خرید دستگاه اورجینال تصفیه آب حالا سخت‌تر شده. دستگاه‌های بی‌کیفیت و نامرغوب بازار را پر کرده‌اند و دستگاه‌های تقلبی و چینی تحت عنوان مدل‌های اصل به فروش می‌رسند. از این جهت توجه به کیفیت دستگاه و اصل بودن آن در اولویت قرار گرفته است. شما به یک مرکز خرید تصفیه آب بزرگ احتیاج دارید تا راحت‌تر از کیفیت و کارایی دستگاه‌ها اطلاع پیدا کنید و بهترین دستگاه را از نمایندگی تصفیه آب خریداری کنید.

امروزه معمولا فروشگاه‌های فیزیکی به چند دلیل نمی‌توانند نیازهای مردم را برآورده کنند. مردم هم به دلیل ترافیک و آلودگی هوا و صرف انرژی و وقت زیاد دوست ندارند از فروشگاه‌های فیزیکی خرید کنند. مخصوصا دستگاهی مانند آب تصفیه کن که حمل و نقل آن هم با وسایل نقلیه عمومی سخت است. از این جهت بورس لوازم تصفیه آب و نمایندگی برندهای معتبر تایوانی با نام رادگستر نوین حالا به شما هم به صورت آنلاین و هم تلفنی خدمات ارائه می‌کند.

اگر سلامتی خود و خانواده‌‌تان برای شما اهمیت دارد خرید یک دستگاه تصفیه آب می‌تواند تمام نگرانی‌های شما را از بابت کیفیت آب برطرف کند. این دستگاه‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که به صورت مرحله به مرحله آلاینده‌ها را از آب خارج می‌کنند و کیفیت آب را به بالاترین سطح ممکن می‌رسانند.

ما در ادامه شما را با نمایندگی فروش تصفیه آب در تهران و سراسر ایران آشنا خواهیم کرد. از دستگاه‌ها و کیفیت آن‌ها خواهیم گفت، نکات مهم در خرید دستگاه‌ها را بررسی خواهیم کرد و شما اطلاعات کاملی از بزرگترین بازار دستگاه تصفیه آب کسب خواهید کرد. در ضمن در مورد خدمات پس از فروش و گارانتی و ... هم باید حساسیت نشان دهید که دلایل آن در ادامه آورده شده‌اند.

 

مرکز فروش تصفیه آب خانگی در تهران

تهران هوای پاکی ندارد. متاسفانه باید بگوییم که آب آن هم چندان پاک و سالم نیست. سیستم تصفیه خانه صنعتی شهری نمی‌تواند تمام آلاینده‌ها را از داخل آب حذف کند و مواد نگهدارنده‌ای مانند کلر هم به آب اضافه می‌کند که خطرات خاص خودش را دارد. سیستم لوله‌کشی و آب‌رسانی شهری هم استاندارد نیست و کیفیت آب در نازل‌ترین حد ممکن قرار دارد.

از این جهت دستگاه تصفیه آب خانگی به یکی از نیازهای روزمره و مهم مردم بدل شده است. دستگاه تصفیه آب خانگی آب آشامیدنی سالم و پاک و بدون هرگونه آلاینده‌ای را در دسترس افراد قرار می‌دهد. هر خانواده تنها با نصب یک دستگاه تصفیه آب می‌تواند تمام نیازهای آشامیدنی، پخت و پز و همچنین شستشوی میوه‌ها و ظرف‌ها را فراهم می‌کند.

این دستگاه‌ها ظرفیت بالایی دارند. یعنی اکثرا 220 لیتر ظرفیت دارند و نیاز یک خانواده‌ی پرجمعیت را هم برآورده می‌کنند و از این نظر هیچگاه مشکلی از بابت کمبود آب وجود نخواهد داشت. حتی بسیاری از این دستگاه‌ها یک مخزن نگهدارنده دارند و تا 12 الی 18 لیتر ظرفیت دارند. یعنی حتی مواقعی که آب شهری قطع است هم شما یک مخزن آب کامل و کافی دارید که کاملا تصفیه شده است.

اما می‌دانید بهترین دستگاه تصفیه آب کدام است و از کجا می‌توانید این دستگاه را تهیه کنید؟ هیچکس نمی‌تواند تعیین کند بهترین دستگاه تصفیه کدام است. چرا که هر کدام از ما نیازهای خاص خودمان را داریم. به طور مثال اگر آب آشامیدنی صرفا سختی بالایی داشته باشد و سایر فاکتورهای آن سالم و پاک باشند دستگاهی باید خریداری شود که بتواند سختی آب را کاهش دهد. یعنی به یک دستگاه چند مرحله‌ای نیاز ندارد. در برخی از مناطق آب آشامیدنی pH کمی دارد و باید با دستگاه تصفیه آب قلیایی pH‌ آن را بالا برد و از حالت اسیدی خارج کرد. شما هم با توجه به نیازتان باید بهترین دستگاه را انتخاب کنید.

پس شما به تعداد وسیعی از دستگاه‌ها نیاز دارید تا دستگاه موردنظرتان را از بین آن‌ها انتخاب کنید. بازار دستگاه تصفیه آب در حال حاضر نمایندگی برندهای معتبر تایوانی را دارد و تحت عنوان رادگسترنوین فعالیت می‌کند این خدمات را به طور کلی به شما ارائه می‌دهد. محصولات رادگسترنوین شامل موارد زیر هستند.

انواع دستگاه‌های RO و UV و UF که هر کدام مکانیزم‌های خاص خودشان را برای تصفیه آب دارند و آلایندگی‌های خاصی را حذف می‌کنند. در حال حاضر نوع RO بهتر از بقیه عمل می‌کند و جزو تکنولوژی‌های مدرن به حساب می‌آید.

دستگاه‌های مختلف از برندهای شاخص و شناخته شده: سه برند سی سی کا ، سافت واتر و آکوا پرو مستقیما با رادگسترنوین همکاری دارند.

انواع لوازم جانبی و قطعات دستگاه‌ها که برای استفاده بهتر و یا تعویض و تعمیر قطعات به کار می‌روند. از کوچکترین شیرهای اهرمی گرفته تا شلنگ و انواع پیچ و بست و فیلترها و کارتریج‌ها عرضه می‌شوند و مشکلی از بابت قطعات دستگاه وجود ندارد.

خود این دستگاه‌ها هم در انواع و اقسام مدل‌ها طراحی شده‌اند. مدل زیرسینکی آن پراستفاده‌تر از بقیه است. چون زیر سینک قرار می‌گیرد و عملا داخل آشپزخانه دیده نمی‌شود. سروصدای خیلی کمی هم دارند و به دلیل بزرگ بودن ابعاد و فیلترها کیفیت بالاتری نسبت به مدل‌های رومیزی و دیواری دارند.

بورس دستگاه تصفیه آب در تهران

مدل‌های رومیزی معمولا به جریان آب شهری متصل نمی‌شوند و از طریق یک مخزن تغذیه می‌شوند. مدل‌های دیواری هم کارایی بالایی دارند. اما هم جای بیشتری می‌گیرند و هم ظرفیت کمتری دارند. تازه قیمت‌شان هم به نسبت به بالاتر است. مدل‌ RO زیرسینکی انتخاب هوشمندانه‌ای است. لوازم جانبی آن هم در بازار وجود دارند و تعمیرپذیری بالایی هم دارد. یعنی اگر مشکلی فنی برای آن پیش بیاید به راحتی برطرف می‌شود و مثل مدل‌های دیواری و یا مدل‌های دیجیتالی چندان دردسری دارند. بورس تصفیه آب خانگی رادگسترنوین به عنوان نمایندگی فروش تصفیه آب در تهران دستگاه‌ها و قطعات اورجینال و اصل را برای شما فراهم کرده است. این دستگاه‌ها از خود تولیدکننده‌ها تهیه می‌شوند و وارادات آن از طریق تامین‌کننده‌های معتبر انجام می‌شود. از این نظر قیمت فروش تصفیه آب در تهران نسبت به قیمت در بازار دستگاه تصفیه آب که خریدها به صورت حضوری انجام می‌شوند به مراتب کمتر است. چرا که هیچ واسطه‌ای برای واردات و خرید در کار نیست و قیمت واقعی دستگاه را تجربه خواهید کرد.

 

نمایندگی تصفیه آب در تهران

گفتیم که سه برند شاخص که سال‌هاست دستگاه‌های باکیفیت و در کلاس جهانی تولید می‌کنند در حال حاضر در ایران نمایندگی دارند. رادگسترنوین به عنوان نمایندگی معتبر برندهای آکوا پرو ، سافت واتر و سی سی کا است. سه برند تایوانی که تجربه بسیار زیادی در زمینه تولید انواع دستگاه‌های تصفیه آب دارند.

اما چرا خرید از نمایندگی تصفیه آب بهتر از خرید آزاد است؟

دلیل ساده‌ای دارد. چون نمایندگی خدمات پس از فروش دارد در حالی که دستگاه‌هایی که در بازار به صورت آزاد معامله می‌شوند عملا چنین خدماتی ندارند. اما این خدمات کدامند؟

با خرید از بورس تصفیه آب خانگی تهران که نمایندگی برندهای معتبر را دارد تا 1 سال گارانتی طلایی دارد. یعنی در صورت هرگونه مشکل در دستگاه تکنسین‌های باتجربه و متخصص رادگسترنوین در منزل و یا محل کار شما حاضر می‌شوند و خدمات تعمیر و رفع عیب را به صورت رایگان انجام می‌دهند.

ارسال و نصب دستگاه‌ها رایگان انجام می‌شود. کافیست دستگاه تصفیه آب خود را انتخاب کنید، اطلاعات آن را به دقت بخوانید و تصمیم بگیرید. بقیه‌ی مراحل کار توسط رادگسترنوین انجام می‌شود و شما در نهایت یک دستگاه تصفیه آب زیبا و نصب شده در منزل خواهید داشت. شیر آب را که باز می‌کنید تغییر را در کیفیت آب آشامیدنی احساس می‌کنید.

قطعات و فیلترهای اورجینال برای انواع دستگاه‌ها در این مجموعه وجود دارد. یعنی اگر مشکلی برای دستگاه پیش بیاید به راحتی به قطعات آن دسترسی دارید.

قیمت‌ها در مرکز خرید تصفیه آب رادگسترنوین بسیار کمتر از قیمت در بازار است. می‌توانید قیمت‌ها را مقایسه کنید و سپس تصمیم بگیرید.

سرویس سالیانه دستگاه‌ها یکی دیگر از خدماتی است که از رادگسترنوین دریافت خواهید کرد. می‌دانید که دستگاه تصفیه آب برای عملکرد بهتر نیاز به سرویس دارد. یعنی عیب‌های موجود در دستگاه‌ شناسایی شوند. فیلترهای لازم تعویض شوند و کیفیت آب دوباره تست شود تا از عملکرد دستگاه در سال آینده هم اطمینان حاصل کنید. تکنسین‌های کارآزموده و مجرب رادگسترنوین در خدمت شما هستند تا خدمات تعمیر دستگاه تصفیه آب را در مدت زمانی کوتاه در خانه و محل کار شما انجام دهند.

تمامی تعمیرات، عیب‌یابی و تعویض فیلترها به صورت سریع و باکیفیت انجام می‌شوند. کافیست درخواست خود را ثبت کنید و چند ساعت بعد تکنسین نصب در خانه و محل کار شما آماده می‌شود و دستگاه را رفع عیب می‌کند.

نمایندگی فروش فیلتر تصفیه آبنمایندگی فروش تصفیه آب در تهران تمام این خدمات را با بالاترین کیفیت در اختیار شما قرار می‌دهد. خدمات قبل از خرید هم به مجموعه اضافه شده است. خیلی از مواقع در خرید دستگاه سردرگم هستیم و نمی‌دانیم دقیقا کدام دستگاه متناسب با نیاز ماست. از این جهت رادگسترنوین مشاوره رایگان با کارشناسان و متخصصات حوزه تصفیه آب را برای شما فراهم کرده است. کافیست در وقت ادارای تماس بگیرید و به کارشناسان وصل شوید. سوالات‌تان را بپرسید تا جواب‌های دقیق و کامل دریافت کنید.

 

بورس لوازم و فیلترهای تصفیه آب

خرید لوازم جانبی دستگاه تصفیه آب به اندازه خرید خود دستگاه مهم است. چرا که دستگاه تصفیه آب نیاز به سرویس‌های مدتی و همچنین تعویض فیلتر دارند. فیلترهای تصفیه آب با توجه به مدت زمانی که شرکت سازنده تعیین کرده‌اند نیاز به تعویض دارند. فیلترها پس از مدتی رسوبات و آلایندگی‌ها را به طور کامل جذب می‌کنند و کارایی سابق را ندارند و حتما باید تعویض شوند.

حتما حالا فکر می‌کنید پیدا کردن این قطعات و فیلترها کار سختی است. اما نگران نباشید. حالا می‌توانید تمام لوازم جانبی و قطعات را از بورس لوازم تصفیه آب خریداری کنید و نیازی به مراجعه‌ی حضوری هم وجود ندارد. مشخصات، و ویژگی‌ها و اطلاعات لازم در مورد دستگاه‌ها به طور کامل داخل سایت درج شده‌اند و سازگاری قطعات با دستگاه‌های مختلف آورده شده است. به راحتی می‌توانید این قطعات را خریداری و نصب کنید. اما رادگسترنوین چه لوازم جانبی و قطعاتی را به شما ارائه می‌دهد؟

  • پمپ‌های انواع دستگاه تصفیه آب
  • انواع شیرهای اهرمی، شیر برقی و ... در مدل‌های فولادی و مسی
  • انواع کلگی پمپ با تمام قطعات کوچک یدکی
  • هوزینگ‌ها، بدنه و کارتریج که فیلترها روی آن‌ها نصب می‌شوند
  • فیلترهای متنوع و متناسب با کاربردهای انواع دستگاه‌ها، شامل فیلترهای: رسوب، کربن اولیه، کربن بلاک، کربن نهایی، ممبران اسمز معکوس، فیلتر فرابنفش، فیلتر قلیایی، فیلتر مینرال، فیلتر مادون قرمز و انواع فیلترهای چند کاره که کار شما را با دستگاه راحت‌تر جلو می‌برند. 
  • انواع مخزن 12 و 18 لیتری
  • بست‌ها و پیچ‌ها
  • شلنگ
  • ابزارهای تست کیفیت آب که شامل TDS سنج و pH سنج هستند.
  • انواع شیرفلکه
  • و ...

این ابزارها برای رفع نیازهای مرتبط با تعمیر دستگاه کفایت می‌کنند. اگر دستگاه آسیب ببیند و از کار بیفتد تکنسین‌های ما ابتدا سعی می‌کنند بدون نیاز به تعویض قطعات این دستگاه‌ها را تعمیر کنند تا هزینه‌ی تعمیرات برای شما به مراتب کمتر است. اما اگر قطعات دیگر کارایی نداشته باشند. در نهایت این قطعات تعویض می‌شوند و دستگاه شما مثل روز اول کار می‌کند.

 

مرکز خرید رادگستر نوین

رادگستر نوین در حال حاضر به عنوان نمایندی فروش تصفیه آب در تهران و بورس تصفیه آب خانگی بهترین و کامل‌ترین خدمات را عرضه می‌کند. علاوه بر کیفیت بالای محصولات که همواره رضایت مشتریان را به دنبال داشته است خدمات قبل و بعد از فروش هم باعث شده‌اند تا نسبت رضایت مشتریان تا حد زیادی بالاتر رود. وبسایت رادگستر نوین تمام نیازهای شما را برای آبی سالم و پاک و بدور از هرگونه آلایندگی را برآورده می‌سازد.

مرکز فروش تصفیه آب راد گستر نوین
در حال حاضر خرید از رادگسترنوین و استفاده از خدمات آن هم به صورت آنلاین و هم به صورت تلفنی امکان‌پذیر است. شما از این جهت هم هیچ محدودیتی ندارید. هم می‌توانید تماس بگیرید. از دستگاه‌ها، شرایط آن‌ها و همچنین قیمت دستگاه‌های تصفیه آب را بپرسید تا اطلاعات کاملی دریافت کنید. هم می‌توانید اطلاعات دستگاه‌ها را داخل وبسایت بخوانید. مشخصات، ویژگی‌ها و قابلیت‌های دستگاه‌ها را بخوانید و با هم مقایسه کنید تا بهترین گزینه را انتخاب کنید.

 

چند نکته را فراموش نکنید

رادگسترنوین یک فروشگاه معمولی نیست. ما به عنوان یک مرجع تخصصی در زمینه آب تصفیه کن عمل می‌کنیم. می‌توانید آموزش‌های مربوط به عیب‌یابی، تعمیر دستگاه تصفیه آب، تعویض فیلترها، نقد و بررسی دستگاه‌ها و ... را به طور کامل داخل سایت بخوانید. این آموزش‌ها به شما کمک می‌کنند راحت‌تر با دستگاه تصفیه آب کار کنید.
اطلاعات تمام دستگاه‌ها با دقت وارد شده‌اند. اما در صورت سوال می‌توانید تماس بگیرید تا در مدت زمان کمتری جواب سوالات‌تان را دریافت کنید.

تمام دستگاه‌ها اورجینال هستند. چون مستقیما از برندهای تولیدکننده تهیه می‌شوند و شما با تضمین اصالت کالا این محصولات را دریافت خواهید کرد. در حال حاضر بسیاری از دستگاه‌های تقلبی و مونتاژ شده در ایران با نام برندهای معتبر به فروش می‌رسند. این دستگاه‌های تقلبی از نظر جزئیات طراحی کاملا مشابه نمونه اصلی هستند و تشخیص تقلبی بودن آن‌ها بسیار سخت است. از این جهت باید حتما از یک مرجع معتبر و نمایندگی تصفیه آب خریداری کنید تا خیال شما از این نظر راحت باشد.
با این توضیحات حالا به چند مورد از ویژگی‌های شاخص مرکز خرید رادگسترنوین خواهیم پرداخت.

ارسال در مدت زمان کم: رادگسترنوین همیشه چندین تکنسین حرفه‌ای دارد که بلافاصله بعد از ثبت سفارش شما دستگاه‌ها را درب منزل به شما تحویل می‌دهند. نصب می‌کنند و تمام تست‌های لازم را روی کیفیت آب انجام می‌دهند و در نهایت دستگاه را نصب شده و بدون ایراد به شما تحویل می‌دهند.
زمان انجام تعمیرات و نصب دستگاه‌ها بسیار کوتاه است و وقت زیادی از شما نمی‌گیرد. نیروهای متخصص رادگسترنوین با توجه به تجربه بالایی که دارند این کار را در مدت زمان کمی انجام می‌دهند.

پشتیبانی مادام‌العمر با هزینه‌ای بسیار کم برای شما انجام می‌شود. این پشتیبانی شامل تعویض دستگاه‌ها و سرویس‌های سالیانه است.

خدمات سرویس سالیانه مرکز خرید تصفیه آب هم شامل موارد زیر است:

  1. سرویس کامل تمامی قسمت‌های دستگاه‌
  2. تست هواگیری دستگاه و برطرف کردن هواگیری‌های ایجاد شده در قسمت‌‌های مختلف دستگاه‌
  3. بررسی نویزها و صدای استاندارد دستگاه: در صورتی که دستگاه زیاد تکان بخورد و یا فشار آب کم و زیاد باشد صدای دستگاه تغییر می‌کند و ممکن است باعث ایجاد سروصدای زیاد شود.
  4. تنظیم فشار مخزن
  5. تنظیم کلی فشار دستگاه برای عملکرد بهتر فیلترها
  6. تست میزان برق‌دهی پمپ و بررسی قسمت‌های مختلف آن
  7. تعویض فیلترهای ضروری که موعد تعویض‌شان رسیده است و حتما باید تعویض شوند.
  8. عیب‌یابی قسمت‌های مختلف دستگاه از نظر کیفیت تصفیه و همچنین پیدا کردن نشتی‌های موجود در دستگاه
  9. تست مجددا تمام فاکتورهای سلامتی آب با استفاده از دستگاه‌های مخصوص

حالا شما چند انتخاب دارید. دستگاه‌های باکیفیت و اورجینال در بزرگترین بازار دستگاه تصفیه آب منتظر شما هستند. می‌توانید این دستگاه‌ها را با قیمت مناسب و متناسب با نیازها و شرایط خریدتان انتخاب کنید و چند ساعت بعد به صورت نصب شده تحویل بگیرید و کیفیت آب آشامیدنی‌تان را بالاتر ببرید.

اشتراک در واتساپ اشتراک در تلگرام