در دنیای امروز به دلیل ازدیاد جمعیت ، این امکان وجود دارد که مواد و آلاینده هایی که در خاک و غیره وجود دارد باعث آلودگی بیشتر آب آشامیدنی می شود. آب های لوله کشی شهری به دلیل نداشتن بستر تصفیه آب مناسب ، دارای آلودگی هایی نظیر شن ، ماسه ،کلر و کلراید می باشد. با داشتن یک دستگاه تصفیه آب خانگی قلیایی در منزل خود می توانید با خیال راحت از نوشیدن این عنصر مهم  مورد نیاز بدن بهره مند شوید . در ادامه این مقاله درباره فواید آب قلیایی و نحوه ی خرید دستگاه آب قلیایی ساز خواهیم پرداخت.

دستگاه آب قلیایی ساز چیست؟

خواص آب قلیایی یونیزه

آب قلیایی یونیزه شده که به آن آلکالاین هم گفته می شود ترکیبی از هیدروژن ، اکسیژن و قلیایی است و یکی از بهترین نوع آب مورد نیاز بدن می باشد. آب قلیایی یونیزه معمولا ph بین 87 تا 10 درصد می باشد . آب قلیایی یونیزه یکی از بهترین آنتی آکسیدان های موجود برای بدن انسان می باشد چرا که خاصیت ضد سرطانی دارد و با رادیکال های آزاد در بدن مبارزه می کند و همچنین برای افراد دیابتی بسار مفید است.

تا اینجا متوجه شدیم که درصد ph آب در آب قلیایی یا همان آلکالاین باید به اندازه کافی بالا باشد و همچنین درصد اسیدی کمتری داشته باشد.

روشهایی وجود دارد که شما می توانید به کمک این راه کارها آب مصرفی خود را یونیزه کنید که متداول ترین آنها:

اضافه کردن لیموی تازه به آب تا حدودی آب را می توان یونیزه کرد و یا آب را در دستگاه های مخصوص یونیزه کننده بریزید ولی بهترین راه کار این است که یک دستگاه تصفیه آب خانگی یونیزه قلیایی خریداری کنید. در واقع با روش های بالا هرچند کمک به  موقتی یونیزه کردن آب می کند ولی آلاینده هایی مانند گل و لای ، شن ، ماسه ، آرسینگ و ویروس هایی که باعث آلرژی می شوند هنوز در آب وجود دارد و بجز تصفیه کردن آب با هیچ کدام از این روش ها از بین نمی روند . با داشتن دستگاه تصفیه آب قلیایی و اضافه کردن فیلتر های یونیزه به راحتی این مشکل را می توان حل کرد.

برای خرید دستگاه آب قلیایی ساز شما می توانید با مراجعه به سایت رادگسترنوین مراجعه نمایید و یا با کارشناسان مجرب ای ن شرکت تماس حاصل نمایید.

خواص آب قلیایی یونیزه

دستگاه تصفیه آب یونیزه قلیایی چیست؟

طی تحقیاتی که انجام شده آب آشامیدنی مصرفی روزانه بهتر است قلیایی باشد چرا که آب قلیایی خواص بسیار زیادی دارد. استفاده روزانه از آب قلیایی طی آزمایشات انجام شده به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می کند و از پیری زودرس جلوگیری می کند .باعث شادابی پوست و همچنین در کاهش کلسترول و فشارخون نقش بسزایی دارد. در آب مصرفی هرچه میزان اسیدی آب کمتر باشد ، خواص قلیایی آب بیشتر است. میانگین ph آب معمولا بین 0 تا 14 می باشد که هرچه ph آب به صفر نزدیکتر باشد آب اسیدی تر و هرجه به 14 نزدیکتر آب قلیایی تر است.

از آنجا که آب لوله کشی شهری بستر مناسبی برای تصفیه آب های شرب مصرفی ندارد پیشنهاد می شود که از دستگاه تصفیه آب خانگی استفاده کنید. دستگاه های تصفیه آب خانگی دارای فیلترهایی هستند که می توانند تمامی آلاینده های موجود در آب اعم از گل و لای و شن و ماسه و غیره و حتی ویروسهایی که باعث آلرژی می شوند را از ورود آنها جلوکیری کنند و با داشتن فیلتر های قلیایی کننده آب می توانند آب را از حالت اسیدی به قلیایی تبدیل کنند.

دستگاهای تصفیه آب قلیایی دارای فیلترهایی هستند که بر روی دستگاه نصب می شوند و این فیلترهای تصفیه آب هستند که از آلاینده های موجود در آب همچون گل و لای و غیره جلوگیری می کنند .دستگاه های تصفیه آب در مدل های مختلفی به بازارعرضه شدند که دارای 6،7و 8 مرحله ای هستد که بستگی به تعداد فیلتر هایی که بر روی آنها نصب شده است کارایی لازم را انجام می دهند.در دستگاه های تصفیه آب هفت مرحله ای ، مرحله هفتم دارای فیلتر قلیایی orp است که در ادامه به انواع فیلتر ها می پردازیم:

مرحله اول فیلتر الیافی : این فیلتر در مرحله اول تمامی آلاینده های مضر نظیر شن و ماسه و گل و لای به وسیله ی فیلتری به نام پروپلین ، از آب حذف می کند.

مرحله دوم فیلتر کربن پودری : که جنس این فیلتر از پوست نارگیل می باشد و وظیفه این فیلتر این است که آبهایی که ناشی از زنگ زدگی به رنگ زرد درآمده است و در طعم و مزه آن تاثیر گذاشته را حذف کند.

مرحله سوم فیلتر کربن بلاک: این فیلتر تنها وظیفه ای که دارد که اگر آلاینده ای از فیلتر اول و دوم عبور کرده باشد را حذف کند.

مرحله چهارم فیلتر ممبران: این فیلتر یکی از مهمترین و کاربردی ترین فیلتر در تصفیه آب می باشد چرا که تمامی آلودگی های ناشی از میکروبها ، ویروسها و آلاینده هایی شامل نیترات و جیوه را تا اندازه 0.0001 میکرون حذف کند. فیلتر ممبران یک آب شیرین کن محصوب می شود و برای منطقی که آب شور دارند بسیار کاربردی می باشد.

مرحله پنجم فیلتر کربن خطی : کار این فیلتر فقط برای حذف رنگ و بوی نامطبوع آب می باشد.

مرحله ششم فیلتر مینرال: این فیلتر همانطور که از اسمش پیداست وظیفه دارد تمامی املاح معدنی آب را حفظ کند و حتی املاح معدنی مانند منیزیم ، کلسیم و سدیم را به آب اضافه کند.

بهترین مدل های دستگاه تصفیه آب قلیایی:

در این مطلب می خواهیم درمورد چند نمونه از بهترین دستگاه های قلیایی ساز آب بپردازیم و شما را با نوع و خصوصیات آنها مطلع کنیم تا در هنگام خرید با خیال راحت بتوانید دستگاه تصفیه آب مورد نظرتان را انتخاب کنید:

دستگاه تصفیه آب آکوا پرو مدل قلیایی کننده آب AQUAPRO-RO7-Y

این مدل دستگاه جزو بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی محسوب می شود و ساخت کشور تایوان و تحت لیسانس آمریکا می باشد.فیلتر چهارم ممبران دارای 13 لایه است و قابلیت حذف تمامی آلودگی ها را تا 0.0001 میکرون را دارد و این فیلتر دارای عمر طولانی می باشد.

تصفیه آب در این دستگاه طی هفت مرحله و با هفت فیلتر مجزا انجام می شود و فیلتر آخر که فیلتر هفتم می باشد وظیفه قلیایی کننده آب را دارد.این فیلتر دارای تاییدیه FDA می باشد و خاصیت آنتی اکسیدانی و قلیایی کردن آب را دارد.این دستگاه قابلیت نصب به یخچال ساید را دارد و جا به جایی آسان این دستگاه یکی دیگر از مزایای آن می باشد.مخزن 4 گالن (16لیتر) و هوزینگ دابل اورینگ برای آبندی بهتر و همراه با شیر برداشت اهرمی و شاسی فایبرگلاس ضد زنگ و ضدپوسیدگی.کلیه استانداردهای معتبر FDA-WQ-CE-NSF را دارد در مناطقی که آب شور دارند ، قدرت شیرین کردن آب را دارد.

دستگاه تصفیه آب 8 مرحله ای قلیایی سی سی کا CCK-RO-ORP

دستگاه تصفیه آب CCK با سیستم اسمزمعکوس ، قلیایی و مینراا اکتیو جزو حرفه ای ترین تصفیه آب های خانگی می باشند.این دستگاه با تکنولوژی RO سختی آب و نیترات و نیتریت را از بین می برد و با قلیایی کردن آب خواص آنتی اکسیدانی به آب می دهد وتا 0.0001 میکرون آلودگی ها را حذف می کند.این دستگاه در هشت مرحله با هشت فیلتر مجزا آب را تصفیه می کند که فیلتر ها به ترتیب در زیر به آنها اشاره شده است:

PP+UDF+CTO+MEMBRANE+POSTCARBON=MINERAL+OPR+AM

این دستگاه قابلیت اتصال به یخچال ساید را دارد و دارای استانداردهای جهانی FDA-WQ-NFS می باشد دارای بوستر پمپ قوی 125psi و بدون لرزش صدا و همچنین مجهز به شیر تنظیم املاح می باشد.این دستگاه ساخت کشور تایوان و تحت لیسانس آمریکا می باشد.

دستگاه تصفیه آب 7 مرحله ای قلیایی سافت واتر SOFTWATER-RO-ORP

این دستگاه تصفیه آب سافت واتر با استفاده از 7 مرحله و با تکنولوژی اسمزمعکوس و آب بونیزه قلیایی بهترین انتخاب می باشد. این دستگاه ساخت کشور تایوان و تحت لیسانس آمریکا است.با سیستم تصفیه ROوORP و با قلیایی کردن آب ، خواص آنتی اکسیدانی دارد و با داشتن فیلتر ممبران 13 لایه آمریکایی که برای حذف تمامی آلودگی ها تا 0.0001 میکرون استفاده می شود می توان گفت یک دستگاه کامل است. دارای استاندارد های جهانی FDA-WQ-NSF می باشد و این دستگاه قابلیت نصب به یخچال ساید را دارد و همینطور در زیر سینک آشپزخانه هم نصب می شود. مخزن ذخیره آب این دستگاه 4 گالن(16لیتر) می باشد.

خرید و قیمت آب تصفیه کن خانگی قلیایی

خرید آب تصفیه کن خانگی تایوانی اصل نیاز به شناخت کافی و تحقیق بسیاری دارد چرا که هر فروشنده ای این ضمانت کالا را به شما می دهد. شرکت راد گستر نوین با بیش از 16 سال سابقه درخشان در زمینه دستگاه های تصفیه آب خانگی با بهترین قیمت و خدمات آماده خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز می باشد. شرکت رادگسترنوین با ضمانت کالا و اورجینال بودن دستگاه های تصفیه آب و همچنین فیلترهای موجود بر روی دستگاه ها را انجام میدهد.

خرید و قیمت آب تصفیه کن خانگی قلیایی

معمولا دستگاه های تصفیه آب قلیایی که فیلتر آنها به فیلتر الکتریسیته مجهز باشند گران تر هستند و برق بیشتری هم مصرف می کنند. این شرکت خدمات ارزنده ای همچون فروش دستگاه های تصفیه آب به صورت نقد و اقساط و گارانتی 1 ساله و همچنین ارسال و نصب شیرآلات رایگان عرضه می کند.کارشناسان این شرکت به شما زمان تعویض فیلترها را یاد آوری می کنند. قیمت دستگاه های تصفیه آب بستگی به فیلترهای موجود بر روی دستگاه ها دارد . شما عزیزان می توانید با مراجعه به سایت رادگسترنوین از تنوع دستگاه های تصفیه آب و دیگر خدمات این شرکت مشاهده کنید.همچنین می توانید با کارشناسان فروش این شرکت تماس حاصل نمایید.