اگر قصد خرید دستگاه تصفیه آب برای منزل یا محل کار خود را دارید احتمالا برای شما سوال پیش‌ آمده باشد که بهترین برند دستگاه تصفیه آب کدام است؟ چگونه می‌توان یک دستگاه تصفیه آب اورجینال و اصل خریداری کرد و چطور می‌توان از اصل بودن آن اطمینان حاصل کرد. ما در ادامه یک راهنمای خرید و نحوه‌ی تشخیص دستگاه تصفیه آب اصل را برای شما آماده کرده‌ایم.

اکثر متخصصین حوزه‌ی تصفیه آب دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل را بهترین دستگاه تصفیه آب می‌دانند و این انتخاب به چند دلیل می‌باشد.

دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل تمام املاح، رسوبات، باکتری‌ها، میکروارگانیسم‌ها و ... را از آب حذف می‌کند و آبی سالم و شفاف بدون آلاینده‌های محیطی در اختیار شما قرار می‌دهد.

بیش از 5 مرحله‌ی تصفیه آب دارند و کاملا مبتنی بر دانش روز در زمینه‌ی تصفیه آب هستند.

کیفیت و دوام بالایی دارند و تا سال‌ها بدون مشکل در خانه‌ و محل کار شما کار خواهند کرد.

فیلترهای آن در بازار به سادگی یافت می‌شود و کاملا استاندارد هستند و نیازی نیست برای هر بار تعویض فیلتر تا مدت‌ها دنبال فیلتر برندهای گمنام بگردید.

از بهترین تکنولوژی‌ها در ساخت این دستگاه استفاده شده است.

دستگاه تصفیه آب تایوانی

دو برند مطرح تولیدکننده آب تصفیه کن تایوانی اصل در بازار ایران فعال هستند که دستگاه‌های باکیفیتی تولید می‌کنند و اکثر منازل مسکونی از دستگاه‌های مختلف این دو برند استفاده می‌کنند. و به نوعی می‌توان گفت بهترین برند دستگاه تصفیه آب در ایران و خاورمیانه هستند.

دستگاه تصفیه آب SoftWater
دستگاه تصفیه آب CCK این دو برند بیش از نیم قرن در زمینه‌ی تولید این دستگاه‌ها فعالیت دارند و تمام تجربه‌ی خود را در تولید بهترین دستگاه‌ها به کار می‌گیرند. در ضمن قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل هم کمتر از نمونه‌های مشابه امریکایی آن است با اینکه از نظر کیفیت و کارایی بازده دستگاه‌های تایوانی بسیار قدرتمند‌تر هستند.

 دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل

بهترین دستگاه تصفیه آب در ایران

اما از کجا باید مطمئن شویم دستگاهی که از این دو برند نام‌آشنا خریداری کرده‌ایم اصل و اورجینال است؟ می‌دانید که بازار دستگاه‌های چینی و تقلبی در ایران رونق بسیار زیادی دارد و افراد زیادی اقدام به فروش دستگاه‌های تصفیه آب بی‌کیفیت تحت عنوان برند سافت واتر و سی سی کا می‌کنند.

پس نگرانی شما در مورد انتخاب بهترین برند دستگاه تصفیه آب بی‌مورد نیست. اما در خرید دستگاه و برای تشخیص اصل بودن آن حتما موارد زیر را در نظر بگیرید.
در وهله‌ی اول باید آب تصفیه کن اصلی را از نمایندگی سافت واتر در ایران و یا نمایندگی سی سی کا در ایران تهیه کنید. قبل از هر چیز باید از معتبر بودن نمایندگی و اینکه دستگاه‌ها را مستقیما از تامین‌کننده دریافت می‌کنند اطمینان حاصل کنید.

دستگاه‌های دو برند سافت واتر و سی سی کا عمدتا بیش از 5 مرحله فیلتر تصفیه دارند و اکثرا تا 8 فیلتر هستند دقت داشته باشید که اگر دستگاه‌های اسمز معکوس Reverse Osmosis با کمتر از 5 مرحله به عنوان دستگاه اصل به شما فروخته می‌شود قطعا تقلبی است.

دستگاه‌های اصل تایوانی معمولا تمام قطعات لازم برای نصب را دارند در حالی که دستگاه‌های تقلبی معمولا برخی لوازم موردنیاز در بسته‌بندی آن‌ها موجود نمی‌باشد.
دقت داشته باشید که نام این دو برند حتما بر روی بدنه‌ی دستگاه درج شده باشد. در دستگاه‌های تقلبی معمولا با یک جوهر بی‌کیفیت نام برند را روی دستگاه چاپ می‌کنند و اگر کمی به آن دست بزنید جوهر آن از بین می‌رود.

قیمت دستگاه آب تصفیه کن هم می‌تواند یک راه برای تشخیص دستگاه تقلبی باشد. اگر احساس می‌کنید دستگاهی که به شما فروخته می‌شود قیمتی خیلی پایین‌تر از عرف بازار دارد باید در اصل بودن آن شک کنید.

اگر دستگاه TDS سنج دارید بعد از نصب دستگاه حتما چک کنید که سختی آب در حد استاندارد باشد و اگر دستگاه عملا تاثیری در سختی آب نگذاشته است احتمال تقلبی بودن آن وجود دارد و بهتر است دستگاه را ارجاع دهید.

حتما در هنگام خرید و انتخاب بهترین دستگاه تصفیه آب این موارد را لحاظ کنید و یک به یک بررسی کنید تا از اصل و اورجینال بودن دستگاه تصفیه آب خود اطمینان حاصل کنید. از افراد متخصص در این زمینه مشورت بگیرید و حتی الامکان محتویات بسته و علائم تجاری درج شده بر روی آن را بررسی کنید.

 

قیمت تصفیه آب تایوانی CCK

سی سی کا برند معتبر تایوانی دستگاه‌های باکیفیت با قیمت مناسب تولید می‌کند. عمدتا قیمت تصفیه آب با توجه به نوع دستگاه و تعداد مراحل و نوع فیلترها و .... تغییر می‌کند و نمی‌توان به طور کلی یک قیمت مشخص برای آن تعیین کرد. اما اگر این دستگاه‌ها را از نمایندگی سی سی کا در ایران خریداری کنید که اعتبار آن هم تضمین شده باشد مطمئن خواهید بود که این دستگاه را با قیمت واقعی آن خریداری کرده‌اید.

هر چند به طور کلی سی سی کا قیمت‌های کمتری نسبت به نمونه‌های مشابه امریکایی دارید و اگر نگاهی به قیمت‌های این برند بیندازید متوجه اختلاف قیمت این دستگاه‌ها با نمونه‌های مشابه می‌شوید. البته به این معنا نیست که کیفیت دستگاه آب تصفیه کن سی سی کا کمتر است. در مواردی قابلیت‌ها و امکانات دستگاه سی سی کا بهتر و بیشتر از دستگاه‌های امریکایی است اما به طور کلی این برند سعی می‌کند در قیمت‌گذاری محصولات خود مشتریان را هم لحاظ می‌کند و سعی می‌کند تا از این طریق نظر مشتریان وفادارش را جلب کند.

 

نمایندگی سی‌سی‌کا در ایران

رادگستر نوین اولین و معتبرترین نمایندگی سی سی کا در ایران است که تمام دستگاه‌ها و قطعات این دستگاه را با قیمت واقعی و مناسب در اختیار شما قرار می‌دهد. به دلیل اینکه راد گستر نوین واسطه‌ها از فرایند واردات دستگاه‌های تصفیه آب حذف کرده است و به طور مستقیم با تامین‌کننده‌ها و تولیدکننده‌های دستگاه‌های تایوانی در ارتباط است قیمت‌ دستگاه تصفیه آب تصفیه تایوانی اصل برند سی سی کا در رادگسترنوین کمتر از قیمت بازار است و در واقع می‌توان گفت که قیمت اصلی این دستگاه‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهد.

شما مشاوره‌ی تخصصی خرید دستگاه تصفیه آب را هم به صورت رایگان دریافت خواهید کرد. مشاورین مجرب راد گستر نوین با توجه به شرایط آب منطقه‌ی شما و نوع دستگاهی که نیاز دارید تمام شرایط را برای شما تشریح خواهند کرد و با خیال راحت می‌توانید بهترین برند دستگاه تصفیه آب را برای منزل و محل کار خود تهیه کنید تا همیشه آبی پاک و سالم در اختیار داشته باشید.

قیمت دستگاه تصفیه آب سی سی کا

شرایط خرید هم در راد گستر نوین بسیار ساده‌تر شده است و شما امکان خرید نقد و اقساط دارید. یعنی می‌توانید دستگاه‌ها را به صورت اقساطی که در هنگام خرید به اطلاع شما می‌رساند خریداری کنید. یعنی تمام شرایط لازم برای رفاه و راحتی شما در نظر گرفته است و شما به راحتی می‌توانید یک دستگاه آب تصفیه کن باکیفیت تهیه کنید و خیال خود را راحت کنید.

 

قیمت تصفیه آب سافت واتر اصل تایوان

قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل برند سافت واتر هم به عوامل زیادی بستگی دارد که به صورت تیتروار به آن‌ها خواهیم پرداخت.

تعداد مراحل تصفیه آب
تعداد فیلترها
نوع فیلترها و کیفیت قطعات استفاده شده در دستگاه
نوع دستگاه تصفیه آب مانند رومیزی یا زیرسینکی
روش و سیستم تصفیه آب

این عوامل به صورت مستقیم در کیفیت دستگاه تصفیه آب و در نتیجه در قیمت‌ آن تاثیر دارد. به طور کلی برند سافت واتر در قیمت‌گذاری بسیار منصفانه عمل می‌کند و اگر قیمت این برند را با قیمت دستگاه‌های امریکایی مشابه مقایسه کنید خواهید دید که دستگاه‌های سافت واتر هم امکانات بیشتری در اختیار شما قرار می‌دهند و هم قیمت آن‌ها کمتر است. تازه شما یک انتخاب عالی دیگر هم دارید که قیمت آن را کمتر هم می‌کند و آن خرید از نمایندگی سافت واتر در ایران است.

 

نمایندگی دستگاه تصفیه آب Soft Water

رادگستر نوین نماینده معتبر دستگاه سافت واتر در ایران است که به طور مستقیم با خود برند در ارتباط است. یعنی بدون اینکه واسطه‌ای داشته باشد دستگاه‌ها را مستقیما از این برند تامین می‌کند و به همین دلیل قیمت این دستگاه در راد گستر نوین کمتر از قیمتی است که در بازار می‌بینید. علاوه بر این هزینه‌ی ارسال و نصب و راه‌اندازی و تست دستگاه را هم از قیمت آن کم کنید.

چرا که در صورت خرید از رادگسترنوین ارسال و نصب و تست دستگاه به صورت رایگان برای شما انجام می‌شود و تا یک سال هم گارانتی طلایی دارید تا در صورت بروز هرگونه اشکال و ایراد احتمالی رادگسترنوین بدون هرگونه هزینه‌ای این ایرادات را برای شما برطرف کند. در ضمن گارانتی و تضمین اصالت کالا هم در اختیار شما قرار می‌گیرد و با خیالی راحت از دستگاه‌های تصفیه آب بهترین برندهای دستگاه تصفیه آب استفاده خواهید کرد.

جمع بندی

دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل بهترین انتخابی است که می‌توانید برای خانه و محل کار خود داشته باشید. هم کیفیت تصفیه آب بسیار بالایی دارند و هم از نظر قیمت مقرون به صرفه هستند. اما دقت داشته باشید که حتما این دستگاه‌ها اصل و اورجینال باشند و نکاتی که در مورد نحوه‌ی تشخیص دستگاه‌های اصل و تقلبی گفته شد را لحاظ کنید تا بهترین برند دستگاه تصفیه آب را تهیه کنید.

اگر از نمایندگی معتبر دستگاه تصفیه آب و بورس تصفیه آب ایران یعنی رادگسترنوین این دستگاه‌ها را تهیه کنید قطعا مطمئن خواهید بود که این دستگاه‌ها اصل و اورجینال هستند چرا که هم مشاوره‌ی تخصصی خرید دستگاه تصفیه آب دریافت خواهید کرد و هم تا یک سال گارانتی طلایی خواهید داشت و در این مدت در صورت هر گونه مشکل و ایراد احتمالی می‌توانید به سادگی با تکنسین‌های خبره‌ی راد گستر نوین در تماس باشید تا در کمترین زمان ممکن مشکلات دستگاه خود را برطرف کنید.

اشتراک در واتساپ اشتراک در تلگرام