هیچ چیز برای سلامتی شما مهم‌تر از آب نیست. اگر شما تاریخ زندگی انسان‌ها را مطالعه کرده باشید، می‌دانید که همیشه در کنار یک منبع تمیز آب، زندگی وجود داشته است. یک فرد می‌تواند 7 روز بدون غذا زنده بماند، اما بدون آب نمی‌تواند بیش از 3 روز دوام بیاورد. آب 70٪ از کل بدن انسان را تشکیل می‌دهد. به همین دلیل است که آب مهم‌ترین ماده برای زندگی در سیاره زمین است.

دستگاه تصفیه آب قلیایی

به تازگی، پیشرفت فناوری به ما اجازه داده است تا بتوانیم آب را تصفیه کنیم. دستگاه تصفیه آب خانگی از جمله‌ی این دستگاه‌ها می‌باشد. مزایای آب تصفیه شده عبارتند از: افزایش قدرت جذب بدن، کاهش فشار بر سیستم ایمنی بدن و انرژی بیشتر. انواع مختلفی از دستگاه تصفیه آب در دسترس هستند و از فناوری‌های مختلف با نتایج مختلف استفاده می‌کنند. در این مقاله در مورد مزایای دستگاه تصفیه آب قلیایی یا تصفیه آب 7 مرحله‌ای صحبت خواهیم کرد.

تصفیه آب قلیایی دارای آنتی اکسیدان است

آنتی اکسیدان‌ها!!! شماً احتمالا این کلمه را شنیده‌اید و ذهنیتی که دارید این است که برای شما خوب است و احتمالاً به یاد می‌آورید که در پیشگیری از سرطان نقش مهمی دارد. بنابراین، آنتی اکسیدان چیست؟ ترکیبات شیمیایی که رادیکال‌های آزاد را در بدن شما می‌بینند و خنثی می‌کنند.
حالا چیزی که شما باید بدانید این است که دستگاه تصفیه آب قلیایی، آنتی اکسیدان‌هایی بیش‌تر از یک شیشه آب پرتقال تازه به بدن شما می‌رساند. یکی از مهم‌ترین مزایای استفاده از تصفیه آب قلیایی آنتی اکسیدان آن است. هیچ نوع تصفیه‌کننده‌ی دیگری آنتی اکسیدان‌ها را مانند یک تصفیه آب خانگی قلیایی ارائه نمی‌دهد. دستگاه تصفیه آب سافت واتر از دستگاه‌های محبوب در این زمینه می‌باشد.

 
خاصیت قلیایی در مقابل اسمز معکوس و تقطیر

بسیاری از مردم در مورد چگونگی تهیه آب قلیایی در برابر اسمز معکوس و آب مقطر سؤال دارند. یکی از مزیت‌های اصلی قلیایی بودن این است که همه‌ی مواد معدنی مهم را نگه می‌دارد. این بدان معناست که آب شما هنوز هم مواد معدنی مورد نیاز بدن شما را فراهم می‌کند. روش‌های دیگر تصفیه به طور کامل تمام مواد معدنی آب را از بین می‌برد، آن را خنثی و بدون هیچ‌گونه ارزش غذایی می‌کند و یک آب طبیعی که تمام مواد معدنی خود را (مانند پتاسیم، کلسیم و منیزیم) از دست داده به شما تحویل می‌دهند. یک تصفیه آب خانگی خوب بهتر است قلیایی باشد.

 

مقایسه آب مقطر با آب بطری

انواع مختلفی از آب بطری وجود دارد که PH و مواد معدنی بالا مثل آب قلیایی را ارائه می‌دهند. ولی آن‌ها گران‌ترین انواع آب بطری در بازار هستند. به عنوان مثال، یک بطری معمولی بین 2 تا 5 دلار هزینه دارد.

سرمایه‌گذاری در یک  دستگاه تصفیه آب قلیایی به این معنی است که شما می‌توانید یک آب با کیفیت‌تر از آب معمولی را در خانه‌ی خود تولید کنید. اگر شما یکی از آن افرادی هستید که نام تجاری آب برایتان مهم است، پس بطری را نگه دارید و از تصفیه‌کننده‌ی خود آن را پر کنید . به این ترتیب شما می‌توانید با مدیریت هزینه‌های خود از آبی پاک و سالم نیز لذت ببرید.

 تصفیه آب 7 مرحله ای

قیمت دستگاه تصفیه آب قلیایی

تصفیه‌کننده‌های آب قلیایی نیاز به سرمایه‌گذاری بیشتری نسبت به بقیه دارند. با این حال، این سرمایه‌گذاری یک سرمایه‌گذاری کلیدی است. در واقع این هزینه، به عنوان یک سرمایه‌گذاری طولانی‌مدت است که در طول زمان برگردانده می‌شود. ساخت و کیفیت یکی از مهم‌ترین گزینه‌ها هستند و اکثر روش‌های تصفیه آب قلیایی متناسب با این طراحی شده‌اند. یک دستگاه تصفیه آب این هزینه‌ها را به شما بر می‌گرداند.

 

بهترین مارک‌ تصفیه آب قلیایی

مارک‌های بسیاری در بازار وجود دارد و جای تعجب نیست که آن‌ها قیمت و کیفیت متفاوتی دارند. هنگامی که به تصفیه‌کننده‌ قلیایی Alkaline با کیفیت خوب می‌رسیم، 2 مورد زیر از مدل‌های برتر در این زمینه هستند.

دستگاه تصفیه آب سافت واتر

دستگاه تصفیه آب خانگی سافت واتر ساخت کشور تایوان است ، در 7 مرحله آب را تصفیه می کند و در واقع جز دستگاه‌های تصفیه آب 7 مرحله‌ای قرار می‌گیرد. آب تصفیه کن سافت واتر یک مخزن 16 لیتری دارد و مجهز به آب شیرین کن می‌باشد. دستگاه تصفیه آب سافت واتر از قطعات و فیلترهایی تشکیل شده است که هر یک با توجه به ساختار و مواد تشکیل‌دهنده‌ی آن‌ها در عملکرد تصفیه آب خانگی سافت واتر نقش بسزایی را دارند که این امر با مدت کارکرد دستگاه و میزان مصرف رابطه‌ی مستقیمی دارد.

فیلترهای دستگاه تصفیه آب سافت واتر باید پس از مدتی استفاده، بدلیل تجمع املاح در آن‌ها، با فیلترهای نو و استاندارد تعویض گردند. در عین حال قطعات و لوازم جانبی تصفیه آب سافت واتر مانند بقیه‌ی دستگاه‌ها در اثر عملکرد متوالی دچار خرابی شده و خراب شدن آن‌ها در عملکرد صحیح دستگاه تأثیر نامطلوبی خواهد داشت. پس باید هنگام استفاده از دستگاه تصفیه آب سافت واتر این نکات را در نظر داشته باشید و نسبت به تعویض آن‌ها اقدام کنید.

دستگاه تصفیه آب آکواپرو

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تصفیه آب آکواپرو aqua pro و دیگر برندهای معتبر و با کیفیت انواع تصفیه آب خانگی به صفحه محصولات مراجعه کنید.

اشتراک در واتساپ اشتراک در تلگرام