به همان اندازه که خرید دستگاه تصفیه آب ضرورت دارد، آگاهی از مراکز معتبر فروش دستگاه تصفیه آب خانگی هم مهم است و به دلیل حساسیت‌هایی که وجود دارد، نمی‌توان این دستگاه را از هر جایی خرید. به همین خاطر ما در این مقاله قصد داریم شما را با بزرگ ترین شرکت دستگاه‌های تصفیه آب آشنا کنیم و در ضمن آن نکاتی را درباره شرایط فروش دستگاه تصفیه آب خانگی و خرید تصفیه آب توضیح دهیم.

 

برای خرید دستگاه تصفیه آب به چه نکاتی باید توجه کرد؟

 

در درجه اول باید بدانید که نیاز شما از یک دستگاه تصفیه آب دقیقاً چیست؛ ممکن است در منزل بیمار داشته باشید و یا برخی از اعضای خانواده شما در سنین کودکی، میان‌سالی و یا پیری باشند؛ در این صورت لازم است دستگاهی را خریداری کنید که تعداد بیشتری فیلتر دارد. چون هرچه تعداد فیلترهای دستگاه بیشتر باشد، آب تصفیه شده دارای کیفیت بالاتری خواهد بود. همچنین برای انتخاب مدل دستگاه باید به کیفیت آب آشامیدنی شهری نیز توجه کنید. اگر آب دارای کیفیت مطلوبی است، یک دستگاه ساده 3 تا 5 مرحله‌ای کافی است؛ اما در صورتی که آب، کیفیت نامطلوب و سختی بالایی دارد لازم است از دستگاه‌های 5 تا 8 مرحله‌ای استفاده کنید. همچنین سعی کنید دستگاهی را خریداری کنید که گواهینامه‌های معتبر بین‌المللی همچون NFS، CE، WQ و FDA را دارا باشد؛ در این صورت خیالتان از بابت کیفیت دستگاه و استاندارد بودن آن راحت خواهد بود. در انتخاب مدل و برند دستگاه ترجیحاً مدلی را انتخاب کنید که بعدها در تأمین قطعات و فیلترها دچار مشکل نشوید؛ در این رابطه خرید از واردکننده‌های اصلی نکته مهمی است که باید مدنظر قرار دهید.

 

به دنبال بهترین شرایط فروش دستگاه تصفیه آب خانگی هستید؟

 

معمولاً افرادی که قصد خرید دستگاه تصفیه آب خانگی را دارند، در پیدا کردن یک مرکز معتبر فروش دستگاه تصفیه آب خانگی دچار مشکل می‌شوند؛ زیرا از یک طرف آن‌ها شناخت اولیه‌ای نسبت به هیچ‌کدام ندارند و از طرف دیگر عدم اطمینان از اصل بودن دستگاه، عدم اطمینان از درست بودن قیمت‌ها و مواردی از این قبیل باعث می‌شود که نتوانند با اطمینان و آگاهی اقدام به خرید کنند. ما در ادامه شما را با بزرگ ترین شرکت دستگاه‌های تصفیه آب (راد گستر نوین) آشنا می‌کنیم. شرکت راد گستر نوین بهترین محصولات تصفیه آب تایوانی را با تخفیف‌های باور نکردنی در ایران عرضه می‌کند.

 

شرکت تصفیه آب راد گستر نوین

 

بزرگ ترین و معتبر ترین شرکت تصفیه آب راد گستر نوین وارد کننده و عرضه کننده اصلی دستگاه‌های تصفیه آب است که بیش از 14 سال سابقه فعالیت دارد. این شرکت محصولات برندهای معتبر جهانی در زمینه تصفیه آب و تصفیه هوا را به کشور وارد می‌کند؛ برندهای آکوا ، آکوا پرو ، سی سی کا و سافت واتر از جمله برندهایی هستند که محصولات آن‌ها توسط راد گستر نوین در ایران عرضه می‌شود. از آنجایی که محصولات شرکت راد گستر نوین به صورت مستقیم از وارد کننده به مصرف کننده اصلی عرضه می‌شوند، قیمت آن‌ها نسبت به سطح قیمت‌های معمول بازار مناسب بوده و شرایط استثنایی را برای خرید دستگاه تصفیه آب فراهم کرده است.

 مرکز فروش تصفیه آب

خرید از شرکت راد گستر نوین چه مزایایی دارد؟

 

 

بهره‌مندی از گارانتی طلایی راد گستر نوین

 

گارانتی طلایی به معنای آن است که چنانچه پس از خرید تصفیه آب و در طول مدت معین گارانتی، 1% دستگاه با مشکلی مواجه شود امور مربوط به حل مشکل و تعمیرات بدون هیچ‌گونه هزینه‌ای به طور رایگان انجام خواهند شد. به عبارت دیگر تمام هزینه‌ها با شرکت راد گستر نوین خواهد بود و مشتری به طور مطلق هیچ هزینه‌ای را پرداخت نخواهد کرد؛ حتی هزینه‌های مربوط به ایاب و ذهاب، تعویض قطعه، دستمزد و ...

 

خدمات پس از فروش و پشتیبانی مادام‌العمر راد گستر نوین

 

از آنجایی که دستگاه‌های تصفیه آب به مرور زمان نیاز به تعویض فیلتر پیدا می‌کنند و برخی از قطعات آن‌ها نیز باید سرویس شود، خدمات پس از فروش اهمیت زیادی پیدا می‌کند. به خصوص آن که اغلب قطعات مربوط به دستگاه‌های تصفیه آب منحصر به فرد هستند و نمی‌توان از قطعه دستگاه دیگری برای یک دستگاه معین استفاده کرد. راد گستر نوین به دلیل آن که خود وارد کننده اصلی دستگاه تصفیه آب و کلیه قطعات و لوازم یدکی و فیلترهای دستگاه تصفیه آب است، با شرکت‌های مادر جهانی در ارتباط بوده و همین امر سبب می‌شود تا خریداران مشکلی از بابت تعویض فیلتر دستگاه تصفیه آب خود و تأمین قطعات و خدمات پس از فروش محصول خود نداشته باشند.

 

فروش اینترنتی تصفیه آب رادگسترنوین

 

شرکت راد گستر نوین امکان خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب خانگی را در کنار روش‌های خرید تلفنی فراهم کرده است. به همین خاطر مشتریان می‌توانند بدون هیچ‌گونه دغدغه‌ای محصولات متنوع و حرفه ای روز دنیا را در سایت مشاهده نموده و از قیمت‌های لحظه‌ای آن‌ها اطلاع حاصل کنند. همچنین در سایت رادگسترنوین مجموعه مقالات تصفیه آب متنوعی درباره انواع دستگاه تصفیه آب، نکات مهم در انتخاب دستگاه تصفیه آب، برندهای معتبر، انواع مدل‌ها، تعمیرات، تعویض فیلترها و ... آمده است که مطالعه آن‌ها دید جامعی را درباره دستگاه تصفیه آب به افراد ارائه می‌دهد.

 

ارسال و نصب رایگان دستگاه تصفیه آب

 

کلیه محصولات شرکت راد گستر نوین به صورت رایگان به محل مورد نظر مشتری ارسال می‌گردند و پس از نصب دستگاه تصفیه آب توسط کارشناس نصب راد گستر نوین، تست آب هم پس از نصب، در حضور مشتری انجام خواهد شد و همچنین فاکتور فروش معتبر، کارت گارانتی طلایی، کاتالوگ، لیبل زمان تعویض فیلترها و سرویس دستگاه به مشتریان گرامی تحویل داده خواهد شد و پرداخت و تسویه حساب در آخر با دستگاه کارت خوان (pos) و یا به صورت نقدی میباشد.
5- مشاوره: تیمی از کارشناسان و متخصصان راد گستر نوین آماده پاسخگویی به سؤالات و ارائه مشاوره‌های تخصصی در زمینه انتخاب و خرید دستگاه تصفیه آب، تعمیرات، تعویض فیلتر تصفیه آب ، مشکلات و ابهامات شما هستند.

اشتراک در واتساپ اشتراک در تلگرام