خرید و قیمت جدید دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل (2023)

در مناطق مختلف کشور ما کیفیت آب آشامیدنی که در شبکه‌های آب‌رسانی شهری جریان دارد، متفاوت است. به همین خاطر معمولاً افراد تصمیم به خرید دستگاه تصفیه آب تایوانی می‌گیرند. بسیاری از افراد قصد خرید دستگاه تصفیه آب دارند اما نمی‌دانند که دقیقاً چه محصولی مناسب آن‌ها است و کدام برند، بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی اصل را تولید می‌کند. باید گفت که خرید دستگاه تصفیه آب در حالت عادی کار چندان ساده‌ای نیست و به عوامل زیادی باید توجه داشت تا بتوان در انتخاب محصول با کیفیت درست تصمیم گرفت و برای این کار نیاز به راهنمای خرید می باشد.

در روزگار حال، به دلیل آلودگی های مختلف در منابع آب، دستگاه های تصفیه آب جهت تأمین آب سالم و بهداشتی به اهمیت بسیاری دست یافته‌اند. یکی از برندهای محبوب و معتبر در زمینه تصفیه آب، تایوان می باشد. دستگاه های تصفیه آب تایوانی سی سی کا، سافت واتر و آکوا تایوان به عنوان گزینه های با کیفیت و با قیمت مناسب در بازار معرفی شده اند. در ادامه به معرفی و بررسی قیمت این دستگاه ها در سال 2023 خواهیم پرداخت.

در این مقاله قصد داریم برخی از این عوامل را معرفی کنیم و درباره‌ی جدیدترین شرایط خرید انواع دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی اورجینال نیز راهنمایی های لازم را ارائه دهیم.

خرید و قیمت جدید انواع دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی اصل

 بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی

 
کشور تایوان یکی از تولیدکنندگان اصلی انواع دستگاه تصفیه آب است که محصولات آن درصد قابل‌توجهی از بازارهای جهانی را به خود اختصاص داده‌اند. این محصولات اصلی در ایران فقط توسط  شرکت رادگستر نوین عرضه می‌شوند. تصفیه آب رادگستر نوین یکی از شرکت‌های فعال ایرانی است که واردکننده‌ی اصلی انواع دستگاه تصفیه آب تایوان محسوب می‌شود. بطور کل آب تصفیه کن خانگی از محصولات برتر تایوانی در کشور به حساب می آید.

دستگاه‌های تایوانی تحت لیسانس آمریکا تولید می‌شوند و از استانداردهای بین‌المللی برخوردارند. از بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی می توان مارک هایی مانند سافت واتر، آکوا تایوان، آکوا پرو و سی سی کا را نام برد که این برندها در زیرمجموعه‌ی خود محصولات مختلفی دارند. این محصولات برحسب کاربری‌های مختلف ساخته می‌شوند و از دستگاه‌های سه مرحله‌ای تا هشت مرحله‌ای را در بر می‌گیرند. البته باید توجه داشت که برخی سودجویان با سوء استفاده از اعتبار این برندها در بازار محصولات بی‌کیفیتی را با برچسب تقلبی به فروش می‌رسانند؛ به همین خاطر باید در هنگام خرید انواع دستگاه تصفیه آب به نکاتی مانند گواهینامه‌های بین‌المللی، اعتبار مراکز فروش و کیفیت دستگاه توجه کرد.

بهترین دستگاه های تصفیه آب خانگی تایوانی در بازار ایران عبارتند از برندهای:

  • تصفیه آب سافت واتر
  • تصفیه آب سی سی کا CCK
  • تصفیه آب آکوا پرو

 بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی

بهترین مارک دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران

 
اگرچه بسیاری از افراد قصد خرید دستگاه تصفیه آب اصل در ایران را دارند، اما به دلیل آن که نمی‌دانند یک دستگاه خوب چه ویژگی‌هایی دارد، در امر خرید دچار اشتباهاتی می‌شوند. به همین خاطر تصمیم گرفتیم در این بخش چند نکته‌ی مهم در رابطه با خرید بهترین مارک دستگاه تصفیه آب را برای شما توضیح دهیم.

یکی از مهم‌ترین نکات برای خرید آب تصفیه کن، انتخاب مدل دستگاه است. انتخاب مدل دستگاه شامل نام برند و تعداد مراحل دستگاه است که هر مرحله اختصاص به یک فیلتر تصفیه آب دارد؛ برای نمونه یک دستگاه سه مرحله‌ای سه فیلتر دارد و آب را در سه مرحله تصفیه می‌کند؛ این در حالی است که در یک دستگاه هشت مرحله‌ای 8 فیلتر کار تصفیه آب را انجام می‌دهند.

در انتخاب تعداد مرحله دستگاه باید کیفیت آب منطقه محل سکونت را مدنظر قرار داد. برای نمونه در استان‌های جنوبی کشور کیفیت آب بسیار کم است و میزان آلودگی و نمک آب نیز بالاست؛ به همین خاطر نیاز است تا از دستگاه‌هایی با مراحل بالاتر استفاده شود.

اما در نواحی مرکزی آب کیفیت نسبتاً بهتری دارد و به خاطر همین استفاده از دستگاه‌هایی با فیلترهای کم‌تر مشکل چندانی ایجاد نمی‌کند. تمام برندهای دستگاه تصفیه آب تایوان از کیفیت بسیار عالی برخوردارند، اما به دلیل آن که برای سطوح مختلف نیاز طراحی شده‌اند، از این تنوع برخوردارند.

نکته‌ی مهم دیگر گواهینامه‌ها و تأییدیه‌های بین‌المللی است که نشان‌دهنده‌ی اعتبار و کیفیت دستگاه است. همچنین موارد دیگری مانند قابلیت نصب به ساید، نحوه‌ی برداشت از شیر خروجی و گنجایش مخزن نیز از نکاتی هستند که باید مورد توجه قرار گیرند. در کنار همه‌ی این موارد شرایط فروش و خدمات پس از فروش نیز اهمیت ویژه‌ای دارند و باید محصول از جایی خریداری شود که از این بابت اطمینان کافی بتوان حاصل کرد. در ادامه به معرفی و بررسی قیمت بهترین مارک دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی می پردازیم:

بهترین مارک دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران

قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی cck

دستگاه تصفیه آب سی سی کا CCK از جمله دستگاه های محبوب و پر فروش در بازار است. این دستگاه با تکنولوژی پیشرفته ای که در آن به وسیله غشا فیلتراسیون، آب را تصفیه می کند، توانسته است بازار زیادی را در برگیرد. قیمت این دستگاه بسته به اندازه و مدل آن متفاوت است. قیمت هایی بین 2 تا 6 میلیون تومان برای این دستگاه تعیین شده است. سطح تصفیه آب، ظرفیت دستگاه و کیفیت استفاده فیلترها متغیر هستند که در تعیین قیمت نقش مهمی دارد.

دستگاه تصفیه آب خانگی سی سی کا (CCKRO) یک تکنولوژی پیشرفته است که به شما امکان تصفیه و آب پالایش شده در خانه خود را فراهم می‌کند. با استفاده از این دستگاه، شما می‌توانید آب آشامیدنی خالص و بدون ذرات آلودگی را به آسانی در خانه خود داشته باشید.

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این دستگاه، قابلیت تصفیه آب با استفاده از فناوری اسمز معکوس است. فیلترهای ممبران درون دستگاه، ذرات معلق و آلودگی‌های موجود در آب را به آسانی حذف می‌کنند و آب پاک و خالص را ارائه می‌دهند. این فناوری، عملکرد و کارایی بالایی دارد و می‌تواند کلیه ذرات بزرگ و کوچک را از آب حذف کند.

همچنین، دستگاه تصفیه آب سی سی کا تایوانی با استفاده از فیلترهای تصفیه ترکیبی، مواد آلی، مواد شیمیایی و املاح معدنی زیادی را از آب حذف می‌کند. به علاوه، این دستگاه دارای فیلترهای معدنی است که موجب افزایش کیفیت آب می‌شود و مواد معدنی مورد نیاز برای سلامتی را به آب اضافه می‌کند.

قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی cck

از دیگر امتیازات استفاده از دستگاه تصفیه آب سی سی کا می‌توان به صرفه‌جویی در هزینه‌های خرید آب آشامیدنی و حمل آب اشاره کرد. با استفاده از این دستگاه، شما می‌توانید به راحتی آب خالص و بهداشتی را در خانه خود تولید و استفاده کنید.

در نتیجه، دستگاه تصفیه آب خانگی سی سی کا یک راه حل عالی برای تأمین آب پاک و خالص در خانه است. با استفاده از این دستگاه، شما می‌توانید از آبی با کیفیت بالا و بدون آلودگی برای مصارف خانگی خود استفاده کنید.

قیمت تصفیه آب سافت واتر اصل تایوان

دستگاه تصفیه آب سافت واتر softwater نیز یکی از برندهای محبوب در زمینه تصفیه آب است. این دستگاه با تکنولوژی منحصر به فرد خود، آب را به طور کامل از شوینده ها و آلودگی های مختلف خالی می کند. قیمت این دستگاه ها نیز متغیر بوده و بسته به ظرفیت و کیفیت آن ها تعیین می شود. قیمت هایی بین 2 تا 8 میلیون تومان برای دستگاه های سافت واتر تایوان تعیین شده است.

در زمان حاضر، دستگاه‌های تصفیه آب خانگی به عنوان یک راهکار پایدار و اقتصادی برای استفاده از آب تمیز در منازل بسیار محبوب شده‌اند. یکی از این دستگاه‌های تخصصی تصفیه آب خانگی، سافت واتر نام دارد.

دستگاه تصفیه آب خانگی سافت واتر یک سیستم قدرتمند است که به آب خانگی شما امکان می‌دهد کلر و ذرات معلق را به طور کامل از آب حذف کند. این دستگاه دارای یک فیلتر کربن فعال با قدرت خنثی کنندگی بالا است که می‌تواند به کاهش بو و طعم آب کمک کند.

در عملکرد این دستگاه، آب به وسیله‌ی یک پمپ مهر و موم شده و با قدرت به فیلتر منتقل می‌شود. در این فیلتر کربن فعال، کلر و ذرات معلق در آب به خوبی جذب می‌شوند و آب تصفیه شده از منابع دیگری در سطح آبیاری و استحمام استفاده می‌شود.

یکی از ویژگی‌های برجسته دستگاه سافت واتر این است که آب تصفیه شده به صورت ماده جامد خروجی ندارد. به علاوه، با کاهش تولید پسماند آب، این دستگاه به حفظ محیط زیست و حفظ منابع آب کمک می‌کند.

قیمت تصفیه آب سافت واتر اصل تایوان

از طریق استفاده از دستگاه تصفیه آب خانگی سافت واتر، شما می‌توانید خود را و خانواده خود را از مشکلات آب آلوده و ناسالم محافظت کنید. همچنین، از آب تصفیه شده برای استفاده در فرآیندهای خانگی از قبیل آشپزی، شستشو و آبیاری می‌توانید بهره‌برداری کنید.

دستگاه تصفیه آب خانگی سافت واتر، با هزینه‌ی حفظ و تعمیر کم، کارایی بالا و پاسخگویی به نیازهای روزمره شما، یک راه مناسب برای تامین آب تمیز در منزل شماست. 

مطلب مرتبط:

تصفیه آب سافت واتر ساخت کجاست؟

قیمت تصفیه آب آکوا تایوان

دستگاه تصفیه آب آکوا تایوان نیز یکی از محصولات معتبر و با کیفیت در دنیای تصفیه آب می باشد. این دستگاه با تکنولوژی پیشرفته خود، آب را به صورت حرفه ای تصفیه می کند. قیمت این دستگاه ها بین 2.5 تا 7 میلیون تومان متغیر است. اندازه و کیفیت دستگاه، تعیین کننده قیمت نهایی آن می باشد.

دستگاه تصفیه آب خانگی آکوا پرو یک نوآوری جدید در زمینه تصفیه آب است که به شما امکان می دهد آبی تمیز و خالص را در خانه خود تولید کنید. این دستگاه با استفاده از فناوری های پیشرفته تصفیه آب، آب شهری را از ذرات آلوده، باکتری ها و ویروس ها پاک می کند و آبی سالم و بدون هرگونه آلودگی را در اختیار شما قرار می دهد.

یکی از ویژگی های برجسته این دستگاه، قابلیت فیلتراسیون چند لایه ای آب است. این فیلترها نه تنها ذرات بزرگتر مانند شن و گل را جذب می کنند، بلکه به آلودگی های میکروسکوپی و حتی مولکول های شیمیایی نیز می پردازند. به عبارت دیگر، آکوا پرو قادر است به شما آبی پاک و تمیز بدون هیچ نوع رسوب و آلودگی ارائه دهد.

دستگاه آکوا پرو دارای سیستم هوشمندی است که می تواند کیفیت آب مصرفی را تشخیص دهد و بر اساس نیاز، عملکرد خود را تنظیم کند. با این ویژگی، شما می توانید همیشه از آب تمیز و با کیفیت برخوردار باشید.

بنابراین، اگر به دنبال دستگاهی هستید که به شما در تصفیه آب مصرفی کمک کند و مطمئن هستید که آب تمیز و سالمی در دسترس شما باشد، دستگاه تصفیه آب خانگی آکوا پرو بهترین گزینه برای شما است. این دستگاه برای استفاده در خانه، دفتر یا هر مکان دیگری که به آب تمیز نیاز دارید، مناسب است و می تواند به شما در بهبود کیفیت زندگی کمک کند.

دستگاه های تصفیه آب تایوانی سی سی کا، سافت واتر و آکوا پرو تایوان با کیفیت بالا و قابل اتکاء هستند. قیمت های متغیر این دستگاه ها، امکان خرید ونحوه استفاده را برای مخاطبان ارائه می دهند. از طریق مطالعه و مقایسه قیمت ها و مشخصات فنی آن ها، می توانید بهترین گزینه را انتخاب نمایید.

قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی اصل بسته به نوع سیستم تصفیه آب آن و برند تولید کننده آن بین 2 تا 8.5 میلیون تومان است که در رادگستر نوین می توانید با قیمت تخفیف خورده را دریافت نمایید.

 انواع دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی

هر روزه، تاثیرات آلودگی هوا و آب را به سلامتی خود و محیط زندگی احساس می‌کنیم. در این میان، آب به منبع حیات و تغذیه برای بشر به شمار می‌رود. بسیاری از مناطق جهان امروزه با مشکل کمبود آب شیرین مواجه هستند و افزایش جمعیت و شرایط اقلیمی سخت برای جوانه زدن آب های شیرین سطح خاک و محیط طبیعی، میزان آب شیرین کرانه ها، انها را مورد تهدید قرار می‌دهد. به همین منظور، تصفیه و بازیافت آب برای استفاده های مختلف به ویژه در زمینه کشاورزی ضروری شده است.

در ادامه این مقاله به معرفی انواع دستگاه تصفیه آب می‌پردازیم که به منظور تأمین تقاضای آب تصفیه شده در خانه‌ها، محل کارها و موارد دیگر طراحی شده است. این دستگاه ها با استفاده از فناوری پیشرفته خود، آب آلوده و متغیر را به آبی تمیز و قابل استفاده برای مردم تبدیل می‌کند. انواع دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی عبارتند از تصفیه آب اسمز معکوس، اولترافیلتراسیون، فرابفش، تصفیه اب قلیایی و اکسیژن ساز که در زیر به معرفی و مشخصات دستگاه تصفیه آب می پردازیم:

دستگاه تصفیه آب اسمز معکوس

بهترین گزینه برای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی برای حذف مواد شیمیایی غیر آلی مانند املاح، فلزات (از جمله سرب)، مواد معدنی، نیترات، آزبست، و برخی از مواد شیمیایی آلی استفاده از یک فیلتر آب اسمز معکوس استفاده کنید. در واقع، بسیاری از مدل‌ها شامل پیش فیلتر و پس‌فیلترها است که رسوب، آفت‌کش‌ها، علف‌کش‌ها، THM‌ها و رادون را به دام می‌اندازند. فیلترهای اسمز معکوس، سرب را حذف می‌کند اما برخی از آن‌ها کلر را حذف نمی‌کنند. پس‌فیلتر کربن برای بهبود طعم و مزه آب استفاده می‌شود.

کارتریج پیش فیلتر و پس‌فیلتر را باید سالیانه تعویض کرد. بیشتر فیلترهای تصفیه آب خانگی اسمز معکوس به طور مستقیم به لوله متصل شده و در زیر سینک قرار می‌گیرند. مخزن‌های کوچک، آب تصفیه را تا زمانی که بدان نیاز باشد در خود نگهداری می‌کنند و آب آلوده از طریق یک خط لوله به سیفون سینک تخیله می‌شود. آب نوشیدنی از طریق یک لوله‌ی جدا و قابل نصب در بالای سینک جریان می‌یابد. گواهی‌نامه‌ی محصولی که علاقه‌مند هستید خریداری کنید را چک کنید و اگر ادعاهایی مبنی بر حذف سرب وجود داشت، اثبات آن را از سازنده بخواهید.

دستگاه تصفیه آب اولترافیلتراسیون

دستگاه‌های تصفیه آب UF مقرون به ‌صرفه‌ترین دستگاه در این لیست هستند. دستگاه تصفیه کننده آب اولترافیلتراسیون برای کار به برق نیاز ندارد و شما تنها زمانی می‌توانید این نوع از دستگاه تصفیه کننده آب را در خانه خود نصب کنید که از آب نرم استفاده ‌کنید و سطوح TDS آب، کم باشد. لطفاً توجه داشته باشید که دستگاه‌های تصفیه کننده‌ی آب اولترافیلتراسیون مکانیکی به اندازه‌ی دستگاه تصفیه آب خانگی RO و UV کارا نیستند. همیشه یک دستگاه تصفیه آب گرانشی انتخاب کنید که مبتنی بر فناوری اولترا فیلتراسیون (UF) است. لطفاً توجه داشته باشید که فیلترهای آب گرانشی بهتر از آب جوش هستند.

UF شبیه به RO است و برای کار به برق نیاز ندارد. این نوع از دستگاه‌‌های تصفیه آب با استفاده از یک ممبرین بسیار خوب باکتری‌ها، کیست و سایر میکروب‌های موجود در آب را از بین می‌برند و بسیار مؤثر کار می‌کنند. دستگاه تصفیه آب UF از فیلتر ممبران خالی استفاده می‌کند. هنگامی که آب از طریق این فیلتر ممبران عبور می کند، مواد جامد شناور می‌شوند و سایر ناخالصی‌ها در فیبر باقی می‌ماند. UF پاتوژن یا میکرو ارگانیسم را از بین نمی‌برد. این نوع دستگاه برای ذخیره‌ی آبی که در آن نمک حل شده بسیار کم است، مناسب است. UF فقط هنگامی مؤثر است که با سایر فناوری‌های تصفیه آب استفاده ‌شود. UF بدون برق کار می‌کند و از هیچ‌گونه مواد شیمیایی استفاده نمی‌کند.

چه موقع باید دستگاه تصفیه آب مکانیکی بدون برق انتخاب کنید؟

1. اگر شما امکان نصب و راه‌اندازی RO را ندارید.
2. اگر شما اغلب اوقات نقل مکان می‌کنید و شما هیچ وقتی برای نصب و راه اندازی دستگاه تصفیه آب توسط یک تکنسین را ندارید.
3. مهم‌تر از همه اگر بودجه شما کم است. 
اگر شما در یکی از شرایط فوق قرار داشته و آب سخت در خانه دارید، بهتر است آب نرم را از بیرون خریدار کرده و آب را با دستگاه تصفیه آب UF و یا کربن فعال و یا دستگاه تصفیه آب خانگی گرانشی تصفیه کنید.

برای دانستن اینکه چه دستگاه تصفیه آبی بخریم ، راهنمای بالا و شناخت انواع دستگاه تصفیه آب خانگی و نحوه کار آن‌ها برای خرید آب تصفیه کن ضروری است. با توجه به پیشرفت فناوری و تنوعی که در ساخت دستگاه‌های تصفیه آب وجود دارد قطعا می‌توانید با استفاده از این راهنمای خرید آب تصفیه کن گزینه‌ای مناسب برای منزل خود انتخاب کنید.

دستگاه تصفیه آب قلیایی

من خودم به شخصه از طرفداران اصلی این نوع دستگاه‌ها هستم. درست از دو سال و نیم پیش که این نوع دستگاه‌ها وارد بازار شدند و از آب تصفیه شده این دستگاه‌ها استفاده کرده‌ام تفاوت این نوع دستگاه را با سایر دستگاه‌های آب تصفیه کن به خوبی درک کرده‌ام. در این زمان من لذت زندگی بهتر را درک کرده‌ام. قبلاً در خصوص خواص آب تصفیه شده در دستگاه قلیایی‌کننده آب زیاد خوانده بودم تا اینکه تصمیم گرفتیم این دستگاه را هم به دستگاه‌های خود اضافه کنیم. در واقع آب قلیایی شده را باید یک آنتی اکسیدان و انرژی‌زای تمام عیار نامید. دستگاه قلیایی‌کننده آب نه تنها با مراحلی از تصفیه آب، آب را کاملاً تصفیه می‌کند، بلکه با استفاده از تکنولوژی یونیزاسیون و فیلتر مواد معدنی آب را کاملا غنی و مفید می‌کند.

 

دستگاه تصفیه آب قلیایی چگونه کار می‌کند؟

در بسیاری از دستگاه‌های قلیایی‌کننده آب Alkaline، یونیزاسیون آب در واقع توسط دستگاه الکترولیز کار می‌کند. بدین معنی که وقتی آب بر روی صفحاتی الکترونیکی حرکت می‌کند، بخار می‌شود. برخی از این بخارها دارای بار هیدروژن می‌شوند و برخی دارای بار یون هیدروکسلی که این بخارهای هیدروکسیلی در اصل همان آب تصفیه شده‌ای هستند که برای شما تهیه شده است. افرادی که از این نوع آب می‌نوشند کمتر نیاز به دارو و دکتر پیدا می‌کنند چرا که بهترین عنصر موجود در طبیعت برای سلامتی آب است و آبی که درصد قلیایی بالاتری داشته باشد، بهترین نوع آب است.

در استاندارد کیفی، آب را از 0 تا 14 درصد بصورت قلیایی یا اسیدی طبقه‌بندی می‌کنند. خط میان این رنج عدد 7 است که حالت خنثی می‌باشد. حال هرچه آب درصد قلیایی کمتری داشته باشد یعنی به سمت صفر حرکت کند آب مضرتر است و دارای خاصیت اسیدی بیشتری است و هرچه این درصد به سمت عدد 14 حرکت کند آب قلیایی‌تر و غنی‌تر است و برای سلامتی مفیدتر می‌باشد.

نکته‌ی جالب درباره‌ی تصفیه آب خانگی قلیایی این است که این دستگاه‌ها اغلب به شکلی برنامه‌ریزی شده‌اند که تنها زمانی آب را یونیزه و یا قلیایی کنند که آب کاتیون‌های لازم را داشته باشد. کاتیون‌ها همان کلسیم و منیزیم و سایر مواد معدنی موجود در آب هستند که برای سلامتی بدن توصیه می‌شوند.

بنابراین ابتدا تست آب انجام می‌شود که آب درصد کاتیون لازم را داشته باشد. به همین دلیل اغلب دستگاه‌های تصفیه آب قلیایی قبل از تعبیه فیلتر قلیایی‌کننده آب در درون دستگاه ابتدا یک فیلتر مواد معدنی تعبیه می‌کنند. وقتی که آب در مراحل قبلی با فیلتر ممبران و اسمز معکوس تصفیه شد، بسیاری از مواد معدنی خود همچون کاتیون‌ها را از دست می‌دهد و اگر یونیزاسیون در این مرحله انجام شود، اصلاً کیفیت لازم را ندارد. از این رو پس از تصفیه آب در فیلتر اسمز معکوس یا فیلتر ممبران و پس از عبور آب از فیلترهای مادون قرمز و پست کربن در تصفیه آب خانگی قلیایی یک فیلتر تأمین‌کننده‌ی مواد معدنی کاتیونی تعبیه شده است تا قبل از رسیدن آب به مرحله یونیزه شدن، حسابی از این مواد تأمین شده و در ضمن فیلتر قلیایی بتواند بهترین عملکرد را داشته باشد و بیشترین خاصیت قلیایی را به آب بدهد.

برخی از دستگاه تصفیه آب‌ قلیایی با استفاده از همین ترفند قلیایی، فروش زیادی را بدست می‌‌آوردند. اما یک نکته‌ی ظریف در این ماجرا وجود دارد و آن هم این است که وقتی آب از مواد معدنی اشباع شود در واقع یونیزه شده است و در اغلب موارد دیگر نیاز به صفحات الکترونیکی نیست. از این رو برخی از شرکت‌ها با اضافه کردن یک فیلتر این کار را می‌کنند و هزینه‌ی اضافی‌تری هم دریافت می‌کنند و این در حالیست که برخی از شرکت‌ها تنها با استفاده از یک فیلتر قوی مواد معدنی هم آب را از این مواد تأمین می‌کنند و هم اینکه درصد قلیایی آب را به اندازه‌ی زیادی بالا می‌برند.

توصیه‌ی ما به شما خرید تصفیه آب خانگی قلیایی است که بدون استفاده از صفحات الکترونیکی و تنها با اضافه کردن یک فیلتر مواد معدنی کارآمد وظیفه قلیایی کردن آن را انجام می‌دهند.

 چه دستگاه تصفیه آبی بخریم

 

 

کدام نوع دستگاه قلیایی‌کننده آب بهتر است؟

یک نکته‌ی بسیار مهم را باید اینجا بگویم. بیشتر شرکت‌های تولیدکننده‌ی دستگاه قلیایی کننده آب تکنولوژی خاص خود را دارند و به هیچ عنوان فرمول خود را افشا نمی‌کنند. اما با این حال فرآیند تبدیل شدن این آب قلیایی به یک آنتی اکسیدان خیلی ساده است.

گفتیم که شرکت‌های تولیدکننده‌ی دستگاه قلیایی‌کننده آب باید از کاتیون‌ها و یا مواد معدنی مفید برای اینکه آب قلیایی به خوبی ایجاد شود استفاده کنند. 
دکتر حایشی پدر خوانده علم تحقیق در مورد یونیزاسیون از سال 1985 تا 2000 و به مدت 15 سال وقت صرف این موضوع کرد که چگونه آب یونیزاسیون تولید می‌شود. در سال 2000 دکتر حایشی به این نتیجه رسید که اصلاً برای تولید آب یونیزه شده نیازی به استفاده از فرآیند‌های الکترونیکی نیست. هرچند همچنان ساده‌ترین راه برای یونیزه کردن آب و قلیایی شدن آب استفاده از صفحات الکترونیکی است و اینکه این نوع آب هم خاصیت آنتی اکسیدانی پیدا می‌کنند ولی وجود این صفحات هر چند مضر بودن آنها اثبات نشده ولی در اصل نیاز هم نیست.

دکتر حایشی اثبات کرد که این هیدروژن آزاد است که نتایج مفید برای سلامتی را رقم می‌زند و برای دست یافتن به این هیدروژن آزاد نیازی به الکترولیزه کردن آب نیست. او به طور رسمی از شرکت‌های تولیدکننده دستگاه تصفیه آب قلیایی درخواست کرده که هزینه‌ی تبلیغات گسترده‌ی خود را درباره‌ی فواید آب قلیایی تولید شده توسط صفحات الکترونیکی متوقف کنند؛ زیرا اصلاً نیازی به تحمیل کردن هزینه‌های سنگین به مشتری و اضافه کردن این نوع صفحات به دستگاه‌ها نیست. در عوض تنها با همان یک فیلتر مواد معدنی می‌توان بهترین نوع آب تصفیه شده‌ی قلیایی را تولید کرد.

طبق تحقیقات دکتر حایشی تنها آب با مجاورت با منیزیم می‌تواند قلیایی شده و به درصد مناسبی از قلیایی شدن هم برسد. این باعث شد تا بسیاری از تولیدکنندگان تصفیه آب خانگی قلیایی با انجام تحقیقات مشابه و قبول کردن این نتایج با حذف این صفحات الکترونیکی از دستگاه‌های خود نه تنها هزینه‌های مشتری را تا حد زیادی کاهش دهند، بلکه در هزینه‌های خود هم صرفه‌جویی زیادی داشته باشند و نتایج بهتری دریافت کرده و حتی احتمالات خطر استفاده از صفحات الکترولیزه را هم که البته اثبات نشده را حذف کنند.

دستگاه تصفیه آب فرابنفش

برخی از برندهای تصفیه آب از هر دو فناوری‌های RO و UV در دستگاه تصفیه کننده آب استفاده می‌کنند. این نوع از دستگاه‌های تصفیه آب مناسب انواع آب هستند. همیشه، خرید دستگاه تصفیه آبRO + UV که همراه با یک تنظیم کننده TDS است را مدنظر قرار دهید. میزان سطوح مواد جامد محلول (TDS) را بررسی کنید.
در دستگاه تصفیه آب خانگی RO، آب از طریق ممبران RO با استفاده از پمپ فشار قوی عبور می‌کند و باعث می‌شود آب از ممبران RO عبور کند. دستگاه تصفیه آب خانگی RO ناخالصی‌های جزئی که موجب سختی و شوری آب می‌شوند مانند آرسنیک و سدیم را از بین می‌برد.

دستگاه تصفیه آب فرابنفش از اشعه‌ی ماوراء بنفش برای غیر فعال کردن میکرو ارگانیسم‌ها استفاده می‌کند. میکرو ارگانیسم یک پاتوژن است که باعث بیماری‌های ناشی از آب می‌شود. دستگاه تصفیه‌ آب خانگی UV تلاش می‌کند میکرو ارگانیسم‌ها و عوامل بیماری‌زا را از بین ببرد.

چه موقع باید دستگاه تصفیه آب فرابنفش UV را انتخاب کنید؟

در این مورد، اگر آب حاوی باکتری‌ها، ویروس‌ها و دیگر عوامل بیماری‌زا است که موچب بیماری‌های ناشی از آب می‌گردند خرید دستگاه تصفیه آب UV را در اولویت قرار دهید. اگر آب، حاوی مواد جامد محلول مانند آرسنیک، فلوراید، سرب همراه با باکتری‌های آلاینده، ویروس‌ها و غیره است به دنبال خرید دستگاه تصفیه آب RO + UV باشید. 

دستگاه تصفیه آب اکسیژن ساز

اصل کار این دستگاه بر مبنای فرایند تصفیه فیزیکی و شیمیایی است که در آن ترکیبات مضر، رسوبات و آلودگی ها از آب حذف می‌شوند. در ابتدا، آب آلوده از یک لوله ورودی وارد دستگاه می‌شود و با استفاده از فیلترهای مختلفی که در دستگاه وجود دارند، ذرات جامد و آلودگی ها از آن جدا می‌شوند. سپس، آب از طریق ممبرین دیافراگمی عبور کرده و مواد معلق را ترشح می‌کند.

در مرحله بعدی، آب تصفیه شده از طریق فیلترهای بازدارنده عبور نمی‌کند و مواد آلی، مواد شیمیایی و میکروارگانیسم ها از آن حذف می‌شوند. سپس، اکسیژن محلول در آب با استفاده از منبع اکسیژن تأمین شده توسط دستگاه، به آب افزوده می‌شود. این اکسیژن تقویت کننده برای آب است و با تأمین اکسیژن مورد نیاز برای سلول های گیاهی، رنگ و طعم نهایی آب را بهبود می‌بخشد.

دستگاه تصفیه آب اکسیژن ساز دارای امکانات متنوعی مانند صفحه نمایش، تایمر عملکرد، راهنمای استفاده و تنظیمات قابل تنظیم برای تصفیه آب با کیفیت مختلف است. همچنین، این دستگاه به طور کامل قابل حمل است و می‌توانید آن را به راحتی در خانه، محل کار یا حتی در سفرهای خود به همراه داشته باشید.

دستگاه تصفیه آب اکسیژن ساز با توجه به کیفیت تصفیه آب بهبود یافته، به عنوان یک راه حل پایدار و مؤثر برای تأمین آب تمیز در سراسر جامعه شناخته می‌شود. با استفاده از این دستگاه، می‌توان به شکلی اقتصادی و پایدار، به بهینه سازی مصرف آب و کاهش هدررفت آن در محیط زیست کمک کرد.

خرید آب تصفیه کن خانگی تایوانی

دستگاه تصفیه آب خانگی یکی از اقلامی است که در حفظ سلامت خانواده مهم است. آب ناسالم می تواند باعث بیماری‌های فراوان و هم‌چنین بیماری‌های واگیردار شود. در ادامه این مقاله، ما به بررسی نکاتی می‌پردازیم که قبل از تصمیم‌گیری برای خرید آب تصفیه کن باید به این راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی توجه کنید:

1. نوع دستگاه تصفیه آب

فناوری‌های تصفیه آب هر روز پیشرفت می‌کنند و ما انواع مختلف آب تصفیه کن تایوانی را در بازار می‌بینیم از جمله دستگاه تصفیه‌کننده آب گرانشی، اسمز معکوس، اشعه فرابنفش، اولترا فیلتراسیون و دستگاه‌های تصفیه آب RO+UV. 

 

نکات مهم در خرید دستگاه تصفیه آب

2. نوع آب - آب سخت و آب نرم

منابع نمونه آب سخت، آب‌های زیرزمینی هستند که از چاه‌ها استخراج می‌گردند یا از طریق تانکرها تأمین می‌شوند. ممکن است آب سخت حاوی فلوراید، آرسنیک، فلزات سنگین باشد. منابع نمونه آب نرم، آب رودخانه‌ها، دریاچه‌ها، ذخیره‌ی آب باران و یا آبی که توسط شهرداری تأمین می‌شود. پیشنهاد می‌شود جهت مطالعه‌‌ی بیشتر در مورد عوامل سختی آب، به مقاله‌ با عنوان «8 عامل نشان‌دهنده سختی آب» مراجعه کنید.

کدام دستگاه تصفیه آب را باید برای آب سخت و نرم انتخاب کرد؟

NRC (شورای ملی تحقیقات، ایالات متحده) طی تحقیقاتی، نشان می‌دهد که آب سخت می‌تواند به عنوان یک مکمل غذایی برای کلسیم و منیزیم عمل کند. به گفته‌ی WHO (سازمان بهداشت جهانی) هیچ مدرکی وجود ندارد که ثابت کند آب سخت خطرات بهداشتی ایجاد می‌کند. سوال بعدی که مطرح می‌شود این است که آیا لازم است دستگاه تصفیه آب را برای رفع سختی آب بخریم ؟ اصلا، هرچند اگر شما بخواهید از دستگاه تصفیه آب RO استفاده کنید، طعم، بو، رنگ آب را بهبود می‌بخشد نه جیزی بیشتر از آن.

اگر نوع آب در خانه شما سخت است، پس شما باید دستگاه تصفیه کننده آب RO را انتخاب کنید. اگر آب نرم است در آن صورت RO موردنیاز نمی‌باشد. اگر سطح آلودگی آب بالا است در این صورت خرید دستگاه تصفیه آب UV را در نظر بگیرید. اما اگر آب سخت است و سطح آلودگی نیز بالا است پس دستگاه تصفیه آب RO + UV را بخرید.

به طور خلاصه:

• اگر آب سخت و سطح آلودگی بالا است دستگاه تصفیه آب RO + UV را انتخاب کنید.
• اگر آب سخت و سطح آلودگی کم است، دستگاه تصفیه آب RO را برگزینید.
• اگر آب نرم و سطح آلودگی بالا و یا پایین دارد خرید دستگاه تصفیه آب UV را مدنظر قرار دهید.

دستگاه‌های تصفیه آب خانگی فراوانی در بازار برای مصرف خانگی وجود دارد. هر نوع دستگاه تصفیه آب به یک نیاز خاص مانند نوع آب سخت یا نرم، سطح آلودگی آب ناحیه شما پاسخ می‌دهد. در ابتدا شما باید بدانید چه نوع آبی در ناحیه‌ی شما وجود دارد و سطح آلودگی به چه میزان است تا بدانید چه نوع دستگاه تصفیه آب خانگی مناسب منزل شما است. از بین برندهای آب معروف که با ترکیبی از فناوری‌های مختلف دستگاه تصفیه ‌کننده آب را تولید می‌کنند شما می‌توانید یک نوع مناسب را انتخاب کنید.

3. ظرفیت

بیشتر دستگاه‌های تصفیه آب با مخزن ذخیره برای انباشت آب آشامیدنی تمیز همراه هستند. برای یک خانواده کوچک، دستگاه تصفیه‌کننده آب 5/7 لیتر می‌تواند این کار را انجام دهد. همه دستگاه‌های تصفیه آب خودکار، فرایند فیلترسازی را به محض اینکه سطوح آب در مخزن ذخیره‌سازی کاهش می‌یابد شروع می‌کنند.

4. برقی و یا غیر برقی

همه‌ی دستگاه‌های تصفیه آب گرانشی غیر الکتریکی هستند، اما به اندازه‌ی دستگاه‌های تصفیه آب الکتریکی کارآمد نیستند. اگر شما در یک مکان زندگی است که در آن قطع برق وجود دارد، شما می‌توانید یک دستگاه تصفیه آب خانگی UF که بدون برق کار می‌کند را خریداری کنید. هم‌چنین، هزینه‌ی تعمیر و نگهداری این دستگاه‌های تصفیه آب بسیار کمتر است. همه‌ی دستگاه‌های تصفیه کننده RO، UVو RO + UV به یک منبع برق برای تصفیه آب نیاز دارند.

5. تعمیر و نگهداری و خدمات پس از فروش

تعمیر و نگهداری برای تمام انواع دستگاه‌های تصفیه‌کننده آب مهم است. بسیاری از دستگاه‌های تصفیه آب UV و RO یک تغییر فیلتر، هشدارددهنده تغییر لامپ UV را دارند. این هشدارها به شما درباره نیاز به تغییر فیلتر اطلاع می‌دهند و شما باید آن‌ها را به موقع عوض کنید. چرا که در غیر این صورت، دستگاه تصفیه آب از کار می‌افتد. بسیاری از افراد از خدمات پس از فروش ضعیف گلایه‌مند هستند. همیشه دستگاه تصفیه کننده آب را از برندهای معروفی بخرید که خدمات پس از فروش عالی را ارائه می‌دهند.

6. نصب و راه اندازی، گارانتی، درجه بندی

برخی شرکت‌ها و مراکز فروش دستگاه تصفیه کننده آب، هزینه‌ای برای نصب و راه‌اندازی دستگاه دریافت نکرده و این کار را به صورت رایگان انجام می‌دهند. ولی برخی از شرکت‌های کوچک، مقدار اضافی هزینه برای نصب و راه‌اندازی دریافت می‌کنند. بنابراین، قبل از خرید دستگاه تصفیه آب خانگی درباره نصب و راه‌اندازی و گارانتی دستگاه تحقیق و بررسی کنید.
چه موقع باید دستگاه تصفیه آب RO را انتخاب کنید؟

خرید دستگاه تصفیه آب RO مناسب است اگر و تنها اگر آب حاوی مواد جامد محلول مانند فلوراید، آرسنیک، سرب است که باعث مشکلات جدی برای سلامتی انسان می‌شود. از کجا بدانیم آب ما حاوی این مواد جامد محلول هست یا نه؟ بهترین راه برای آزمایش آب خانگی خود در آزمایشگاه‌ها است. بسته به گزارش تست آب، اگر آب حاوی فلوراید، آرسنیک، سرب بیش از حدمجاز است باید به دنبال خرید دستگاه تصفیه آب RO باشید.

 

پرفروش ترین دستگاه تصفیه آب خانگی

امروزه با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا، دستگاههای تصفیه آب هم به بهترین شکل ممکن تکامل یافته اند و روز به روز به کیفیت آب تولیدی این دستگاه ها اضافه شده است. یکی از پرفروشترین دستگاه های موجود، دستگاه تصفیه آب قلیایی می باشد که معایب دستگاه های قدیمی تر را برطرف نموده و خاصیت قلیایی به آب می دهد.

این روزها علاقه‌مندان به استفاده از دستگاه تصفیه آب زیاد می‌شنوند که اگر به دنبال خرید دستگاه تصفیه آب خانگی هستید، بهتر است تصفیه آب قلیایی خریداری نمایید. اینکه چه محاسنی در این دستگاه نهفته است و یا اینکه دلیل دیگری دارد که بسیاری از کارشناسان این توصیه را می‌کنند، لازم دیدیم توضیح دهیم.قبلاً در مقالات دیگر توضیح دادیم که نوشیدن آب سالم و بهداشتی تا چه اندازه می‌تواند در سیستم ایمنی بدن و همچنین جذب آن در بدن تأثیر داشته باشد.

اینکه آب‌های مصرفی و لوله‌کشی نه تنها در ایران بلکه در همه‌ی دنیا بدون تردید با مشکلاتی بهداشتی روبه‌رو هستند و بدون تردید حتی در بهترین شرایط تصفیه هم، باز با مشکلاتی در جابه‌جایی و انتقال آب حتی در لوله‌ها مواجه می‌شوند.

در نظر داشته باشید که میکروب‌ها و ویروس‌هایی که وارد بدن انسان می‌شوند و بیماری‌های مختلفی را سبب می‌شوند به غیر از هوا از راه‌های خوردن و آشامیدن نیز وارد بدن می‌‌شوند. از این رو نه تنها باید مراقب هوای اطرافمان باشیم بلکه نوع خوراک و نوشیدنی هم تأثیر زیادی در سلامت ما دارد. شاید به هر ترتیب بتوان گفت که می‌توان با انجام اقداماتی خوراک خود را بهداشتی کنیم ولی برای بهره‌مندی از آب و هوای سالم همانگونه که قبلاً هم توضیح داده شد، دستگاه تصفیه هوا در خانه و محیط کار اهمیت زیادی دارند.

مشکل از آنجا شروع می‌شود که کارشناسان عمدتاً تمرکز خود را بر نفی خرید دستگاه تصفیه آب خانگی می‌گذارند و معتقد هستند که این دستگاه‌ها برای سلامت انسان مفید نیستند. عمده‌ترین دلیل این افراد این است که آب تصفیه شده مواد معدنی لازم و مورد نیاز بدن را هم تصفیه می‌کند و از بین می‌برد و در ضمن به آب حالت اسیدی می‌دهد. 

البته این نکته تا حدود زیادی درست است. آب در دستگاه تصفیه آب خانگی قلیایی تحت سخت‌ترین شرایط تصفیه قرار می‌گیرد و همین موضوع باعث می‌شود که PH آب به هم بخورد و آب حالت اسیدی پیدا کند. در ضمن بدون تردید با وجود این همه مرحله تصفیه آب که انواع سختی‌ها مانند گل و لای، لجن و خرده‌ها و براده‌های موجود در آب و همچنین انواع میکروب‌ها و ویروس‌های میکروسکوپی را از بین می‌برد، مگر می‌شود بر روی مواد معدنی تأثیری نداشته باشد؟ از این رو باید به این افراد و منتقدین حق داده شود.

اما اگر از دستگاه تصفیه آب استفاده نشود آیا کار درست‌تری انجام شده و سلامت ما تضمین می‌شود. در حالی که آب سرشار از آلرژن‌ها و میکروب‌ها و ویروس‌های بالقوه‌ای است که مهم‌ترین عوامل بیماری‌زا هستند؟ قطعاً پاسخ این سؤال هم خیر می‌باشد. در نتیجه باید چاره‌ای اندیشه می‌شد.

  

چه دستگاه تصفیه آبی باید خریداری کرد؟

در هنگام خرید دستگاه قلیایی‌کننده آب بهترین گزینه خرید دستگاه تصفیه آب قلیایی است که مزایای آب قلیایی آنتی اکسیدانی را در تصفیه آب خود منظور کرده باشد و تا حدود زیادی هم هزینه‌های شما را کاهش بدهد.

دستگاه تصفیه آب خانگی بهتر است به یک فیلتر قلیایی‌کننده آب مجهز باشد تا بدون تردید خواص منفی آب را بپوشاند و در ضمن آب را با خاصیت آنتی اکسیدانی و قلیایی برای شما فراهم نماید. دستگاه تصفیه آب خانگی قلیایی که بتواند یونیزر آب را با یک سیستم پیش فیلتر مواد معدنی تأمین کند و ضمن برطرف کردن خاصیت اسیدی آب، مواد معدنی لازم را به آب افزوده و خاصیت آنتی اکسیدانی آب را بالا ببرد.

برخی از مردم از دستگاه قلیایی کننده آب بعنوان یک ضد عفونی‌کننده در هنگام بیماری استفاده می‌کنند. ما این موضوع را بررسی کردیم و متوجه شدیم که اتفاقاً این کار جواب هم می‌دهد. آب خود بهترین درمان برای برخی از بیماری‌ها است و وقتی آب از درصد مواد معدنی لازم و قلیایی کافی برخوردار باشد می‌تواند به راحتی بسیاری از بیماری‌ها، ویروس‌ها و میکروب‌های بدن را دفع کند.

اگر به دنبال خرید دستگاه تصفیه آب قلیایی هستید بی تردید کارشناسان ما در بزرگترین شرکت واردات و توزیع‌کننده دستگاه آب در ایران یعنی شرکت راد گستر نوین برای مشاوره به شما بهترین انتخاب هستند. همچنین برای آشنایی بیشتر با بهترین دستگاه های تصفیه آب تایوانی، می توانید مقاله برندهای معتبر دستگاه تصفیه آب را بخوانید. 

 

انواع فیلتر تصفیه آب تایوانی

انواع دستگاه تصفیه آب دارای فیلترهای مختلفی هستند که هر کدام برای از بین بردن بخشی از آلاینده‌های موجود در آب مورد استفاده قرار می‌گیرند. به طور کلی انواع فیلترهایی که در مدل‌های مختلف دستگاه تصفیه آب به کار می‌روند، عبارتند از:

 فیلتر های دستگاه تصفیه آب خانگی

 

فیلتر پلی پروپیلن
فیلتر کربن پودری
فیلتر کربن بلاک
فیلتر ممبران
فیلتر کربن خطی
فیلتر مینرال
فیلتر آلکالاین
فیلتر فرابنفش
فیلتر معدنی فعال

 

فیلترهای پلی پروپیلن، کربن پودری، کربن بلاک، ممبران و فیلتر کربن خطی وظیفه زدودن آلاینده‌های فیزیکی و شیمیایی از آب را دارند. آلاینده‌های فیزیکی در برابر موادی مانند گل ‌و لای، شن، سنگریزه، ریگ، گچ، آهک و سایر سختی‌های آب عمل تصفیه را انجام می‌دهند و از دقت و حساسیت بسیار بالایی برخوردارند؛ به طوری که قادرند ذرات تا اندازه‌ی 0.001 میکرون را از آب جدا کنند. همچنین بخش دیگری از فیلترهای نام برده هرگونه طعم، بو و مزه‌ی آب را از بین می‌برند و آبی خالص را برای مصرف‌کننده به ارمغان می‌آورند.

ضمن آن که انواع باکتری‌ها، میکروب‌ها و میکروارگانیسم‌ها نیز توسط این فیلترها از بین می‌روند که این مسئله باعث می‌شود آبی کاملاً سالم به دست مصرف‌کننده برسد.

این در حالی است که درصد قابل‌توجهی از آلاینده‌های ذکر شده در آب توزیعی در شبکه‌های آب تصفیه شده شهری وجود دارند و از بین نمی‌روند؛ به علاوه وجود املاح سنگین در آب تصفیه شده‌ی شهری نیز می‌تواند سلامتی ما را با خطرات جدی مواجه کند؛ در حقیقت همان رسوباتی که در دیواره‌ی کتری یا سماور مشاهده می‌شوند، رسوبات موجود در آب تصفیه شده شهری هستند و از آنجایی که ما معمولاً آب را قبل از مصرف نمی‌جوشانیم، آن‌ها را به صورت ناخودآگاه وارد بدن خود می‌کنیم.

همچنین در بعضی از انواع دستگاه تصفیه آب خانگی یک فیلتر تصفیه آب فرابنفش نیز وجود دارد که به صورت کاملاً کنترل شده و مؤثر تمام آلاینده‌های آب را به طور مطلق از بین می‌برد و احتمال زنده ماندن میکروارگانیسم‌ها و میکروب‌ها را به صفر می‌رساند.

 

فیلترهای خاصیت دهنده به آب تصفیه شده به طور طبیعی

 

بخش دیگری از فیلترها مانند فیلتر مینرال و فیلتر قلیایی‌کننده برای اضافه کردن خواص مفید به آب مورد استفاده قرار می‌گیرند که به طور طبیعی که سنگهای مواد معدنی در داخل این فیلتر قرار دارند. فیلتر مینرال یا مواد معدنی قادر است املاح معدنی و عناصری مانند منیزیم و پتاسیم را به آب اضافه کند که این عناصر برای بهبود کارکرد اعضای مختلف بدن بسیار مفیدند. فیلتر قلیایی‌کننده آب که به آن فیلتر آلکالاین alkaline نیز گفته می‌شود، نوع دیگری از فیلتر است که در برخی مدل‌های دستگاه تصفیه آب مانند برند سی سی کا مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کار فیلتر آلکالاین قلیایی کردن یا بازی کردن آب است. به طور کلی دو خاصیت اسیدی و بازی خواصی مخالف با یکدیگر هستند. همان‌طور که می‌دانیم اسید قابل از بین‌برندگی بالایی دارد و به همین خاطر آبی که خاصیت اسیدی داشته باشد، می‌تواند به اندام‌ها، استخوان‌ها و حتی دندان‌ها نیز آسیب برساند. آب اسیدی مینای دندان‌ها را از بین می‌برد و به مرور با ضعیف شدن این لایه محافظ، دندان‌ها دچار پوسیدگی می‌گردند.

همچنین میزان ناچیز اسیدی که در آب شهری وجود دارد، به مرور زمان اندام‌های ما را فرسوده و مستهلک می‌سازد؛ زیرا بخش قابل‌توجهی از اندام‌ها را آب تشکیل داده است. اما آب قلیایی شده نه تنها برای بدن ضرری ندارد، بلکه به کارکرد بهتر اعضای مختلف نیز کمک می‌کند و باعث صافی و درخشان‌تر شدن پوست و تقویت مو می‌گردد. ضمن آن که فیلتر آلکالاین با قلیایی کردن آب سبب می‌شود که احتمال ابتلا به انواع بیماری مانند قند خون، چربی، افسردگی و... تا حد چشم‌گیری کاهش پیدا کند.

قیمت بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران

متأسفانه در ایران بسیاری از شرکت‌ها در قبال مسئولیت‌های خود متعهد نیستند و تنها زمانی به مشتریان اهمیت می‌دهند که هنوز محصول خود را نفروخته باشند. یکی از مشکلات مشتریان محصولات مختلف در ایران مسئله‌ی گارانتی است؛ همه‌ی ما تجربه‌های مختلفی در استفاده از گارانتی محصولاتی که خریده‌ایم داریم و می‌دانیم که گارانتی در ایران چندان توسط شرکت‌ها جدی گرفته نمی‌شود. اما با خرید از تصفیه آب رادگستر نوین علاوه بر اطمینان از کیفیت دستگاه، در این مورد نیز می‌توانید کاملاً مطمئن باشید. همان‌طور که اشاره شد، مشاوره و فروش بهترین برند دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی در شرکت رادگستر نوین با گارانتی طلایی یک ساله صورت می‌گیرد. جهت مشاهده جدیدترین قیمت بهترین دستگاه تصفیه آب به سایت این شرکت مراجعه نمایید.

رنج قیمت بهترین مارک دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی در ایران بین 2 تا 8 میلیون تومان می باشد که به نوع سیستم فیلتراسیون و برند آن دارد.

گارانتی طلایی به این معنا است که در صورت بروز هرگونه مشکل در دوره‌ی ضمانت دستگاه تصفیه آب رادگستر نوین، مصرف‌کنندگان هیچ‌گونه هزینه‌ای اعم از هزینه‌ی تعمیر دستگاه، هزینه‌ی تعویض قطعات و یا حتی هزینه‌ی‌ ایاب و ذهاب کارشناسان تعمیر و یا حمل و نقل دستگاه پرداخت نخواهند کرد. تمام موارد و مشکلاتی که مشمول استفاده از گارانتی می‌شوند، بر روی کارت گارانتی محصولات تصفیه آب درج شده‌اند و خریدار می‌تواند از قبل نسبت به آن‌ها اطلاع پیدا کند.

لازم به ذکر است که شرایط گارانتی تنها برای مواقع احتمالی بروز مشکل در نظر گرفته ‌شده‌اند؛ زیرا بر اساس سابقه و تجربه‌ی ده ساله‌ی شرکت، احتمال بروز مشکلات و نیاز به تعمیر در دستگاه‌های تصفیه آب کم‌تر از یک درصد است. زمانی که دستگاه مصرف‌کننده با مشکلی مواجه شود، تنها کافیست با شماره تلفن‌های شرکت تماس بگیرند تا در اسرع وقت کارشناسان شرکت در محل حضور یابند و نسبت به شناسایی و رفع مشکل به وجود آمده اقدام کنند.

لیست جدید قیمت دستگاه های آب تصفیه کن در دی ماه سال 1402

نام دستگاه تعداد فیلتر قیمت دستگاه
Soft Water-RO-49R7  6  5,340,000 تومان
 AQUA PRO_RO7_Y  7  6,230,000 تومان
 CCK-UF-64U8  8  2,450,000 تومان
 AQUA-PRO-45G8  7  6,230,000 تومان
 cck_ro7_case  7  ---
 SOFT WATER_RO_97B5  6  5,340,000 تومان
 AQUA pomp up-10 stage  8  6,290,000 تومان
 CCK_RO_ORP  8  5,480,000 تومان
 AQUA PRO RO8_UV_ORP_S  8  5,490,000 تومان
 SOFT WATER_RO_ORP  7  6,990,000 تومان
 SOFT WATER-UF-26U3  5  ---
 SOFT WATER-RO-ORP-UV  8  6,370,000 تومان
 AQUA-ORP7-S  7  6,230,000 تومان
 SOFT WATER-RO8_OX  8  5,460,000 تومان
 CCK_RO+ORP+ENERGY  8  5,490,000 تومان
 AQUA PRO_UV+ORP+RO  8  6,990,000 تومان
 CCK-RO-ORP7  7  5,390,000 تومان
 AQUA PRO_pomp up-9 stage  7  6,260,000 تومان
 AQUA PRO_70C5  6  ---
 AQUA PRO_RO7_B  7   6,230,000 تومان
 CCK-RO-ORP-UV  8  6,370,000 تومان
 AQUA PRO_RO6_Y  6  6,190,000 تومان
 AQUA PRO_67S1_RO  6   6,190,000 تومان
 Soft Water-UF-29U1  6  2,250,000 تومان
 Soft Water_case_ro7  7  ---
 AQUA PRO_ORP-UV8-B  8  6,990,000 تومان
 AQUA-RO-56R9  6  6,190,000 تومان
 AQUA-RO-62E4  6  6,190,000 تومان

 

مشاوره خرید آب تصفیه کن

به طور کلی برای خرید دستگاه تصفیه آب دو روش وجود دارد؛ روش اول مشاوره خرید دستگاه تصفیه آب خانگی به صورت حضوری است که در این صورت می‌توان به فروشگاه‌های سطح شهر مراجعه کرد و محصول موردنظر خود را خریداری نمود؛ روش دوم خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب است که در این روش می‌توان تنها با اتصال به اینترنت از هر نقطه‌ی دلخواه دستگاه موردنظر خود را سفارش داد. هر کدام از این دو روش مزایا و معایب خاص خود را دارند که به طور خلاصه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

یکی از معایب خرید دستگاه تصفیه آب به روش حضوری آن است که هزینه‌ی حمل و نقل و گاهی حتی هزینه‌ی نصب آن را خود مشتری باید پرداخت کند که این مسئله هزینه‌ی تمام شده را به میزان درصد قابل‌توجهی از هزینه‌ی کل دستگاه افزایش خواهد داد. ضمن آن که در روش خرید حضوری زمان و انرژی بیش‌تری نیز صرف می‌شود؛ به همین خاطر بسیاری از افرادی که شاغلند فرصتی برای خرید پیدا نمی‌کنند. روش خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب معمولاً روش بهتری محسوب می‌شود؛

زیرا در این روش محصول خریداری شده به صورت رایگان برای مشتری ارسال می‌گردد و به صورت رایگان نیز نصب خواهد شد. در حال حاضر شرکت رادگستر نوین هم به صورت حضوری و هم به صورت اینترنتی امکان خرید انواع دستگاه تصفیه آب را فراهم کرده است.

دستگاه تصفیه آب یکی از لوازم خانگی ضروری است که هر خانه‌‌ای به آن نیاز دارد. آب مصرفی در خانه‌های ما به طور کامل امن نیست. اسهال، یرقان، وبا و حصبه از رایج‌ترین بیماری‌های ناشی از آب هستند. یک راه‌حل مقرون ‌به ‌صرفه و بلندمدت برای حل این مسئله پس از آشنایی با انواع دستگاه های تصفیه آب، خرید دستگاه تصفیه آب خانگی و نصب آن در خانه است. این بهترین راهی است که می‌توانید مطمئن شوید که شما و خانواده‌تان از آب سالم بهره‌مند هستید.

راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی

اما سؤال مهم این است که چطور از بین انواع دستگاه ‌های تصفیه آب، برای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی، بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی را بخریم؟ بازار پر از انواع دستگاه‌ های تصفیه آب است و خرید دستگاه تصفیه آب خانگی که متناسب با نیازهای شما باشد هم مهم بوده و هم به بررسی دقیق نیاز دارد. بنابراین، در این بخش به معرفی انواع دستگاه های تصفیه آب می پردازیم تا به هنگام خرید دستگاه تصفیه آب خانگی، در انتخاب بهترین آب تصفیه کن خانگی تایوانی به شما کمک کنیم:

انواع دستگاه های تصفیه آب:

بهترین دستگاه تصفیه آب تایوانی

• دستگاه های تقطیر آب

یکی از انواع دستگاه های تصفیه آب خانگی دستگاه‌های تقطیر است. دستگاه‌های تقطیر آب را حرارت می‌دهند تا به بخار تبدیل شود و سپس بخار را در یک محفظه‌ی جداگانه به آب تبدیل کرده، هر چیزی را که در بخار جریان ندارد، باقی می‌گذارند. آن‌ها بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی هستند. یک دستگاه تصفیه‌ی قابل حمل که آب را از مواد جامد محلول مانند نمک، الیاف آزبست، فلزات، مواد معدنی، ذرات و برخی از مواد شیمیایی آلی، خلاص کند می‌خواهید. به جز در مواردی که با یک فیلتر کربن همراه باشند، همه‌ی آن‌ها آلاینده‌های شیمیایی و تمام باکتری‌ها را از بین نمی‌برند. اکثر آن‌ها را باید به صورت دستی پر کرد، از مقدار زیادی برق برای فعالیت استفاده کرده و ممکن است چندین ساعت طول بکشد تا 1 گالن آب تولید کنند.

• فیلترهای کربن آب

یکی دیگر از انواع دستگاه های تصفیه آب فیلترهای کربن آب است. اگر آب شرب شما داری مزه، بو یا ظاهری نامطبوع است، فیلتر حاوی کربن فعال یک گزینه‌ی خرید دستگاه تصفیه آب خانگی عالی است. اگر می‌خواهید کلر، آفت کش‌ها، علف‌کش‌ها، رادون، تری هالومتان‌ها (THM) و برخی از مواد شیمیایی غیرآلی را حذف کنید، کربن می‌تواند چاره‌ساز باشد. فیلتر قالبی جامد یا فیلتر جذب دارای پوشش اولیه باعث عبور سرب می‌گردد. شما نمی‌توانید به یک فیلتر کربن معمولی برای از بین بردن نمک، نیترات‌ها، نیتریت‌ها و برخی فلزات و حتی میکروارگانیسم‌ها اکتفا کنید. لازم است که توجه داشته باشید که فیلتر کربن آلاینده‌های حذف شده از آب را جمع کرده و باکتری‌ها حتی ممکن است در آن پرورش یابد، بنابراین شما باید کارتریج‌های فیلتر را طبق توصیه سازنده جایگزین کنید. اثربخشی یک واحد کربن خاص به مقدار کربن فعال در آن بستگی دارد.

• دستگاه‌ های تصفیه آب با اشعه ماورای بنفش (UV)

دستگاه‌های ضدعفونی‌کننده با اشعه‌ی ماورای بنفش می‌توانند باکتری‌ها و ویروس‌ها را از بین برده و طعم و بوی آب را بهتر کنند اما آن‌ها در برابر آلاینده‌های شیمیایی چاره‌ساز نیستند و در برابر هاگ ها و کیست‌ها اثر نمی‌کنند. دستگاه‌های UV گاهی اوقات در ترکیب با فیلتر کربن برای از بین بردن باکتری‌ها استفاده می‌شوند.

این‌ها تنها چند مورد از انواع دستگاه های تصفیه آب موجود در بازار است. سطوح ناسالم ناخالصی از قبیل باکتری‌ها، سرب، آفت‌کش‌ها و در هر دو منابع آب شهری دیده می‌شود. لازم است قبل از خرید دستگاه تصفیه آب خانگی به منظور دسترسی به آب تمیز با بررسی این که چه موادی در آب شما وجود دارد، درباره‌ی انواع دستگاه های تصفیه آب که مناسب خانه‌ شما است تحقیق کنید. داشتن دانش خوبی از انواع مختلف دستگاه تصفیه آب کمک خواهد کرد که بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی را خریداری کنید.

 

آشنایی شرکت تصفیه آب راد گستر نوین

شرکت رادگستر نوین یکی از شرکت‌های با تجربه در زمینه‌ی ارائه‌ی انواع دستگاه تصفیه آب تایوان است که در رابطه با فروش بهترین مارک دستگاه تصفیه آب خانگی و واردات دستگاه‌های با کیفیت بیش از یک دهه سابقه دارد. کلیه‌ی انواع دستگاه تصفیه آب رادگستر نوین اصل بوده و دارای گواهینامه‌های بین‌المللی همچون گواهینامه FDA، گواهینامه WQ، گواهینامه CE و گواهینامه NSF هستند. لازم به ذکر است که محصولات تصفیه هوا نیز بخش دیگری از محصولات این شرکت را تشکیل می‌دهند که برای اطلاع از آن‌ها می‌توانید به سایت شرکت مراجعه نمایید.

فروش بهترین آب تصفیه کن خانگی، پخش فیلتر تصفیه آب، فیلتر دستگاه تصفیه هوا، قطعات و لوازم انواع آب تصفیه کن‌های خانگی و تصفیه هوای خانگی، تعویض فیلترهای دستگاه‌های تصفیه آب خانگی و فیلتر تصفیه هوا و سرویس آن‌ها از جمله مهم‌ترین خدمات شرکت رادگستر نوین محسوب می‌شوند.

این خدمات توسط برترین متخصصان و کارشناسان فروش و تکنسین‌های حرفه‌ای ارائه می‌شوند و از سطح بالای کیفی برخوردارند. محصولاتی که توسط این شرکت به فروش می‌رسند، همگی گارانتی طلایی یک ساله دارند و از خدمات پس از فروش طولانی مدت و پشتیبانی مادام‌العمر بهره‌مندند.

 دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل

 

راهنمای خرید اینترنتی تصفیه آب

یکی از مزایای خرید از شرکت رادگستر نوین امکان خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب است. در سایت تصفیه آب رادگستر نوین اطلاعات مربوط به کلیه‌ی محصولات تصفیه آب وجود دارد؛ محصولات برندهای مختلف دستگاه تصفیه آب اصل تایوان در این سایت به همراه ویژگی‌های بهترین دستگاه تصفیه آب اصل تایوان معرفی شده‌اند و مشخصات هر دستگاه به صورت دقیق و جزئی ذکر شده‌اند. بنابراین یکی از مزیت‌های خرید اینترنتی از شرکت رادگستر نوین آن است که می‌توانید قبل از خرید، در صفحه هر دستگاه راهنمای استفاده و  اطلاعات کاملی از تمام محصولات کسب کنید و با دید بازتری نسبت به خرید یک دستگاه تصفیه آب خانگی خوب اقدام کنید. علاوه بر اطلاعات محصول، نحوه‌ی عملکرد و انواع فیلتر تصفیه آب نیز توضیح داده شده‌اند.

همچنین قیمت محصولات به صورت لحظه‌ای در سایت بروزرسانی می‌شوند و برای تمام محصولات تخفیفات ویژه‌ای نیز در نظر گرفته شده است. آن دسته از افرادی که برای خرید یک دستگاه تصفیه آب خانگی دچار سردرگمی هستند، می‌توانند با مطالعه‌ی مقالاتی اطلاعات خود را نسبت به انواع دستگاه‌ها افزایش داده و نیاز اصلی خود را شناسایی کنند.

در سایت راد گستر نوین مقالات زیادی قرار داده شده که موضوعات مختلفی را در بر می‌گیرند؛ این مقالات هم شامل راهنما ها و نکات مفصلی درباره‌ی انتخاب دستگاه تصفیه آب هستند و هم درباره‌ی لوازم جانبی و قطعات دستگاه‌ها، نحوه‌ی تعویض فیلترها و... توضیحاتی را ارائه داده‌اند که مطالعه‌ی آن‌ها می‌تواند تمام سؤالات و ابهامات افراد را در زمینه‌ی دستگاه‌های تصفیه آب برطرف سازد.

خرید یک دستگاه تصفیه آب کار چندان راحتی نیست؛ به خصوص با تنوع محصولاتی که در بازار وجود دارد، انتخابی دشوار می‌گردد و اغلب بسیاری از خریداران برای خرید دستگاه تصفیه آب دچار سردرگمی می‌شوند و نمی‌دانند که چه محصولی را باید انتخاب کنند. در بین محصولات مختلف، انواع دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل از شهرت و اعتبار بالایی برخوردارند؛

با توجه به اهمیت و کیفیت دستگاه‌های تایوانی، تصمیم داریم در این مقاله شما را بیشتر با این دستگاه‌ها آشنا کرده و نکاتی را درباره خرید دستگاه تصفیه آب خانگی توضیح دهیم.

 
دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل دستگاهی است که با حذف آلاینده‌های آب، کیفیت آب آشامیدنی را چند برابر می‌کند. آبی که در شبکه لوله کشی شهری تزریق می‌شود، دارای آلاینده‌هایی است که ورود آن‌ها به بدن ما می‌تواند سلامتی‌مان را به خطر بیندازد. بخشی از این آلاینده‌ها به خاطر پوسیدگی لوله‌ها و وجود موادی مانند جلبک‌ها در شبکه آب‌رسانی به وجود می‌آید و بخشی دیگر نیز مربوط به موادی مانند کلر هستند که در فرآیند تصفیه آب به عنوان یک گندزدا مورد استفاده قرار می‌گیرد. از آنجایی که آب تصفیه شده شهری، دارای استانداردهای حداقلی تصفیه آب است، ضرورت دارد تا با استفاده از دستگاه تصفیه آب این استانداردها را افزایش داد. بر این اساس خرید آب تصفیه کن و استفاده از دستگاه تصفیه آب اصل تایوان ضرورت پیدا می‌کند و می‌تواند تأثیر بسزایی در حفظ سلامت ما داشته باشد.

 دستگاه تصفیه آب تایوانی

در حال حاضر برندهای آب تصفیه کن تایوانی صال تایوان در بازار بسیار متنوعند. برندهای سافت واتر، آکوا پرو  و سی سی کا جزو بهترین تصفیه آب خانگی تایوانی هستند که برای مدت طولانی توانسته‌اند اعتماد مردم را به خود جلب کنند. انواع دستگاه تصفیه آب تایوانی در مدل‌های مختلفی تولید می‌شوند که هرکدام از این مدل‌ها دارای کارکرد خاص خود هستند. اصلی‌ترین معیاری که دستگاه‌های تصفیه آب را از هم متمایز می‌کند، تعداد مراحل تصفیه است که بر اساس تعداد فیلترهای به کار رفته در دستگاه مشخص می‌شود.

برای نمونه دستگاهی که در آن هفت فیلتر به کار رفته است، دستگاه هفت مرحله ای نامیده می‌شود. معمولاً انواع دستگاه تصفیه آب تایوانی از سه مرحله ای تا هشت مرحله ای تولید می‌شوند. دستگاه‌های با تعداد مراحل کمتر برای مناطقی مناسبند که آب تصفیه شده از کیفیت نسبتاً مطلوبی برخوردار است. اما دستگاه‌هایی که در مراحل زیاد آب را تصفیه می‌کنند برای مناطق با آب بی‌کیفیت مانند نواحی جنوبی کشور می‌توانند مورد استفاده قرار گیرند. در حال حاضر محصولات با کیفیت تایوانی در ایران طرفداران زیادی دارند و اصلی‌ترین وارد کننده آن‌ها شرکت راد گستر نوین است که بیش از ده سال در این زمینه سابقه فعالیت دارد.

یکی از نکاتی که در رابطه با انواع آب تصفیه کن تایوانی اصل حائز اهمیت است، تکنولوژی تولید آن‌ها است؛ دستگاه‌های تصفیه آب تایوانی اصل در حقیقت تحت لیسانس کشور آمریکا در تایوان تولید می‌شوند و به همین خاطر دارای استانداردهای روز جهان و تأییدیه‌های بهداشتی بین‌المللی در زمینه کیفیت هستند. از جمله این تأییدیه‌ها می‌توان به استانداردهای جهانی FDA، WQ، CE و NSF اشاره کرد. داشتن این استانداردها نشان دهنده کیفیت بالای دستگاه و اصل بودن آن است؛ بنابراین در صورتی که قصد خرید بهترین تصفیه آب خانگی تایوانی را دارید، حتماً قبل از خرید درباره این تأییدیه‌ها اطمینان حاصل کنید؛ به خصوص آن که برخی سودجویان دستگاه‌های آب تصفیه کن تایوانی غیر اصل و تقلبی را با قیمتی بالا به جای دستگاه تصفیه آب اورجینال به فروش می‌رسانند؛ بنابراین تا حد امکان دستگاه را از مراکز معتبر خریداری کنید.

 بهترین دستگاه تصفیه آب تایوانی

خرید آب تصفیه کن خانگی چگونه امکان پذیر است؟

همان طور که اشاره شد در حال حاضر وارد کننده اصلی بهترین تصفیه آب خانگی تایوانی شرکت راد گستر نوین است. خرید دستگاه تصفیه آب خانگی از شرکت راد گستر نوین دارای چند مزیت است؛ اول اینکه امکان خرید از طریق فروشگاه اینترنتی راد گستر نوین امکان پذیر بوده و شما می‌توانید در هر ساعت از شبانه روز سفارش خود را ثبت کنید. مزیت دیگر، اطمینان از اصل بودن دستگاه است؛ خرید از وارد کننده اصلی محصولات تصفیه آب تایوانی جای هیچ‌گونه شک و شبهه‌ای درباره اورجینال بودن دستگاه را برای شما باقی نخواهد گذاشت.

همچنین در سایت شرکت راد گستر نوین علاوه بر آن که می‌توانید قیمت بهترین تصفیه آب خانگی تایوانی و ویژگی‌های آن‌ها را با هم مقایسه کنید، می‌توانید به مطالعه مقالات مفیدی که درباره آب تصفیه کن تایوانی  نوشته شده نیز بپردازید و آگاهی خود را درباره عملکرد مدل‌های مختلف دستگاه افزایش دهید. کلیه محصولات راد گستر نوین دارای نسبت به قیمت بازار تخفیف‌های ویژه بوده و پس از خرید دستگاه تصفیه آب خانگی به صورت رایگان ارسال و نصب می‌شوند و در حضور شما از دستگاه تست گرفته خواهد شد. این محصولات همگی دارای گارانتی طلایی، پشتیبانی مادام‌العمر و خدمات پس از فروش طولانی مدت هستند که در مجموع خیال مشتری را از بابت حل هرگونه مشکل احتمالی راحت می‌کنند.

 

شاید اگر شما هم از جمله افرادی باشید که برای سلامتی خود اهمیت زیادی قائل باشید، استفاده از آب شرب سالم و بهداشتی را در اولویت‌های خود قرار داده باشید و به دنبال خرید دستگاه تصفیه آب خانگی باشید. امروزه مشکلات بهداشتی باعث شده تا کارخانه‌های زیادی در کل دنیا به دنبال ساخت و تولید تصفیه آب باشند و هر یک در راستای تحقیق و توسعه‌ی خود از تکنولوژی‌های خاص ولی تقریباً مشابه به هم برای ساخت دستگاه تصفیه آب خانگی استفاده می‌کنند.

کشورهای آمریکا و آلمان شاید به لحاظ تولیدات لوازم خانگی با کیفیت از جمله دستگاه تصفیه آب زبانزد باشند ولی به دلیل تحریم‌ها و همچنین تکنولوژی‌های به کار رفته در تصفیه آب خانگی ساخت این کشورها قیمت بسیار بالایی نسبت به برندهای دیگر از جمله دستگاه تصفیه آب تایوانی دارند و ضمن اینکه با ورود این محصولات به ایران ممکن است خدمات پس از فروش مناسب برای آنها به راحتی قابل دسترس نباشد.

آب تصفیه کن تایوانی اصل

اما در همین نزدیکی ما دو کشور چین و تایوان از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان آب تصفیه کن در جهان هستند که محصولات آن‌ها گاهاً بسیار هم شناخته شده است. در این میان کشور تایوان به عنوان یکی از قطب‌های اثرگذار در صنعت تولید دستگاه تصفیه آب خانگی محصولات با کیفیت و بسیار مناسبی را از نظر قیمت تولید و به بازار کشورهای دیگر از جمله ایران عرضه می‌کند.

دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی اصل یک انتخاب بسیار هوشمندانه برای خانه است. چرا که دستگاه تصفیه آب تایوانی به عنوان یک دستگاه تصفیه آب پیشرو و نوآور در دنیا شناخته شده است و حتی بسیاری از ابتکارات و نوآوری‌های به کار گرفته شده در برخی از انواع تصفیه آب تایوانی مانند دستگاه تصفیه آب سافت واتر به عنوان الگوی بسیاری از کشورهای پیشرو مورد استفاده قرار می‌گیرد.

از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان کشور تایوان در زمینه‌ی دستگاه تصفیه آب باید به شرکت تصفیه آب سافت واتر، CCK Taiwan ، آکوا واتر، پوریکام، واتر تک و بسیاری دیگر از شرکت‌ها اشاره کرد. بی‌تردید در این میان شرکت تصفیه آب سافت واتر و همچنین آکوا واتر و CCK را می‌توان از پرچم‌داران صنعت تولید تصفیه آب نامید.

نکته‌ی مهم دیگر در دستگاه تصفیه آب تایوانی مشتری‌مداری و شیوه‌ی نگاه آن‌ها به کیفیت بدنه و کیفیت آب خروجی از دستگاه می‌باشد. به عنوان مثال دستگاه تصفیه آب سافت واتر تحت لیسانس شرکت‌های تولیدکننده دستگاه تصفیه آب آمریکایی است و تمامی استانداردهای جهانی تولیدات تصفیه آب خانگی سافت واتر را تأیید کرده‌اند.

وسعت تولید دستگاه تصفیه آب تایوانی به حدی است که به راحتی تمامی خانواده‌ها در ایران و در هر منطقه از کشور می‌توانند بدون تردید یکی از این دستگاه‌ها را برای مصارف خانگی و یا صنعتی خود خریداری نمایند. قیمت دستگاه تصفیه آب cck تایوانی و حتی قیمت بهترین دستگاه تصفیه آب (aqua pro) که هر دو از بهترین تولیدات تایوان هستند در مقایسه با برخی از برند‌های آمریکایی و اروپایی بسیار ناچیز است ولی کیفیت آب خروجی این دستگاه گاهاً از دستگاه‌های سایر کشورهای بسیار بالاتر است.

 قیمت تصفیه آب تایوانی

راهنمای خرید آب تصفیه کن تایوانی

عموماً دستگاه تصفیه آب تایوانی در هر کجا که مرکز فروش داشته باشد، مرکزی تحت عنوان خدمات پس از فروش و تعمیرات را نیز دارد. تصفیه آب سافت واتر، CCK، آکوا واتر، پیوریکام و بسیاری دیگر از برندهای تایوانی در ایران دارای نمایندگی فعال هستند و به همین دلیل قیمت تمام شده تصفیه آب خانگی تایوانی مانند قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی CCK به نسبت سایر برند‌ها کمتر است. ضمن اینکه روابط خوب اقتصادی کشور تایوان با ایران باعث شده تا قیمت بهترین دستگاه تصفیه آب  هم در ایران به نسبت مناسب باشد و این دلیلی بر بد بودن و یا ضعیف بودن کیفیت این دستگاه‌ها نیست.

پایین بودن قیمت دستگاه تصفیه آب CCK ساخت تایوان و یا قیمت بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی (aqua pro) و همچنین سایر برندهای تصفیه آب تایوانی البته تنها شامل حال ایران نیست. این دستگاه‌ها در تمام دنیا رنج قیمت مناسبی دارند و شاید عمده‌ترین دلیل آن هم ارزان بودن قیمت نیروی کار در این کشور در حال توسعه باشد.

یک دستگاه تصفیه آب خوب دستگاهی است که ضمن ارائه‌ی بهترین کیفیت خروجی آب با بهترین قطعات و لوازم جانبی، خدمات پس از فروش مناسبی هم در کشورهای طرف قرارداد خود داشته باشد. بی‌شک تایوان از کشورهای متعهد در این زمینه، خود را نشان داده است و به خوبی می‌توان این مهم را از خدمات به موقع و قیمت مناسب تجهیزات مصرفی و یدکی دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی در ایران و سایر مناطق دنیا متوجه شد.

هم اکنون شرکت راد گستر نوین به عنوان بزرگ‌ترین شرکت واردات انواع آب تصفیه کن ساخت تایوان در ایران مانند تصفیه آب سافت واتر،CCK ، آکوا پرو و سایر برند‌های دستگاه تصفیه آب تایوانی افتخار دارد تا قیمت بهترین دستگاه تصفیه آب (aqua pro) تایوانی را به همراه بهترین قیمت دستگاه تصفیه آب سی سی کا، Soft water و انواع دیگر دستگاه تصفیه آب در ایران را با قیمت پایه و کم‌ترین قیمت، به مشتریان خود از طریق فروش در مراکز نمایندگی‌ها و یا درگاه‌ اینترنتی شرکت با ضمانت اصل بودن ارائه نماید.

پرسش و پاسخ

 مرکز خرید دستگاه تصفیه آب تایوانی در ایران کجاست؟

برای خرید آنلاین بهترین مارک آب تصفیه کن های اصل تایوان می توانید به سایت راد گستر نوین مراجعه کنید و از هزینه و انواع مدل های دستگاه های تصفیه آب در این مرکز اطلاع کسب کنید.
قیمت و هزینه نصب دستگاه تصفیه آب توسط شما چقدر است؟

در حال حاضر قیمت بهترین دستگاه های تصفیه آب ما بین 2 میلیون تومان تا 6 میلیون تومان بوده و با توجه به اینکه لوازم و قطعات دستگاه ها از تایوان وارد می شوند وابسته به قیمت دلار است. همچنین هزینه نصب و ارسال توسط ما رایگان می باشد.

آیا مشاوره و راهنمای خرید قبل از سفارش دارید؟

بله شما می توانید از طریق تلفن، موبایل، تلگرام و واتساپ با پشتیبانی راد گستر نوین تماس گرفته و جهت خرید و انتخاب بهترین دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل مناسب منطقه شما راهنمایی و مشاوره دریافت نمایید.

مطالب مرتبط:

دستگاه تصفیه آب آمریکایی یا تایوانی

راهنمای تشخیص دستگاه تصفیه اصل و فیک تقلبی

  

قیمت آب تصفیه کن ساخت تایوان

جهت مشاهده مشخصات و قیمت دستگاه تصفیه آب سی سی کا تایوانی، سافت واتر و آکواپرو اصل تایوان به لینک محصولات زیر مراجعه نمایید.