کارخانه‌ی تولید دستگاه تصفیه آب آکوا تایوان توسط یک تیم متخصص تصفیه آب در سال 1992 تأسیس شد. این شرکت خیلی زود به دلیل کیفیت بالای تولیدات خود مورد اقبال داخلی قرار گرفت و فروش فوق‌العاده‌ای را در سطح داخلی خود تایوان تجربه کرد. کارخانه‌ی اکوا تایوان اولین شرکت تولیدکننده‌ی دستگاه تصفیه آب با استفاده از فرآیند اسمز معکوس در تایوان می‌باشد.

 

این شرکت شعار رفتار صادقانه و کیفت بالا را افتخار خود قرار داده و از زمان تأسیس تا به حال همواره اصرار بر کیفیت عالی در تولید محصولات، ارائه‌ی قیمت‌های رقابتی و همچنین نوآوری در تصفیه آب را سرلوحه‌ی خود قرار داده است. دستگاه تصفیه آب آکوا تایوان قابلیت‌های منحصر به فرد و ویژه‌ای دارد. نصب آسان، تصفیه آب صد درصدی و کیفیت بالای دستگاه تصفیه آب در کنار رعایت انصاف و قیمت مناسب از عمده‌ترین ویژگی‌های دستگاه تصفیه آب آکوا است.

خیلی زود این ویژگی‌ها باعث شد تا توجه جهانیان به دستگاه تصفیه آب آکوا به شدت جلب شود. در حال حاضر بعنوان یکی از پیشروترین دستگاه‌های تصفیه آب در جهان شناخته می‌شود و همواره در همه‌ی کشورها با ارائه‌ی بهترین خدمات فروش و خدمات پس از فروش توانسته نیازهای مشتریان خود را به قطعات جانبی مانند انواع فیلترها و لوازم یدکی و همچنین خدمات تعمیر و نگهداری را به سادگی ارائه نماید.

اکوا تایوان با تولید دستگاه‌های تصفیه آب با فیلترها و حجم‌های مختلف توانسته طیف وسیعی از خواسته‌های مشتریان خود را پوشش داده و خود را بعنوان یکی از برترین تولیدکنندگان دستگاه تصفیه آب معرفی نماید.

 

دستگاه تصفیه آب آکوا تایوان با سیستم اسمز معکوس

 

اسمز معکوس یک تکنولوژی مؤثر و اثبات شده برای تصفیه آب است که نه تنها در کاربردهای صنعتی بلکه بعنوان یکی از بهترین دستگاه‌های تصفیه آب خانگی هم شناخته می‌شود. در صنایع مختلفی که به آب با قابلیت دیوناز نیاز دارند از دستگاه تصفیه آب اسمز معکوس استفاده می‌کنند این نوع دستگاه تصفیه آب هزینه‌ی تعمیر و نگهداری به مراتب پایینی دارد. با استفاده از این نوع سیستم تصفیه آب شما به راحتی می‌توانید تا سال‌ها از یک آب خالص استفاده نمایید.

دستگاه تصفیه آب آکوا تایوان دارای فرآیند شش مرحله‌ای تصفیه آب با شش فیلتر متفاوت می‌باشد که این موضوع باعث شده تا آلودگی‌هایی حتی با کوچک‌ترین اندازه یعنی 0.01 میکرون نیز از آب زدوده و آبی بسیار سبک و شفاف و پاکیزه به همراه داشته باشد. این دستگاه تصفیه آب به دلیل روابط اقتصادی مناسب ایران با تایوان قیمت چندان زیادی نسبت به سایر رقبای خود ندارد و به راحتی همه‌ی انواع فیلترها قابل دسترسی و با قیمت‌های پایین عرضه می‌شود که باعث شده هزینه‌ی نگهداری و تعمیرات و از همه مهم‌تر دسترسی به دفاتر نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش دستگاه تصفیه آب آکوا تایوان به سادگی ممکن باشد.

 

مراحل تصفیه آب در دستگاه تصفیه آب آکوا تایوان

 

اولین مرحله‌ی تصفیه آب در این دستگاه همان پیش فیلتر و یا حذف آلاینده‌های بزرگ با یک فیلتر پیشین است که به راحتی انواع آلاینده‌های بزرگ را از آب جدا می‌کند. این نوع فیلتر باعث می‌شود که آلاینده‌های کمتری به سایر فیلترها برسند و همین امر شرایط تخریب سایر فیلترها را کندتر و به عمر مفید آن‌ها کمک بسزاتری می‌شود.

مرحله‌ی دوم استفاده از نوعی فیلتر به نام فیلتر الیافی پلی پروپیلن در این دستگاه می‌باشد. این نوع فیلتر تعبیه شده در برخی از دستگاه‌های تصفیه اب باعث می‌شود بدلیل الیاف پیچیده و فشرده با قطر 5 میکرون انواع آلاینده‌هایی که قطری بزرگتر و یا به اندازه‌ی 5 میکرون داشته و از فیلتر اولیه رد شده‌اند در این الیاف‌ها و یا فیلتر الیافی گیر کرده و نتوانند به سایر لایه‌ها نفوذ کنند. ماسه‌های بسیار ریز، زنگ لوله‌ها، گرد و غبارهای کوچک و... از این دست آلاینده‌ها هستند.

در مرحله‌ی‌ سوم آلاینده‌ها به فیلتر مشهور کربن فعال خواهند رسید. دستگاه تصفیه آب آکوا با تعبیه‌ی یک فیلتر کربن فعال در مرحله‌ی سوم تصفیه آب عملاً انواع بو، گازهای شیمیایی، مواد شیمیایی و آلی، تری هالومتان‌ها یا همان کلر موجود در آب، انواع سموم شیمیایی و یا علف‌کش‌ها و آفت‌کش‌های موجود در آب و از این دست آلاینده‌ها را از بین خواهد برد. کربن فعال نوعی فیلتر زغالی مخصوص است که به بهبود طعم و مزه‌ی آب کمک می‌کند.

مرحله‌ی چهارم تصفیه آب در دستگاه تصفیه اب آکوا استفاده از یک فیلتر کربن دوم یا کربن بلاک می‌باشد. این نوع فیلتر بر خلاف نام خود فعالیت مشابه مرحله‌ی سوم را ندارد. این نوع فیلتر به دلیل تراکم و فشردگی که برای عبور آب ایجاد کرده عملاً تمامی آلاینده‌های ریز که با چشم دیده نمی‌شوند و اندازه‌ی آن‌ها تا 1 میکرون می‌باشد را از آب جدا و به تصفیه آب بهتر کمک می‌کند.

دستگاه تصفیه آب آکوا

در مرحله‌ی پنجم تصفیه آب، دستگاه تصفیه آب تایوانی مهم‌ترین فعالیت و یا فرآیند خود را انجام می‌دهد. در این مرحله این دستگاه تصفیه آب به فیلتر RO یا فیلتر ممبران مجهز شده است. فیلتر RO نوعی فیلتر چند لایه است که با پیچیده شدن در اطراف یک لوله‌ی مرکزی کار خود را انجام می‌دهند. RO همان فیلتر تصفیه آب معروف به اسمز معکوس می‌باشد. دستگاه‌های تصفیه آب اسمز معکوس به دلیل قابلیت این نوع فیلتر بسیار شهرت داشته و از برترین نوع دستگاه‌های تصفیه آب هستند ولی این دستگاه به دلیل شش مرحله‌ای بودن فرآیند تصفیه آب که یکی از این مراحل اسمز معکوس است قابلیت خود را تا چندین برابر بالاتر برده و عمر مفید دستگاه به همین دلیل بسیار بیشتر شده است. فیلترهای اسمز معکوس تقریباً بالغ بر 99 درصد از آلاینده‌های آب را تصفیه می‌کنند. آلاینده‌هایی همچون نیترات، آرسنیک، سرب، جیوه، محلول‌های مختلف آب و... از بین می‌روند.

 

با تمام فعالیت 5 فیلتر قبلی باز هم ممکن است بو و مزه‌ی آب چندان مطلوب مصرف کننده نباشد، به همین دلیل در مرحله‌ی نهایی یا ششم فیلتراسیون، دستگاه تصفیه آب آکوا با استفاده از فیلتر پست کربن فعالی انواع بو و مزه‌های احتمالی باقی مانده را از آب می‌گیرد تا مشکل طعم و مزه در آب دیده نشود.

 

دستگاه تصفیه آب aqua تایوان با این شش مرحله تصفیه آب نشان داده که یکی از برترین تولیدکنندگان دستگاه‌های تصفیه آب در جهان می‌باشد. خوشبختانه در ایران انواع خدمات فروش و پس از فروش دستگاه تصفیه آب آکوا وجود دارد که شرکت راد گستر نوین واردات و عرضه بهترین دستگاه تصفیه آب تایوانی را دارد و مشتریان این دستگاه تصفیه آب همواره خیال آسوده ای خواهند داشت. نصب آسان این دستگاه تصفیه آب توسط خود مشتری و فرآیند تعویض فیلتر راحت‌تر آن و استفاده آن در زیر سینک ظرفشویی و یا هر مکان دیگر مورد نظر مصرف کننده و همچنین داشتن گالن ذخیره آب به منظور صرفه جویی در هزینه‌های آب مصرفی از قابلیت‌های کلیدی این نوع دستگاه می‌باشد. در برخی از مدل‌ها دارای قابلیت خنک کردن و یا گرم کردن آب هم برای مصرف‌کنندگان خود می‌باشد.

اشتراک در واتساپ اشتراک در تلگرام