امروزه ضرورت استفاده از آب آشامیدنی و نقش آن در سلامتی انسان بر هیچ‌کس پوشیده نیست. پزشکان معتقدند یکی از راه‌های بیمار نشدن استفاده از آب آشامیدنی سالم است؛ زیرا بخش قابل‌توجهی از همه‌ی اندام‌های بدن را آب تشکیل می‌دهد و اگر آب آشامیدنی ما سالم باشد، این اندام‌ها نیز به درستی کار خواهند کرد. با توجه به همین ضرورت افراد زیادی هستند که تصمیم می‌گیرند به نوشیدن آب سالم روی بیاورند و به همین خاطر تصمیم به خرید دستگاه آب تصفیه کن می‌گیرند.

اما مسئله‌ی اساسی آن است که کدام دستگاه تصفیه آب خانگی از بقیه بهتر آب را تصفیه می‌کند. همچنین علاوه بر کیفیت تصفیه آب، قیمت دستگاه نیز به عنوان یک عامل اساسی در خرید مشتریان تأثیرگذار است. به دلیل اینکه این سؤال از سوی بسیاری از افراد متقاضی دستگاه تصفیه آب مطرح می‌شود، در این مقاله قصد داریم یکی از محصولات با کیفیت و در عین حال با قیمت مناسب با عنوان تصفیه آب خانگی CCK را به شما معرفی کنیم و شما را با نمایندگی دستگاه تصفیه آب CCK آشنا سازیم.

 

برای انتخاب یک آب تصفیه کن باید به چه نکاتی توجه کرد؟

 

قبل از آن که درباره تصفیه آب خانگی CCK صحبت کنیم، لازم است بدانیم که اصولاً ویژگی‌های یک دستگاه تصفیه آب خانگی چیست و برای انتخاب دستگاه چه معیارهایی را باید در نظر گرفت. از مهم‌ترین نکاتی که باید در انتخاب آب تصفیه کن به آن توجه داشت، کیفیت دستگاه است؛ از آنجایی که معمولاً مشتریان خودشان چندان اطلاعات فنی و تخصصی ندارند، در تشخیص دستگاه با کیفیت ممکن است دچار مشکل شوند؛ به همین خاطر یک راه ساده آن است که تأییدیه‌های بین‌المللی دستگاه را مورد بررسی قرار دهید. نکته‌ی دوم شیوه‌ی عملکرد دستگاه است؛ تعداد مراحل دستگاه‌های آب تصفیه کن معمولاً از سه مرحله شروع می‌شود و تا هشت مرحله وجود دارد. دستگاه‌هایی که دارای تعداد مراحل بیش‌تر باشند، در حقیقت دارای فیلترهای بیش‌تری هستند و از این رو آب را با کیفیت بالاتری تصفیه می‌کنند. همچنین روش برداشت آب از شیر خروجی، محل نصب شیر خروجی، قابلیت نصب به ساید و حجم مخزن از جمله موارد دیگری هستند که باید مورد توجه قرار گیرند.

 

چرا تصفیه آب خانگی CCK سی سی کا؟

 

برند CCK بهترین دستگاه تصفیه آب در نوع خود است که تحت لیسانس آمریکا و در تایوان ساخته می‌شود و نمایندگی تصفیه آب سی سی کا در ایران نیز فعالیت می‌کند. به همین خاطر از کیفیت بسیار بالایی در زمینه‌ی زدودن آلاینده‌ها از آب آشامیدنی برخوردار است. این دستگاه به روش اسمز معکوس آب را تصفیه می‌کند و استانداردهای معتبر بین‌المللی مانند استاندارد‌های جهانی FDA، WQ، CE و گواهی NSF را دارد. گواهی NSF تأییدیه‌ای است که از سوی سازمان جهانی بهداشت در حوزه‌ی سلامت و ایمنی صنایع غذایی صادر می‌شود. هر دستگاه تصفیه آبی که این گواهی را داشته باشد، در حقیقت تمام ویژگی‌های یک دستگاه با کیفیت را دارا است. خود دستگاه در زیر سینک آشپزخانه قرار می‌گیرد و شیر خروجی برداشت آب نیز بر روی سینک و در کنار شیر ظرفشویی نصب می‌گردد. مدل های مختلف دستگاههای تصفیه آب سی سی کا که در زیر اشاره خواهیم کرد  قادر است به یخچال ساید نیز متصل می‌شود. در ادامه فیلترهای موجود در تصفیه آب خانگی CCK را معرفی خواهیم کرد.

 نممایندگی دستگاه تصفیه آب cck

 

دستگاه تصفیه آب خانگی CCK چه فیلترهایی دارد؟

از آنجایی که تصفیه آب خانگی CCK انواع مختلفی دارد از 6 فیلتر اسمز معکوس و 7 فیلر قلیایی و 8 فیلتر اکسیژن ساز و 8 فیلتر UV یا تصفیه آب هشت مرحله اسمز معکوس قلیایی فرابنفش یووی سی سی کا cck که میتوان گفت بهترین نوع دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران میباشدکه ما در اینجا فیلترهای آخرین مدل تصفیه آب سی سی کا را شرح میدهیم که این فیلترها به ترتیب عبارتند از:

فیلتر پلی پروپیلن

فیلتر کربن پودری

فیلتر کربن بلاک

فیلتر ممبران

فیلتر کربن خطی

فیلتر مینرال

فیلتر آلکالاین یا فیلتر قلیایی کننده آب

فیلتر لامپ یووی (اشعه فرابنفش برای کشتن کلیه میکروب های آب)

 

توجه داشته باشید که در مدل های مختلف تصفیه آب های سی سی کا فیلتر اکسیژن ساز و یا فیلتر pp اینلاین یا محافظ ممبران و... هم موجود میباشد.

در فیلترهای اولیه به تدریج آلاینده‌های درشت و فیزیکی ماده از آن گرفته می‌شود و در مراحل میانی طعم، بو و مزه آب نیز از بین می‌رود. همچنین فیلتر معدنی به آب املاح معدنی می‌بخشد که این املاح برای بدن مفیدند. در مراحل پایانی نیز فیلتر قلیایی‌کننده وجود دارد که به آب خاصیت قلیایی می‌بخشد و این خاصیت سبب افزایش مقاومت بدن در برابر بیماری‌ها می‌گردد. در ادامه شما را با نمایندگی دستگاه تصفیه آب CCK در ایران معرفی خواهیم کرد.

 

نمایندگی دستگاه تصفیه آب CCK کجاست؟

 

در حال حاضر شرکت رادگستر نوین نمایندگی تصفیه آب سی سی کا را برعهده دارد؛ این شرکت در حقیقت واردکننده‌ی اصلی کلیه‌ی محصولات تصفیه آب تایوانی است که برندهای معتبری مانند سی سی کا cck، آکوا، آکوا پرو و سافت واتر را عرضه می‌کند. اگر قصد خرید دستگاه تصفیه آب خانگی را دارید، می‌توانید با مراجعه به صفحه محصولات شرکت رادگستر نوین از ویژگی‌های محصولات مختلف و قیمت‌های آن‌ها مطلع شوید. خرید تصفیه آب از نمایندگی دستگاه تصفیه آب CCK مزایای مختلفی از جمله امکان بهره‌مندی از گارانتی طلایی یک ساله، خدمات و پشتیبانی مادام‌العمر، ارسال و نصب رایگان، نصب و تست آب تصفیه شده را به همراه خواهد داشت.

ضمن آن که راد گستر نوین امکان خرید به دو صورت نقد و اقساط را برای مشتریان فراهم آورده است و آن دسته از مشتریانی که قدرت خرید به صورت نقدی را ندارند، می‌توانند با ساده‌ترین شرایط اقدام به خرید دستگاه مورد نظر خود نمایند. با خرید از نمایندگی تصفیه آب سی سی کا می‌توانید مطمئن باشید که یک دستگاه اصل و با کیفیت را خریداری کرده‌اید.

اشتراک در واتساپ اشتراک در تلگرام