در مقاله‌ی قسمت قبل با عنوان « مزایا و معایب انواع دستگاه‌های تصفیه آب ـ قسمت اول» به مزایا و معایب هر یک از انواع دستگاه تصفیه آب اشاره کردیم. قطعاً قبل از انتخاب مدل دستگاه تصفیه آب باید در نظر داشته باشید که چه موادی در آب شما وجود دارد و به چه نوع دستگاه تصفیه آبی نیاز دارید.
هنگامی که آب حاوی سطح بالایی از کلسیم و منیزیم است، می‌گوییم آب سخت است. وقتی که سختی آب زیاد است آب شما دیرتر گرم شده و در نتیجه باعث افزایش مصرف انرژی می‌گردد. هم‌چنین باعث ایجاد رسوب و بسته شدن لوله‌های آب نیز می‌گردد. بنابراین، استفاده از دستگاه‌های تصفیه آبی که کار آن‌ها نرم کردن آب است، برای آن دسته از خانواده‌هایی که سختی آب باعث کاهش کیفیت آب و مشکلات دیگر شده، ضروری است.

در ادامه‌ی مقاله به معرفی دو مدل دستگاه تصفیه آب تایوانی می‌پردازیم که باعث می‌شود آب شما نرم شود و مواد معدنی که باعث سختی آب می‌شوند از بین برود.

دستگاه تصفیه آب آکوا

دستگاه تصفیه آب آکوا سیستم اسمز معکوس

دستگاه تصفیه آب آکوا یکی از انواع دستگاه تصفیه آب خانگی است که برای از بین بردن مواد شیمیایی، نمک، باکتری‌ها و... از آب آلوده طراحی شده است و برای شما بهترین و با کیفیت‌ترین آب شیرین را فراهم می‌کند. این محصول ساخت کشور تایوان است. شرکت آکوا، انواع تصفیه آب خانگی را با استفاده از فناوری مدرن سازگار با محیط ‌زیست سالم و با کاربردهای مختلف تولید می‌کند.

برای مثال با استفاده از دستگاه تصفیه آب آکوا پرو شما می‌توانید آب شیر معمولی را هر زمان که بخواهید به آب آشامیدنی خالص تبدیل کنید و سختی آب را کاهش دهید و از رسوب کردن وسایل و لوله‌ها جلوگیری کنید.

فناوری ممبران FILM TEC تمام مواد مضر از جمله نمک‌ها، باکتری‌ها و ویروس‌ها را از آب شیر معمولی حذف کرده و به شما آب آشامیدنی خالص می‌دهد. این دستگاه تصفیه آب تایوانی 98٪ از تمام ناخالصی‌های محلول، فلزات سنگین، نمک‌ها، ویروس‌ها، باکتری‌ها، فلوراید و کلرید، کلر، طعم، بو و مواد شیمیایی را از بین برده و تنها آب خالص را حفظ می‌کند. فرایند تصفیه آب در 6 مرحله انجام می‌شود که در هر مرحله با استفاده از یک فیلتر خاص مواد و آلودگی‌های آب از بین برده شده و در نهایت آب تصفیه می‌شود. این نوع دستگاه در زیر سینک نصب می‌شود.

 

قطعاً با استفاده از آب تصفیه کن آکوا به آبی خالص، عاری از میکروب و مواد مضر برای سلامت خانواده خود دسترسی خواهید داشت. محصولات مختلف آب تصفیه کن آکوا وجود دارد که بسته به نیاز خود می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. در صورتی که آب منزل شما سخت است،

 

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی آکوا پرو بیشتر پیشنهاد می‌شود. محصولات آکوا به علت برخورداری از کیفیت بالا حتی در مقایسه با دستگاه تصفیه آب خانگی آمریکایی همیشه در رده‌ی بالاتری قرار گرفته‌اند. در حال حاضر آب تصفیه کن آکوا، با توجه به تنوع و کاربردهای مختلفی که دارند در بین ایرانیان بسیار محبوب هستند.

دستگاه تصفیه آب سافت واتر

دستگاه تصفیه آب سافت واتر دارای سیستم تصفیه RO

 

دستگاه تصفیه آب سافت واتر، محصول ساخت کشور تایوان است. انواع آب تصفیه کن سافت واتر وجود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان دستگاه تصفیه آب سافت واتر مجهز به سیستم تصفیه اولترافیلتراسیون و یا سیستم تصفیه اسمز معکوس نام برد.

 

این دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی از قابلیت شیرین کردن آب برخوردار است و معمولاً در زیر سینک آشپزخانه نصب می‌گردد. این نوع دستگاه‌های تصفیه آب باعث حذف نیترات، املاح، مواد و ذرات معلق در آب شده و آبی خالص را در اختیار شما قرار می‌دهد.

 

از جمله مزایای آب تصفیه کن سافت واتر دارای سیستم تصفیه UF این است که فضای کمی را اشغال می‌کند و به برق نیاز ندارد. حمل و جابه‌جایی آن راحت است.
این نوع دستگاه تصفیه آب تایوانی نیز همانند دستگاه تصفیه آب آکوا برای آن دسته از خانواده‌هایی مناسب است که آب سخت دارند. آب تصفیه‌ کن سافت واتر با سیستم UF در زیر سینک نصب می‌شود و در طی شش مرحله با استفاده از 6 فیلتر آب منزل شما را تصفیه می‌کند.

 

نوع دیگر آب تصفیه کن خانگی سافت واتر، دستگاه تصفیه آب با استفاده از سیستم اسمز معکوس است. این نوع دستگاه نیز در طی شش مرحله با استفاده از 6 فیلتر آب را تصفیه می‌کند. دارای ممبران 75 گالن است. این دو دستگاه از مزایای فراوانی برخوردار هستند. قدرت تصفیه آب گل‌آلود، حذف مواد و املاح مضر و به‌خصوص کاهش سختی آب از مهم‌ترین مزایای آب تصفیه کن خانگی سافت واتر است.

 

علاوه بر این، باید گفت با نگاهی به رده بهترین‌ دستگاه‌‌های تصفیه آب متوجه خواهید شد که همیشه محصولات آمریکایی و یا دستگاه تصفیه آب خانگی آمریکایی نیست که بهترین هستند بلکه در بسیاری از محصولات ازجمله تولید دستگاه تصفیه آب کشورهایی همچون تایوان برتر هستند.

 

درنهایت، در صورتی که به دنبال خرید دستگاه تصفیه آب خانگی هستید، اگر سختی آب باعث گرفتگی لوله‌ها، رسوب و سنگینی آب شما شده است، اگر آب شما کلر زیادی دارد یا بیش‌ازاندازه آلوده است بنابراین برای حفظ سلامتی خود و اعضای خانواده خود به فکر خرید یکی از انواع دستگاه تصفیه آب باشید چراکه هشتاد در صد بدن ما از آب تشکیل شده است و همین نیاز مبرم به دسترسی به آب پاک و سالم را برای حفظ سلامت و بهبود کیفیت زندگی نشان می‌دهد.

اشتراک در واتساپ اشتراک در تلگرام