آب، یکی از مهم‌ترین و ضروری‌ترین مایعات مورد نیاز بدن بوده و نوشیدن آب سالم نقش بسیار زیادی در سلامتی انسان ایفا می‌کند. دستگاه‌های تصفیه‌ آب، نیاز بدن به نوشیدن آب سالم را برطرف کرده و شما را برای داشتن یک زندگی باکیفیت، یاری می‌کنند. در این مقاله دستگاه‌های تصفیه آب اولترافیلتراسیون را معرفی کرده و ضمن بیان مزایای این دستگاه‌ها، اطلاعات لازم برای خرید دستگاه تصفیه آب ارزان را نیز در اختیار شما قرار خواهیم داد. اگر قصد خرید دستگاه تصفیه آب را دارید و به‌دنبال کسب اطلاعات در زمینه قیمت آب تصفیه‌کن و داشتن یک خرید ارزان هستید، با ما همراه باشید.

همان‌طور که می‌دانید قسمت عمده‌ای از بدن ما را آب تشکیل می‌دهد، بنابراین پر بیراه نیست اگر بگوییم که آب، ادویه‌ی زندگی هر انسانی است! آبی که برای نوشیدن انتخاب می‌کنید، سلامتی شما را به طور مستقیم تحت تاثیر قرار داده و نقش بسیار مهمی در کیفیت زندگی‌تان ایفا می‌کند.

شاید فکر کنید آب لوله‌کشی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و نیازی به تصفیه‌ی آن نیست، اما بد نیست بدانید که حتی این آب تصفیه شده نیز مقداری مواد شیمیایی و کلر در داخل خود دارد که ممکن است تاثیرات نامناسبی بر سلامتی گذاشته و شما را دچار مشکل نماید. برای جلوگیری از بروز چنین اتفاقی، با خرید یک دستگاه تصفیه آب ارزان و باکیفیت می‌توانید لذت نوشیدن یک آب سالم را به خود هدیه داده و ریسک بروز بیماری‌های ناشی از نوشیدن آب غیرسالم را نیز از میان بردارید.

فیلتر‌های آب مورد استفاده در دستگاه‌های تصفیه آب از نظر عملکرد، به طور کلی به دو دسته‌ی زیر تقسیم می‌شوند:

  • فیلتراسیون ذرات
  • فیلتراسیون غشایی

فیلتراسیون غشایی در مواقعی که انتظار بالاتری از آب تصفیه‌شده وجود داشته باشد مورد استفاده قرار گرفته و آب بسیار باکیفیت‌تری را در اختیار شما قرار می‌دهد. متداول‌ترین فیلترهایی که در انواع دستگاه‌های تصفیه آب خانگی مورد استفاده قرار می‌گیرند، عبارتند از:

  • فیلترهای رسوبی
  • فیلترهای کارتریج
  • فیلترهای کیسه‌ی
  • فیلترهای کربن
  • فیلترهای سرریز
  • فیلترهای اسمز معکوس
  • فیلترهای اولترا، میکرو و نانو فیلتراسیون
  • فیلترهای شنی

خرید دستگاه تصفیه آب

مهم‌ترین عواملی که برای ضرورت خرید یک دستگاه تصفیه آب ارزان می‌توان نام برد عبارتند از: با خرید دستگاه تصفیه آب و تصفیه آب آشامیدنی منزل خود، خالص‌ترین و مناسب‌ترین آب را برای سیستم ایمنی در حال رشد کودکان فراهم می‌آورید. دستگاه‌های تصفیه با جدا کردن کلر، سموم دفع آفات، باکتری‌ها و فلزات سنگین از آب، نوشیدن آبی خوش‌طعم و خالص را برای شما ممکن می‌سازند.

کلر موجود در آب سبب بروز بیماری‌های خطرناکی چون: سرطان مثانه، سرطان رکتوم و سرطان روده بزرگ را در انسان افزایش می‌دهد و دستگاه‌های تصفیه آب با حذف این ماده از آب آشامیدنی شما، نقش بسیار مهمی در سلامتی‌تان ایفا می‌کنند. فیلترهای موجود در دستگاه‌های تصفیه آب خانگی، سرب موجود در آب را از آن جدا کرده و مانع از ورود این ماده‌ی بسیار خطرناک به بدن شما می‌شوند. این فیلترها با حذف Cryptosporidium، e-coli و giardia از آب، خطر ابتلا به بیماری‌های خطرناک گوارشی را نیز به میزان ۸۰ درصد کاهش می‌دهند. خرید دستگاه تصفیه آب ارزان 

تصفیه آب سبب حذف آلودگی‌های خطرناک از آن شده و ضمن حفظ رسوبات معدنی سالم در آن، تعادل PH آب را به دنبال دارد. خرید دستگاه تصفیه آب ارزان یک اقدام مقرون‌به‌صرفه برای تامین آب نوشیدنی سالم در منزل است. قیمت آب تصفیه‌کن در مقابل هزینه‌ای که برای خرید آب معدنی باید بپردازید بسیار کمتر بوده و در عین حال، هیچ آسیبی را نیز متوجه طبیعت نمی‌کند. نوشیدن آب سالم و تصفیه شده علاوه بر این‌که خطر بروز بیماری‌های مختلف را کاهش می‌دهد، انرژی شما را نیز به میزان قابل ملاحظه‌ای افزایش خواهد داد.

همان‌طور که می‌بینید، خرید آب تصفیه کن یک اقدام بسیار هوشمندانه در جهت حفظ سلامتی خود و خانواده بوده و در واقع یک نوع سرمایه‌گذاری برای داشتن روزهایی شاد و پرانرژی در آینده به‌شمار می‌رود.

دستگاه تصفیه آب بدون برق

یکی از معیارهایی که برای دسته‌بندی دستگاه‌های تصفیه آب مورد استفاده قرار می‌گیرد، نیاز یا عدم نیاز این دستگاه‌ها به نیروی برق است. شاید این‌طور به نظر برسد که تنها تفاوت میان دستگاه تصفیه آب بدون برق و نوع برقی آن در همین عدم استفاده از یک منبع الکتریکی باشد؛ اما باید بدانید که این دستگاه‌ها از نظر روش تصفیه آب نیز با یکدیگر تفاوت دارند. دستگاه تصفیه آب بدون برق، برخلاف انواع برقی که از پرتوهای UV و یا فشار، برای عبور آب از غشای ممبران استفاده می‌کنند، کار تصفیه آب را با استفاده از فیلترهای مخصوص انجام داده و برای انجام این‌کار نیاز به هیچ منبع قدرت الکتریکی ندارد.

دستگاه تصفیه آب بدون برق، مواد شیمیایی، میکروب‌ها، ویروس‌ها، ذرات معلق، لجن و ماسه را به وسیله انواع مختلف فیلترهای خود از آب جدا کرده و در نهایت آبی سالم و خوش طعم در اختیار شما قرار می‌دهد. فیلترهای مورد استفاده در دستگاه تصفیه آب بدون برق معمولا از نوع کربن فعال، الیافی، پنبه و یا سلولز است و به‌خوبی مواد مضر را از آب جدا می‌کند. از جمله مهم‌ترین و جالب‌توجه‌ترین‌ مزایای دستگاه تصفیه آب بدون برق می‌توان به هزینه‌ی بسیار پایین این دستگاه و اقتصادی بودن آن اشاره کرد. اگر به دنبال خرید یک دستگاه تصفیه آب ارزان قیمت و باکیفیت هستید، دستگاه‌ بدون برق گزینه‌ بسیار مناسبی برای شما بوده و تمامی نیازهای شما از یک تصفیه‌کننده آب خانگی را به خوبی پاسخ خواهد داد.

الترافیلتراسیون

اولترافیلتراسیون یا “UF” یکی از جدید‌ترین و محبوب‌ترین روش‌های تصفیه آب است که در آن، دستگاه‌های تصفیه آب بدون نیاز به نیروی برق و با کمک فیلترهای مخصوص، کار تصفیه آب را انجام می‌دهند. تنها نیرویی که دستگاه‌های تصفیه‌‌کن Ultrafiltration از آن برای تصفیه آب استفاده می‌کنند، نیروی فشار آب است و این موضوع یکی از مهم‌ترین نقاط قوت این دستگاه‌ها به‌شمار می‌رود.

دستگاه‌هایی که با تکنولوژی UF کار می‌کنند قادرند تمامی باکتری‌ها، میکروارگانیسم‌ها و ویروس‌های موجود در آب را از بین برده و آبی سالم و بهداشتی در اختیار شما قرار دهند. این دستگاه‌ها، مواد مضر موجود در آب را از طریق سوراخ‌های بسیار ریزی که در غشای فیلترهای خود دارند حذف کرده و با این روش، سلامتی آب آشامیدنی را تامین می‌نمایند. اندازه‌ی غشای این فیلترها 0.01 میکرون بوده و به همین دلیل نیز قادر است تمامی ناخالصی‌ها و ذرات معلق موجود در آب مانند: اندوتوکسین‌ها، پلاستیک‌ها، پروتئین‌ها، سلیس، سیل، دود و ویروس‌ها را به خوبی از آن حذف کند.

 

از جمله مهم‌ترین مزایایی که می‌توان برای دستگاه‌های تصفیه آب اولترافیلتراسیون ذکر کرد، عدم نیاز این تصفیه‌کننده‌ها به نیروی برق است. دستگاه‌های Ultrafiltration پروسه‌ی تصفیه‌ی آب را با استفاده از فیلترهای بسیار کارآمد خود انجام داده و ضمن حذف مواد مضر از آب، سبب حفظ مواد معدنی سالم و ضروری آن نیز می‌شوند. از دیگر مزایای قابل توجه و مهم تصفیه‌کن‌های UF می‌توان به عدم هدر رفتن آب در این دستگاه‌ها و صرفه‌جویی در مصرف آن اشاره نمود. دستگاه‌های تصفیه آب UF به‌سادگی و سرعت نیز نصب می‌شوند و پروسه‌ی راه‌اندازی و استفاده از آن‌ها زمان بسیار کمی را از شما خواهد گرفت. خرید دستگاه تصفیه آب الترافیلتراسیون

نگهداری از دستگاه‌های تصفیه‌کننده آب از دیگر موضوعاتی است که همواره ذهن خریداران را به خود مشغول کرده و به یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های آن‌ها تبدیل شده است. دستگاه‌های UF در این زمینه نیز توانسته‌اند نمره قبولی کسب کرده و رضایت خاطر مصرف‌کنندگان را تامین نمایند. نگهداری از این تصفیه‌کن‌ها نیاز به هیچ‌گونه مهارت و دستور‌العمل خاصی ندارد و فیلترهای موجود در آن‌ها نیز به‌سادگی تعویض می‌شوند.

قیمت آب تصفیه‌کن

یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که خریداران انواع تصفیه‌کننده‌های آب خانگی به آن توجه کرده و در تصمیم‌گیری‌های خود مدنظر قرار می‌دهند، قیمت دستگاه تصفیه آب است. دستگاه‌های تصفیه آب UF به دلیل قیمت بسیار مناسبی که نسبت به دیگر تصفیه‌کننده‌ها دارند،

جزو محبوب‌ترین دستگاه‌های موجود در بازار به‌شمار رفته و تقاضای بسیار زیادی برای آن‌ها وجود دارد. علاوه بر مناسب بودن قیمت آب تصفیه‌کن Ultrafiltration، هزینه‌ی نگهداری و تامین قطعات این محصولات نیز بسیار پایین است و این موضوع سبب شده تا تصفیه‌کننده‌های UF بتوانند جایگاه بسیار مناسبی در بازار تصفیه‌کننده‌های آب برای خود دست‌وپا کرده و از انواع دیگر آب تصفیه‌کن‌ها جلو بزنند.

خرید ارزان

داشتن یک خرید ارزان و به‌صرفه، حق هر خریداری است و توجه به اقتصادی بودن یک خرید، به هیچ عنوان تناقضی با اهمیت کیفیت برای خریداران ندارد. شرکت تصفیه آب رادگستر نوین با توجه به این موضوع و احترامی که به نیازها و خواسته‌‌های مشتریان خود قائل است، اقدام به فروش انواع دستگاه تصفیه آب ارزان در کشور نموده و با داشتن بیش از ۱۶ سال سابقه‌ی فعالیت در این زمینه، محصولاتی باکیفیت و کاربردی را در اختیار متقاضیان خود قرار می‌دهد.

کارنامه‌ی درخشان این شرکت در زمینه واردات انواع دستگاه‌های تصفیه‌کننده‌ی آب خانگی، خیال شما را از بابت داشتن یک خرید ارزان و هوشمندانه راحت کرده و لذت داشتن محصولاتی اقتصادی و باکیفیت را در اختیارتان قرار می‌دهد.

رادگستر نوین ضمن این‌که خرید ارزان و به‌صرفه را برای مشتریان خود ممکن می‌سازد، با فراهم آوردن شرایطی برای خرید اقساطی محصولات مختلف، قدم بسیار بزرگی در راستای تامین نیازهای آن‌ها نیز برداشته و توانسته رضایت خاطر تمامی مشتریان را فراهم آورد.

گارانتی طلایی ۱ ساله، ارائه خدمات سریع، خدمات رایگان در زمینه ارسال و نصب، پشتیبانی طولانی‌مدت و بهره‌گیری از سرویس‌کاران و متخصصان مجرب و متعهد، از جمله فاکتورهایی هستند که سبب تمایز این شرکت با دیگر شرکت‌های حاضر در بازار شده و رادگستر نوین را به انتخاب اول مصرف‌کنندگان تبدیل کرده است. در این مقاله به اهمیت تصفیه آب اشاره کرده و ضمن بیان مزایای خرید دستگاه تصفیه آب، اطلاعات لازم در رابطه با انواع مختلف این دستگاه‌ها را نیز در اختیار شما قرار دادیم. این مطلب به معرفی دستگاه تصفیه آب بدون برق نیز پرداخته و مرکز فروش دستگاه تصفیه آب ارزان را به شما معرفی می‌کند. 

اشتراک در واتساپ اشتراک در تلگرام