شرکت آکوا تک در سال 1981 فعالیت خود را آغاز کرد. این شرکت به عنوان یک رهبر به تمام معنا در صنعت دستگاه تصفیه آب شناخته می‌شود. مقر این شرکت در کانونسبورگ پنسیلوانیا است ولی در سراسر آمریکا و اروپا و خاورمیانه و آسیا و آفریقا فعالیت خود را گسترش داده است. این شرکت از طریق شبکه‌سازی و فعالیت‌های گسترده در جهان، بیش از 1000 پروژه‌ی مدیریت آب و تصفیه آب بزرگ را در بیش از 60 کشور در سراسر جهان انجام می‌دهد.

آکواتک با شعار «از نوآوری تا رهبری» به مشتریان خود در ارائه‌ی فناوری‌های جدید و منحصر به فرد تعهد می‌دهد و در این راستا به نیازهای خاص صنعتی و خانگی، قابل اعتماد بودن، افزایش عملکرد دستگاه‌ها و در نهایت نصب راحت با هزینه‌ی کم، مورد توجه این شرکت بوده است.

 

دستگاه تصفیه آب خانگی آکواتک

 

دستگاه تصفیه آب آکوا تک با استفاده از تکنولوژی اسمز معکوس کار می‌کند، آبی که از این دستگاه تصفیه می‌شود برای نوشیدن، آبیاری گیاهان، استخرها، صنایع دارویی، خانه‌های سبز و سایر صنایع همچون صنایع نساجی، مزارع دام و طیور، رستوران‌ها، آزمایشگاه‌ها، درمانگاه‌ها و بیمارستان‌ها و بسیاری از موارد دیگر بصورت قابل اعتمادی می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

دستگاه تصفیه آب آکواتک با آگاهی کامل از شرایط یک آب آشامیدنی سالم تولید می‌شود. این شرکت در کنار تبلیغات فراوان برای تولیدات خود با استفاده از یک مرکز تحقیق و توسعه‌ی پیشرفته هر روز تکنولوژی‌های دستگاه تصفیه آب خود را بهبود بخشیده و به همین دلیل بعنوان یکی از پیشرفته‌ترین شرکت‌های تولیدکننده‌ی دستگاه تصفیه آب در جهان شناخته می‌شود.

تنوع فیلتر بکار رفته شده در دستگاه تصفیه آب آکواتک به دلیل تنوع آب آشامیدنی در نقاط مختلف دنیا است. اغلب این دستگاه‌های تصفیه آب با 6 تا 8 فیلتر مختلف کار تصفیه آب را انجام می‌دهند.

 

بررسی کامل تصفیه آب آکواتک

 

دستگاه تصفیه آب آکوا تک برای بدست آوردن آب خالص و سالم در خانه یا محل کار بهترین انتخاب است. این دستگاه تصفیه آب از تکنولوژی چند سطحی و یا چند فیلتره استفاده می‌کند که باعث از بین رفتن انواع میکروب‌ها، باکتری‌ها، آلاینده‌ها و سختی آب می‌شود. TDS را تا 90 درصد کاهش می‌دهد که این موضوع باعث سبک‌تر شدن و خوشمزه‌تر شده آب می‌شود.

 تصفیه آب خانگی آکوا تک

ظرفیت و طراحی

 

دستگاه‌ تصفیه آب آکوا تک ظرفیت ذخیره‌سازی آب در حجم‌های مختلف تا 12 لیتر را دارد. اغلب دستگاه‌های تصفیه آب آکواتک در دو رنگ مشکی و یا آبی و سفید تولید می‌شوند و بسیار جمع و جور بوده و به راحتی حتی توسط خود خریدار می‌تواند نصب شود. ظاهر شیک و ظریف این دستگاه تصفیه آب به آشپزخانه نمایی زیبا خواهد داد و در هر جای آشپزخانه قابل نصب است. بدنه‌ی دستگاه‌های تصفیه آب آکواتک از نوع پلاستیک ABS است که کیفیت بسیار بالایی دارد و مواد شیمیایی را به آب پس نمی‌دهد، بهداشتی است و خورندگی ندارد.

 

فناوری دستگاه تصفیه آب آکواتک

 

دستگاه تصفیه آب آکواتک دارای سیستم اسمز معکوس می‌باشد که به دلیل بهره‌مندی از فیلترهای مختلف قابلیت حذف انواع آلاینده‌ها میکروبی و شیمیایی را دارد. این دستگاه‌های تصفیه آب دارای زنگ هشدار در زمان مورد نیاز برای تعویض فیلتر و زنگ هشدار در زمان مورد نیاز برای سرویس‌های دوره‌ای می‌باشند. دستگاه تصفیه آب آکواتک قابلیت تصفیه کردن 15 لیتر آب را در ساعت دارد. فناوری تصفیه آب دستگاه تصفیه آب آکواتک شامل فیلترهای اسمز معکوس، فیلتر کربن، و سختی گیر به همراه تکنولوژی TDS است که باعث می‌شود این دستگاه آب سالم و بهتری را برای خانواده به همراه داشته باشد.

زنگ هشدار تعویض فیلتر و همچنین زنگ هشدار زمان سرویس دوره‌ای دستگاه تصفیه آب به همراه نشانگر آسیب UV دستگاه تعبیه شده است که نشان‌دهنده‌ی میزان سلامت اشعه‌ی UV دستگاه در زمان‌های کنترل فیلتر و سرویس دستگاه می‌باشد. اشعه‌ی UV بکار رفته در دستگاه تصفیه آب برای حذف باکتری‌ها و میکروب‌هایی مورد استفاده است که از فیلتر‌های دستگاه عبور می‌کنند. این شعه از نوع ایمن می‌باشد چرا که از خود اوزن تولید نمی‌کند.

دستگاه تصفیه آب آکواتک با بهره‌گیری از انواع فیلترها و اشعهUV بصورت هم زمان و همچنین استفاده از قابلیت میکروبیولوژیکی تمام ذرات معلق و مضر آب مانند انواع گرد و غبار، آلودگی‌های شیمیایی، آلاینده‌های بهداتشی، سرب، آهک و همچنین انواع میکروب‌ها و باکتری‌ها را ازی بین می‌برد.

 

سایر ویژگی‌های دستگاه تصفیه آب آکوا تک

 

دستگاه تصفیه آب آکواتک دارای ضمانت‌نامه‌ی معتبر و یک سال گارانتی تعمیر و تعویض می‌باشد. در بسته‌بندی این دستگاه دفترچه‌ای شامل آموزش استفاده و همچنین نصب دستگاه قرار داده شده است که به راحتی به کاربران آموزش صفر تا صد نصب دستگاه و نحوه تعمیرات و نگهداری آن را داده است. کارت گارانتی دستگاه نیز در داخل جعبه می‌باشد. سیستم اسمز معکوس با کامپیوتر کنترل می‌شود و دستگاه تصفیه آب دارای شاخص کنترل سزوح آب و کنترل دما هم می‌باشد.

در هنگام خرید دستگاه تصفیه آب آکواتک از اصل بودن دستگاه اطمینان حاصل کنید. در واقع دستگاه‌های تصفیه آب آکواتک بعنوان پرچم‌دار دستگاه تصفیه آب در دنیا شناخته می‌شود که احتمال سوء استفاده از نام و برند این شرکت فراوان دیده شده است. خرید دستگاه تصفیه آب آکواتک انتخاب مناسبی برای یک خانه می‌باشد، چرا که اطمینان زیادی برای مصرف کننده به همراه خواهد داشت و نتایج آن برای مصرف کننده و سلامتی او و خانواده حیرت انگیز خواهد بود.

اشتراک در واتساپ اشتراک در تلگرام