همانطور که می‌دانیم مواد غذایی و آب سالم از اساسی‌ترین نیازهای بدن ما می‌باشند. پیدا کردن گزینه‌های ‌غذایی سالم و مغذی بسیار مهم است، اما تا حدی پیدا کردن بهترین و سالم‌ترین آب آشامیدنی حتی بسیار مهم‌تر و حیاتی‌تر از مواد غذایی می‌باشد. برخی از منابع آب ممکن است شامل صدها مواد شیمیایی و مضر باشند که به بدن ما آسیب می‌رسانند. بنابراین نیاز است که آب را در مرحله‌ی نوشیدن نیز با استفاده از یک دستگاه تصفیه آب استاندارد، از آلودگی پاک کنیم.

در حال حاضر انواع مختلفی از دستگاه تصفیه آب وجود دارند اما انتخاب یک فیلتر تصفیه آب مناسب که استاندارد‌های لازم را دارا باشد، کمی دشوار است.
بر اساس تحقیقات انجام شده ممکن است در آب شیرین مصرفی ما که از طریق سیستم لوله‌کشی تأمین می‌شود بیش از 300 نوع مواد شیمیایی و آلاینده وجود داشته باشد. این مواد شامل مواد شیمیایی آلی فرار، فلزات سنگین، فلوراید، کلر اضافه و... می‌باشد که باید با انتخاب و خرید دستگاه تصفیه آب مناسب، تا حد ممکن آن‌ها را از آب آشامیدنی حذف کرد.

بنابراین داشتن یک دستگاه تصفیه آب با کیفیت، یکی از ملزومات اصلی هر خانه‌ای در جهت حفظ بهداشت و سلامتی اعضای خانواده می‌باشد. با توجه به بررسی‌‌های انجام شده به معرفی یک دستگاه تصفیه آب با کیفیت که دارای استاندارد جهانی می‌باشد، می‌پردازیم.

 

مزایای دستگاه تصفیه آب آکواجوی چیست و چرا نسبت به سایر دستگاه‌های تصفیه آب اولویت دارد؟

 

دستگاه تصفیه آب آکواجوی دارای مزایای خوبی نسبت به دستگاه تصفیه آب دیگر دارد و با خرید دستگاه تصفیه آب آکواجوی می‌توانید سلامت آب آشامیدنی منزل خود را کاملاً تضمین کنید.

 

دارا بودن استاندارد‌های بین المللی

استفاده از مواد اولیه بهداشتی و پلاستیک در اجزای آن

استفاده از کربن با منشأ گیاهی در تولید فیلترهای کربنیک

استفاده از مواد استاندارد در ساخت شیر آب آشامیدنی

استفاده از تکنولوژی اسمز معکوس

مناسب بودن برای مناطق کم فشار

 

دارا بودن استاندارد‌های بین‌المللی

 

تمام اجزا و قطعات دستگاه تصفیه آب آکواجوی دارای استانداردهای بین‌المللی از سازمان‌های معتبر جهانی می‌باشند. این استانداردها به شما اطمینان می‌دهند که این محصول کاملاً با کیفیت می‌باشد و عملکرد آن به گونه‌ای است که از نظر حفظ سلامت تأیید شده است. خرید دستگاه تصفیه آب آکواجوی به شما این اطمینان را می‌دهد که یک دستگاه تصفیه آب استاندارد و سالم که دارای گواهینامه‌های تأییدیه‌ی بین‌المللی است را خریداری کرده‌اید و ارتقای کیفیت آب آشامیدنی خانواده شما را تضمین می‌کند. بنابراین می‌توانید برای سلامت اعضای خانواده خود بهتر و آرام‌تر برنامه‌ریزی کنید.

 

استفاده از مواد اولیه‌ی بهداشتی و پلاستیک در اجزاء و فیلترهای تولید:

 

قطعات و اجزای دستگاه تصفیه آب آکواجوی از مواد خام بهداشتی که از نظر بهداشت در رده‌ی مواد غذایی قرار گرفته‌اند و با استفاده از پلاستیک کاملاً بهداشتی ساخته شده‌اند تا برای مصرف مناسب باشند. پلاستیک و مواد خام که در تولید فیلترها و اجزای تشکیل‌دهنده تولید می‌شوند با آب واکنش نشان نمی‌دهند و در نتیجه هیچ‌گونه ماده‌ی مضر و ناسازگار با بدن انسان از طریق دستگاه تصفیه آب وارد آب نمی‌شوند.

 

 تصفیه آب خانگی آکواجوی

 

استفاده از کربن با منشأ گیاهی در تولید فیلترهای کربنیک:

 

فیلترهای کربنیک موجود در دستگاه تصفیه آب آکواجوی از پوسته‌ی نارگیل ساخته شده است. بنابراین دارای منشأ کاملاً گیاهی است و هیچ ناخالصی مضری را به آب اضافه نمی‌کند. در حالی که در برخی از انواع دستگاه‌ تصفیه آب غیر استاندارد از زغال چوب به جای کربن گیاهی استفاده می‌شود و این امر سبب می‌شود که مقدار زیادی از فلزات سنگین و دیگر ناخالصی‌های مضر به آب اضافه شود.

 

استفاده از مواد استاندارد در ساخت شیر آب آشامیدنی:

 

استفاده از حداکثر 5/2٪ از فلز سرب نرم در تولید شیر آب آشامیدنی مجاز است. فلز اصلی کاربردی در دستگاه تصفیه آب آکواجوی فلز برنج است، در حالی که متأسفانه بسیاری از تولیدکنندگان چینی بیشتر از 8 تا 9 درصد از فلز سرب استفاده می‌کنند. با استفاده از سرب در این دستگاه تصفیه آب و در نهایت نفوذ سرب در آب آشامیدنی در مدت زمان طولانی، سلامت شما تهدید می‌شود. با خرید دستگاه تصفیه آب آکواجوی از عدم وجود میزان سرب مضرر در آب آشامیدنی خود اطمینان حاصل کنید.

 

تکنولوژی اسمز معکوس

 

همچنین لازم به ذکر است که دستگاه تصفیه آب آکواجوی بر اساس تکنولوژی RO (اسمز معکوس) طراحی شده است و برای حذف الودگی‌های جامد محلول در آب که بیش از حد طبیعی هستند، بسیار مناسب می‌باشد.

 

مناسب بودن برای مناطق کم فشار

 

تکنولوژی تصفیه آب پنج مرحله‌ای دستگاه تصفیه آب آکواجوی، با توجه به پمپ فشار آن، برای مناطقی که فشار آب ورودی کمتر از حد طبیعی است، بسیار مناسب است. حداکثر هیدراته شدن این دستگاه 8 لیتر است که برای نیازهای خانواده کافی است. این دستگاه تصفیه آب همچنین دارای یک منبع 12 لیتری است که مصرف کننده را قادر می سازد تا آب خالص را ذخیره کند.

همانطور که می‌دانید انواع مختلفی از دستگاه تصفیه آب در بازار موجود است و ممکن است تا امروز تعدادی از آن‌ها را امتحان کرده باشید، ولی نتایج آن رضایت‌بخش نبوده باشد. کیفیت بالا و استانداردهای جهانی در انتخاب دستگاه تصفیه آب بسیار موثر می‌باشد. از آنجا که نوشیدن آب پاک یکی از مهم‌ترین چیزهایی است که می‌توانید برای سلامتی خود انجام دهید، داشتن یک دستگاه تصفیه آب، باید در بالای لیست اولویت‌های زندگی طبیعی شما باشد. خرید دستگاه تصفیه آب آکواجوی و آکوا پرو پیشنهاد ما برای شما می‌باشد.

اشتراک در واتساپ اشتراک در تلگرام