امروزه خرید دستگاه تصفیه آب به یکی از ملزومات زندگی در ایران تبدیل شده است. آلودگی آب و وجود رسوبات و سختی بالای آب در سیستم لوله‌کشی شهری باعث شده است خانه‌ها و منازل مسکونی و مجتمع‌های تجاری و دفاتر کار خودشان را به سیستم‌های تصفیه آب مجهز کنند. شهر تهران هم از این قاعده مستثنا نیست. بسیاری از کارشناسان و متخصصین آب و سلامتی توصیه می‌کنند که حتی الامکان از آب تصفیه شده استفاده کنند.

به همین دلیل خرید دستگاه تصفیه آب به یک ضرورت تبدیل شده است و می‌توان به جرات گفت که یکی از کالاهای اساسی در هر خانه‌ای است. وسیله‌ای که می‌تواند آبی سالم و تمیز بدون هرگونه آلاینده و با مزه‌ی واقعی و اصلی آب به شما تحویل دهد و سلامتی شما را تضمین کند. ما در ادامه به شما مرکزی را معرفی خواهیم کرد که می‌توانید بهترین دستگاه‌های تصفیه آب را از آنجا تهیه کنید تا با خیال راحت و با ضمانت اصالت و اورجینال بودن از این دستگاه‌ها استفاده کنید. با بورس تصفیه آب خانگی و نمایندگی تصفیه آب در تهران آشنا شوید.

 

بورس دستگاه تصفیه آب خانگی

می‌دانید که بازار دستگاه‌های تقلبی و چینی در ایران داغ است و اگر لحظه‌ای غفلت کنید ممکن است دستگاهی خریداری کنید که کارایی آن پایین است و حتی شاید یک ماه هم دوام نیاورد. در ضمن کیفیت آب خروجی آن نیز بسیار پایین است و عملا تصفیه‌ای انجام نمی‌دهد. اما اگر برندهای معتبر تولیدکننده دستگا‌ه‌های تصفیه آب را بشناسید و دستگاه‌های اورجینال با گارانتی طولانی‌مدت تهیه کنید خیال شما از این بابت راحت می‌شود.

دو برند معتبر تولیدکننده دستگاه تصفیه آب خانگی که در بازار ایران هم فعالیت دارند عبارتند از:

سافت واتر
سی سی کا

پیشنهاد و توصیه‌ی قطعی این است که این دستگاه‌ها را حتما از نمایندگی سافت واتر در تهران و یا نمایندگی سی سی کا در تهران تهیه کنید. در این صورت از چند مزیت ویژه برخوردار خواهید شد.

بورس دستگاه تصفیه آب خانگینمایندگی سافت واتر که فروش تصفیه آب در شرق تهران و غرب تهران را به صورت تضمینی و با گارانتی اصالت کالا انجام می‌دهد راد گستر نوین است. یک مجموعه‌ی بزرگ که به طور مستقیم با تولیدکننده‌ها و تامین‌کننده‌های معتبر در ارتباط است و بدون هیچ واسطه‌ای دستگاه‌ها را مستقیما از سافت واتر تهیه می‌کند. دستگاه‌هایی باکیفیت و با قدرت تصفیه بالا که تمام امکانات لازم را در اختیار شما قرار می‌دهند. سختی آب را استاندارد می‌کنند. رسوبات موجود در سیسم آبرسانی شهری را حذف می‌کنند.

میکروارگانیسم‌ها و آلاینده‌هایی نظیر نیترات را از آب پاک می‌کنند. مزه و بوی واقعی آب را در اختیار شما قرار می‌دهند و سلامتی شما را تضمین می‌کنند.

راد گستر نوین نمایندگی سی سی کا در تهران هم هست. یعنی دستگاه تصفیه آب غرب تهران و شرق و شمال و جنوب را تامین می‌کند. این دستگاه‌ها هم مستقیما از کمپانی سی سی کا تحویل گرفته می‌شوند و شما با خرید دستگاه تصفیه آب سی سی کا از راد گستر نوین اطمینان حاصل خواهید کرد دستگاهی اورجینال و اصل و باکیفیت به همراه یک سال گارانتی طلایی دریافت خواهید کرد.

بورس لوازم تصفیه آب

وقتی شما یک دستگاه تصفیه آب دارید مطمئنا در طول مدت استفاده باید فیلترهای آن‌ها را تعویض کنید و یا در هنگام سرویس سالانه‌ی دستگاه ممکن است به برخی قطعات جدید آن نیاز داشته باشید. در این صورت بورس لوازم تصفیه آب در ایران تمام این لوازم را برای شما فراهم می‌کند و می‌توانید با خیال راحت سفارش بدهید و بر روی دستگاه تصفیه آب خود استفاده کنید.

این لوازم و قطعات تصفیه آب شامل موارد زیر می‌باشند.

انواع فیلترها
هوزینگ‌ها
درپوش‌ها
شیرهای قطع و اتصال
پمپ و هد پمپ
بست‌ها و آچار هوزینگ
... این قطعات را هم اورجینال تهیه کنید تا بهترین کیفیت و کارایی را برای شما داشته باشند و نیازی نباشد هر بار هزینه‌ی اضافی بابت تعمیر دستگاه تصفیه‌ی آب بپردازید. راد گستر نوین به عنوان بورس لوازم تصفیه آب در ایران این قطعات را با قیمت کم و با ضمانت اورجینال در اختیار شما قرار می‌دهد. تمام قطعاتی که برای سرویس و تعویض لوازم اصلی و جانبی دستگاه تصفیه آب نیاز دارید در راد گستر نوین عرضه می‌شوند و امکان خرید اینترنتی بدون نیاز به مراجعه‌ی حضوری هم وجود دارد و در کمترین زمان ممکن این قطعات را درب منزل خود تحویل می‌گیرید.

نکته اینکه اگر دستگاه تصفیه آب را از نمایندگی تصفیه آب در تهران یعنی راد گستر نوین خریداری کنید تا یک سال گارانتی طلایی دارید و در صورت بروز مشکل می‌توانید دستگاه خود را بدون هیچگونه هزینه‌ای تعمیر کنید و یا قطعات آن را تعویض کنید. پس از اتمام گارانتی هم می‌توانید به صورت آنلاین درخواست سرویس و یا تعمیر دستگاه را در سایت به ثبت برسانید تا تکنسین‌های باتجربه‌ی راد گستر نوین در محل حاضر شوند و دستگاه شما را با هزینه‌ای کمتر تعمیر و یا سرویس کنند.

 

نمایندگی تصفیه آب در تهران

دستگاه‌های تصفیه آب تایوانی اصل را از نمایندگی سافت واتر در تهران و همچنین نمایندگی سی سی کا در تهران تهیه کنید. اگر قصد خرید دستگاه تصفیه آب را دارید می‌توانید از مشاوره‌ی رایگان انتخاب دستگاه بهره‌مند شوید تا مناسب‌ترین دستگاه‌ را با توجه به شرایط آب، میزان آلودگی آب، سختی آب و همچنین شرایط مالی خود خریداری کنید. راد گستر نوین مرکز خرید دستگاه تصفیه آب غرب تهران و همچنین نمایندگی فروش تصفیه آب در شرق تهران است. تمام هزینه‌های ارسال و نصب و تست و راه‌اندازی دستگاه هم رایگان می‌باشند و در کمترین زمان ممکن می‌توانید بهترین و بادوام‌ترین و پربازده‌ترین دستگاه تصفیه آب را در خانه و محل کار خود داشته باشید.

 

فروش دستگاه تصفیه آب در شرق تهران و غرب تهران

فرقی نمی‌کند کجای تهران هستید. می‌توانید در همین لحظه اقدام کنید و در کمترین زمان ممکن آبی سالم و پاک در خانه‌ و محل کار خود داشته باشید. راد گستر نوین علاوه بر کیفیت، خدمات پس از فروش ویژه‌ای هم به شما ارائه می‌دهد که در ادامه به برخی از مهم‌ترین خدمات بورس تصفیه آب خانگی ایران خواهیم پرداخت.

شرایط خرید نقد و اقساط برای رفاه حال مشتریان اولین خدمتی است که رادگسترنوین ارائه می‌کند. اگر امکان خرید به صورت نقد را ندارید می‌توانید از خدمات اقساطی راد گستر نوین بهره مند شوید.

یک سال گارانتی طلایی و رفع و رجوع کردن تمام مشکلات و نواقص احتمالی دستگاه بدون دریافت هیچگونه هزینه‌ای

مشاوره رایگان برای انتخاب بهترین آب تصفیه کن خانگی

بهترین و مجرب‌ترین تکنسین‌ها در راد گستر نوین فعال هستند که کار آن‌ها کاملا مطابق با استانداردهای جهانی نصب و راه‌اندازی دستگاه است.

نصب و ارسال دستگاه به تمام نقاط رایگان انجام می‌شود.

سرویس‌های دوره‌ای شامل تعویض فیلترها، هواگیری دستگاه، تست کیفیت‌سنجی، رفع نواقص و ایرادات احتمالی و مواردی از این دست هم جزو خدماتی است که با کمترین هزینه در اختیار شما قرار می‌گیرد.

قیمت‌هایی کمتر از همه جا به این دلیل که رادگسترنوین مستقیما با کارخانه‌های تولیدی و تامین‌کننده‌های معتبر در ارتباط است در نتیجه واسطه‌ها از میان برداشته شده‌اند و قیمت دستگاه واقعی‌ترین قیمتی است که در کل بازار می‌بینید.

راد گستر نوین انتخاب بسیاری از شرکت‌های بزرگ، مجتمع‌های تجاری و مسکونی و ... بوده است و افراد زیادی به این مجموعه و خدمات آن ایمان دارند. نهایت تلاش راد گستر نوین بهبود وضعیت آب آشامیدنی و رفاه حال شهروندان و جلوگیری از بیماری‌های ناشی از آب آلوده است که تا حد زیادی در این زمینه موفق عمل کرده است.

 خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب خانگی

خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب خانگی

جدیدترین خدمت راد گستر نوین در این وضعیت ترافیک و شلوغی خرید دستگاه تصفیه به صورت اینترنتی است. حالا خرید از نمایندگی سافت واتر و سی سی کا به سادگی چند کلیک است و این چند مزیت عمده دارد.

اول اینکه وقت شما در ترافیک و برای خرید حضوری تلف نمی‌شود و می‌توانید به سادگی در منزل خود دستگاه‌ها را مشاهده و خریداری کنید.
اطلاعات مهم و ضروری هر دستگاه و همچنین قطعات دستگاه در صفحه‌ی مربوط به آن آورده شده‌اند و به راحتی می‌توانید دستگاه‌ها را با توجه به ویژگی‌ها و قابلیت‌های آن‌ها با هم مقایسه کنید.

قیمت تمام دستگاه‌ها و قطعات آورده شده‌اند و می‌توانید با توجه به قیمت دستگاه در مورد خرید آن تصمیم بگیرید.

امکان خرید اینترنتی قطعات از بورس لوازم تصفیه آب هم به شما کمک می‌کند تا بدون فوت وقت و گشتن در مراکز مختلف و فروشگاه‌های فیزیکی به راحتی قطعات موردنظر خود را پیدا کنید. نمایندگی تصفیه آب در تهران به شما در داشتن بهترین دستگاه و بهترین قطعات و لوازم دستگاه تصفیه آب خانگی کمک می‌کند.

 

خرید اینترنتی آب تصفیه کن حالا راحت‌تر و مطمئن‌تر شده است. حالا بدون نگرانی و دغدغه می‌توانید دستگاه‌ها و قطعات تایوانی اصل را تهیه کنید تا تمام آلودگی‌ها و رسوبات موجود در سیستم آبرسانی شهری را از بین ببرید و آبی سالم در خانه داشته باشید. خودتان را در برابر انواع سرطان‌ها و بیماری‌ها هم ایمن می‌کنید و تنها با یک‌بار هزینه می‌توانید تا سال‌ها از این دستگاه‌های باکیفیت استفاده کنید.

رادگسترنوین نماینده‌ی معتبر برندهای خارجی دستگاه تصفیه آب غرب و شرق و کلیه نقاط تهران را تامین می‌کند. به طور کلی هر نقطه از تهران که هستید تنها با خرید آنلاین و یا خرید تلفنی و یا حضوری می‌توانید این دستگاه‌ها را در منزل خود داشته باشید و بدون هیچ هزینه‌ای آن را نصب و راه‌اندازی کنید. قیمت و خدمات پس از فروش راد گستر نوین هم خیال شما را از هر جهت راحت می‌کند و می‌توانید بدون نگرانی از آب آشامیدنی پاک و سالم در خانه و یا محل کار خود استفاده کنید.

اشتراک در واتساپ اشتراک در تلگرام