همانطور که می دانید آلودگی آب همواره یکی از معضلات جدی سلامتی ار سالیان دور تا به امروز بوده است. از بین بردن سموم و نوشیدن آب پاک و تصفیه شده در حفظ سلامت و جلوگیری از سرطان بسیار مورد توجه قرار گرفته است. محل های دفن زباله، آلاینده های کشاورزی و صنعتی از عوامل ایجاد آلودگی آب می باشند که وجود این آلاینده ها در آب آشامیدنی می تواند موجب سرطان شود.

با افزایش آلودگی آب و راه پیدا کردن این سموم به بدن، سیستم ایمنی بدن ما دچار اختلال شده و زمینه ایجاد بیماری های خطرناک فراهم می گردد. همچنین در افراد مبتلا به سرطان نیز، مصرف آب آلوده می تواند روند درمان را کند کرده و بیمار را با خطرات جدی تری روبرو نماید.

آب آلوده و سرطان

انگل ها و باکتریهای مضر در آب آلوده نیز از عوامل تاثیر گذار در سلامت ما هستند. عفونتها و ناراحتیهای ایجاد شده توسط آنها می تواند خطرات جدی به دنبال داشته باشد. همچنین بیماران سرطانی که از سیستم ایمنی ضعیفی برخوردارند و تحت شیمی درمانی هستند برای مقابله با این خطرات فوق العاد ضعیف می باشند.

ده ها تن از مواد افزودنی برای رفع آلودگی آب شهری استفاده می شود که خود مشکل زا هستند. کلر و فلوراید رایج ترین و بدنام ترین این مواد می باشند. وجود این مواد در آب آشامیدنی می تواند برای افراد مبتلا به سرطان مضر باشد. کلر نیز یکی دیگر از عوامل خطرساز می باشد که به آب شهری در مراحل تصفیه آب اضافه می گردد. اما کلر می تواند با ترکیب دیگر مواد به حاملی خطرساز برای سلامت انسان تبدیل شود. همچنین در هنگام حمام آب گرم، بخار آب کلردار می تواند سمی لوده و استنشاق آن برای افراد فوق العاده مضر باشد.

یک سیستم ایمنی سالم قادر به نگه داشتن سلامت بدن ما می باشد و می تواند از عوامل سرطان زا جلوگیری نماید. آب خالص نیز کمک می کند تا سیستم ایمنی بدن ما نسبت به مقابله با عوامل خطرناک مبارزه کرده و در تسهیل دفع سموم نقش مهمی دارد.

با کمک سیستم های تصفیه آب خانگی می توان با اطمینان بیشتری آب آشامیدنی مناسب را تهیه نمود و سلامت خانواده خود را تضمین کرد.

اشتراک در واتساپ اشتراک در تلگرام