دستگاه‌های تصفیه آب بر حسب کارکرد و حجم تصفیه آب به انواع مختلفی تقسیم می‌شوند که عبارتند از: دستگاه تصفیه آب خانگی، تصفیه آب نیمه صنعتی و دستگاه تصفیه آب صنعتی. هر کدام از این سه نوع دستگاه ویژگی‌های مخصوص به خود را دارند و لازم است که خریداران تصفیه آب قبل از انتخاب محصول، درباره تفاوت‌ها و این کارکردهای سه گانه اطلاعاتی را کسب کنند.

به همین خاطر ما در این مقاله تصمیم گرفتیم شما را با انواع دستگاه تصفیه آب صنعتی و نیمه صنعتی آشنا کرده و ضمن بیان تفاوت‌های آنها با دستگاه تصفیه آب خانگی، نکات مهم در خرید دستگاه تصفیه آب صنعتی و بهترین شرایط فروش تصفیه آب نیمه صنعتی را توضیح دهیم.

 

دستگاه تصفیه آب صنعتی و نیمه صنعتی

 

دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی و صنعتی، دستگاه هایی هستند شبیه به دستگاه تصفیه آب خانگی که در مقیاس صنعتی و برای کاربری زیاد از نظر حجم آب تصفیه شده مورد استفاده قرار می‌گیرند. دستگاه‌های صنعتی و نیمه صنعتی در جاهایی مانند صنایع، کارخانجات، بیمارستان ها، رستوران‌ها و هرجایی که به حجم بالایی از آب تصفیه نیاز است، مورد استفاده قرار می‌گیرند.

 

 تصفیه آب صنعتی

تصفیه آب نیمه صنعتی چه تفاوت هایی با تصفیه آب خانگی دارد؟

 

 

دستگاه تصفیه آب صنعتی و تصفیه آب نیمه صنعتی از نظر کارکرد و مکانیزم کلی عملکرد شبیه به دستگاه‌های تصفیه آب خانگی هستند با این تفاوت که برای مقیاس بزرگ تری از مصرف طراحی و تولید شده اند. در حقیقت این نوع از دستگاه هم همانند دستگاه تصفیه آب خانگی دارای مراحلی هستند که در هر مرحله از فیلتر معینی استفاده شده است. همچنین از آنجایی که بسیاری از کارخانه‌های صنعتی برای تولید محصولات خود به حجم بالایی از آب نیاز دارند، سرعت تصفیه آب باید بالا باشد؛ ضمن اینکه مخزن ذخیره آب تصفیه در تصفیه آب نیمه صنعتی و صنعتی نسبت به دستگاه تصفیه آب خانگی بسیار بزرگ تر است. تفاوت تصفیه آب صنعتی و نیمه صنعتی به میزان تولید آب تصفیه شده برمی گردد؛ دستگاه‌های صنعتی معمولا در روز می‌توانند 4 متر مکعب به بالاتر از آب را تصفیه کنند اما دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی حجمی کمتر از این رقم را تصفیه می‌کند. از دستگاه‌های تصفیه آب نیمه صنعتی در مکان هایی مانند شرکت ها، ادارات و مجتمع‌های مسکونی استفاده می‌شود؛ این در حالی است که دستگاه‌های صنعتی برای مکان‌های بزرگ تر که مصرف بالایی دارند، مانند کارخانجات، بیمارستان‌ها و ... مورد استفاده قرار می‌گیرند. میزان خروجی دستگاه‌های نیمه صنعتی و صنعتی از حداقل 1000 لیتر آغاز می‌شود و برای دستگاه‌های بزرگ تر تا 300 هزار لیتر در روز هم امکان تصفیه آب وجود دارد.

 

برای خرید دستگاه تصفیه آب صنعتی به چه نکاتی باید توجه کرد؟

 

با توجه به نکات اشاره شده در بالا اولین و مهم ترین نکته در خرید دستگاه تصفیه آب صنعتی و نیمه صنعتی، برآورد میزان آب تصفیه شده مورد نیاز در روز است. نکته دیگری که باید در انتخاب محصول مورد توجه قرار گیرد، انتخاب تصفیه آبی است که به روش اسمز معکوس (RO) آب را تصفیه کند. مزیت این نوع از دستگاه‌ها مصرف انرژی کمتری دارند و امکان نصب، راه اندازی تاسیسات و استفاده از آنها هم بسیار آسان است. همچنین عمل سرویس‌های دوره ای دستگاه‌های اسمز معکوس به راحتی انجام می‌شود و تعویض فیلترهای آنها هم به ساده و آسان است. در ادامه نکاتی را درباره فروش تصفیه آب صنعتی و نیمه صنعتی توضیح خواهیم داد.

 دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی

 

فروش تصفیه آب نیمه صنعتی

 

خرید دستگاه تصفیه آب صنعتی پیچیدگی هایی دارد؛ در درجه اول شما باید مراقب اورجینال بودن محصول باشید. همچنین تنوع محصولات در بازار از نظر برند، مدل و قیمت بسیار بالا است که این موضوع کار را بر خریداران دشوار می‌کند؛ اگر قصد خرید هرکدام از انواع تصفیه آب را دارید، ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که خرید دستگاه تصفیه آب صنعتی خود را از شرکت راد گستر نوین انجام دهید. این شرکت بیش از یک دهه سابقه فعالیت در زمینه واردات و عرضه انواع دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی، صنعتی و خانگی تایوانی را دارد که خیال شما را از بابت اصل بودن محصولات راحت می‌کند. همچنین شرایط فروش تصفیه آب نیمه صنعتی، صنعتی و خانگی بسیار منحصر به فرد بوده و به دلیل عرضه مستقیم و بدون واسطه، دارای تخفیف‌های فوق العاده ای هستند. لازم به ذکر است که کلیه محصولات راد گستر نوین دارای گارانتی طلایی یک ساله، خدمات پس از فروش طولانی مدت و پشتیبانی مادام العمر هستند و ارسال و نصب محصولات نیز به صورت رایگان انجام خواهد گرفت؛ ضمن اینکه در حضور مشتری از دستگاه تست عملکرد گرفته خواهد شد. اگر هنوز در تشخیص نوع نیاز خود دچار مشکل یا ابهام هستید و یا سوالاتی را درباره فروش تصفیه آب نیمه صنعتی و انواع مدل‌ها و قیمت‌ها دارید، می‌توانید با کارشناسان و متخصصان شرکت راد گستر نوین تماس بگیرید تا از راهنمایی‌های آنها به صورت رایگان بهره مند شوید.

اشتراک در واتساپ اشتراک در تلگرام