همیشه انتخاب بهترین مارک آب تصفیه کن خانگی کار مشکل و دشواری بوده است؛ چرا که برندها و مارکهای مختلفی از این دستگاه در بازار وجود دارد. هر روز آگهی های بسیاری در تلویزیون، مجلات، روزنامهها و شبکههای اجتماعی و... می‌بینیم که واقعاً انتخاب بهترین مارک تصفیه آب را پیچیدهتر می‌کند. هر نام تجاری در تلاش است تا آب با کیفیتتر و خالصتری را برای خانه‌ی شما آماده کند و در این راه بیشترین تلاش خود را هم انجام داده است. اما واقعاً بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی کدام دستگاه است؟

ما در این مقاله قصد داریم تا 10 مورد از بهترین مارک دستگاه تصفیه آب که بیشترین فروش و بالاترین کیفیت را داشته‌اند به شما معرفی کنیم.
قبل از معرفی بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی باید ابتدا به این موضوع بپردازیم که بهترین آب تصفیه کن خانگی اصولاً چه پارامترهایی باید داشته باشد.

آبهای مصرفی ما حاوی انواع آلودگیها و ناخالصیهایی هستند که برای سلامت ما مضر هستند. بنابراین بهترین برند دستگاه تصفیه آب برندی است که قابلیت اندازهگیری TDS را به ما بدهد. TDS باید میزان ناخالصیهای موجود در آب مانند فلزات سنگین، نمکهای محلول در آب، آرسنیک، جیوه و... را مشخص نماید. مواردی که به دلیل اینکه نمی‌توانند پس از ورود به بدن ما به سادگی دفع شوند، بسیار خطرناک و مرگبار هستند.

برخی از بهترین مارک دستگاههای تصفیه آب به خودی خود دارای TDS METRS و یا همان اندازه‌گیری TDS آب هستند. هر چند این دستگاه بصورت مجزا هم در بازار فروخته میشود.

دستگاههای تصفیه آب نمونه های زیادی در بازار دارند و هر کدام نوعی از فیلتر را دارند:

 

دستگاه تصفیه آب خانگی

 

دستگاه تصفیه آب RO با اسمز معکوس که بهترین مارکهای دستگاه تصفیه آب خانگی مجهز به این فیلتر هستند. این نوع دستگاه‌های تصفیه آب تمامی ‌ناخالصیها موجود در آب مانند فلزات سنگین، مواد شیمیایی، نمک‌های محلول در آب و... را تصفیه می‌کنند.

تصفیه کنندههای آب UV ultra violet که از فرآیند تصفیه آب فرابنفش استفاده میکنند تا میکروبها، باکتری‌ها، ویروسها و... را حذف کنند اما قاعدتاً توانایی از بین بردن ناخالصیهای محلول در آب را ندارند.

تصفیه کنندههای آب UF Ultrafiltration : این دستگاهها یک غشای اضافی برای تصفیه آب دارند و توانایی از بین بردن انواع میکروبها و باکتریها را دارند. این نوع تصفیه آبها هم قادر به تصفیه مناسب نمکهای محلول و فلزات سنگین نیستند.

به غیر از شرایط فوق‌الذکر و با توجه به اینکه دانستید بهترین تصفیه آب باید از نوع اسمز معکوس باشد ولی با این وجود باید در هنگام خرید دستگاه تصفیه آب به موضوع خدمات پس از فروش، تعمیرات و نگهداری دستگاه و همچنین هزینههای جانبی دستگاه مانند هزینه‌ی انرژی و تعویض فیلتر و... هم توجه کرده و بهترین دستگاه تصفیه آب موجود بسته به شرایط مورد نظر خود و قابلیتهای آن را خریداری نمایید.

اکنون بنابر قابلیتها، میزان فروش و هزینه های جانبی آن‌ها با توجه به عقیده‌ی کارشناسان این حوزه خواهیم پرداخت:

 

بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی

 

دستگاه تصفیه آب خانگی اسمز معکوس RO

یکی از بهترین نوع تصفیه آب می‌باشد. این دستگاه از طریق فیلترهای RO + UV آب آشامیدنی 100 درصد خالصی را فراهم می‌کند. این دستگاه دارای کنترل کننده TDS داخلی است و مواد معدنی آب را حفظ می‌کند. این دستگاه امکان نصب بر روی دیوار را دارد و می‌توانید در فضاهای اضافی آشپرخانه نصب کنید. این دستگاه کاملاً اتوماتیک است.

 

بهترین مارک دستگاه تصفیه آب

 

خرید دستگاه تصفیه آب RO

 

یکی دیگر از بهترین مارکهای تصفیه آب آکوا است. این مارک پر فروشترین تصفیه کننده آب در آسیا است. این دستگاه با ارائه‌ی طیف گستردهای از تصفیه کننده ها توانسته به خوبی در دل مصرف‌کنندگان جا باز کند. قابلیت حذف همه‌ی آلایندههای آب را دارد و دارای شرایط نصب دیواری هم هست. این دستگاه یک سیستم شستشوی داخلی اتوماتیک دارد که بهرهوری و طول عمر غشاء RO را افزایش میدهد.

 

دستگاه تصفیه آب RO

یکی دیگر از بهترین برند دستگاه تصفیه آب خانگی RO سافت واتر است. این دستگاه از فرآیند RO برای تصفیه آب و ایجاد آبی کاملاً خالص استفاده میکند. این دستگاه میتواند تا 10 لیتر آب ذخیره کند. این دستگاه زیبایی خاصی دارد و به راحتی بر روی دیوار نصب میشود. در زمانی که فیلترها به خوبی کار نکنند و یا نیاز به تعویض داشته باشند این دستگاه بصورت اتوماتیک متوقف میشود.

 

دستگاه تصفیه آب خانگی RO

دستگاه تصفیه آب خانگی RO با استفاده از تکنولوژی اسمز معکوس کار می‌کند، یعنی ارائه‌ی آبی خالص و عاری از هر نوع آلاینده. این دستگاه به عنوان یکی از بهترین مارک‌های تصفیه آب خانگی حالت رزرو دارد که باعث طول عمر دستگاه میشود. این دستگاه تا 12 لیتر آب ذخیره سازی میکند.

 

تصفیه آب خانگی RO

 

از بهترین برندهای تصفیه آب خانگی است. یکی دیگر از محصولات این AQUA PRO است که دارای تکنولوژی صرفه‌جویی درآب و تکنولوژی تصفیه فاضلاب RO میباشد. این دستگاه دارای مخزن ذخیره‌ آب است یک مخزن 16 لیتری برای آب تصفیه شده میتوان برای مصارف مختلف مانند آبیاری گلدانها، شستشو و نظافت و آشامیدن و استحمام استفاده کرد. بر بهترین مارک تصفیه آب بودن این مارک همان بس که دارای گواهینامه‌های NSF و WQA که از مهمترین گواهینامه های تصفیه آب است میباشد.

 

تصفیه آب RO

این دستگاه با تکنولوژی RO و فناوری نانو نقرهای کار میکند که برای سطح TDS آب تا 2000PPM مناسب است. این دستگاه تصفیه آب دارای طراحی قابل نصب بر روی دیوار و سیر تنظیم شفافیت آب میباشد. همچنین این دستگاه مجهز به محافظ ولتاژ اسپایک برای حفظ نوسان برق میباشد که در نوع خود بهترین آب تصفیه کن از این حیث میباشد. 6 لیتر ذخیره آب دارد و با یک دکمه میتوان دستگاه را تک کاره کرد.

 

آب تصفیه کن RO

یکی از بهترین مارک دستگاه تصفیه آب خانگی RO با قابلیت RO + UV + UF تصفیه آب می‌باشد. این دستگاه 5/8 لیتر آب ذخیره میکند. این دستگاه کاملاً هوشمند است. این دستگاه قابلیت تصفیه آب چند مرحلهای را دارد.

 

تصفیه آب خانگی RO + UV

 

این دستگاه تصفیه آب از نوع اسمز معکوس است و از تکنولوژی ترکیبی RO + UV استفاده میکند. ادعای این شرکت در داشتن بهترین برند دستگاه تصفیه آب به دلیل این است که شما میتوانید کیفیت آب را حس کرده و نوع تصفیه مورد نظر خود را انتخاب کنید. 7 لیتر آب را ذخیره میکند. البته خدمات پس از فروش این شرکت هنوز درصد رضایت پایینی در بین مشتریان خود دارد.

 

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی RO

این دستگاه تصفیه آب به عنوان یکی از بهترین تصفیه آب در جهان شناخته میشود. این دستگاه از فناوری RO + MF برای تصفیه آب آشامیدنی استفاده میکند. ظرفیت ذخیره‌سازی آب پایینی دارد و تنها 4 لیتر آب ذخیره می‌کند و با برق مستقیم برای تصفیه آب کار میکند. ولتاژ برق را تنظیم میکند و از تصفیه کنندههای خوب به حساب میآید.
استفاده از تکنولوژیهای ترکیبی و چند منظوره توانسته در اغلب دستگاههای تصفیه آب جایگزین فرآیندهای قبلی تصفیه آب شود و به همین دلیل در انتخاب بهترین دستگاه تصفیه آب باید موردهای دارای قابلیتهای ترکیبی را انتخاب کنید.

اشتراک در واتساپ اشتراک در تلگرام