در حال حاضر برند‌های مختلفی از دستگاه‌های تصفیه آب داخل بازار وجود دارند. در این میان دستگاه تصفیه آب خانگی سافت واتر از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. سافت واتر اصلی یا همان سافت واتر تایوانی دارای بالاترین کیفیت بوده و به صورت کامل وارداتی است. شاید بتوان دستگاه تصفیه آب خانگی سافت واتر را بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی دانست.

نمایندگی سافت واتر در ایران به صورت کامل فعالیت کرده و خدمات پس از فروش معتبری را ارائه می‌دهد. قیمت تصفیه آب سافت واتر نسبت به رقبای خارجی بسیار مقرون به صرفه بوده و از طرفی نصب تصفیه آب soft water نیز ساده‌تر از برند‌های دیگر است. قیمت فیلتر تصفیه آب سافت واتر که یک قطعه کاملا مصرفی است نیز نسبت به رقبای دیگر مناسب‌تر بوده و به راحتی می‌توانید آن را تعویض نمایید.

سافت واتر اصل و اورجینال تایوانی

تصفیه آب خانگی سافت واتر محصول کشور تایوان است. همانطور که می‌دانید کشور تایوان در حال حاضر محصولاتی بسیار با کیفیت روانه بازار می‌کند. در این میان می‌توان به سافت واتر اصلی یا همان سافت واتر تایوانی اشاره کرد که به جرات بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی است.

بهترین برند تصفیه آب در ایران

مزیت دستگاه سافت واتر اصلی در وارداتی بودن آن است. اینکه یک دستگاه به صورت کامل از تایوان وارد شود تفاوت زیادی با محصولاتی دارد که در ایران تحت لیسانس یک شرکت معتبر تولید می‌شود. اما معمولا مشکل اساسی محصولات وارداتی نبود نمایندگی و خدمات پس از فروش است. سافت واتر تایوانی دارای نمایندگی سافت واتر در ایران بوده و به صورت کامل از محصولات خود پشتیبانی می‌کند.

باید بدانید که برند سافت واتر توانسته تاییدیه‌های WaterQuality , CE ,  و FDA را کسب کند. از طرف دیگر تاییدیه مهم در راستای تصفیه آب که NSF نام دارد را نیز به خود تعلق داده. به این ترتیب می‌توان برند سافت واتر را یک برند کاملا معتبر و با‌کیفیت در سطح جهان دانست.

جالب است بدانید با وجود وارداتی بودن این دستگاه تصفیه آب تایوانی، قیمت سافت واتر و حتی قیمت فیلتر تصفیه آب سافت واتر کاملا مقرون به صرفه بوده و لوازم مصرفی آن به سادگی داخل بازار ایران یافت می‌شوند. همه این عوامل باعث شده تا سافت واتر اصلی تبدیل به بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی شود.

برند‌های مختلفی داخل بازار ایران فعالیت می‌کنند اما اگر از هر نظر بخواهید فاکتور‌های رقابتی را بررسی کنید، خواهید دید که بهترین دستگاه تصفیه آب ایران، سافت واتر تایوانی است. برای اینکه به این نتیجه برسید، کمی از خودتان به عنوان یک مصرف کننده بپرسید که چه معیار‌هایی برای انتخاب بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی وجود دارد؟
تکنولوژی ساخت؟ وجود مخزن؟ دامنه قیمت بسیار باز و متنوع؟ دسترسی به خدمات پس از فروش؟ جنس مواد مصرفی؟ قیمت مواد مصرفی؟

نمایندگی فروش دستگاه تصفیه آب سافت واتر

اگر به دنبال پاسخ هر یک از این سوالات بگردید خواهید دید که بدون شک سافت واتر اصلی بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی حال حاضر بازار ایران است.

 

رنج قیمت تصفیه آب خانگی سافت واتر

یکی از نقاط قوت برند سافت واتر تایوانی که باعث شده تبدیل به بهترین دستگاه تصفیه آب ایران شود، قیمت رقابتی آن است. جالب است بدانید که با کیفیت مشابه و یا حتی در مواردی با کیفیت بالاتر، قیمتی برابر و یا حتی قیمتی مقرون به صرفه‌تر نیز دارد. این مساله باعث شده تا مصرف کننده به شدت راغب شود که محصولات سافت واتر اصلی استفاده نماید.

جالب است بدانید که برند سافت واتر تایوانی با در دست داشتن خط تولیدی گسترده و متنوع توانسته رنج وسیعی از محصولات با قیمت‌های متنوع را برای مصارف مختلف ارائه دهد. برای مثال زمانی که قیمت تصفیه آب سافت واتر را بررسی کنید خواهید دید که رنج قیمت آن از حدود پانصد هزار تومان آغاز می‌شود.

ارزان‌ترین تصفیه آب خانگی سافت واتر Soft Water-UF-29U1 نام دارد که قیمت آن حدود ششصد تا هشتصد هزار تومان است. جالب است بدانید همین دستگاه تصفیه اب خانگی سافت واتر که قیمت ارزانی هم دارد، دارای شش فیلتر مختلف است که می‌تواند آبی زلال را بدون نیاز به برق در اختیار شما قرار دهد. البته نا گفته نماند که این محصول دارای اسمتز معکوس نیست اما به اندازه هزینه‌ای که می‌پردازید، کیفیت مطلوبی را در اختیار شما می‌گذارد. علاوه بر آن، این محصول برای موقعیت‌هایی که دسترسی به برق وجود ندارد بسیار ایده‌آل خواهد بود.

از طرف دیگر زمانی که گران‌ قیمت‌ترین محصول تصفیه اب خانگی سافت واتر را بررسی می‌کنید، با مدل RO-10 برخورد خواهید کرد. این دستگاه تقریبا بهترین دستگاه تصفیه آب حال حاضر بازار است. جالب است بدانید که تمام مراحلی که برای تصفیه کامل آب نیاز است را سافت واتر اصلی در این مدل قرار داده.

این مدل دستگاه تصفیه آب سافت واتر دارای فناوری اسمز معکوس 8 مرحله‌ای است. علاوه بر فیلتر‌های معمول و روتین، داخل این دستگاه حرفه‌ایی فیلترهای مینرال و قلیایی‌کننده نیز کار گذاشته شده است تا در دو مرحله تصفیه آب را بهتر انجام دهد. علاوه بر همه این‌ها و استفاده از فیلتر‌های مختلف، مدل RO-10 دارای اشعه فرابنفش یا همان UVB است. این اشعه قادر است کوچک‌ترین و سرسخت‌ترین باکتری‌های درون آب را نابود کند.

به این ترتیب آب خروجی به حدی زلال و عاری از هر گونه باکتری است که می‌توانید از آن برای آب دادن به یک بچه نوزاد استفاده کنید! از طرفی علاوه بر همه این مزایا، درون مدل RO-10 یک مخزن 4 گالونی قرار دارد تا آب را برای شما ذخیره کند. به این ترتیب همواره یک مخزن 4 گالونی آب تصفیه شده در اختیار شما خواهد بود.

شاید تا به این لحظه کنجکاو شده باشید که قیمت مدل RO-10 با همه این امکانات چقدر است؟ شاید برایتان جای تعجب باشد که قیمت این مدل تنها حدود یک میلیون و هشتصد و پنجاه هزار تومان است! شاید اگر قیمت تصفیه آب سافت واتر را با برند‌های مشابه و با امکانات مشابه مقایسه کنید بسیار تعجب نمایید! این مزیت رقابتی اصلی برند سافت واتر تایوانی است.

علاوه بر قیمت مناسب، همانطور که مشاهده کردید، دامنه قیمت تصفیه آب سافت واتر بسیار وسیع بوده و به نوعی برای هر مصرف و بودجه‌ای یک محصول منحصر به فرد تولید کرده. این مساله باعث شده تا برند سافت واتر اصلی تبدیل به یک برند محبوب در میان مصرف‌کنندگان شود و سهم زیادی از بازار ایران را به خود اختصاص دهد.

 

گارانتی، نصب و ارسال رایگان

همانطور که پیش‌تر به آن اشاره کردیم، محصولات سافت واتر تحت نمایندگی شرکت جای خالی وارد ایران می‌شوند. به همین دلیل نمایندگی soft water همواره داخل ایران مشغول به فعالیت و خدمات رسانی به مشتریان عزیز خواهد بود. از طرف دیگر وجود نمایندگی soft water و فعالیت آن به صورت رسمی و قانونی باعث شده تا از نظر تامین قطعات و لوازم مصرفی مشتریان تصفیه آب خانگی سافت واتر دچار هیچ مشکلی نشوند.

از طرف دیگر حضور نمایندگی soft water در داخل ایران باعث شده تا این شرکت بتواند به مشتریان عزیز خدماتی ویژه من جمله نصب و ارسال رایگان را پیشنهاد دهد. معمولا نصب و ارسال رایگان مخصوص دستگاه‌های بسیار گران‌ قیمت یا پیچیده‌ای همچون یخچال- فریزر یا لوازم صوتی و تصویری و دیجیتال است. حتی در برخی موارد کالاهای گران دیجیتال نیز چنین خدماتی را به مشتریان خود ارائه نمی‌دهند. اما در حال حاضر نمایندگی soft water این امکان را در اختیار مشتریان قرار داده تا برای نصب و حمل و نقل دستگاه تصفیه آب خانگی سافت واتر هیچ هزینه‌ای را پرداخت نکنند. نصب تصفیه آب soft water کار دشواری نیست اما نیز به کمی تخصص دارد. شاید در بسیاری از موارد با نصب نامناسب دستگاه تصفیه آب قادر به استفاده از تمام امکانات آن نشده‌اید. در این راستا برند سافت وات اصل برای جلوگیری از نصب نامناسب، نصب تصفیه آب soft water را به صورت کاملا رایگان انجام می‌دهد. به همین دلیل شما از بابت صحت و سلامت کالای خود اطمینان حاصل خواهید کرد و دیگر نگران مسائل این چنینی نخواهید بود.

 

سرویس و تعویض فیلتر محصولات سافت واتر

معیار شما برای خرید دستگاه‌هایی همانند تصفیه آب خانگی که دارای مواد مصرفی است چیست؟ آیا در ابتدای امر جلب قیمت کم آن محصول شده و دیگر به فکر بعد آن نخواهید بود؟ یا پیش از انتخاب و خرید محصول در مورد لوازم مصرفی آن نیز تحقیق می‌کنید؟ آیا پیش از خرید یک دستگاه تصفیه آب، وجود یا عدم وجود فیلتر‌های آن در داخل بازار ایران را بررسی می‌نمایید؟

نمایندگی soft water
در برخی موارد ممکن است بعضی از رقبا با یک سیاست ناعادلانه، قیمت محصول خود را داخل بازار بسیار ارزان کنند تا به خوبی فروش رود. اما در همین حال وسایلی مصرفی آن که همان فیلتر‌های تصفیه آب است را بسیار گران به بازار عرضه می‌کنند. در این حالت شاید برای مثال تفاوت قیمت تصفیه آب سافت واتر نسبت به یک برند رقیب حدود دویست هزار تومان کمتر باشد اما قیمت فیلتر‌هایش را داخل بازار چندین برابر است. در این مورد شاید با یک بار تعویض فیلترهای سافت واتر قیمت آن محصول با قیمت تصفیه آب برابر خواهد شد. حال جالب است بدانید که با هر بار تعویض فیلتر بیشتر به این نتیجه خواهید رسید که خدمات پس از فروش ایمن از خرید ارزان مهم‌تر است.

حال بیایید کمی‌ بد‌بین‌تر شویم و نیمه تاریک بازار و سیاست‌گذاری‌های غیر مردمی را بررسی کنیم. همانطور که می‌دانید دستگاه تصفیه آب کاملا وابسته به فیلتر‌هایش است. شما قطعا هر 3 تا 6 ماه یک بار و در برخی موارد به سالانه فیلتر‌های دستگاه تصفیه آب خانگی خود را تعویض نمایید.

برخی از برند‌های نامعتبر به دلیل سودآوری زیاد تمایل به واردات دستگاه تصفیه آب خانگی پیدا می‌کنند. اما مشکل اینجاست که معمولا کار اصلی این شرکت‌ها واردات دستگاه‌های تصفیه آب نیست و تنها به صورت مقطعی اقدام به واردات آن کرده‌اند.

این گونه شرکت‌ها یک برند نامرغوب را انتخاب می‌نمایند و با قیمتی بسیار مقرون به صرفه وارد بازار می‌کنند. قطعا مصرف کننده از همه جا بی خبر فریب قیمت پایین آن را می‌خورد و به سرعت یکی از محصولات آن را خریداری می‌نماید. اما پس از اینکه مدت زمانی گذشت و دستگاه نیاز به تعویض فیلتر داشت، قطعا نمی‌توانید فیلتر‌های مخصوص دستگاه را پیدا کنید. خوشبختانه در برخی موارد فیلتر دستگاه‌های تصفیه اب دیگر با این دستگاه‌ها سازگار هستند و حداقل می‌توانید از دستگاه خودتان استفاده کنید. اما در برخی موارد نحوه ساخت فیلتر‌های آنها کاملا منحصر به فرد بوده و باعث می‌شود تا دستگاه شما رسما بلا استفاده شود. این یعنی هدر دادن پول و می‌توان آن را نوعی کلاه‌برداری قلمداد کرد.

در مقابل می‌توان نمایندگی سافت واتر در ایران اشاره کرد. نمایندگی سافت واتر در ایران به صورت رسمی و قانونی مشغول به فعالیت و ارائه خدمات پس از فروش به مشتریان عزیز است. به همین دلیل حتی قیمت فیلتر تصفیه آب سافت واتر نیز هماند خود دستگاه مقرون به صرفه بوده و کاملا در دسترس است. با پشتیبانی کاملی که از محصولات سافت واتر تایوانی انجام می‌شود، هیچ‌گاه نگران تامین فیلتر‌های آن نخواهید بود.

حتی اگر از نظر قیمتی، قیمت فیلتر تصفیه آب سافت واتر را با سایر رقبا مقایسه کنید، خواهید دید که در مدت زمان طولانی نیز استفاده از برند سافت واتر مقرون به صرفه است. جالب است بدانید که بسته سه عددی فیلتر تصفیه آب سافت واتر، مدل جوی واتر تنها سی هزار تومان قیمت دارد. این فیلتر‌ها شامل سه فیلتر اصلی برای حذف کلر، طعم نامطبوع و رسوبات آب هستند. معمولا این فیلتر‌ها را باید به دفعات بیشتری نسبت به فیلتر‌های دیگر تعویض کرد و با این وجود قیمت آنها تنها سی هزار تومان است. حتی فیلتر ممبران گلد دستگاه تصفیه آب سافت واتر که گران‌ترین فیلتر به حساب می‌آید نیز از سایر برند‌ها ارزان‌تر بوده و تنها حدود یکصد و هفتاد هزار تومان قیمت دارد.

جالب است بدانید برای اینکه بهترین کیفیت را در مورد سه فیلتر ابتدایی داشته باشید، کافیست هفت هزار تومان هزینه بیشتری کرده و فیلتر‌های مدل سافت را خریداری نمایید. این فیلتر‌ها دوام بیشتری دارند و طول عمر مفید آنها نیز بالاتر است.

به صورت کلی زمانی که بخواهیم برند سافت واتر اصلی را توصیف کنیم باید چنین بگوییم که: یک برند تایوانی وارداتی با پشتیبانی و خدمات پس از فروش کامل و نمایندگی فعال داخل ایران که قیمتی مقرون به صرفه به حد محصولات داخلی دارد. کیفیت ساخت برند سافت واتر بسیار بالا بوده و قادر است با برند‌های اروپایی به خوبی رقابت کند.

 

اشتراک در واتساپ اشتراک در تلگرام