آب حدود 70 درصد از حجم بدن انسان را تشکیل می‌دهد و نوشیدن آب آلوده دلیل بسیاری از بیماری‌هاست. این عنصر حیاتی به شدت در روند ایمنی و سلامت بدن تأثیرگذار است و به سادگی آب آلوده می‌تواند تأثیرات مخرب خود را بر سیستم سلامت بدن بگذارد. آب در سیستم‌های تصفیه شهری مقدار زیادی از آلاینده‌های خود را از دست می‌دهد. آب‌هایی که پر است از انواع گل و لای، سنگ، شن، نمک‌ها و مواد شیمیایی مختلف؛ در تصفیه خانه‌های شهری با توربین‌ها و مواد شیمیایی و صافی‌های زیادی اغلب این آلاینده‌ها را از دست می‌دهند.

 

اما خود مواد شیمیایی که برای از بین بردن میکروب‌ها و ویروس‌ها به آب تزریق می‌شوند مانند کلر، برای سلامت بدن بسیار خطرناک هستند. ضمن اینکه هر چند آب، گل و لای خود را از دست می‌دهد ولی این حجم زیاد آب نمی‌تواند طبیعتاً همه‌ی ریزگردها و غبارهای مخلوط در آب، مواد شیمیایی، آفت‌کش‌ها، آرسنیک‌ها و... خود را از دست بدهند. انواع جامداتی همچون آهک در آب بصورت محلول باقی می‌مانند و نهایتاً باعث می‌شوند به سادگی وارد سیستم بدن شوند.

 

آکواپرو

 

بعنوان یکی از بهترین تولیدکنندگان تصفیه آب در جهان با ارائه‌ی انواع دستگاه‌های تصفیه آب آشامیدنی برای منازل و ادارات، با فیلترها و برنامه‌ریزی‌های متفاوت تصفیه آب و با بکارگیری مدرن‌ترین روش‌ها و فناوری‌های روز دنیا در حوزه‌ی سلامت و ایمنی و بهداشت آب، این دغدغه و مشکل اساسی مردم در اقصی نقاط دنیا را مرتفع نموده است. شما می‌توانید با انتخاب هر یک از دستگاه‌های تصفیه آب آکوا پرو سلامت اعضای خانواده خود را تضمین نمایید.

دستگاه تصفیه آب آکوا پرو (AQUAPRO) از سیستم تصفیه آب اسمز معکوس استفاده می‌کند. این سیستم که نوعی فیلتر کردن آلاینده‌های آب است بهترین و مدرن‌ترین روش حذف آلاینده‌های آب با کمترین آسیب به املاح معدنی آب می‌باشد. فناوری غشا فلیم تک (FILM TECH) در این دستگاه تصفیه آب خانگی تمام انواع نمک‌ها، باکتری‌ها، ویروس‌ها و... را از آب شیرین طبیعی حذف می‌کند و آبی 100 درصد خالص به شما ارائه می‌دهد. غشا یا فیلتر فلیم تک تمامی انواع ناخالصی‌ها را از آب جدا می‌کند و از ورود مجدد آن‌ها به آب جلوگیری می‌کند.

 

 دستگاه تصفیه آب

 

این روش باعث می‌شود 98 درصد از تمامی ناخالصی‌ها حل شده در آب مانند فلزات سنگین، ویروس‌ها، باکتری‌ها، کیست‌ها، فلوراید و کلرید، کلر، بو و طعم آب و نهایتا سایر مواد شیمیایی مانند آفت کش‌ها، سموم گیاهی و... از آب زدوده شود. آکوا پرو تنها اجازه‌ی عبور مواد معدنی مفید را از منبع شما خواهد داد تا به سلامت، ایمنی و ذهن شما کمک شایانی کرده باشد. دستگاه تصفیه آب آکوا پرو aqua pro بهترین دستگاه تصفیه آب جهان و ساخت تایوان است. تصفیه آب خانگی آکوا پرو طیف گسترده‌ای از محصولات خانگی و صنعتی را پوشش می‌دهند که اغلب از سیستم تصفیه آب اسمز معکوس و با ترکیب چندین فیلتر دیگر مانند فیلتر اسمز معکوس، فیلتر ورودی، فیلتر ماوراء بنفش و فیلتر کربن فعال بهره‌مند هستند. در بعد خانگی به دو صورت برای مشتریان طراحی شده است. نوع اول برای نصب در ورودی منزل و نوع دوم برای نصب در زیر سینک آشپزخانه و یا هر شیر آب مصرفی دیگر درخانه در نظر گرفته شده است.

کارخانه‌ی آکوا پرو به منظور رفاه حال مشتریان خود تمامی انواع قطعات و فیلترهای مورد نیاز دستگاه تصفیه آب را در حجم بالا و قیمت مناسب در همه‌ی نمایندگی‌های خود ارسال می‌کند تا مشتریان در هر زمان به راحتی بتوانند به قطعات مورد نیازتصفیه آب آکواپرو دسترسی داشته باشند.

 

مشخصات فنی دستگاه تصفیه آب آکوا پرو

 

آب تصفیه کن آکوا پرو قابلیت فیلتراسیون آلاینده‌های آب را در 7 مرحله مختلف به منظور ارائه‌ی آب 100 درصد خالص و بهداشتی دارد. این 7 فیلتر به ترتیب عبارتند از:

 

مرحله‌ی اول: فیلتر ورودی که انواع گرد و غبار و ذرات معلق در آب را تصفیه می‌کند و اجازه‌ی ورود به دستگاه تصفیه آب را نمی‌دهد.

مرحله‌ی دوم: فیلتر آنتی اسکالانت که اجازه‌ی رسوب‌گیری را به آب نمی‌دهد و باعث شیرین شدن آب می‌شود.

مرحله‌ی سوم: فیلتر رسوب گیر قرار دارد که انواع رسوبات ریز آب مانند غبار و ذراتی که در آب باقی مانده‌اند را جذب می‌کند.

مرحله‌ی چهارم: غشایRO قرار دارد که این غشا نقش زیادی در از بین بردن سختی آب دارد؛ زیرا هرگونه محلول و ناخالصی حل شده در آب را فیلتر می‌کند.

مرحله‌ی پنجم: فیلتر کربن فعال است که کلر و بوی کلر و هرگونه رنگ و مواد شیمیایی را از بین می‌برد و باعث بهبود مزه و بوی آب می‌شود.

مرحله‌ی ششم: در این مرحله در دستگاه یک فیلتر مینرال تعبیه شده که نوعی فیلتر سنگ های معدنی فشرده است و اگر بویی در آب باقی مانده باشد و یا ریزترین نوع مواد

شیمیایی توانسته باشند تا این مرحله پیش آمده باشند در اینجا به دام خواهند افتاد.

مرحله‌ی هفتم (در بعضی از مدل ها میباشد): در این مرحله از اشعه‌ی ماوراء بنفش برای از بین بردن همه‌ی انواع میکروب‌ها و ویروس‌های موجود در آب که قبلاً به دام نیفتاده‌اند، کاربرد دارد.

 

 تصفیه آب خانگی آکوا پرو

 

دستگاه تصفیه آب آکوا پرو دارای امکانات زیر می‌باشد:

 

محفظه‌ی ذخیره‌ی آب تا 16 لیتر

ظرفیت تصفیه‌ی آب از 18 تا 20 لیتر در ساعت با استفاده از پمپ تقویت کننده 125 psi، 24V DC

صفحه‌ی نصب بریا اتصال به دیوار

سنسور سطح آب که به دستگاه امکان خاموش و روشن شدن و ذخیره سازی آب در دستگاه تصفیه آب را می‌دهد

تکنولوژی اسمز معکوس

تمام اتوماتیک

شیر کاهش فشار آب برای مناطقی که فشار آب زیاد است

TDS برای اندازه گیری سختی آب

شیر برداشت آب تصفیه شده شیک اهرمی

و بسیاری از امکانات دیگر که برای اطلاع از جزییات مربوطه با کارشناسان راد گستر تماس بگیرید

 

دستگاه تصفیه آب خانگی آکوا پرو aqua proیکی از برترین و معروف‌ترین برندها در بین سایر دستگاه‌های تصفیه آب است که بارها امتحان خود را پس داده و ضمانت‌های محصول خود را به خوبی انجام داده است. به جرأت می‌توان گفت انتخاب آکوا پرو بهترین انتخاب برای خانه شما است. برای کسب اطلاعات کامل تر به صفحه بهترین نوع دستگاه تصفیه اب اکوا پرو مراجعه نمایید.

اشتراک در واتساپ اشتراک در تلگرام