29 سپتامبر روز جهانی قلب است و توجه جهانی به یکی از سخت کوش ترین اعضای بدن معطوف می گردد. اما به راستی می دانید یکی از ساده ترین راههای حفظ سلامت بدن همین نوشیدنی آب سالم و تصفیه شده است.

 بهبود عملکرد پمپاژ خون

با هیدراته نگه داشتن بدن خود و تامین آب کافی برای بدن، عملیات پمپاژ خون و خونرسانی توسط قلب و عروق خونی بدن تسهیل می گردد. همچنین در هنگام فعالیت ورزشی یا کاری آب به قلب کمک می کند تا پمپاژ مناسبی را برای تغذیه و بهبود عملکرد ماهیچه ها داشته باشد.

آب تصفیه شده دوستدار قلب شما

کم شدن آب بدن می تواند منجر به مشکلات زیادی گردد، از سردرد گرفته تا تورم پاها و حتی سکته.

مقدار مصرفی آب سالم اهمیت فروانی دارد و همانطور که در مقاله عوامل موثر در میزان مصرف آب گفته شد، هر فرد می بایست با توجه به میزان فعالیت و سبک زندگی خود مقدار ایده آل مصرف آب روزانه را معین نماید. افراد مبتلا به دیابت و بیماران قلبی به مصرف آب بیشتری نیاز دارند.

همچنین ورزشکاران نیز با توجه به نوع فعالیت ورزشی خود به مقادیر مختلفی از آب جهت جبران آب از دست رفته بدن در هنگام ورزش نیاز دارند.

گذشته از مقدار آب مصرفی، سلامت آب نیز بسیار مهم بوده و در سلامت قلب بسیار موثر است. شما می توانید با تهیه یک دستگاه تصفیه آب سلامت آب آشامیدنی خود و خانواده تان را تضمین نمایید.

اشتراک در واتساپ اشتراک در تلگرام