بحران کم آبی و کیفیت بد آب باعث شده است که امروزه کمتر کسی در دنیا اهمیت داشتن یک دستگاه تصفیه آب خانگی را درک نکرده باشد. وجود انواع آلاینده‌ها مانند مواد شیمیایی، شوینده‌ها، آلودگی خاک و هوا، ورود انواع سنگین‌کننده‌های آب مانند آرسنیک‌، شن، آهک، گل و لای به درون آب و استفاده از ماده‌ی خطرناک کلر برای تصفیه آب و از بین بردن میکروب‌ها و ویروس‌هایی که در آب وجود دارند.

 

که البته تأثیر زیادی هم در نابودی بخش مهمی از آن‌ها ندارد همه و همه باعث شده تا آب نوشیدنی در منازل بشر امروز اصلاً آن کیفیت و شرایط لازم را برای سلامتی ما انسان‌ها نداشته باشد. از این رو به توصیه‌ی اغلب کارشناسان و متخصصان سلامت مانند پزشکان استفاده از یک تصفیه آب خانگی در منزل به یک ضرورت تبدیل شده بخصوص اگر خانواده از افراد بیمار و یا کودکان و بزرگسالان در منزل مراقبت می‌کنند.

خوشبختانه تصفیه آب مورد توجه بسیاری از تولیدکنندگان مطرح و بزرگ جهان قرار گرفته و شاهد آن هستیم که هر روز بر تکنولوژی و پیشرفت این دستگاه‌ها افزوده می‌شود. اما آنچه که باعث می‌شود بسیاری از مردم هنوز رقبتی برای خرید دستگاه تصفیه آب نداشته باشند، قیمت دستگاه تصفیه آب آکوا با توجه به تکنولوژی‌های بکار رفته در این دستگاه‌ها می‌باشد و بخصوص اینکه هزینه‌ی نگهداری و تعمیرات هم قاعدتاً باید برای دستگاه تصفیه آب خانگی در نظر گرفته شود.

 

دستگاه تصفیه آب آکوا لایف

 

آکوا لایف (Aqualife) یکی از پیشرفته‌ترین شرکت‌های تولید دستگاههای تصفیه آب در جهان با بیش از 20 سال سابقه موفق در این زمینه می‌باشد. اما طی 10 سال گذشته به طور قابل توجهی توانسته در جهان مطرح شود و بعنوان یکی از محصولات تصفیه آب پر طرفدار در جهان شناخته شود و این بدلیل استفاده از برترین متخصصین و کارشناسان تصفیه آب و همچنین بهره ‌مندی از تکنولوژی چند فیلتره به همراه سیستم اسمز معکوس در تولیدات خود می‌باشد. دستگاه تصفیه آب آکوا لایف بالغ بر 30 درصد از محصولات خود را به صنایع پزشکی و دامپزشکی به دلیل کیفیت بالای محصولات خود و حساسیتی که در این صنایع در خصوص مصرف آب سالم وجود دارد ارسال نماید که این موضوع خود نشان دهنده تعهد و تخصص به کار گرفته شده در این دستگاه می‌باشد.

 
این دستگاه از تولیدات کشور استرالیاست و بدلیل روابط دیپلماتیک و اقتصادی مناسب این کشور با ایران قیمت دستگاه تصفیه آب آکوا لایف به شکل حیرت‌انگیزی پایین بوده و تمامی ملزومات و فیلترهای مورد نیاز دستگاه به راحتی و با قیمت مناسب در ایران یافت می‌شود. توجه داشته باشید هر چند قیمت تصفیه آب آکوا لایف نسبت به برخی دیگر از محصولات رقیبش در ایران پایین‌تر است ولی این تصفیه آب از نقطه نظر کیفی اتفاقا برتری‌هایی را هم دارد.

شرکت آکوا لایف از لحاظ فنی و نوآوری در طراحی و ساخت دستگاه تصفیه کننده آب یکی از برترین شرکت‌های جهان با بالاترین کیفیت و مقرون به صرفه‌ترین قطعات تولید شده می‌باشد. قیمت دستگاه تصفیه آب آکوا لایف و طراحی شیک و بادوام و البته کیفیت بالای قطعات تولیدی برای این دستگاه‌ها به منظور ارزش‌گذاری هر چه بیشتر به مشتریان این شرکت در نظر گرفته شده و به حق که توانسته در این عرصه به تعهدات خود به خوبی عمل کند.

در صنعت پزشکی آب تصفیه شده در تصفیه آب خانگی آکوا لایف برای استفاده در دستگاه استرلیزه بخار مطابق با استاندارد ملی استرالیا مورد تائید و استفاده قرار می گیرد. همچنین در صنایع غذایی و تولید محصولاتی مانند قهوه درجه یک استرالیائی استفاده از دستگاه تصفیه آب خانگی آکوا لایف بهترین راه حل برای دستیابی به هزینه‌های کم برای سرمایه گذاری و البته هزینه نگهداری طولانی مدت می‌باشد.

 

قیمت تصفیه آب آکوا لایف

 

نه تنها قیمت این دستگاه کاملاً به صرفه می‌باشد بلکه این شرکت مسئولیت ارائه‌ی آب بهداشتی و کاملاً ایمن را به شما متعهد می‌شود. همچنین با بهره‌گیری از مخازن نگهداری آب تصفیه شده و قابلیت ارائه‌ی آب سرد و آب جوش باعث شده که هزینه‌های جانبی شرکت‌ها و خانه‌ها نیز تحت تأثیر این عملکرد کاهش یابد.
شرکت آکوا لایف برای خانواده‌هایی که در خانه بیمار دارند و یا فرزند کوچک دارند و یا هر یک از آن‌ها دارای حساسیت و آلرژی خاص می‌باشد، قویاً این تضمین را داده که آب آشامیدنی آب تصفیه کن آکوا لایف بهترین کیفیت و خروجی را برای این افراد بدون نیاز به نگرانی خواهد داشت.

 

بعنوان یک حوزه‌ی تجاری تصفیه آب آکوا لایف توانسته با ارائه‌ی بهترین خدمات تصفیه آب و هزینه‌های کم جانبی برای نگهداری از دستگاه بعنوان یکی از برترین برند‌های تصفیه آب رقابتی جهانی داشته باشد. این شرکت مدعی عرضه‌ی برترین نوع دستگاه تصفیه آب در جهان است. همچنین در تعهدات این شرکت آمده که همواره در زمینه‌ی تحقیق و توسعه برنامه‌های جدید بدنبال بهترین بودن در حوزه‌ی فعالیتی خودشان می‌باشند.

قیمت آب تصفیه کن خانگی آکوا لایف با توجه به قابلیت چند فیلتره و استفاده از برترین نوع فیلتر اسمز معکوس در همه‌ی تولیدات این شرکت باعث شده تا این شرکت در ایران هم بازار نسبتا پایداری را به خود اختصاص بدهد. آب تصفیه شده در دستگاه تصفیه آب آکوا هم کاملاً شفاف و بدون بو و سبک بوده و به گواهی آزمایشان صورت گرفته مختلف 100 درصد آلاینده های انواع آب توسط این دستگاه از بین می‌روند. از سایر قابلیت‌های این دستگاه می‌توان به آسان بودن نصب دستگاه، کم حجم بودن و زیبا بودن آن را اشاره نمود و میتوانید به صفحه محصولات تصفیه آب خانگی آکوا مراجعه کنید و قیمت آنها و عکس و توضیحات دستگاه ها را ببینید.

اشتراک در واتساپ اشتراک در تلگرام