یکی از نام آشنا‌ترین برندهای تصفیه آب در ایران دستگاه تصفیه آب آکوا بست و یا aqua best می باشد. آکوا بست یک شرکت تولید کننده و توزیع کننده محصولات تصفیه آب صنعتی و خانگی در طرح‌ها و مدل‌های مختلف می‌باشد و همواره در راستای ارتقا تکنولوژی و استفاده از جدیدترین روش‌های تصفیه آب همت داشته است. دستگاه تصفیه آب aqua best در شرکتی به همین نام در چین تولید می‌شود و توانسته در بازارهای تصفیه آب خانگی، صنعتی و شهری نامی معتبر از خود بر جای بگذارد.

دفتر اصلی این کارخانه در شانگهای چین است و دفاتر خدمات و خدمات پس از فروش خود را در سراسر چین و همچنین در ایران و سایر کشورهای آسیایی و اروپایی گسترش داده است و شرکای تجاری دیگری نیز در تولید این محصول دارد.

 

دستگاه تصفیه آب خانگی aqua best

 

به ارائه سیستم‌های تصفیه آب نوآورانه، انعطاف پذیر و سفارشی شهرت دارد. شعار اصلی این کارخانه شناخت نیاز مشتریان مختلف، تعهد و تمرکز بر خواست مشتری است. این شرکت به غیر از دستگاه‌های مختلف تصفیه آب در ارائه بهترین انواع فیلترهای uv، رآکتورهای ضد زنگ و ... هم تخصص دارد.

در حال حاضر تصفیه آب aqua best با بیش از سال سابقه فعالیت در ایران و سایر کشورهای خدمات رسانی می‌کند و نصب آسان و کیفیت بسیار بالا از مشخصه‌های اصلی این محصول است. واحد تحقیق و توسعه این شرکت با تمرکز بر نوآوری‌های همیشگی همواره در تلاش بوده تا بهترین و جدیدترین تکنولوژی‌ها را برای تولیدات خود داشته باشد.

تمرکز و تخصص اصلی دستگاه تصفیه آب خانگی aqua best استفاده از تکنولوژی اشعه uv برای حذف آلاینده‌های مهم آب است اما در این راه برای بهتر شدن کیفیت آب و به منظور حذف سایر آلاینده‌ها از فیلترهای مرسوم دیگر نیز در محصولات خود استفاده می‌کند.

 

تصفیه اب خانگی آکوا بست

 

دستگاه تصفیه آب آکوا بست تصفیه آب را در چندین مرحله انجام می‌دهد که بهترین نوع این دستگاه دارای 8 مرحله فیلتراسیون می‌باشد که عبارتند از :

 

فیلتر رسوب گیر اولیه که نوعی فیلتر الیافی 5 میکرون است و قادر است آلاینده‌هایی مانند شن، گل و لای، ذرات معلق در آب و همچنین رسوبات و زنگ داخل لوله‌ها را که بزرگی به اندازه 5 میرکون یا بزرگتر دارند را از آب تصفیه کند.

فیلتر دوم نوعی فیلتر با ساختار کربن فعال می‌باشد که به منظور حذف مواد شیمیایی و آفت کش‌های درون آب و همچنین کلر و بو و طعم آب

فیلتر سوم نوعی فیلتر کربن فعال که به کربن بلاک هم شهرت دارد. این فیلتر در صورتیکه سایر ذرات ریز شیمیایی و یا بو، کلر و یا سایر طعم دهنده‌های دیگر در آب  را حذف می‌کند.

فیلتر چهارم نوعی فیلتر میکس پلاس است که برای از بین بردن باکتری‌ها، میکروب‌ها و یا آلرژن‌ههای موجود در آب استفاده می‌شود.

فیلتر پنجم نوعی فیلتر معروف به پاست است که در راستای شفاف‌تر کردن آب، و بهتر شدن طعم و مزه آب کاربرد دارد.

فیلتر ششم فیلتر مینرال است و همانگونه که از نامش برداشت می‌شود خاصیت قلیایی و معدنی با اضافه کردن مواد مفید به آب می‌دهد. در واقع این فیلتر به فیلترph هم شهرت دارد چرا که وظیفه اصلی این فیلتر تنظیم ph آب می‌باشد.

فیلتر هفتم با استفاده از خواص خود ORP آب را تنظیم می‌کند. ORP خاصیت اسیدی آب است که بریا سیستم گوارشی انسان اصلا مناسب نیست و باید در حد نرمال باشد. به همین دلیل این فیلتر با تنظیم اکسیداسیون آب خاصیت و طعم آب را بهبود می‌بخشد و آب را سالم‌تر می‌کند.

فیلتر هشتم استفاده از اشعه UV است. اشعهUV بهترین تکنولوژی برای حذف باکتری‌ها، ویروس‌ها و میکروب‌های درون آب می‌باشد. اشعه UV به کار برده شده در تصفیه آب خانگی AQUA BEST خصیصه مهم این دستگاه می‌باشد و از برترین نمونه‌های فیلتر UV در جهان می‌باشد.

 

آب تصفیه کن AQUA BEST از محبوب‌ترین دستگاه‌های تصفیه آب در چین و کشورهای همسایه می‌باشد. این دستگاه با تکنولوژی 8 فیلتره در واقع آبی 100 درصد تصفیه شده و غنی شده را برای مصرف کنندگان فراهم می‌کند.

امکاناتی همچون بوستر قوی، ضد لرزش بودن، عدم نیاز به آب بندی، داشتن نمایشگر و تنظیم کنندهTDS ، استفاده از شیلنگ‌های مخصوص NSF، ساختار بدنه و اتصالات فوق العاده قوی، داشتن شیر حذف زنگ آب، مخزن ذخیره آب، امکان تنظیم املاح و مواد معدنی آب با استفاده از شیر مخصوص، امکان نصب به فریزر و یخچال، داشتن شیر مخصوص برقی برای جلوگیری از هدر رفت آب، امکان زمان‌بندی خود دستگاه برای تعویض فیلترها، کم مصرف بودن و ... از مهم‌ترین دلایلی شهرت و محبوبیت دستگاه تصفیه آب AQUA BEST می‌باشد.

 

دستگاه تصفیه کننده اب AQUA BEST در ایران نیز نمایندگان فروش و خدمات پس از فروش دارد. شرکت رادگستر نوین ارائه دهنده برترین دستگاه‌های تصفیه آب و دستگاه‌های تصفیه هوا به همراه خدمات پس از فروش و انواع تجهیزات مورد نیاز این دستگاه‌ها مفتخر به داشتن نمایندگی از برترین برندهای تولید کننده دستگاه تصفیه آب و دستگاه تصفیه هوا در ایران آماده ارائه خدمات فروش و پس از فروش مورد نیاز به مشتریان دستگاه تصفیه آب می‌باشد.

 

اشتراک در واتساپ اشتراک در تلگرام