یکی از اصلی‌ترین معضلات موجود در جوامع سرشار از خودرو و کارخانه‌های تولیدی و بخصوص در سرزمین‌ها و جوامعی که با میزان بارندگی کم مواجه هستند، رشد آلاینده‌های هوا و بروز انواع بیماری و مشکلات قلبی و تنفسی برای انسان‌هاست و بدتر اینکه وقتی به آمارهای سازمان محیط‌زیست جهانی نگاهی می‌اندازیم، می‌بینیم اکثر این بیماری‌ها در محیط‌های سر بسته به دلیل تجمع بیشتر آلاینده‌ها بر خلاف تصورات عام مردم است. به این جهت استفاده از انواع راه‌ها برای کمتر شدن این آلاینده‌ها انجام می‌شود و قاعدتاً نمی‌توان هیچ جایگزین مناسب‌تر از دستگاه تصفیه هوا کارآمد و مؤثر برای خانه‌ها و یا ادارات عنوان کرد.

وجود یک دستگاه تصفیه هوا در منزل و یا اداره مزایای فراوانی دارد و انتخاب این دستگاه نیاز به اطلاعات و آشنایی به موضوعات مختلف دارد. از این رو در این مبحث به ارائه‌ی اطلاعات لازم در خصوص این دستگاه و همچنین نحوه‌ی انتخاب آن اشاره خواهیم کرد.

انتخاب یک تصفیه‌کننده هوا کار خیلی سختی نیست اگر شما اطلاعات کافی داشته باشید. مهم‌ترین موضوعی که باید در انتخاب خود منظور کنید این است که نوع آلاینده‌های هوای شما چیست؟ مثلاً ممکن است شما از افرادی باشید که در خانه حیوان نگهداری می‌کنید و یا در منطقه‌ای قرار دارید که گرد و غبار زیادی وجود دارد. همچنین ممکن است بدلیل بیماری و داشتن آلرژی به برخی از ویروس‌ها و یا میکروب‌ها بدنبال خرید تصفیه هوا باشید. از این رو ابتدا باید بدانید دلیل خرید شما چیست؟ وقتی تصمیم خود را گرفتید و آلاینده‌ها را شناسایی کردید، انتخاب خیلی ساده‌تر خواهد شد.

برای خرید دستگاه تصفیه هوا علاوه بر شناسایی نوع آلاینده‌های محیط خود باید به جنس و کیفیت این دستگاه نیز اطمینان داشته باشید. بسیاری از تصفیه‌کننده‌های هوا که در فروشگاه‌ها یافت می‌شود، به اندازه‌ی کافی قدرت ندارند تا همه‌ی انواع آلودگی‌ها را تمیز کنند. در این راستا متخصصین ما در شرکت رادگستر نوین تست‌های مختلفی را بر روی این دستگاه‌ها انجام داده‌اند و بهترین نمونه این دستگاه‌ها را انتخاب و با ارائه‌ی اطلاعات کافی در سایت خود بصورت آنلاین قرار داده‌ایم. توجه به این اطلاعات و مقایسه‌ی آن‌ها به شما کمک خواهد کرد تا در انتخاب خود با دقت بیشتر و با اطمینان بهتری عمل کنید.

ما فکر می‌کنیم و توصیه می‌کنیم به جای مراجعه به مغازه‌دارها و خرید حضوری, خرید اینترنتی دستگاه تصفیه هوا را امتحان کنید. دلایل زیادی وجود دارد که این توصیه به شما می‌شود. در ادامه بیشتر این موضوع را تشریح خواهیم کرد:

 

بررسی دستگاه تصفیه هوا 

 

امروزه خرید دستگاه تصفیه هوا به همه‌ی افراد در همه‌ی مناطق ایران توصیه می‌شود. چه آن‌هایی که به بیماری خاص و یا آلرژی مبتلا هستند و چه آن‌هایی که فکر می‌کنند مشکلاتی با هوا ندارند. آلودگی شهر‌ها و بارندگی کم در کشور باعث شده معضل آلودگی هوا، همه‌ی افراد را تحت تأثیر قرار دهد. آزمایشات ما نشان می‌دهد که یک دستگاه تصفیه هوا حتی در بدترین نوع و مدل می‌تواند تا 26 برابر در بهبود بیماری و سلامت هوا مؤثر باشد. اما وقتی هدف شما خرید این دستگاه باشد در مغازه‌ها به شما مدلی را معرفی خواهند کرد که عمدتاً خودشان دارند ولی وقتی برای خرید اینترنتی تصفیه هوا به فروشگاه‌های اینترنتی مراجعه می‌کنید، معمولاً انواع مدل‌ها و نمونه‌های مختلف این دستگاه‌ها وجود دارد و شما با بررسی این موارد و اطلاعات و سبک و سنگین کردن خواسته‌ی خود با اطلاعات دریافتی، می‌توانید خرید مطمئن‌تری داشته باشید.

از مهم‌ترین ویژگی‌های خرید اینترنتی تصفیه هوا خانگی این است که شما دستتان برای انتخاب باز است. این موضوع هم به نفع شماست و هم فروشنده‌های این دستگاه. شما در هر مکان و هر زمان می‌توانید لپ تاپ خود را باز کنید، فروشگاه راد گستر نوین و یا هر فروشگاه اینترنتی دیگری را باز کنید، تمامی اطلاعات مورد نظر در خصوص دستگاه را بررسی کنید، قیمت دستگاه‌ها را مقایسه کنید و نهایتاً یکی از آن‌ها را انتخاب و یا بصورت آنلاین و یا پس از دریافت دستگاه، پول آن را پرداخت کنید.

 

در زمان و وقت خود صرفه‌جویی می‌کنید

 

به غیر از اطلاعات کاملی که درباره‌ی تصفیه هوا خانگی در فروشگاه‌های اینترنتی که موجود است، یکی از بهترین محاسن خرید اینترنتی دستگاه تصفیه کننده هوا این است که شما نیازی به صرف زمان و بررسی فروشگاه‌های مختلف در ترافیک شهری، زمان کار و... خود ندارید. به جای اینکه از کار خود بزنید و بدنبال فروشگاه‌های مختلف باشید تا دستگاه مورد نظر خود را پیدا کنید، در همان محل کار و یا منزل خود دستگاه را انتخاب و خرید می‌کنید.

 

تنوع زیاد در فروشگاه‌های اینترنتی

 

حتی در بزرگ‌ترین فروشگاه‌ها هم همه‌ی انواع برندها و مدل‌های دستگاه‌های تصفیه هوا را نخواهید یافت. فروشگاه‌ها معمولاً یا نمایندگی برخی از محصولات را دارند و یا تنها با چند تولیدکننده کار می‌کنند و از این رو حتی در شرایط رقابتی نمی‌توانند همه‌ی برندها را داشته باشند. اما برای خرید اینترنتی دستگاه تصفیه هوا خانگی تقریباً تمامی برندها و مدل‌های دستگاه تصفیه هوا را می‌توانید ببینید و با بررسی و حتی بر اساس سلیقه‌ی خود یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. تنوع برندها و مدل‌های تصفیه کننده‌های هوا در فروشگاه اینترنتی بسیار زیاد است.

 

خرید اینترنتی تصفیه هوا بسیار راحت تر است

 

هنگام خرید اینترنتی دستگاه تصفیه هوا نه تنها در هر زمان و هر مکان با بررسی محصولات مورد نظر خود می‌توانید اقدام کنید و ضمناً نیازی به رفت و آمد به فروشگاه‌های مختلف و گیر افتادن در ترافیک سنگین شهری و یا طی مسافت زیاد را ندارید، بلکه عموماً خرید اینترنتی امروزه بدلیل دسترسی راحت به اینترنت بوسیله‌ی همه‌ی ابزارهای موجود ارتباطی کار بسیار ساده‌ای است. مثلاً شما دستگاه را بررسی می‌کنید، انتخاب خود را انجام می‌دهید و بر روی گزینه‌ی خرید کلیک می‌کنید. محصول برای شما رزرو می‌شود و در همان زمان و یا بعداً پس از تحویل کالا هزینه‌ی آن را درب منزل و یا محل کار خود پرداخت می‌کنید.

خرید دستگاه تصفیه هوا

 

از اصل بودن و اصالت کالا اطمینان بیشتری خواهید داشت

 

حیات فروشگاه‌های اینترنتی به ارائه‌ی محصولات با کیفیت و اورجینال وابسته است. اغلب این فروشگاه‌ها کارشناسانی دارند که کاملاً در حوزه‌ی تصفیه‌کننده‌های هوا تخصص دارند. آن‌ها از خود کارخانه‌ها اجناس را تهیه می‌کنند و به همین دلیل از اصل بودن آن ابتدا اطمینان حاصل می‌کنند و سپس به مشتری تعهد می‌دهند که جنس اصل خواهد بود و در صورت تقلبی بودن شما به راحتی می‌توانید جنس را مرجوع و یا از آن‌ها شاکی شوید. این در حالیست که فروشگاه‌های معمولی عموماً تخصص کافی در این زمینه را ندارند و یا برخی از آن‌ها به دلیل منافع شخصی اجناس تقلبی هم به فروش می‌رسانند. به همین دلیل خرید اینترنتی تصفیه هوا به شما این اطمینان را می‌دهد که جنس را اصلی و اورجینال خریداری کرده‌اید.

 

امکان مقایسه‌ قیمت دستگاه تصفیه هوا

 

یکی از بهترین و مهم‌ترین فاکتورهای خرید اینترنتی امکان مقایسه‌ی قیمت و بررسی قیمت‌ها با سایر سایت‌ها و فروشگاه‌ها و این هم در زمان بسیار کم است. در واقع یکی از موضوعاتی که در همه‌ی انواع خریدها اهمیت دارد، قیمت منصفانه است که در شرایط خرید اینترنتی تصفیه کننده هوا شما می‌توانید به راحتی با بررسی این موضوع در تصمیم بهتر خودتان را یاری کنید. حتی دلایل بیشتر و یا کمتر بودن قیمت نیز برای شما معمولاً مشخص می‌شود. مثلاً دستگاهی 3 فیلتر و یا سه کاره است و دستگاهی فرآیند تصفیه هوا را با قابلیت بیشتر و یا کمتری انجام می‌دهد و این موضوع در توضیحات محصول کاملاً مشهود است.

 

قیمت مناسب‌تر نسبت به فروشگاه‌ها

 

در خرید اینترنتی تصفیه هوا خانگی معمولاً این مشتری است که سود می‌کند. البته مفهوم این نکته این نیست که فروشنده بهره‌ای کم خواهد برد. خیر. فروشنده‌ی اینترنتی معمولاً یا خود تولیدکننده است و واسطه را برای فروش مستقیم به مشتری حذف کرده و یا بعنوان نماینده‌ی رسمی فعالیت می‌کند. بدلیل حذف واسطه‌ای که عموماً در فروشگاه‌ها شاهد آن نیستیم، قیمت به مراتب ارزان‌تر خواهد بود. دوم اینکه اگر فروشگاه اینترنتی بعنوان تولیدکننده و نماینده فعالیت نکند، اغلب خرید عمده‌ای و زیادتر از میزان فروشگاه‌ها دارد و در موضوع خرید همانگونه که اطلاع دارید اگر تعداد بیشتر شود قیمت کمتر خواهد شد. به همین دلیل قیمت فروشگاهی تصفیه هوا از قیمت اینترنتی بالاتر است.

 

اما در خرید اینترنتی دستگاه تصفیه هوا بهتر است به نکات زیر توجه داشته باشید:

 

خرید خود را حتماً از فروشگاه‌های معتبر و مطمئن انجام دهید. شرکت‌هایی به شکل تخصصی موضوع تصفیه هوا را دنبال می‌کنند، عموماً بهترین انتخاب خواهند بود نه فروشگاه هایی که همه نوع محصولی را میفروشند! زیرا خودشان با داشتن کارشناسان و متخصصین در این حوزه ضمن بررسی کیفیت و کارایی دستگاه و به منظور هرچه بالاتر بردن اعتبار خود در نزد مشتریان همیشه بهترین نوع دستگاه‌ها را انتخاب و در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهند و میتوانند بعد از خرید هم بهترین خدمات پس از فروش دستگاههای تصفیه هوا را بدهند.

دستگاهی را خریداری نمایید که گارانتی طلایی و پشتیبانی طولانی مدت را داشته باشد.

قبل از خرید از هر فروشگاه اینترنتی در خصوص اعتبار آن و تخصص آن تحقیق کنید. فروشگاه های معتبر اکثرا بیش از یک دهه سابقه و فعالیت در آن زمینه را دارند و تسویه حساب محصول سفارش داده شده را بعد از ارسال و نصب و تحویل فاکتور معتبر و کارت گارانتی دریافت میکنند.

 

الزام آنچه که برای خرید اینترنتی دستگاه تصفیه هوا این است که ضمن داشتن اطلاعات کافی برای نوع آلاینده‌های محیطی خود بتوانید به کیفیت و کارایی دستگاه هم اطمینان داشته باشید. با بررسی شرایط و میزان قدرت دستگاه در اینترنت و مقایسه‌ی آن با سایر برند‌ها و دستگاه‌ها همیشه می‌توانید انتخاب بهتری داشته باشید. شرکت رادگستر نوین ارائه‌دهنده‌ی بهترین دستگاه‌ تصفیه هوا در ایران و با ضمانت‌نامه‌های معتبر ضمن تضمین خرید شما، آماده‌ی ارائه‌ی مشاوره‌ی لازم به خریداران عزیز هم می باشد.

اشتراک در واتساپ اشتراک در تلگرام