداشته است.

در نهایت یکی از بهترین راه‌های ارائه شده استفاده از دستگاه تصفیه آب در منازل در سال‌های اخیر با تکنولوژی‌های مختلف و استفاده از انواع فیلتر با قابلیت‌های متفاوت بوده است و به نظر این ایده توانسته جواب‌گو باشد و جلوی همه‌ی بیماری‌ها و مشکلات تصفیه آب را بگیرد. دستگاه تصفیه کننده آب قیمتنسبت به سیستم‌های دیگر تصفیه آب به مراتب ارزان‌تر و همچنین بسیار قابل اعتماد‌تر می‌باشد. امروزه در کشورهای توسعه یافته برترین شرکت‌های تولید دستگاه تصفیه آب با استفاده از جدیدترین علم و تکنولوژی‌های لازم توانسته‌اند اقدام به تولید دستگاه‌های تصفیه آب در حجم‌های کوچک و قابل استفاده در زیر سینک ظرفشویی در خانه‌ها بکنند که نه تنها آبی 100 در 100 سالم برای مصرف‌کنندگان به همراه دارد، بلکه قیمت دستگاه تصفیه آب در بازار و قیمت تمام شده‌ی آب مصرفی خانه‌ها را به دلیل مجهز بودن به گالن‌های ذخیره‌ی آب، بسیار پایین آورده است.

 

دستگاه‌های تصفیه آب با مارک‌ها و برندهای مختلف در اغلب کشور‌های دنیا تولید می‌شوند و بدنبال آن در ایران نیز شرکت‌هایی این مهم را بر عهده گرفته و در این صنعت اقدامات ارزشمندی کرده‌اند. شرکت راد گستر نوین با استفاده از دانش و تخصص و سال‌ها تجربه‌ی کارشناسان خود در راستای رضایت‌مندی و تهیه‌ی آب شرب مناسب خانواده‌های ایرانی، اقدام به واردات و تهیه‌ی دستگاه‌های تصفیه آب برتر ایران و جهان نموده و بعنوان نماینده‌ی اصلی شرکت‌های تصفیه آب در ایران فعالیت می‌کند.

خوشبختانه دستگاه‌های تصفیه آب قابل عرضه در رادگستر نوین قابلیت حذف تمامی انواع آلاینده‌ها، باکتری‌ها، ویروس‌ها و سختی آب را دارند.دستگاه تصفیه آب قیمتمتناسب با نیاز و خواسته‌ی مردم و در پایین‌ترین رنج، قابل استفاده هم در ورودی و هم در زیر سینک خانه‌ها، دارای نصب آسان، دفترچه‌ی راهنمای فارسی، بدون هزینه‌ی اضافی برای تعمیرات و نگهداری، و از همه مهم‌تر دارای گارانتی تعمیر و تعویض می‌باشند.

 

پارامترهای تعیین‌کننده‌ قیمت دستگاه تصفیه آب

 

قیمت دستگاه تصفیه آب با توجه به شرایطی تعیین می‌شود. هر چند تمامیقیمت دستگاه‌های تصفیه آب مجموعه‌ی راد گستر نوین قابل اعتماد و دارای ضمانت می‌باشند ولی هر یک از دستگاه‌های تصفیه آب قابلیت‌های متفاوتی دارند و برای محیطی مناسب‌تر و کارایی بهتری دارند و البته در ساخت و تکنولوژی آن‌ها هم تفاوت‌هایی وجود دارد که همین موضوع در تعیین دستگاه تصفیه آب قیمت مؤثر می‌باشد.

 

قیمت دستگاه های تصفیه آب

 

برند و یا تولید کننده‌ی دستگاه تصفیه آب:

معمولاً برند دستگاه نشان از کیفیت بالا و شناخت بیشتر دستگاه تصفیه آب و قطعاً پشتیبانی بهتر تولیدکننده‌ی آن است.

 

کیفیت دستگاه تصفیه آب:

هر چند برند دستگاه تصفیه آب از اهمیت زیادی برخوردار است، اما هر برند نیز با توجه به شرایط و موقعیت‌های متفاوت دستگاه‌های مختلفی تولید می‌کند. بسیاری از این شرکت‌ها حتی به قیمت دستگاه تصفیه آب هم برای مشتریان خود توجه دارند و در تلاش هستند تا با ارائه‌ی قیمت‌های مختلف، بیشترین قشر مشتری را داشته باشند که این موضوع در کیفیت دستگاه عموماً تاثیرگذار است.

 

حجم هر دستگاه تصفیه آب:

یکی از مهم‌ترین عوامل تعیین‌کننده در دستگاه تصفیه آب قیمت حجم دستگاه می‌باشد. دستگاه‌های تصفیه آب خروجی آب و یا میزان تصفیه آب متفاوتی دارند. این دستگاه‌ها یا در حجم خانگی هستند، یا اداری و یا صنعتی که بسته به نیاز مشتریان و مصرف‌کنندگان حجم‌های مختلفی از آب را در هر بار می‌توانند تصفیه کنند.

 

نوع دستگاه تصفیه آب و نوع فیلترهای به کار رفته در آن:

تصفیه آب با هر نوع فیلتر، خروجی متفاوتی از آب دارد. برخی از دستگاه‌های تصفیه آب به یک و برخی تا چندین فیلتر متفاوت مجهز هستند. مثلاً استفاده از اشعه‌ی مادون قرمز در همه‌ی دستگاه‌های تصفیه آب دیده نمی‌شود و این درحالی است که برخی از ریزترین میکروب‌ها که حجمی کمتر از 0.1 میکرون دارند، تنها با این نوع اشعه قابل نابودی هستند. از این رو دستگاه تصفیه آبی که چند فیلتر دارد قطعا با دستگاه تصفیه آب یک تا دو فیلتره قیمت متفاوتی دارد.

 

راد گستر نوین radgostarnovin بعنوان برترین و بهترین شرکت تأمین‌کننده‌ی دستگاه‌های تصفیه آب مدرن و پیشرفته و همچنین تمامی انواع قطعات و لوازم مصرفی و فیلترهای خاص و چند منظوره، آماده‌ی همکاری و ارائه‌ی مشاوره‌ی رایگان به مشتریان و هم میهانان عزیز می‌باشد.

اشتراک در واتساپ اشتراک در تلگرام