می‌دانید که آلودگی آب در سیستم لوله‌کشی شهری بسیار زیاد است و حجم زیادی از آلاینده‌ها وارد آب مصرفی خانواده‌ها می‌شوند که خطرات بسیار زیادی برای سلامتی افراد خانواده مخصوصا بچه‌ها و خانم‌های باردار دارند. از این رو بهترین راه کم کردن این خطرات استفاده از دستگاه تصفیه آب خانگی است. دستگاه‌های تصفیه آب خانگی انواع مختلفی دارند. با توجه به نحوه‌ی نصب و محل نصب آن‌ها می‌توان این دستگاه‌ها را به دو نوع دستگاه تصفیه آب خانگی رومیزی و دستگاه تصفیه آب زیرسینکی تقسیم بندی کرد. در حال حاضر در اکثر خانه‌های ایرانی یکی از این دو نوع دستگاه دیده می‌شود.

ما در این مقاله شما را با بهترین تصفیه آب خانگی رومیزی آشنا خواهیم کرد. در مورد ویژگی‌ها و قابلیت‌های آن صحبت خواهیم کرد. برندهای تولیدکننده دستگاه تصفیه آب خانگی رومیزی را به شما معرفی می‌کنیم و نکات لازم در خرید تصفیه آب رومیزی را به شما خواهیم گفت تا با خیال راحت بهترین دستگاه را برای منزل و یا محل کار خود تهیه کنید و همیشه آب سالم و بدون هرگونه خطر و یا بیماری مصرف کنید.

 

تفاوت تصفیه آب رومیزی و زیرسینکی

همانطور که از نام این دو دستگاه تصفیه آب پیداست. تفاوت اصلی آن‌ها در محل نصب آن‌هاست. دستگاه‌های تصفیه آب رومیزی روی میز یا سینک قرار می‌گیرند و دستگاه‌های زیرسینکی در قسمت زیر سینک نصب می‌شوند و دیده نمی‌شوند. هر کدام ویژگی‌های خاص خودشان را دارند. اما مکانیزم عمل آن‌ها تا حدی شبیه به هم است. در ادامه برخی دیگر از تفاوت‌های این دو دستگاه آورده شده است. اگر قصد خرید دستگاه تصفیه آب رومیزی را دارید بهتر است ابتدا با این تفاوت‌ها آشنا شوید.

تفاوت اصلی این دستگاه‌ها در نحوه‌ی طراحی آن است. دستگاه تصفیه آب خانگی رومیزی به خاطر اینکه روی میز و جلوی چشم قرار می‌گیرد زیباتر و با طراحی بهتر ساخته می‌شود. اما دستگاه‌های زیرسینکی صرفا چند فیلتر با هوزینگ‌های مخصوص هستند که زیر سینک قرار می‌گیرند و معمولا طراحی ظاهری آن‌ها چندان به چشم نمی‌آِید. شلنگ‌ها و فیلترها به صورت باز قرار دارند و عملا بدنه‌ای برای آن‌ها طراحی نمی‌شود.

از نظر حجم با هم تفاوت دارند. مدل‌های زیرسینکی عمدتا بزرگتر هستند و حجم فیلترهای تصفیه آب آن‌ها هم بسیار بزرگتر است. اما دستگاه تصفیه آب خانگی طراحی جمع و جورتری دارند.

تصفیه آب رومیزی

در دستگاه‌های زیرسینکی امکان اضافه کردن مراحل تا 8 مرحله هم امکان‌پذیر است. اما دستگاه‌های رومیزی اینلاین هستند و به همان شکلی که خریداری می‌کنید کار خواهند کرد.

دستگاه‌ تصفیه آب خانگی رومیزی نیاز به نصب ندارد. در حالی دستگاه‌های زیرسینکی حتما باید توسط یک تکنسین نصب شوند. (نکته: در صورت خرید از رادگسترنوین هزینه ارسال و نصب دستگاه زیرسینکی هم رایگان است.)

می‌توان گفت از نظر کیفیت آب خروجی عملا تفاوتی با هم ندارند. هر چند میزان جریانی که دستگاه‌های زیرسینکی دارند بسیار بیشتر است و دستگاه‌های رومیزی فشار آب کمتری دارند. این اختلاف فشار چندان حس نمی‌شود اما نتایج نشان می‌دهند که فشار آب در دستگاه زیر سینکی بیشتر از نوع رومیزی است. قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی رومیزی عمدتا بیشتر است و دلیل آن هم بیشتر به طراحی آن برمی‌گردد. اکثرا دیجیتالی هستند و می‌توانید تمام اطلاعات مربوط به فشار و کیفیت آب خروجی را روی مانیتور آن به صورت لحظه‌ای ببینید. برای همین قیمت تمام شده‌ی آن بیشتر است. البته این اختلاف قیمت زیاد نیست.طول عمر و دوام دستگاه‌های زیرسینکی بیشتر از انواع رومیزی است و هزینه‌های تعمیر و نگهداری آن‌ها هم کمتر است.

 

بهترین دستگاه تصفیه آب رومیزی

اگر قصد خرید تصفیه آب رومیزی را دارید و بین گزینه‌های متعدد آن دودل هستید. ما در ادامه سه برند مطرح در تولید این دستگاه‌ها را به شما معرفی می‌کنیم تا بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی رومیزی را انتخاب کنید.

 

دستگاه تصفیه آب رومیزی سامسونگ

سامسونگ را بیشتر با گوشی و تلویزیون‌هایش می‌شناسیم، یک برند بزرگ که دستگاه تصفیه آب رومیزی هم تولید می‌کند. کیفیت دستگاه‌های تصفیه آب رومیزی سامسونگ در سطح بسیار بالایی قرار دارد و در آمریکا و اروپا در خانه و محل کار از این دستگاه‌ها برای تصفیه آب آشامیدنی استفاده می‌شوند. کیفیت آب خروجی آن بسیار بالا است و با استفاده از فیلترهای مجزا هم سختی آب را کم می‌کند و هم آلاینده‌های موجود در آب را به طور کامل حذف می‌کند. طعم و مزه‌ و رنگ آب را استاندارد می‌کند و با فیلترهای مخصوصی اجازه‌ی عبور باکتری‌ها و قارچ‌ها و سایر میکروارگانیسم‌های آلوده را به داخل آب نمی‌دهد. طراحی بسیار زیبایی دارد و بسیار خوش‌ساخت است. در انواع دیجیتالی و غیردیجیتالی وجود دارند و برای تمام خانه‌ها مناسب هستند.

انواع دیجیتالی آن‌ها به نسبت گران‌قیمت‌تر هستند اما انواع غیردیجیتالی در بازه‌ی قیمت پایین‌تر وجود دارند. نوع اتصال آن به آب شهری هم از مواردی است که در قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی رومیزی تاثیر مستقیم دارد.

 

دستگاه تصفیه آب رومیزی ایوا

شرکت EVA در بریتانیا و آلمان فعالیت دارد. دستگاه تصفیه آب رومیزی ایوا به آب خانگی وصل می‌شود و طراحی بسیار به روزی دارد. فیلترهای به کار رفته در آن می‌توانند آلاینده‌ها را به خوبی از آب حذف کنند و بهترین کیفیت آب را در اختیار شما قرار دهند. این دستگاه‌ها عمدتا در حالت شفاف هستند که در قسمت بالایی آن آب تصفیه نشده قرار می‌گیرد و در قسمت پایین آن هم آبی قرار می‌گیرد که از فیلترها عبور کرده است. یکی از ویژگی‌های اصلی این دستگاه‌ها استفاده از فیلترهای خاص برای حذف تمام میکروارگانیسم‌های زیستی موجود در آب است. تا آب بدون هرگونه میکروب، قارچ، باکتری و یا ویروس در اختیار شما قرار بگیرد. البته از نظر طراحی به پای مدل سامسونگ آن نمی‌رسند اما همچنان قدرت تصفیه آن بسیار بالا است. ایوا دستگاه‌های دیجیتالی هم دارد که البته تعداد آن‌ها نسبت به دستگاه‌های مکانیکی کمتر است.

 

دستگاه تصفیه آب رومیزی مجیک

مجیک یک مجموعه‌ی بزرگ تولیدکننده انواع دستگاه‌های تصفیه آب است که بیشتر تولیدات آن رومیزی هستند. بهترین نوع دستگاه تصفیه آب خانگی از نظر طراحی را ارائه می‌کند. دستگاه‌های تصفیه آب اسمز معکوس رومیزی دارد که کیفیت بسیار بالایی دارند. عمدتا دستگاه‌های دیجیتالی تولید می‌کند. که طراحی آن‌ها بسیار خاص است و متناسب با آشپزخانه‌های ایرانی است. در هر محیطی می‌توان از این دستگاه‌های تصفیه آب استفاده کرد و معمولا دوام بسیار بالایی هم دارند. قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی رومیزی برند مجیک با توجه به تنوع و تعدد محصولات آن متغیر است و می توانید با توجه به بودجه‌ای که دارید بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی رومیزی را تهیه کنید.

 بهتریت دستگاه تصفیه آب رومیزی

قیمت آب تصفیه کن رومیزی

 

همانطور که گفتیم قیمت تصفیه آب خانگی رومیزی عمدتا بیشتر از نوع زیرسینکی است. و این بیشتر به دلیل طراحی و بدنه‌ و امکانات دیجیتال دستگاه‌های رومیزی است. اما انواع ارزان‌تر آن هم وجود دارند که امکانات متعددی را در اختیار شما قرار می‌دهند. با این وجود شما می‌توانید دستگاه تصفیه آب خانگی را در بازه‌ی قیمت متغیر در بازار پیدا کنید. دقت داشته باشید که اگر این دستگاه‌ها را از نمایندگی معتبر خریداری کنید هم قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی رومیزی واقعی‌تر است و هم می‌توانید از اصالت و اورجینال بودن آن اطمینان حاصل کنید.

سه برند سامسونگ، ایوا و مجیک بهترین دستگاه‌ تصفیه آب خانگی را با قیمت‌ مناسب و قابلیت‌های متعدد ارائه می‌کنند و جزو برندهای معتبر و پرطرفدار در زمینه‌ی تولید دستگاه تصفیه آب خانگی رومیزی هستند. اگر قصد خرید تصفیه آب رومیزی را دارید این سه برند می‌توانند گزینه‌های بسیار خوبی باشند. هم از نظر کیفیت و کارایی فوق‌العاده هستند و هم دوام بسیار بالایی دارند و محصولات آن‌ها بهترین نمونه در بازار است.

 

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی

همانطور که گفته شد شما می‌توانید دستگاه تصفیه آب را در دو نوع رومیزی و یا زیرسینکی تهیه کنید قبل از تهیه‌ی این محصولات حتما موارد زیر را مد نظر داشته باشید.
با یک متخصص در زمینه‌ی آب و آلودگی‌های آب مشورت کنید و ببینید کدام دستگاه برای شما مناسب‌تر است و مشکلات مربوط به آب منطقه‌ی شما را بهتر پوشش می‌دهد. (نکته‌ی مهم: می‌توانید در هر لحظه از مشاوره‌ی رایگان بهترین متخصصین حوزه‌ی تصفیه آب در راد گستر نوین بهره‌مند شوید. تمام قابلیت‌ها و مزایای دستگاه‌ها برای شما شرح داده می‌شوند و بهترین دستگاه تصفیه آب متناسب با نوع آلایندگی موجود در منطقه‌ی شما به شما پیشنهاد داده می‌شوند.)

ببینید قیمت کدام دستگاه برای شما به‌صرفه‌تر است. (قیمت یک دستگاه هیچگاه نمی‌تواند نشان‌دهنده‌ی کیفیت و کارایی آن باشد. اما اگر می‌خواهید متناسب با بودجه‌ی خود عمل کنید می‌توانید این دستگاه‌ها را قیمت واقعی آن‌ها از راد گستر نوین تهیه کنید. رادگستر نوین بهترین دستگاه‌های تصفیه آب خانگی را مستقیما از تولیدکننده‌ها تهیه می‌کند و در اختیار شما قرار می‌دهد و می‌توان با قطعیت گفت که کمترین قیمت بازار را در راد گستر نوین تجربه خواهید کرد.)

از اصالت و اورجینال بودن آن اطمینان حاصل کنید. می‌دانید که در حال حاضر بازار دستگاه‌های تقلبی داغ است و دستگاه‌‌های تصفیه تقلبی تحت عنوان دستگاه‌های اصل فروخته می‌شوند. مطمئن‌ترین راه این است که دستگاه را از نمایندگی معتبر تهیه کنید.

دقت داشته باشید که دستگاه‌ها را با گارانتی خریداری کنید. (در صورت خرید از رادگسترنوین یک سال گارانتی طلایی خواهید داشت و تمام ایرادات و مشکلات احتمالی دستگاه شما برعهده‌ی راد گستر نوین می‌باشد. )

با خرید آب تصفیه کن از راد گستر نوین به سادگی در خانه یا محل کار خود آب آشامیدنی سالم و بدون هرگونه بیماری مصرف کنید. دستگاه‌های رومیزی کارایی بسیار ساده‌ای دارند و بدون نیاز به نصب می‌توانید به راحتی آن را روشن کنید و آب تصفیه شده مصرف کنید ولی دستگاههای زیر سینکی با کیفیت و حرفه ای راد گسترنوین هم فراموش نکنید! با خرید از راد گستر نوین از شرایط نقد و اقساط و گارانتی یک‌ساله و خدمات و پشتیبانی مادام العمر بهره‌مند خواهید شد. همچنین تکنسین‌های مجرب راد گستر نوین هر زمان که بخواهید در خانه یا محل کار شما حاضر می‌شوند و سرویس‌های دوره‌ای و یا تعمیرات لازم را روی دستگاه شما انجام می‌دهند تا از کیفیت آب خروجی دستگاه تصفیه آب خانگی رومیزی خود اطمینان حاصل کنید. ‌

اشتراک در واتساپ اشتراک در تلگرام