با توجه به گزارشات سازمان حفاظت محیط‌زیست جهانی (EPA)، آلودگی هوا در محیط‌های بسته و با کم‌ترین میزان جابه‌جایی هوا یکی از 5 موضوع آسیب‌رسان محیط‌زیستی به سلامت انسان‌ها می‌باشد. قبلاً استفاده از سیستم تهویه هوا شاید بعنوان یکی از راه‌های بهبود وضعیت هوا مد نظر قرار می‌گرفت اما دو موضوع کلیدی این خاصیت را تقریباً بی‌اثر می‌کند. اول اینکه در زمستان عملاً در محیط‌های اداری و خانگی تهویه‌ی هوا جز هدر رفتن منابع را بدنبال ندارد و دوم اینکه در صورت گرم بودن هوا هم وجود انواع آلاینده‌ها در محیط‌های شهری و زندگی امروزی گاهاً هوای بیرون را حتی خطرناک‌تر از هوای داخل خانه می‌کند.

امروزه تمامی کارشناسان محیط ‌زیست و پزشکان متخصص استفاده از دستگاه تصفیه هوا در منازل و محیط‌های اداری را توصیه می‌کنند. اما انتخاب بهترین دستگاه تصفیه هوا مناسب برای محیط مورد نظر نیاز به تخصص دارد زیرا مقدار آلاینده‌هایی که هر دستگاه تصفیه می‌کند و همچنین میزان آلودگی هوا در هر منطقه و در نهایت نوع آلاینده‌ها در انتخاب دستگاه تصفیه هوا تأثیرگذار است. از سال 1996 ساخت و تولید این دستگاه‌ها به شدت افزایش یافت ولی هر یک بدلیل تبلیغاتی بودن ادعاهایشان و عدم پاسخگو بودن به نیاز مشتریان از دور خارج شدند و هر بار دستگاهی جدید با ایده‌هایی جدید و تکنولوژی پیشرفته‌تری وارد بازار شد. امروزه در هر نقطه‌ای از جهان شاهد تولیدی‌های بزرگی هستیم که به صورت تخصصی دستگاه تصفیه هوا را تولید و روانه بازار می‌کنند و هر یک دارای قابلیت‌های تعریف شده و مشخص شده‌ای است.

خوشبختانه در ایران نیز برندها و تولیداتی در این رابطه وجود دارند که یا بصورت مونتاژ و یا بصورت داخلی کاملاً تولید می‌شوند و مطابق با استانداردهای سازمان محیط زیست جهانی تمامی فاکتورهای لازم را برای تصفیه هوا 100 درصدی هوا دارند. هر چند امروزه در جهان دستگاه تصفیه هوا آلن به همراه استین ایر، الر ایر، ال جی ، سامسونگ و... به عنوان برندهای خوبی شناخته می‌شوند البته با قیمت های بسیار بالا غیر منطقی ! ولی در ادامه به بهترین نوع دستگاه تصفیه هوا در ایران می‌پردازیم که به نسبت سیستم و کارایی پیشترفته قیمت مناسبی هم دارد.

 دستگاه تصفیه کننده هوا

 

بهترین دستگاه تصفیه هوا در ایران

 

معیارهای تشخیص بهترین دستگاه تصفیه هوا زیاد هستند و در این خصوص ادعاهای فراوانی وجود دارد. اما آنچه که به عنوان اصلی‌ترین پارامترهای تعیین‌کننده برترین در این دستگاه‌ها باید مد نظر قرار بگیرد عبارت است از:

سیستم و امکاناتی که یک تصفیه‌کننده هوا دارد

اثر بخشی دستگاه در خصوص میزان قدرت حذف آلاینده‌های هوا

حجم و بزرگی دستگاه

وزن و قابلیت حمل و نقل دستگاه

میزان سر و صدای دستگاه

قیمت دستگاه تصفیه هوا

ضمانت نامه تعویض و تعمیر

اما با همه‌ی این تفاسیر ابتدا باید شما نیاز خود را شناسایی کرده باشید. چه چیز باعث شده که شما برای خرید دستگاه تصفیه هوا اقدام کنید. خیلی از افراد بدنبال توصیه‌ی پزشکان و برای درمان بیماری‌های خاصی همچون آسم و آلرژی و برخی بدلیل نگهداری حیوان در خانه و یا عده‌ای به دنبال حذف آلاینده‌های زیاد محیطی و یا شاید برای صرفه‌جویی در میزان مصرف انرژی بخواهید برای خرید دستگاه تصفیه هوا اقدام کنید. پس از شناخت نیاز خود باید متناسب با اطلاعات و نیاز خود دستگاه را انتخاب کنید.

در ایران شرکت ناسیونال یکی از قدیمی‌ترین و معتبرترین برندهای تصفیه هوا می‌باشد که با استناد به تجارب بسیار خوب و ارزشمند خود در تولید محصولات خانگی دیگر این بار با ورود به بازار تصفیه هوا توانسته دستگاه‌های تصفیه هوایی متناسب با نیاز داخلی ایران و هم راستا با کیفیت بازارهای بین المللی و حتی در بسیاری جهات برتر از بسیاری از برندهای دیگر خارجی محصولات تصفیه هوا خود را تولید کند. تصفیه هوا ناسیونال نه تنها تمامی پارامترهای بالا را در تولید خود رعایت کرده بلکه قابلیت‌های دیگری هم به محصولات خود افزوده است.

دستگاه تصفیه هوا ناسیونال در حال حاضر بهترین دستگاه موجود در ایران به عقیده بسیاری از متخصصین در این زمینه می‌باشد. این دستگاه با جدیدترین و پیشرفته‌ترین سیستم‌های موجود تصفیه هوا در دنیا و با تایید و لیسانسه شدن سازمان محیط‌زیست جهانی تولید می‌شود. دستگاه تصفیه کننده هوا ناسیونال در طرح‌ها و ابعاد متفاوت و بنا بر نیازهای مختلف داخلی تهیه می‌شود و ناسیونال یک برند تایوانی است و از نظر فعالیت در ایران سابقه بسیار طولانی دارد. ناسیونال نه تنها از نظر قیمت نسبت به سایر برندهای خارجی ارزان‌تر است بلکه از نظر کیفیت نیز از بسیاری جهات از بیشتر برندهای خارجی بهتر است. ضمن اینکه دستگاه تصفیه هوا خانگی ناسیونال به راحتی در ایران خدمات رسانی پس از فروش می‌شود و انواع قطعات و فیلترهای مورد نیاز آن به راحتی در دسترس است.

اما ناسیونال هم طرح‌های مختلفی برای تولیدات خود بسته به نیاز مشتریان ارائه نموده که می‌توان سر آمد و گل دستاوردهای این شرکت تایوانی را در دستگاه تصفیه هوا ناسیونال مدل 3900 دید. تصفیه هوا خانگی ناسیونال مدل 3900 یک درجه از مدل 3800 پیشرفته تر است. این دستگاه با قابلیت تصفیه هوا تا 99.97 درصد یکی از پیشرفته‌ترین دستگاه‌های تصفیه هوا با قابلیت تصفیه هوای بالا در جهان می‌باشد.

 

 بهترین دستگاه تصفیه هوا

 

تصفیه کننده هوا ناسیونال یک دستگاه سه کاره است که ضمن تصفیه مطلوب هوا موضوع تولید اکسیژن و رطوبت را هم انجام می‌دهد که شاید در دستگاه‌های دیگر تصفیه هوا چنین امکانی را نبینید. این دستگاه مجهز به 6 فیلتر توسعه یافته تصفیه هوا و یک فیلتر مرطوب کننده است. دارا بودن حسگر تشخیص بو، قابلیت ساخت یون، آنیون و تایمر تنظیم زمان و رطوبت، داشتن نشانگر وضعیت هوا فعلی با قابلیت کنترل زمان‌های راه اندازی و همچنین نشانگر نویز یا سر و صدای دستگاه و... از سایر ویژگی‌های منحصر به فرد این دستگاه می‌باشد.

ابعاد دستگاه تصفیه هوا ناسیونال مدل 3900 ، 360195x 565 mm و وزن دستگاه 6850 g است که یکی از سبک‌ترین دستگاه‌های از نوع خودش می‌باشد و به راحتی قابل حمل و نقل است. این دستگاه با قابلیت جذب بالغ بر 3000 نوع گاز سمی و ذرات معلق و خطرناک و همچنین از بین بردن انواع بو، آلرژیک و ویروس‌ها هوایی 100 درصد تمیز برای شما به همراه خواهد داشت. استفاده از اشعه‌ی UV کنترل شده در این دستگاه برای از بین بردن میکروب‌ها و ویروس‌هایی که عمدتاً عوامل بیماری‌زا هستند، بسیار هوشمندانه بوده است. آلاینده‌های با بزرگی 0.1 میکرون به راحتی توسط این دستگاه گرفتار می‌شوند و کنترل صدا در این دستگاه با قابلیت نویزگیری که در دستگاه افزوده شده باعث می‌شود تقریباً بتوان ادعا کرد دستگاه هیچ صدایی تولید نمی‌کند. در این دستگاه از فیلترهای کاتالیزور، کربن فعال و آنتی باکتریال استفاده شده و فرآیند تصفیه هوا در شش مرحله فیلتراسیون انجام می‌شود.

شرکت راد گستر نوین بعنوان نماینده‌ی رسمی دستگاه‌های تصفیه هوا ناسیونال در ایران یکی از تنهاترین مراکز اصلی عرضه‌ی مستقیم دستگاه‌ تصفیه هوا ناسیونال با گارانتی طلایی یک ساله و خدمات پس از فروش مادام العمر ،ارسال و نصب رایگان به مشتریان این دستگاه می‌باشد.کارشناسان در شرکت رادگسترنوین از برترین کارشناسان ایران کیفیت و قابلیت بالای دستگاه تصفیه هوا ناسیونال 3900 را تضمین می‌کنند.

 

اشتراک در واتساپ اشتراک در تلگرام