نصب دستگاه تصفیه آب مراحل پیچیده‌ای دارد. اگر مراحل نصب دستگاه تصفیه را خوانده باشید خواهید دید که هم به ابزارهای گوناگونی نیاز دارید و هم اگر در هر کدام از این مراحل اشتباهی انجام شود دستگاه به درستی کار نمی‌کند و عملکرد صحیحی نخواهد داشت. در ضمن اگر خودتان بخواهید این کار را انجام دهید باید مهارت‌های ویژه‌ای داشته باشید و از سوراخکاری لوله فاضلاب گرفته تا نصب فیلترها و تست آن نیازمند مهارت‌های خاصی است و وقت زیادی هم از شما می‌گیرد.

از این رو شما به یک نصاب تصفیه آب یا تکنسین نصب نیاز دارید تا تمام این کارها را در مدت زمان کمی برای شما انجام دهد و خیال شما هم از نصب دستگاه تصفیه و کارکرد صحیح آن راحت شود.در ادامه خدمات شرکت رادگسترنوین در زمینه‌ی نصب دستگاه، تعویض فیلتر و همچنین سرویس کلی دستگاه را به شما معرفی خواهیم کرد.

خدمات شرکت راد گستر نوین

راد گستر نوین مرجع تخصصی معرفی و فروش بهترین و باکیفیت‌ترین دستگاه‌های تصفیه آب خانگی می‌باشد. قطعات دستگاه‌، انواع فیلتر‌ها و ابزارهای لازم برای تصفیه آب نیز توسط راد گستر نوین ارائه و عرضه می‌شوند. شرایط خرید از رادگستر نوین بسیار ایده‌آل است و شما علاوه بر تخفیفات همیشگی می‌توانید از خدمات پس از فروش آن نیز بهره مند شوید.

یکی از خدمات پس از فروش راد گستر نوین ارسال و نصب رایگان دستگاه تصفیه آب خانگی است. یعنی شما با سفارش دستگاه تصفیه آب می‌توانید از خدمات نصب دستگاه تصفیه آب خانگی و تست و راه‌اندازی آن را به صورت رایگان و توسط یک نصاب تصفیه آب حرفه‌ای بهره‌مند شوید. تکنسین‌های نصب و راه‌اندازی راد گستر نوین از باتجربه‌ترین و کارآزموده‌ترین تکنسین‌ها در تهران می‌باشند. با استفاده از خدمات نصب و راه‌اندازی رادگستر نوین شما هیچ نگرانی‌ای در مورد عملکرد دستگاه تصفیه آب نخواهید داشت.

نصاب تصفیه آب خانگی

دستگاه‌های تصفیه آب رادگسترنوین دارای یک سال گارانتی طلایی می‌باشند و با خرید دستگاه از خدمات پشتیبانی مادام‌العمر هم بهره‌مند می‌شوید. سرویس‌های دوره‌ای، خدمات تعویض فیلتر و رفع اشکال هم مواردی هستند که رادگسترنوین در اختیار شما قرار می‌دهد. در تمام مدت زمان گارانتی رفع تمامی اشکالات و ایرادات دستگاه بدون هزینه و رایگان انجام می‌شود. می‌توانید از طریق بخش خدمات سایت به لیست کامل این سرویس‌ها و موارد دست پیدا کنید.

در نظر داشته باشید تمام مراحل نصب دستگاه تصفیه آب توسط نصاب تصفیه آب در منزل شما انجام می‌شود و می‌توانید به طور کامل در جریان مراحل نصب دستگاه تصفیه قرار بگیرید. در نهایت این دستگاه توسط TDS سنج و همچنین سختی‌سنج تست می‌شود و شما می‌توانید از کیفیت آب مصرفی خود اطمینان حاصل کنید.

 

تعویض فیلتر دستگاه تصفیه آب

زمان تعویض فیلتر دستگاه تصفیه معمولا از قبل مشخص می‌شود. یعنی هر فیلتر مدت زمان کارکرد خاص خودش را دارد و پس از گذشت این زمان نیاز به تعویض دارند. معمولا فیلترها پس از مدت یک سال و یا کمتر و بیشتر کارایی سابق را ندارند. اشباع می‌شوند و یا رنگ آن‌ها تغییر می‌کند. به این معنا که زمان تعویض فیلتر رسیده است و نیاز به تعویض دارند. با تعویض فیلتر مجددا کارایی سابق را با دستگاه تصفیه آب خانگی خود تجربه خواهید کرد.

اگر زمان تعویض فیلتر تصفیه آب رسیده باشد می‌توانید از طریق رادگستر نوین به بهترین فیلترهای موجود در بازار دسترسی داشته باشید. با خرید فیلتر و نصب مجدد آن می‌توانید دستگاه را مجددا به روز اولش برگردانید. پیشنهاد می‌شود تعویض فیلترها توسط نصاب تصفیه آب انجام شود تا ضمن نصب فیلتر، مجددا کیفیت آب تست شود. با سفارش دستگاه تصفیه آب و فیلترها امکان مشاوره با کارشناسان خبره‌ی ما هم وجود دارد.

 نصب دستگاه تصفیه آب درتهران

سرویس کلی دستگاه تصفیه آب

به دلیل کارکرد پیچیده و حساس دستگاه تصفیه آب نیاز دارید که هر چند مدت یکبار سرویس کلی تصفیه آب خانگی را انجام دهید. اگر مدت زیادی از خرید دستگاه تصفیه آب شما می‌گذرد پیشنهاد می‌شود در زمان تعویض فیلتر از خدمات سرویس کلی دستگاه تصفیه آب رادگسترنوین هم استفاده کنید.

سرویس کامل دستگاه تصفیه آب شامل تست قسمت‌های مختلف دستگاه، بازبینی قطعات داخلی‌ تعویض فیلترها، رفع نشتی‌های احتمالی، رفع اشکالات و ایرادات احتمالی، تست مجدد سختی و کیفیت آب می‌باشد. با سرویس کلی دستگاه تمام ایرادات موجود برطرف می‌شوند و دستگاه مثل سابق و بدون هر گونه مشکل عمل خواهد کرد.
رادگسترنوین خدمات سرویس کلی دستگاه را هم برای شما در نظر گرفته است که می‌توانید از طریق سایت و در بخش سرویس کامل از این خدمات بهره‌مند شوید. با درخواست این سرویس تکنسین‌های حرفه‌ای دستگاه تصفیه آب در کمترین زمان در منزل شما حضور پیدا خواهند کرد و سرویس دستگاه تصفیه آب را انجام خواهند داد. رادگسترنوین ارائه‌دهنده‌ی برترین دستگاه‌های تصفیه آب در ایران، بهترین و باکیفیت‌ترین قطعات دستگاه‌های تصفیه و همچنین کامل‌ترین خدمات پس از فروش می‌باشد. با استفاده از این خدمات خیال شما از بابت آب آشامیدنی منزل و محل کار شما راحت می‌شود و می‌توانید از پشتیبانی مادام‌العمر رادگسترنوین بهره‌مند شوید.

اشتراک در واتساپ اشتراک در تلگرام